لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> پارک ساحلی سيمرغ کیش
پارک ساحلی سيمرغ کیش

پارک ساحلی سيمرغ کیش

كشور ایران با وجود خلیج فارس در جنوب خود و دریای خزر در شمال، از جمله كشورهایی است كه پتانسیل بالایی در جذب توریست و فعالیت در صنعت گردشگری دارد. وجود جزایر زیبا و مناطق آزاد در دل خلیج همیشه فارس باعث رونق بسیار صنعت گردشگری کشور شده است. خلیج فارس و سواحل آن از زیباترین مناطقی هستند كه می توان در كنار آن ها به آرامش رسید. در ادامه این مطلب درباره یكی از جاهای دیدنی کیش یعنی پارک ساحلی سیمرغ مطالبی را بیان خواهیم کرد. جزیره كیش مهد زیباترین و بزرگترین هتل های ایران است و وجود سواحل مرجانی و كم نظیر آن باعث شده مسافران و گردشگران در این جزیره اغلب، اوقات خود را در كنار این سواحل به تفریح بگذرانند. پارک ساحلی سیمرغ كیش از زیباترین پارک ها و محیط های گردشگری با امكانات كاملی برای گذراندن لحظاتی خوش در این جزیره است. گردشگران می توانند با رزرو هتل های كیش یكی از بهترین خاطرات زندگی خود را در این جزیره ثبت کنند زیرا کیش، جزیره ای است كه از زیبایی و امكانات آن با بسیاری از شهرهای اروپایی برابری می كند.

آدرس پارک ساحلی سیمرغ كیش

در سواحل جنوب شرقی جزیره، پارک ساحلی سیمرغ كیش با مساحتی نزدیک به 15000 متر واقع شده است. پاركی كه در میان سایر پارک های ساحلی این جزیره از طرفداران زیادی برخوردار است. پارک ساحلی یاد شده كه برای پیدا كردن آن كافی است سراغ هتل مارینا پارک كیش را بگیرید، با قرارگیری در كنار هتل ها و مجموعه های تفریحی از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است. یكی از دلایل محبوبیت پارک دریایی سیمرغ نزدیكی آن به مراكز دیدنی و تفریحی این جزیره است.
پارک ساحلی سیمرغ

امكانات موجود در پارک سیمرغ

اگر در قابی از تصویر، عكس پارک ساحلی سیمرغ كیش را ببینید، شاید باورتان نشود كه این همه زیبایی در گوشه ای از كشور عزیزمان ایران قرار دارد. این پارک ساحلی با فراهم کردن تمامی امكانات و وسایل مورد نیاز جهت آسایش مسافران و گردشگران مکان مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت محسوب می شود. آلاچیق های زیبا و شیک كه پناهگاهی برای مسافران در برابر نور خورشید و باران هستند، مجموعه ای از پیست های دوچرخه سواری در امتداد ساحل و زمین های تنیس و پینگ پونگ در سواحل زیبای جزیره همه و همه در پارک سیمرغ گرد هم جمع شده اند. زیباترین و لذت بخش ترین دیدنی این مجموعه ساحل ماسه ای و زیبای آن است چراكه از قدم زدن در این سواحل و در امتداد دریا كمتر كسی خسته می شود.
پارک ساحلی سیمرغ کیش

مجسمه های پارک سیمرغ

یكی از زیبایی هایی كه چشم گردشگران را به خود جذب می كند، مجسمه های ساخته شده در گوشه و كنار پارک است. مجسمه هایی مفهومی و گاه نیم تنه ها و چهره هایی كه با هنرمندی هر چه تمام ساخته شده اند و به زیبایی این پارک ساحلی افزوده اند. اغلب گردشگران لحظاتی را برای گرفتن عكس های یادگاری با این مجسمه ها سپری می كنند.
پارک ساحلی سیمرغ

جاذبه های اطراف پارک ساحلی سیمرغ

جزیره كیش دنیایی از زیبایی ها، هتل ها، بناهای تاریخی، مجموعه های ورزشی و تفریحی است و می توان روزها را در آن به تفریح پرداخت و لذت برد. از مزایای پارک ساحلی سیمرغ كیش، موقعیت جغرافیایی خوب و مناسب آن است كه تا مهمترین مراكز خرید و تفریحی فاصله چندانی ندارد. نزدیک ترین هتل به این پارک ساحلی، هتل مارینا پارک كیش است كه خود از بزرگترین و زیباترین هتل های جزیره به شمار می آید؛ همچنین شاید جالب باشد بدانید هتل مارینا پارک كیش مجموعه ای بزرگ از تفریحات آبی و دریایی را در ساحل اختصاصی خود جای داده است.
پارك ساحلی سيمرغ کیش
پارک دلفین ها و باغ پرندگان جزیره كیش، با مساحتی حدود 100 هكتار در نزدیكی پارک ساحلی سیمرغ قرار دارند. مجموعه ای كم نظیر از تجمع انواع دلفین ها، شیرهای دریایی و پنگوئن ها كه توسط مربیان آموزش دیده و به هنر نمایی می پردازند. در كنار پارک دلفین ها، باغ پرندگانی بزرگ با بیش از 60 گونه پرنده از نقاط مختلف دنیا نگهداری می شوند. باغ پرندگان جزیره كیش از بزرگ ترین باغ های نگهداری پرنده در ایران به شمار می آید.
پارک ساحلی سیمرغ کیش
جزیره كیش به دلیل مرجانی بودن سواحل آن بهترین و زیباترین سواحل را داراست که یكی از آن ها ساحل مرجان نام دارد که در كنار مجتمع تجاری مرجان، یکی از بزرگترین مراكز خرید در جزیره در فاصله 10 دقیقه ای از پارک ساحلی سیمرغ قرار گرفته است. از ویژگی های پارک های ساحلی به ویژه برای خانواده ها، می توان به وجود امكانات تفریحی فراوان برای كودكان اشاره کرد كه در این مجموعه نیز به آن به صورت اختصاصی پرداخته شده است.

بهترین زمان سفر به جزیره کیش

بهترین زمان سفر به کیش برای هر فرد تعریف جداگانه ای دارد و باید به مواردی همچون تاریخ سفر، سلیقه و نیت سفر توجه داشت. با این حال اگر قصد دارید در شرایط آب و هوایی مناسب این جزیره را ببینید بهتر است فصل بهار را انتخاب کنید زیرا در این ایام برنامه های جذاب و هوای معتدل مسافران بسیاری را به سمت جزیره می كشد؛ در ایام تابستان نیز با وجود اینکه شرایط آب و هوایی بسیار گرم و شرجی است اما جشنواره های گوناگون و تخفیفات فروشگاه ها و مراكز تجاری بیشتر از دیگر فصل ها است؛ از این رو افرادی که برای خرید قصد دارند به کیش سفر کنند تابستان را انتخاب می نمایند.

سخن پایانی

برای اکثر افراد سفر به کیش بسیار لذت بخش خواهد بود چراکه این جزیره مملو از جاذبه های دیدنی است که بازدید از هر کدام از آن ها هیجان انگیز است. یکی از جاهای دیدنی کیش پارک ساحلی سيمرغ نام دارد که در نزدیکی هتل مارینا پارک کیش واقع شده است. زیبایی ها و امکانات مختلف این پارک آن را به مقصدی پرطرفدار در میان گردشگران تبدیل کرده است.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
قیمت هتل در کیش
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر