لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> کره جنوبی، کشور صنعت و سرگرمی
کره جنوبی، کشور صنعت و سرگرمی

کره جنوبی، کشور صنعت و سرگرمی

سفر به خارج از کشور همواره دارای ملزومات خاص خود است. اما تجربه بازدید از اماکن دیدنی سایر کشورها، برای هر فرد جذابیت زیادی دارد. آشنایی با آداب و رسوم هر قوم و ملیتی می تواند باعث پیوند عمیق تر روابط بین مردم کشورها شود. جاذبه های توریستی کشورها نیز، امکان تفریح و گردشی بی نظیر را برای افراد فراهم می کند. در این میان سفر به کشور کره جنوبی (South Korea) برای هر فردی جذاب است.
مردم چشم بادامی کره جنوبی، دارای مراسم و آداب خاص خود هستند. اما نکته مشترک بین این ملت و کشور ایران، احترام به والدین است. سفر به این کشور مستلزم وجود مکان اقامت است که از طریق رزرو آنلاین هتل محقق می گردد. سفر به کره جنوبی در ایران علاقه مندان زیادی دارد. این کشور دارای جاذبه های توریستی متفاوتی است. کره جنوبی مهد جراحی زیبایی جهان به شمار می رود و این عامل به صنعت توریسم این کشور نیز کمک زیادی نموده است.

پیشینه کره جنوبی:
همانطور که از نام این کشور پیداست کره جنوبی در بخش جنوبی شبه جزیره ی کره واقع در شرق آسیا قرار دارد. در گذشته این کشور از سه پادشاهی به نام های شیلا، گوگوریو و باکجه تشکیل شده بود، که در ابتدا این سه باهم دوست و متحد بودند. بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی به ارامی در میان انها جنگ شروع شد و کشتار زیادی صورت گرفت.

بزرگترین شهر کره جنوبی سئول نام دارد که به عنوان پایتخت این کشور انتخاب شده است. جالب است بدانید که سئول یکی از بزرگترین شهرهای جهان محسوب می گردد و دارای جاذبه های دیدنی بسیار زیاد و شگفت انگیزی است. در گذشته کره ای ها در خانه های چوبی و بسیار ساده زندگی می کردند و ساختمان های چند طبقه و اسمان خراش در کشور انها وجود نداشت. اما طولی نکشید که این کشور پیشرفت زیادی کرد و خانه ها از حالت چوبی به اسمان خراش های نامحدودی تبدیل شدند. به طوری که می توان گفت کره جنوبی یکی از کشورهای بی رقیب در صنعت ساختمان سازی تبدیل شده است.

 کره جنوبی
موسیقی این کشور نیز در سراسر جهان فراگیر گشته و می توان گفت بسیاری از جوانان در سراسر جهان طرفدار گروه های موسیقی این کشور شده اند. در این کشور به موسیقی اهمیت زیادی داده می شود. می توان با سفر به این کشور مشاهده کرد که در خیابان های ان کنسرت های خیابانی برگذار می شوند و مردم به تماشا و تشویق اعضای گروه های مختلف می پردازند.
علاوه بر نکات یاد شده باید بدانید که عمل زیبایی در کره جنوبی بسیار رواج دارد و دختران و پسران زیادی در این کشور دست به عمل جراحی پلاستیک می زنند. به عبارتی می توان گفت که کره جنوبی مقصدی ارزان اما به صرفه برای عمل های زیبایی است. عمل زیبایی در کره انچنان بی نقص و به صرفه انجام می شود که اکنون بالاترین نرخ سرانه ی عمل زیبایی در جهان از آن کره ی جنوبی است. امروزه تعداد بسیار زیادی از چینی ها برای عمل زیبایی به کره جنوبی سفر می کنند و کره جنوبی سرمایه زیادی را از این مهاجرت ها و عمل ها بدست می اورد.
 کره جنوبی
آداب و رسوم کره جنوبی:
کره جنوبی نیز مانند بسیاری از کشورهای دیگر دارای آداب و رسومی است که شناختن و عمل کردن به آن ها در این کشور سفر را برای شما لذت بخش تر می کند. کره ای ها برای لباس پوشیدن خود و دیگران احترام زیادی قائل اند و سعی دارند تا همیشه مرتب باشند و طبق مد لباس بپوشند. ممکن است در فیلم ها یا برنامه های تلویزیونی مشاهده کرده باشید که افراد در هنگام ملاقات یکدیگر به یکدیگر تعظیم می کنند و در قرار های کمی رسمی تر به یکدیگر دست می دهند و اگر ملاقاتی دوستانه داشته باشند با سر تکان دادن به یکدیگر سلام می کنند.
غذا در کره جنوبی اهمیت بسیار ویژه ای دارد و افراد در هنگام شروع کردن یک رابطه (چه دوستانه و چه کاری) یکدیگر را به صرف غذا دعوت می کنند. باید بدانید که خوردن غذا به مقدار زیاد و صحبت کردن در حین غذا خوردن، نشانه شاد بودن و راضی بودن شما از آشپز غذا است. در کره جنوبی سربازی رفتن امری اجباری است و هیچ تفاوتی بین افراد مشهور و عادی وجود ندارد. در این کشور اقایان بعد از طی دوران سربازی تصمیم به ازدواج می گیرند که البته این امر نیز شرایط خاص خود را می طلبد.
کره جنوبی
در کره جنوبی به افراد بالای 20 سال اجازه ازدواج آزادانه داده می شود. در شروع مراسم عروسی داماد در جایگاه ویژه، منتظر عروس می ایستد تا پدر عروس و عروس وارد سالن شوند. سپس پدر عروس باید دست او را در دست داماد بگذارد تا اجازه ازدواج داده شود. تنها شباهت مراسم عروسی کره ای ها با مراسم ایرانی ها این است که عروس های کره ای نیز دسته گل خود را به پشت سر خود پرتاب می کنند تا فردی آن را بگیرد. بعضی از هنرها و سنت های کره ای زبان زد جهان است. برای مثال سفالگری در کره جنوبی بسیار رواج دارد و می توان گفت که اجسام سفالی کره جنوبی طرفداران زیادی در سراسر جهان دارند. این سنت ها برای گردشگران بسیار جذاب بوده و افراد زیادی را به این کشور جذب کرده است.

 کره جنوبی دیدنی های کشور کره جنوبی:

جاذبه های گردشگری که در کره جنوبی به خصوص سئول وجود دارند سالانه تعداد زیادی گردشگر را به خود فرا می خوانند و این شهر را به یکی از مقاصد گردشگری پر رونق جهان تبدیل کرده اند. آسمان خراش های بی نظیر، پارک ها و مراکز خریدی که مطابق میل گردشگران طراحی شده اند. شهربازی کودکان از جمله مناطق پر بازدید این کشور است، که از مشاهده آنها نهایت لذت را خواهید برد.
یکی از مناطق پر بازدید سئول برج N نام دارد. در این برج بسیار زیبا و دیدنی، هر روزه کنسرت ها و اجراهای زیادی برگذار می شود که می توان با دیدن انها سفر خود را خاطره انگیز نمود. در طبقات این برج نمایشگاه ها، رستوران ها و کافه های مدرنی وجود دارد که با نشستن در آن و مشاهده نمای اطراف خود، از سفر خود نهایت لذت را خواهید برد. زوج های جوانی که به کره جنوبی سفر می کنند، می توانند با رفتن به این برج و بستن قفل ها و ثبت یادداشت های خود در طبقه آخر این برج، عشق خود به یکدیگر را به صورت نمادین ثبت کنند.
 کره جنوبی
پارک لوته ورلد کره جنوبی در جهان به عنوان بزرگترین پارک تک منظوره ثبت گشته است. گردشگران مختلف می توانند در این پارک اتفاقاتی نظیر نمایش های لیزری، قرارهای عاشقانه و … را تجربه کنند. این پارک از زیبایی بی نظیری برخوردار است که دیدن آنها خالی از لطف نیست. پس فرصت دیدن این پارک زیبا را از دست ندهید.
 کره جنوبی
کسانی که به طبیعت گردی علاقه مند هستند، می توانند از قله طلوع دیدن کنند. قله ای زیبا که دیدن آن در هنگام طلوع خورشید یکی از زیباترین مناظر را برای شما به تصویر می کشد. در اطراف این قله تنوع گیاهی فراوانی وجود دارد و بالا رفتن از آن کار بسیار دشواری نیست.
اما روستای دارنگی نیز از مناطق گردشگری کره جنوبی محسوب می شود که از دست دادن فرصت دیدن آن می تواند افسوس زیادی را برای شما به دنبال داشته باشد. این روستا که در نزدیکی دریا قرار گرفته، دارای زمین های کشاورزی پلکانی است و سر سبزی ویژه آنها است که این روستا را به یک منطقه گردشگری تبدیل نموده است.
افراد زیادی هستند که علاقه شدیدی به عکاسی دارند و سعی دارند در سفر خود عکس های بی نظیری ثبت کنند. ایستگاه کیونگوا، ایستگاه قطار های سریع السیر است و سالانه عکاس های زیادی به این منطقه سفر می کنند. جذابیت این مکان به داشتن شکوفه های گیلاسی است که با ریختن انها زیبایی بسیار زیادی رقم می خورد. علاقه مندان به عکاسی می توانند در هنگام عبور قطار از روی این پل رویایی عکس های بی نظیری را ثبت و ضبط نمایند.
 کره جنوبی
بسیاری از افراد علاقه دارند تا در سفر خود هیجان را نیز تجربه کنند. یکی از ورزش های هیجان انگیز کوه نوردی است. رشته کوه گونگ ریونگ واقع در کره جنوبی، رشته کوهی است که حدود 1200 متر ارتفاع دارد و برای بالا رفتن از ان باید کوه نوردی را به صورت ماهرانه آموزش دیده باشید. اما یکی از مهم ترین و دیدنی ترین مکان های کره جنوبی جزیره ججو است. این جزیره دیدنی های زیاد و متنوعی دارد، پس برای رفتن به آنجا برنامه زمانی خود را بسیار دقیق تنظیم کنید.
 کره جنوبی
ساحل سوپچی کوجی ساحل بی نظیری است که در این جزیره قرار گرفته و از سکوتی عجیب برخوردار است. ساحل اودو که فاصله ای 20 دقیقه ای با جزیره ججو دارد نیز بسیار دیدنی است. این جزیره برخلاف جزیره سوپچی کوجی سرگرمی هایی را برای شما و خانواده ها به همراه دارد که برخی از آنها عبارتند از : ماهی گیری، موج سواری، موتور سواری روی شن ها و … .
 کره جنوبی
برای سفر به این کشور زیبا و جذاب، باید از طریق سازمان های هواپیمایی، بلیط سفر به کره را تهیه کرد. همچنین می توان برای اقامت های طولانی مدت و یا کوتاه مدت در این کشور، اتاق هایی را در هتل های بسیار عالی آن رزرو نمود که رزرو هتل در سئول، کار دشواری نیست.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
جاهای دیدنی کویت
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر