لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل هایی با شجره نامه مشهور
هتل هایی با شجره نامه مشهور

هتل هایی با شجره نامه مشهور

همزمان با بازگشایی منزل شخصی خانواده اوناسیس به روی عموم بعنوان یک هتل بوتیک، در اینجا نگاهی به چند اقامتگاه خواهیم داشت که قبلا جزیی از دارایی افراد ثروتمند و مشهور بوده اند.

آیا تا بحال هرگز آرزو کرده اید که زندگی همانند خانواده های اوناسیس یا وندربیلت داشته باشید؟ شاید زندگی باشکوه و پرزرق و برق بازیگران عصر طلایی هالیوود چون الیزابت تیلور یا چارلی چاپلین بیشتر باب میل شماست؟ و یا دوست دارید زندگی فوق العاده شیک و مدرنی همچون ورساچ داشته باشید؟ هتلهایی که در ادامه معرفی می شوند هریک زمانی محل سکونت یکی از افراد نخبه و ثروتمند ( لیستA ( بوده اند که در حال حاضر تبدیل به هتل بوتیک هایی زیبا شده اند؛ اقامت در این هتل ها طعم زندگی بینظیر افراد خاص را به شما می چشاند. البته بهتر است با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید و اطلاعاتی را در مرد محل اقامت خود بدست آورید.


Domes Miramare, a Luxury Collection Resort – Corfu, Greece
مجموعه تفرجگاه لوکس Domes Miramare، کورفو، یونان

این هتل شاید هتل جدیدی باشد که نامش تازه به گوش رسیده است زیرا در جولای 2018 افتتاح شده است؛ ولی این هتل حداقل برای یک خاندان آشناست: خانواده اوناسیس. این هتل زمانی محل گذراندن تعطیلات این خانواده بود. این مجموعه در دهه شصت توسط چارالامبروس اس فایلوس طراحی و ساخته شد. این ساختمان برای تبدیل شدن به یک هتل مورد بازسازی چند میلیون دلاری قرار گرفت ؛در عین اینکه تاریخچه ی باشکوه آن حفظ شد سوییتها و ویلاهای مدرن جدیدی نیز به آن اضافه شد. این اقامتگاه بازسازی شده به سبک مدرنیست تنها پذیرای بزرگسالان( بالای 16 سال) است. ساحل دریا و باغ های زیتون به نوعی از طریق کاربرد مواد طبیعی و سایه رنگ های خاکستری مایل به قهوه ای ، آبی ملایم و سبز در فضای درونی انعکاس پیدا کرده است؛ روشویی های کاشی کاری شده نیز نوعی حس ارتباط و اعتماد به موزاییکهای زمان یونان باستان را در حمام های سنگ مرمری القا می کند. نکته قابل توجه دیگر در مورد این هتل غذاهایش است؛ سرآشپز ستاره میشیلینی دار، تاسوس مانتیس بر روی ترکیبات فصلی و غذاهای محلی متمرکز شده است.
The Villa Casa Casuarina – Miami, Florida

The Villa Casa Casuarina – Miami, Florida
ویلای کاسا کازورینا، میامی، فلوریدا
این ویلا در اصل در دهه سی برای پسر بارون صنعت نفت ساخته شد ؛ این ویلا با نام Ocean Drive بیشتر بعنوان خانه قدیمی جیووانی ورساچ شناخته شده است. طراح پس از خرید این ملک در سال 1992، 32 میلیون دلار را صرف بازسازی آن کرد؛ در طول این بازسازی ها دو سوییت دیگر به قسمت جنوبی، یک استخر ” میلیون موزاییکی”، یک باغ و رصدخانه ای بازسازی شده به بنای اصلی اضافه شد. تمامی این بازسازی ها در طول سه سال به پایان رسید. پس از مرگ غم انگیز ورساچ در سال 1997، ملک قبل از تبدیل شدن به هتل بوتیک کنونی بین چند دست گشت و در انتها به نامی نامگذاری شد که حس می شد برازنده آن است. میهمانان هتل هنوز هم می توانند شاهد نگرش ورساچ در بکارگیری آنتیکهای گران در تراسهای بلند تزیین شده باشند. اتاق ونوس اتاق خواب برادر ورساچ و البته بزرگترین اتاق این بناست. سوییت Signature سوییتی است مشرف بر ساحل میامی و همان جایی است که خواهر ورساچ و بعدها طراح اصلی دوناتلا در هنگام اقامت در شهر در آنجا می می ماندند؛ این سوییت در حال حاضر تبدیل به سوییت VIP شده است.

1683379638 232 هتل هایی با شجره نامه مشهور

Casa Kimberly – Puerto Vallerta, Mexico
کازا کیمبرلی، پورتو والرتا، مکزیکو
اینطور بنظر می رسد که شکوه و درام عاشقانه الیزابت تیلور و ریچارد بورتون به پایان رسیده است اما حقیقت شاید اینطور نباشد. شما می توانید با اقامت در دو ویلای روستایی-ماهیگیری در اقیانوس آ رام اندکی از این عاشقانه ها را حس کنید زیرا اینجا زمانی در مالکیت این زوج بوده است. پل ارتباطاتی میان دو ویلا بعنوان راه مخفی تعبیه شده بود تا این زوج در طول مدت ملاقاتشان از کنجکاوی پاپاراتزی ها در امان بمانند زیرا بورتون مرد متاهلی ( همسر قانونی وی فرد دیگری بود) بود و بهمین دلیل روابط این زوج کانون توجهات بسیار قرار داشت. این پل معروف بنام Puente del Amor (پل عشق) در کنار وان حمام سنگ مرمری تیلور و نیز استخر لوزی شکل ویلا مورد بازسازی قرار گرفت. نه سوییت برای اقامت میهمانان وجود دارد و همگی با اشیای آنتیک، لوسترهای کریستالی، کاشی های دستی رنگ شده و پاسیویی مجهز به استخرهای عمیق و جکوزی تزیین و تجهیز شده اند. رستوران روی بام The Night Of The Iguana را تجربه کنید. این رستوران محل فیلمبرداری فیلمی با بازیگری بورتون بوده است. این رستوران مشرف بر پورتو والرتاست و غذاهای مکزیکی و نوشیدنی هایی از منطقه جالیسکو در آن سرو می شود.
Palazzo Margherita – Basilicata, Italy
Palazzo Margherita – Basilicata, Italy
پلازو مارگاریتو، باسیلیکاتا، ایتالیا
بنایی است مجلل در شهر برنالدا در جنوب ایتالیا که در قرن نوزدهم ساخته شد. با اقامت در این کاخ مجلل می توان مهمان نوازی خانواده کوپولا را تجربه کرد. این بنا توسط فرانسیس فورد کوپولا خریداری شد؛ پدربزرگ کوپولا در این شهر کوچک بدنیا آمد از اینرو کوپولا ارتباط عمیقی با این شهر برقرار کرد. تمامی اعضای خانواده کوپولا ایده های خود را برای بازسازی این بنای قدیمی ارائه کردند تا تبدیل به مکانی جذاب برای همگی آنها شود.سوفیا در سوییتی اقامت داشت که بعدها به نام خودش نامگذاری شد. وی همچنین جشن ازدواج خود را در حیاط کاخ برگزار کرد. نقاشی های آبرنگ دستی و نیز بالکنی به سبک ژولیت ( بالکنی بزرگ) از ویژ گی های این سوییت است. در مجموع نه سوییت وجود دارد و هر یک بانمایی منحصر بفرد انعکاسی از خلق و خوی تمامی اعضای خانواده کوپولا هستند؛ در تمامی سوییتها تلویزیونهای اپل و سرویس بهداشتی طراحی شده توسط طراح عهد باستان فلورانس، سنت ماریا نوولا، وجود دارد. مکانی به عنوان اتاق پذیرایی یا غذاخوری وجود ندارد، غذا در آشپزخانه صرف می شود و بیشتر بر غذاهای محلی تمرکز شده است. امکان استفاده از باربکیوی ایتالیایی نیز وجود دارد.
Grace Vanderbilt – Newport, Rhode Island

گریس واندربیلت، نیوپورت، روودآیلند

خانواده وندربیلت نیوپورت عمارت بزرگی را در چند قدمی آبشار در سال 1909 ساختند که کاملا متناسب با محیط اصیل انگلیس جدید آن زمان بود. در ساخت این بنا از هنرهای ظریف به سبک Beaux استفاده شد و اندک زمانی پس از ساخت این بنا اشیایی تاریخی متعلق به عصر طلایی به مردم نیوپورت اهدا شد، این بنا در سال 2011 به Grace Vanderbilt تغییر نام پیدا کرد. گریس واندربیلت 33اتاق و سوییت تزیین شده به سبک کلاسیک و دکوراسیونی لوکس دارد؛ چشم انداز هتل محله هیل و بندرگاه شهر است. در فصل تابستان مالکان هتل حتما سری به Roof Deck می زنند و از چشم انداز اقیانوس اطلس لذت می برند. گفتگو در کنار آتش در اتاق زیبای Christy و نیز امکان استفاده از چشمه آب معدنی و استخری در فضای بسته همگی تجربه ای جالب هستند.
Il Borro – Tuscany, Italy

ایلبورو، توسکانی، ایتالیا

قلعه قرن سیزدهمی توسکانی بسیار مورد توجه خانواده به روز فراگامو قرار گرفت، این خانواده عمارت را برای چند سال اجاره کردند و در طول همین دوران فورسیو فراگامو عاشق عمارت می شود. در سال 1993 وی قلعه را می خرد و همراه پسرش سالواتور – که در حال حاضر مدیرعامل ایلبوروس- به بازسازی این عمارت 800 هکتاری می پردازد. امروزه عمارت تبدیل به هتل Relais & Chateaux شده است و در آن فعالیتهای مختلفی چون مسابقات گلف، نمایشگاهها و کارگاههای هنرمندان صورت می پذیرد. اما آنچه که بیشتر ازهمه میهمانان را به این هتل جذب می کند، نوشیدنی ها و غذاهایی است که در آن سرو می شود. اتاقها و سوییتهای باشکوهی در ویلاهای روستایی، مزرعه و سکونتگاه منحصر بفرد Dimora Il Borro و نیز در خود روستای عمارت وجود دارد.
The Charlie – West Hollywood, California

چارلی، وست هالیوود، کالیفرنیا
این مجموعه کلبه های روستایی سحرانگیز زمانی متعلق به چارلی چاپلین بود و در طول تاریخ نیز تبدیل به سکونتگاه ستاره های بسیاری چون مارلین مونرو و مارلین دیفریچ گشت. خود چارلین چاپلین از یکی از کلبه با نام pied-à-terre استفاده می کرد. شاید این نام سحرانگیز برگرفته از احساسات وی نسبت به زادگاهش بوده باشد. از کسانی که امروزه در کلبه وی اقامت دارند به سبک مردانه پذیرایی می شود. این 13 کلبه به نام ستاره هایی نامگذاری شده اند که در آن زندگی می کردند و یا همچون کلارک پیبل در آن جشن گرفتند. ماریلین کلبه ای دو خوابه با پاسیویی حفاظ کشیده است( ستارگان حفاظت شده بودند) و گلوریا همچون کلبه سوآنسون ایوان آفتابگیری در هر دو طبقه خود دارد.

مقایسه هتل درویشی و هتل الماس 2 مشهد
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر