لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> این مقاصد توریستی خارج از فصل گردشگری ده برابر بهتر و ارزان تر هستند
این مقاصد توریستی خارج از فصل گردشگری ده برابر بهتر و ارزان تر هستند

این مقاصد توریستی خارج از فصل گردشگری ده برابر بهتر و ارزان تر هستند

وقتی یک مسافرت را برنامه ریزی میکنیم، ناخودآگاه زمانی را برای رفتن به یک مکان گردشگری انتخاب می کنیم که عموماً بهترین زمان برای رفتن به آن منطقه محسوب می شود. هر چند که آب و هوای بهتری در انتظار شماست و میتوانید از میان فعالیتها و برنامه های بیشتری انتخاب کنید، جنبه های منفی نیز دارد: رستورانهای محبوب کامل رزرو می شوند، بسیاری از مردم از ماه ها قبل اقدام به رزرو هتل کرده اند و به همین سبب ظرفیت هتل ها تکمیل می شوند و صف بازدید جاذبه های گردشگری اصلی پشیمان کننده است.
برعکس کسانی که اهل مسافرت هستند، خلاف این کار را انجام می دهند: وقتی گردشگران به مقاصد زمستانی مانند اسپن (aspen) و سوئیس هجوم می برند، آنها از موقعیت استفاده کرده و به مناطقی می روند که خارج از فصل گردشگری شان قرار دارند. در بعضی موارد خواهید دید که رستورانها و مغازههای کمتری باز هستند، ولی چهره ی کاملاً متفاوتی از شهر را تجربه خواهید کرد. نقاط گرم تابستانی مانند مونتاک (montauk) فرصتی آرامش بخش در زندگی شلوغ نیویورکی را به وجود می آورد. در حالی که وقتی برف می بارد، حمام های آبگرم بوداپست با افراد محلی گویی زنده می شوند.

برنامه ات را تغییر بده: این مقاصد، خارج از فصل گردشگری شان، بهتر (و بسیار ارزانتر) هستند.

سِویا(Seville)

اواخر سال میلادی معمولاً بهترین زمان برای گردش در اسپانیاست: تابستان داغ پایان یافته است، رویدادهای فرهنگی زیادی در جریان است که می توانید در برنامه ی سفر خود بگنجانید. همچنین ماه نوامبر، زمان جشنواره ی موسیقی جاز است که در شهرهای بارسلونا، مادرید و گرینید(Grenada) برگزار می شود.

اگر به سفر به سِویا فکر کرده اید، الآن وقت رفتن است. روزنامه ی تلگراف از آن به عنوان « بهترین شهر اروپا برای بازدید در زمستان» یاد کرده است؛ و توضیح داده است که هنوز هوای شهر سرشار از عطر بهارنارنج است، و کافه های فضای باز و روی بام ها در شهر آماده ی پذیرایی هستند.
بیشتر بخوانید:

مونتاک
مونتاک
طبیعی است اگر فکر کرده باشید که مونتاک در پاییز و زمستان کاملاً متفاوت است. در ماه های تابستان، سواحل ماهیگیری قلب تپنده گردشگران منهتن است که آخر هفته ی خود را در آنجا می گذرانند؛ ولی بعد از اوایل سپتامبر، مونتاک تبدیل به یک رهایی آرامش بخش میشود. نرخ هتل ها اقتصادی تر می شود، اما قبل از رزرو آنلاین هتل مطمئن شوید که هتل مورد نظرتان جزو اکثریت هتل هایی که در زمستان تعطیل می شوند، نباشد.
انتخاب ما گِرنیز مونتاک(Gurney’s Montauk)، یک استراحتگاه ساحلی مدرن است که تمام سال میزبان گردشگران است. این مجموعه دارای یک استخر سرپوشیده است که آب را از ساحل مونتاک به داخل کشیده و تا دمای مطلوب گرم میکند،همچنین دارای یک سونای سنگ فنلاندی و یک اتاق بخار روسی است که میتواند برای چند روز آخر هفته استراحت و آرامش را به شما ارائه دهد.

زیباترین جاذبه های گردشگری در لس آنجلس
ادامه مطلب

کاتس ولدز(Cotswolds)
کاتس ولدز
ژوئن و ژوئیه احتمالاً پرطرفدارترین ماه ها برای سفر به کاتس ولدز (یک محل روستایی در جنوب مرکزی انگلستان) هستند، در حالی که در ماه های سردتر به همان اندازه زیباست. پاییز بهترین زمان برای مشاهده ی تغییر رنگ مناطق روستایی است، و زمستان برای یک تعطیلات دنج بریتانیایی ایده آل است: خوردن شام رستوران روبه روی آتش در فضای باز و در کنار مردمی که با عجله عبور میکنند را تصور کنید. نمی دانید از کجا شروع کنید؟ کاتس ولدز از شش شهرک تشکیل شده است؛ ولی از میان این شش شهرک، شهرک بازاری کوچک « چیپینگ کَمدِن» و شهرک خوش منظرهی «بورتون روی آب» در فصل زمستان دیدنی می شوند.

شهرک شاهزاده ادوارد

در پاییز، رویدادهای متنوعی در شهرک شاهزاده ادوارد در آنتاریو شهر را جلوه گر میکند. فصل برداشت است، و می توانید بین برداشت انگور و سیب، نمایشگاه های شهرک و جشنواره کدو تنبل انتخاب کنید. همچنین بهترین زمان برای بیرون رفتن و حس کردن هوای خنک پاییزی است؛این منطقه دارای جاده های بسیار زیبایی است که میتوانید در آن ها به گردش بروید.

بوداپست

بوداپست
بوداپست بیشتر به چشمه های آبگرم مشهور است، ولی تابستان تنها زمان مناسب برای شنا کردن نیست. در روزهای برفی، مردم محلی به استخرهای چشمه ی گِلِرت میروند تا در آب گرم استراحت کنند و میتوان آنها را در حمام های آبگرم فضای باز سِتشِینی(Széchenyi) پیدا کرد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر