لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> حباب‌ها، هتل‌های پرطرفدار امروزی
حباب‌ها، هتل‌های پرطرفدار امروزی

حباب‌ها، هتل‌های پرطرفدار امروزی

با اطلاعاتی که در اختیارتان قرار خواهد گرفت به شکل امروزی خانه‌های درختی در 11اقامتگاه حبابی خارق‌العاده از کشور فرانسه گرفته تا اردن هوشمندانه سفر کنید. با وبسایت رزرو آنلاین هتل ایران هتل آنلاین همراه باشید.

کاکسلاتانِن، فنلاند
این ایگلوهای(خانه‌های اسکیمویی) شیشه‌ای واقع در اقامتگاه قطبی کاکسلاتانِن، برای اینکه بهترین چشم‌انداز از شفق قطبی را که تنها از ماه آگوست تا آوریل قابل مشاهده است، در اختیار گردشگران قرار دهند، در 250 کیلومتری شمال مدار شمالگان ساخته شده‌اند. در این اقامتگاه می‌توانید از تفریحات بیشماری از جمله سافاری با هاسکی و اسکی لذت ببرید و تجربیات فراوانی کسب کنید.

«کره‌های نیمه‌شفاف در آتراپ لیوز(Attrap Rêves) واقع در جنوب فرانسه، مجهز به تلسکوپ و نقشه ستارگان هستند»
Aspres-sur-Buëch, France

آسپرِس-سور-بیوچ، فرانسه

حباب‌های نیمه‌شفاف در آتراپ لیوز واقع در جنوب فرانسه از مواد بازیافتی ساخته شده‌اند و مجهز به تلسکوپ و نقشه ستارگان می‌باشند. هر 5حباب ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد، مثلاً حباب «ذن» با چمن مصنوعی و ویژگی‌های زیبایی‌شناختی ژاپنی تزئین شده است. از تجربیاتی که می‌توانید در این گلمپینگ(نوعی کمپینگ لوکس) کسب کنید می‌توان به خدمات محلی و ماساژ حرفه‌ای اشاره کرد.
Baja California, Mexico
باجا کالیفرنیا، مکزیک

10حباب سازگار با محیط زیست در هتل کمپِرا(Campera) در میان تاکستانی واقع در واله دی گوآدِلوپ قرار دارند. لوازم آرایشی بهداشتی این اقامتگاه‌ها از محصولات محلی هستند و برای حفظ حریم شخصی افراد از تخت‌خواب‌های پرده‌دار در این حباب‌ها استفاده شده است. با وجود اینکه این هتل فاقد برخی امکانات است ولی در نزدیکی آن یک زمین گلف و همچنین رستوران‌های محلی فوق‌العاده‌ای وجود دارد.

مونتی، سوئیس

هر یک از گنبدهای ژئودسیک(میله‌ای) هتل وایت‌پاد(Whitepod) در ناحیه آلپی سوئیس دارای شومینه‌های هیزمی هستند. این اقامتگاه‌ها در سراشیبی ملایم با چشم‌انداز کوهستان و شهر مونتی قرار دارند و دارای تخت‌خواب‌های کینگ‌سایز مجلل می‌باشند. 3اقامتگاه این مجموعه فریبنده تم‌های منحصربه‌فردی دارند که عبارتند از: حق انتخاب گزینه بسیار مدرن 007، فضای داخلی الهام‌گرفته از جنگل‌های صنوبر و اقامتگاهی سوئیسی که با زنگوله و چوب تزئین شده است.

Bois Chéri, Mauritius
بویس چِری، ماریتیوس

با اقامت در هتل بابِل لاج(Bubble Ludge) در جنگل بویس چِری که توسط طراحی فرانسوی به‌نام پیر-اِستفان دوماس اجرا شده است، می‌توانید از چشم‌انداز مزرعه چای کَپ مالهِروکس لذت ببرید. اگر صدای برخورد قطره‌های باران بر روی گنبد پی‌وی‌سی شما را آزار می‌دهد می‌توانید از گوش‌گیرهایی که در اختیار شما قرار داده شده استفاده کنید. مهمانان این هتل می‌توانند در برنامه‌هایی مانند چشیدن چای و یا خوردن غذاهای محلی در رستوران مزرعه شرکت کنند.

«مهمانان این هتل می‌توانند تور گردشگری از ریکاویک به هتل همراه با 4توقف در طول مسیر را رزرو نمایند»

گُلدِن سیرکِل، ایسلند
کپسول‌های هتل فایو میلیون استارز(5 Million Stars Hotel) در گلدن سیرکل ایسلند در فصل تابستان در میان جنگل سرسبز و در زمستان در میان پوشش سفیدی از برف قرار می‌گیرد. مهمانان این هتل می‌توانند توری گردشگری از ریکاویک به هتل همراه با 4توقف در طول مسیر را رزرو نمایند. این توقف‌ها شامل پارک ملی تینگ‌وِلیر، چشمه آب گرم، آبشار گالفاس و تالاب چشمه آب گرم می‌باشند.

Muonio, Finland
مونیو، فنلاند

اقامتگاه‌های گلمپینگ هارینیوا با چشم‌انداز دریاچه یخی توراسیِپی گریزی از تکنولوژی به نزدیکی پارک ملی پالاس-لاستونتوری(Pallas-Yllästunturi) است. شما در زمستان می‌توانید از تماشای شفق قطبی و در تابستان از خوابیدن زیر تابش خورشید نیمه‌شب لذت ببرید. همچنین سوناهای فنلاندی نیز در نزدیکی شما قرار دارند.

Sydney, Australia
سیدنی، استرالیا

در شمال غربی سیدنی، هتل بابِل‌تِنت استرالیا در زمینی به مساحت 4کیلومتر مربع با چشم‌اندازی از دومین تنگه بزرگ دنیا واقع شده است. اقامتگاه حبابی «لیو»(یکی از 3 اقامتگاه آماده) علاوه بر تخت‌خواب ننومانند و تلسکوپ دارای وان چوبی و بزرگ هیزمی سوئدی نیز می‌باشد که شما می‌توانید در حالی‌که در آب گرم وان ریلکس می‌کنید از منظره اطراف نیز لذت ببرید.

Wadi Rum, Jordan
وادی رام، اردن

این حباب‌های جذاب هتل‌های فوق مدرنی هستند که در کمپ لوکس وادی رام نایت(Wadi Rum Night Luxury Camp) در ناحیه‌‌ای بیابانی واقع شده‌اند. 25 حباب موجود در این کمپ در موقعیتی درجه‌یک برای کاوشگری قرار گرفته‌اند-شما می‌توانید با پیاده‌روی 10دقیقه‌ای به بلندترین تپه‌های شنی در وادی رام و با گردشی 10دقیقه‌ای دیگر به تماشای کتیبه‌های سنگی تامودیک و نباتین در جبل آنافیشیا بروید.

کامبلوکس، فرانسه

با اقامت در گوی‌هایی شفاف و با شکل‌های مختلف در نوئیت نیچِر(Nuit Nature) چشم‌اندازی از دهکده کامبلوکس و قله مونت بلانک خواهید داشت. بسته به اینکه چه زمانی از سال به این منطقه سفر کنید، یا با الاغ‌های در حال چریدن در سبزه‌زارها در زیر گرمای خورشید روبه‌رو خواهید شد و یا با منظره‌ای سفیدپوش از برف-می‌توانید رواندازی از جنس خز روی خود بیندازید، یک گیلاس فرنچ بابِل(نوعی شامپاین) برای خود بریزید و از تماشای بارش برف لذت ببرید.

bali bubble hotel
بالی

با کمی قدم زدن در جنگل در گوشه‌ای دنج به حباب‌های بادکردنی در نزدیکی ساحل نیانگ نیانگ در هتل بابِل(Bubble Hotel) با حمام و دستشویی در فضای باز خواهید رسید-بنابراین چراغ قوه فراموش نشود. این حباب‌ها تجملی نیستند ولی امکاناتی مانند قلیان، تلسکوپ، عکاسی با پهپاد و برپاکردن آتش بزرگ این گریز جزیره‌ای را برایتان سرگرم‌کننده خواهد کرد.

11 هتل برتر كشور اتريش جهت اقامت
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر