لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> عجیب ترین طراحی های جدید هتل در مراسم جوایز نوآوری رادیکال
عجیب ترین طراحی های جدید هتل در مراسم جوایز نوآوری رادیکال

عجیب ترین طراحی های جدید هتل در مراسم جوایز نوآوری رادیکال

شرکت رادیکال چند مورد از طراحی های شگفت انگیز را در حین مسابقات سالیانه خود به نمایش گذاشته است و طراحان و صنعت هتل را به چالش کشیده است تا نه تنها تجربه جدیدی ایجاد کند بلکه ایده های پیشرویی که صنعت هتل را به سمت آینده هدایت می کند را نیز بهبود ببخشد.
جان هاردی مدیر اجرایی گروه درباره ی چگونگی شروع کردن این مسابقه و این که چرا فکر می کند این نابغه های خلاق به تغییر همیشگی صنعت کمک خواهند کرد صحبت کرده است: ایده ی اصلی این رقابت این است که به مردم فرصتی برای ارائه ی ایده های خود داده شود و این فرصت را داشته باشند تا با کسانی که این ایده ها را اجرایی می کنند ملاقات داشته باشند. این فقط طراحان نیستند که ایده های خود را ثبت می کنند، دانشجویان، هتل های مختلف، شرکت های کشتی کروز، مهندسان و کارآفرینان نیز شرکت می کنند. ما در تمام طول سال با این افراد کار می کنیم و برای چندین سال تلاش می کنیم تا کمک کنیم تا این ایده ها به بازار عرضه شوند یا بخشی از آن باشیم. ما در حال تلاش برای بهتر کردن صنعت هستیم و قصد نداریم فقط همه چیز را کپی کنیم. این بزرگترین تفاوت است و به همین دلیل خیلی سخت است. ما در حال تلاش برای ایجاد بخش های کاملا جدیدی از صنعت مهمان نوازی هستیم که وجود ندارد و این به نفع مصرف کننده است و موجب می شود تا بتوانید هوشمندانه سفر کنید در حال حاضر در دوازدهمین سال خود، هیئت داوران نوآوری رادیکال فینالیست های زیر را بر اساس خلاقیت و طراحی الهام بخش انتخاب کرده اند و می گوییم که چگونه پروژه ی آن ها بر صنعت تأثیر خواهد گذاشت. برنده ها در مراسم جوایز پاییز امسال اعلام خواهند شد. با بهترین سایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین همراه باشید.

سوئیت خودگردان
سوئیت خودگردان ترکیبی از حمل و نقل و مهمان نوازی را از طریق مجموعه ی بی سیم، حمل و نقل درب به درب قابل حمل بین خانه ی مسافر و مقصد آن ها ارايه داده است. این اتاق منحصر به فرد، یک فضا برای خواب، محیط کار و حمام را ارائه می دهد که به مهمانان اجازه می دهد تا در هنگام بهینه سازی زمان سفر مفیدتر باشند. هنگامی که از طریق اپلیکیشن تلفن همراه از قبل برنامه ریزه شود، این سوئیت به در خانه ی مسافر تحویل داده می شود. می توان این سوئیت را به مقصد پذیرش هتل منتقل کرد. جایی که به عنوان ماشین اجاره ای و یا یک اتاق هتل عمل می کند.
استیو لی طراح این پروژه درباره ی برنامه های آینده ی این پروژه می گوید: من متوجه شدم که در مسافرت های بین ۶ تا ۱۰ ساعت، این فناوری به یک تجارت بسیار رقابتی تبدیل خواهد شد. ما همچنین در تلاش هستم تا ایده ی استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین را وقتی که مسافر در جاده قرار دارد و به منابع و مواد غذایی نیاز دارد را عملی کنیم.
Le Colline Incantate Hotel
هتل تجربه ی آکوآپونیک
مفهوم این هتل پایدار استفاده کردن از یک سیستم آکوآپونیک برای یک تجربه ی کاملا خودکفا است. با استفاده از زباله های تولید شده توسط ماهی های زراعی، مواد مغذی برای گیاهانی که به طور هیدروپونیک رشد می کنند، فراهم می شود و آنها به نوبه ی خود آب را تصفیه می کنند. این هتل برای دوبرابر کردن این سیستم یه شکل عمودی طراحی شده است تا آب باران را در سرتاسر هتل به طور مداوم بازیافت کند.
Le Colline Incantate Hotel
هتل لو کالین اینکانتات
احیا کردن تپه های شمال ایتالیا هدف اصلی هتل لو کالین می باشد. این هتل برای خانواده ها طراحی شده است و از میهمانان خود در مکان های راحت و فضاهای کاملا محافظت شده و پوشانده شده توسط گیاهان و آب نما پذیرایی می کند. در این پروژه معماران و روانشناسان برای ایجاد برنامه های درمانی با کمک یکدیگرکار می کنند.
Room Extension Solution Hotel
راه حل گسترش اتاق هتل
این هتل برنده ی بهترین طراحی دانشجویی سال ۲۰۱۸ است و از تکنولوژی خودروی مستقل استفاده می کند. به منظور بهینه سازی زمان سفر و کارایی عمل می کند. پس از اتمام پرواز مسافران در ورودی دروازه با یک سرویس سریع ثبت نام مواجه می شوند و به داخل یک اتاق سیار برده می شوند جایی که یک تخت خواب کامل و حمام وجود دارد که می توانند تا رسیدن به هتل از آن استفاده کنند.
Floating Hotel
هتل شناور
هتل شناور برای ویتنام و برای تشویق اکوتوریسم، برنامه ریزی و طراحی شده است. هتل دارای برنامه های فرهنگی مانند ماهیگیری محلی و گردشگری است. با استفاده از قفس های ماهی گیری و فضای کارآمد، هتل میهمان های خود را تشویق می کند تا تجربه و مشارکت در کشاورزی را از دست ندهند. این روستای شناور کاملا پایدار است و به گردشگران این امکان را می دهد تا با افراد محلی و کسب و کار آنها آشنا شوند.
Living The Till Treetop Resort
زندگی در بالای درخت
این هتل درختی، شامل یک ساختمان موقت است که اجازه ی اقامت در مکان های دورافتاده را می دهد. این ساختمان۳۰ فوت بالاتر از سطح زمین است و بنای مش بندی شده ی آن توسط یک سری از کابل های نصب شده توسط تیمی از کوهنوردان پشتیبانی می شود. با توجه به اثرات هتل های سیار، این هتل، تأثیرات منفی کوچکی بر طبیعت اطراف دارد.
Ark Hotel
هتل کشتی
این هتل به عنوان یک راه حل برای پناه گرفتن از بلایای طبیعی طراحی شده است. از این هتل کپسول شکل می توان هم بر روی خشکی و زمین و هم در دریا استفاده کرد. این پناهگاه با توجه به اکوسیستم خود عمل می کند و می تواند در معرض افزایش سطح دریا قرار بگیرد و مانع از ایجاد فجایع طبیعی شود.
Mosaic Hotel
هتل موزاییکی
این هتل یک راه حل پایدار برای محیط زیست است تا همه چیز را از درمان پزشکی به هتل ارائه دهد. با کمک این هتل به راحتی می توانید در داخل یا خارج از مکان هایی که نیاز دارید، جابه جا شوید. این هتل کاملا بی ضرر می باشد و به عنوان پناهگاه سیار قابل استفاده و کاملا کارآمد است.
Oil Rig Hotel and Spa
هتل دکل نفتی و اسپا (معماری موریس)
نخستین هتل های دکلی شکل و خودکفا در خلیج مکزیک واقع و از دکل های نفتی ساخته شده اند. برای میهمانان هتلی با کیفیت بالا برای اقامت سازگار با محیط زیست ارائه می دهند. این هتل برای رفت و آمد از لوکس ترین کشتی کروز استفاده می کند و محیط بلا استفاده قبل را به مکانی جدید و هیجان انگیز تبدیل خواهد کرد.

مقایسه هتل پارمیس کیش با هتل شایگان کیش
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر