لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل پنج ستاره زیگورات، برج رقصان جزیره قشم
هتل پنج ستاره زیگورات، برج رقصان جزیره قشم

هتل پنج ستاره زیگورات، برج رقصان جزیره قشم

قشم، بزرگترین جزیره ایران است که در آب های نیلگون خلیج فارس لنگر انداخته است. جزیره قشم با برخورداری از مناطق گردشگری خاص و مراکز خرید با قیمت مناسب، درهمه فصول سال پذیرای گردشگران از سراسر ایران است. به همین سبب هتل های قشم نیز مدام در حال خدمت رسانی به گردشگران هستند. با این وجود نبود هتل پنج ستاره در جزیره قشم مسئله ای است که به وضوح به چشم می خورد.
هتل پنج ستاره زیگورات قشم با زیربنای 32 هزار مترمربع در زمینی به مساحت 16 هزار مترمربع در حال طراحی است. طراحی این هتل که از حدود سال های 1393 و 1394 آغاز شده، به گونه ایست که نمای ظاهری آن به شکل ساختمانی شاخص و بلند با ارتفاع 110 متر خواهد بود. ساختمان هتل زیگورات قشم به صورت مدول مربعی طراحی شده که در طبقات حول محور خود چرخیده است به طوریکه همچون رقصنده ای در جزیره به نظر می رسد.
از لحاظ موقعیت مکانی، هتل زیگورات در ساحل جنوبی قشم قرار دارد و مهمانان این هتل دسترسی آسانی به آب های خلیج فارس خواهند داشت.
این هتل در 25 طبقه بنا خواهد شد و دارای 200 باب اتاق خواهد بود.
عکس هایی از این هتل رقصان در قشم را مشاهده می نمایید.
1683400136 727 هتل پنج ستاره زیگورات، برج رقصان جزیره قشم1683400136 304 هتل پنج ستاره زیگورات، برج رقصان جزیره قشم1683400136 795 هتل پنج ستاره زیگورات، برج رقصان جزیره قشم

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
غذاهای هتل ترنج؛ منوی متنوعی از خوراکی‌ های لذیذ
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر