لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> این 10 کار را حتما در فیلیپین انجام دهید
این 10 کار را حتما در فیلیپین انجام دهید

این 10 کار را حتما در فیلیپین انجام دهید

فیلیپین تنها 8 ساعت با سواحل شرقی استرالیا فاصله دارد ولی تا حد زیادی ناشناخته باقی مانده است و یکی از مقاصد گردشگری دنیاست که نادیده گرفته شده است. این مجمع الجزایر شگفت انگیز همه چیز تمام است – از جزیره های حاره ای رنگارنگ، سواحلی که برنده جایزه شده اند و سایت های مخصوص شیرجه ای که شهرت جهانی دارند تا سایت های میراث جهانی، مناظر خارق العاده و حیات وحش غنی. با وجود چنین امکاناتی، این کشور می تواند میزبان گردشگران مختلف با سلایق متفاوت باشد.

فرقی نمی کند که برای گذراندن ماه عسل می خواهید بروید، ماجراجویید، مشتاق فرهنگهای دیگرید یا کوله-گردی با بودجه محدود هستید؛ چون در فیلیپین، هر کسی می تواند تعطیلات شگفت انگیزی را تجربه کند. شما می توانید از این 10 جایی که در اینجا معرفی خواهیم کرد، الهام بگیرید و آنها را در برنامه نهایی سفرتان بگنجانید و با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.

1- در ساحل بوراکی غوغا کنید

این جزیره شگفت انگیز که به انتخاب Conde Nast Traveller’s Readers’ Choice Awards 2016 رسما بهترین جزیره ی دنیا شناخته شد، ساحل هایی پوشیده از درختان نخل، شن های سفید، آبهای آبی خیره کننده و غروب های خارق العاده ای دارد. ساحل ها، بارها و رستوران ها در کرانه ی غربی این جزیره هستند وکرانه ی شرق و ساحل بولابونگ، مناسب ورزش های آبی است. به محل تماشای منظره در کوه Mount luho بروید و مناظر خارق العاده ی این جزیره را از بالا مشاهده کنید یا دورتر از ساحل به تماشای بقایای کشتی های در گل نشسته و صخره های مرجانی بروید که سرشار از زندگی دریایی هستند.
Eat, play and stay in style Manila

2- در مانیلای شیک و زیبا غذا بخورید، بازی کنید و اقامت کنید
پایتخت فیلیپین، تاثیرات فرهنگ تاریخی اسپانیایی ها را با پیشرفت های جدید شهری ادغام کرده است و به گردشگران گزینه های زیادی برای غذا خوردن، اقامت و بازی کردن ارائه می دهد. اقامتگاه جدید Okada Manila مکانی خوش منظره رو به اقیانوس است که دارای 993 سوئیت و ویلای مجلل، بیش از 21 سالن غذاخوری، فروشگاههای عالی و تفریحگاه هایی در سطح جهانی نظیر کلاب و کازینو است.
Be a culture vulture in Vigan
3- در ویگان شیفته فرهنگ و هنر شوید

ویگان که در قرن 16 میلادی بنا شده است، در ساحل غربی جزیره لوزون قرار گرفته و یکی از قدیمی ترین شهرهای فیلیپین است. این شهر که در اصل به عنوان یک شهر مستعمره اسپانیایی ها در آسیا، حفظ و نگهداری شده است. ویگان یکی از سایت های میراث جهانی یونسکوست و نمایشگر پیوند معماری آسیا و اسپانیاست و فرهنگ خاصش، خیابان های سنگفرش شده، عمارت های روستایی، کالسکه های اسب دار و دکه های خوراکی اش معرف این شهر هستند.
 Relax and rejuvenate in Lipa City

4- در لیپا سیتی تمدد اعصاب کنید و باطراوت شوید

لیپاسیتی، بزرگترین شهر ایالت باتانگاس ( در مجموع، سه شهر در این ایالت وجود دارد)، بخاطر وجود خانه-های مذهبی و کلیساهای متعدد به رم کوچک فیلیپین نیز مشهور است. یکی از نقاط محبوب این شهر، Farm در سی بنیتو است که در آن با استفاده از روشی جامع به دفع سموم می پردازند و تندرستی افراد را ارتقا می دهند. شما می توانید برنامه تان را بر اساس نیازهای خودتان انتخاب کنید، که شامل وعده های غذایی سالم، درمان های اسپا و تمرینات ورزشی می شود. شما در حین این برنامه ها در ویلایی شخصی اقامت خواهید داشت و از خدمات استثنایی اینجا بهره مند خواهید شد.
See the rice paddies of the Philippine Cordilleras

5- به تماشای شالیزارهای برنج در کوردیلرای فیلیپین بروید

این شالیزارهای طبقه بندی شده که بیش از 2000 سال پیش توسط قبیله Ifugao در کوهستانهای کوردیلرا ایجاد شدند، یکی از سایت های فرهنگی میراث جهانی یونسکو به شمار می روند.این زمین های تراس مانند زیبا، نمایش دهنده ی فرهنگی پویا و زیبایی بیکرانی است که در جامعه ی ایفوگائوها از نسلی به نسلی دیگر منتقل شده اند و هزاران سال است که در این کوهستان وجود دارند. این شالیزارها شامل پنج دسته از زمین های تراس مانند هستند که کاملا دست نخورده و شگفت انگیز باقی مانده اند. این کشتزارها در محدوده ی چهار شهرداری ناحیه کوهستانی قرار دارند و جزء آن مناظری هستند که نباید دیدنشان را از دست داد.
Marvel at The Chocolate Hills

6- از دیدن دره های شکلاتی انگشت به دهان بمانید

این مجموعه ی تقریبا 1776 تایی از دره ها که در استان بوهول و در ناحیه ویسایار مرکزی قرار گرفته اند،در ناحیه ای به وسعت بیش از 50 کیلومتر مربع پراکنده شده اند. رنگ این دره ها، طیف های متفاوتی از رنگ سبز است ولی در فصل خشک سال (که در اواخر نوامبر شروع می شود و در ماه می به پایان می رسد) تبدیل به قهوه ای شکلاتی می شوند. بهترین زمان مسافرت و دیدن این مناظر تماشایی، ماه آوریل و می است.
Hike up Mount Pinatubo

7- در کوهستان پیناتوبو کوهپیمایی کنید

این آتشفشان معروف فیلیپین بعد از نزدیک به 500 سال غیر فعال بودن، در سال 1991 فوران کرد. اگر چه این آتشفشان هنوز هم فعال است ولی به شدت تحت نظر است و پیاده روی و کوهپیمایی فعالیتی امن محسوب می شود. پیاده روی از محبوبیت زیادی هم در میان گردشگران و هم افراد محلی، برخوردار است. با یک راهنمای محلی تا دهانه آتشفشان بالا بروید و دریاچه ی شفاف اینجا را که 2.7 کیلومتر وسعت دارد، ببینید. سپس در “پیناتوبو اسپا تاون” از اسپا با خاکستر آتشفشانی لذت ببرید.
Go natural in Palawan

8- در پالاوان به دل طبیعت بروید

پالاوان که از بیش از 2000 جزیره تشکیل شده، شهرت جهانی اش را مدیون ساحل های منحصر بفردش است. در ناحیه ی غربی این استان، جاذبه ی کمتر شناخته شده ای با نام “پارک ملی رودخانه ی زیرزمینی Puerto-Princesa” قرار گرفته است. این پارک ملی، منطقه ای با تنوع زیستی بالاست که در سطح 22 هکتار گسترده شده و شامل مناظر آهکی و یک رود زیرزمینی است که مستقیما به دریا می ریزد. اقامتگاه های لوکس متعددی در این منطقه وجود دارد، مانند اقامتگاه Ariara (یک جزیره خصوصی لوکس که در شمال جزایر کالامیان قرار گرفته است).

Get adventurous in Coron

9- در کورن ماجراجویی کنید
کورن نیز که در جزیره پالاوان واقع شده است، جذابیت ها و تجارب متنوعی را پیشکش گردشگران می کند. جالب ترین این جاذبه ها عبارتند از: گردش در جزیره، جستجو در میان کشتی های به گل نشسته از میان مکان هایی که برای شیرجه در نظر گرفته شده اند، شنا و غواصی در دریاچه ها و تالاب ها، تن آسایی در چشمه-های آبگرم، شنا با بچه کوسه ها در حفاظت گاه دریایی، و سافاری به سبک آفریقایی در منطقه ای حفاظت شده و وسیع.

آکواریوم مالزی
ادامه مطلب

10- غذاهای سنتی را در تیائونگ امتحان کنید
این شهر خلوت در میان منطقه نارگیل خیز Quezon قرار گرفته است. از مزرعه ی 800 هکتاری پرورش نارگیل Villa Escudero دیدن کنید و در رستوران لاباسین واترفالز، از خوردن غذایی خاص و منحصر بفرد لذت ببرید. این رستوران درست زیر یک آبشار قرار گرفته است و میزهای ساخته شده از چوب بامبو در چند قدمی سنگهای آبشار هستند. شما می توانید همانطور که غذایی به سبک سنتی فیلیپینی میل می کنید، پاهایتان را در آب کم عمقی که همان لحظه از آبشار فرو می ریزد، غوطه ور کنید و لذت ببرید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر