لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> خوابیدن زیر سقف آسمان پرستاره در اقامتگاه‌ حبابی مالدیو
خوابیدن زیر سقف آسمان پرستاره در اقامتگاه‌ حبابی مالدیو

خوابیدن زیر سقف آسمان پرستاره در اقامتگاه‌ حبابی مالدیو

با اقامت در اقامتگاه‌های حبابی‌شکل در فینولهوی مالدیو تجربه کاملاً جدیدی از کمپینگ بدست خواهید آورد. امروزه رزرو هتل‌ با اتاق‌های غیرمعمول بسیار متداول است و یکی از جدیدترین نمونه‌های جزیره‌ای این اقامتگاه‌ها با نام بیچ بابِل(Beach Bubble) که در فینولهوی مالدیو واقع شده است به شما شانس اقامت در حبابی واقعی را می‌دهد. این اقامتگاه شفاف و با قابلیت بادکردن، در ناحیه‌ای دوردست در ساحل ماسه‌ای مشهور 1.5کیلومتری در جزیره فینولهو قرا گرفته است و برای کسانی که می‌خواهند بدون دردسر غرق در طبیعت شوند، گزینه ایده‌آلی‌ست.
bubble in the Maldives

شما می‌توانید به دور از سر و صدای کلوپ وان اوک بیچ(1 Oak Beach) در حباب خود، زیر آسمان پرستاره استراحت کنید و یا در تجربه‌ای رمانتیک که پکیج «دریم اِکلیپس(Dream Eclipse)» در اختیارتان قرار می‌دهد از غروب تا طلوع خورشید در حباب بمانید.

با کمی قدم زدن به فیش اَند کرَب شَک(Fish & Crab Shak)، تنها همسایه شما در ساحل ماسه‌ای طولانی می‌رسید. در آنجا می‌توانید از باربیکیوی ساحلی اختصاصی به همراه صبحانه کنار دریا لذت ببرید.
bubble in the Maldives
bubble in the Maldives
این اقامتگاه قابل بادکردن و شفاف که توسط Eye in the Sky طراحی شده است با سبک جالب داخل آن یعنی کف چوبی و اثاثیه‌ سفارشی به رنگ‌های سفید و آبی کاملاً همخوانی دارد و چشم‌انداز آن معنی تازه‌ای به مفهوم «اتاقی با چشم‌انداز» می‌دهد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
هتل روتانا اصفهان، پروژه ای عظیم در نصف جهان
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر