لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش
مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش

مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش

جزیره کیش با اقلیم بی نظیر، زیبایی های منحصر به فرد و امکانات عالی رفاهی خود، یک انتخاب جذاب برای تمام سلیقه ها است. این جزیره مکانی است که در آن می توانید به استراحت، خرید یا تفریحات مهیج بپردازید. در جزیره یاد شده، امکانات خوبی برای طرفداران تفریحات پر هیجان وجود دارد و علاقمندان به ورزش ها و تفریحات مفرح می توانند با پرداختن به آن ها سفر هیجان انگیزی را برای خود رقم بزنند. در این مقاله به معرفی یکی از مجموعه های جذاب و پرطرفدار جزیره کیش خواهیم پرداخت. این مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش با ایجاد یک فضای شاد و مفرح، تمام گروه های سنی مخصوصا نوجوانان و جوانان را به سمت خود جذب کرده و این امکان را به آن ها می دهد، تا بتوانند ورزش های مهیج و تازه را تجربه کنند. لازم به ذکر است در سفرتان به جزیره مذکور ایران هتل آنلاین همراه همیشگی شما برای رزرو هتل های کیش است چراکه قبل از سفر به شما این امکان را می دهد، که آسوده خاطر و هوشمندانه سفر کنید.

تاریخچه سافاری کیش

این مجموعه کامل و حرفه ای سافاری، در فروردین سال 1392 در زمینی به مساحت 500000 متر مربع برای اولین بار در ایران و در جزیره کیش ساخته شد. این مجموعه که یکی از انواع تفریحات کیش به حساب می آید دارای امکانات پیشرفته و پیست های مختلف و امن برای تمامی گروه های سنی است، به منظور گسترش صنعت گردشگری در جزیره ساخته شد.
واژه سافاری در لغت به معنای سیاحت کردن و سیاحت اکتشافی در آفریقا است؛ در واقع هدف گردشگران از این سفر دیدن و تهیه عکس و فیلم از جانوران عظیم الجثه حیات وحش است. اما سافاری در این جا و به طور معمول، به برنامه و تورگردشی گفته می شود که طی آن شرکت کنندگان در تور، بوسیله ی خودروها یا چهارپایان با طی یک مسیر مشخص از مکان ها و دیدنی های جذاب بازدید می کنند.جزیره ی کیش با توجه به شرایط آب و هوایی و موقعیت خاصی که دارد، به طور بالقوه استعداد برگزاری تورهای سافاری را دارا بود، و شرکت سافاری با برنامه ریزی و سرمایه گذاری موفق شد آن را عملی کند.
پارس سافاری کیش

آدرس پارس سافاری کیش

تصاویر و عکس های این مجموعه بی نظیر نشان دهنده امکانات متنوع آن است، اما در این مقاله به شرح جزئیات بیشتری درمورد تورها، برنامه ها، قیمت و سایر امکانات آن خواهیم پرداخت.
آدرس: کیش بلوار امام خمینی – بلوار سافاری – جنب فاز3 صنعتی

معروف‌ترین تورسافاری

یکی از معروف ترین تورهای سافاری تور صحرا است و محل و مسیر حرکت آن در نقاط بیابانی و صحرایی است. انواع وسیله نقلیه در این تورها شامل خودروهای دو دیفرانسیل مانند: لندروور، نیسان پاترول، هامر، تویوتا لندکروزو تویوتا FJ کروزو… حتی شتر می باشد.

موتور سواری در سافاری کیش

پیست آفرود پارس سافاری کیش برای علاقمندان موتورسواری این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند در یک محیط مناسب موتور سواری با موتورهای کراس، باگی، تریل و ATV را تجربه کنند. پارس سافاری کیش با داشتن چند پیست آسفالت و استاندار، این شرایط را فراهم کرده است که بتوانید ورزش و تفریح مورد علاقه ی خود در زمینه ی اتومبیل رانی و موتورسواری را انتخاب، و باشور و هیجان دنبال کنید. همچنین مجموعه پارس سافاری کیش یک مسیر صعب العبور برای به چالش کشیدن قابلیت خودروهای لندکروز ایجاد کرده تا طرفداران این چالش پرهیجان بتوانند آن را با لذت دنبال کنند.

تورVIP سافاری کیش

در این تور گردشگران از محل اقامت خود بوسیله یک خودروی لندکروز به گشت و بازدید از جاهای دیدنی کیش می پردازند. این گشت فقط برای سانس صبح تدارک دیده شده است و گردشگران باید از روز قبل آن را رزرو کنند. مدت این توریک ساعت ونیم است و گردشگران بعد از اتمام گشت وسیله لندکروز به محل اقامت خود برمی گردنند.
پارس سافاری کیش

پیست موتورهای ATV و موتورهای تریل

منظور از موتورATV موتورهای اتوماتیک چهارچرخ می باشد. در این پیست چهار نوع موتور با مشخصات مختلف و پیست های مجزا وجود دارد که می توانید بر اساس سلیقه، گروه سنی و میزان آشنایی با این وسیله آن ها را انتخاب کنید.
پارس سافاری کیش

تور باگی

تورماشین های باگی برای سیاحت در جزیره راه اندازی شده است. مدت زمان این تور 15 تا 20 دقیقه بوده و مسیر آن جذاب و دیدنی است. همچنین شما در این مسیر می توانید مناظر بکر و طبیعی جزیره و آهوان آزاد را سوار بر ماشین های دو نفره مشاهده کنید. برای رانندگی با این ماشین ها نیاز به مهارت های ویژه نیست و حداقل مهارت کافی است.
بانجی جامپینگ

بانجی جامپینگ

اسلینگ شات در سافاری کیش از خانواده بانجی جامپینگ است، و به آن بانجی شوتینگ گفته می شود. این تفریح بسیار مفرح و مهیج است و با یک پرتاب حساب شده، می تواند آدرنالین خونتان را به شدت بالا ببرد.
پارس سافاری کیش

پینت بال در مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش

پینت بال یک ورزش هیجان برانگیز است. این تفریح با توجه به قابلیت فکری و فیزیکی افراد می تواند بسیار جالب و مهییج باشد. تفنگ های پینت بال یک مخزن بادی دارند و با هر نوبت شارژ 150 تا 200 گلوله شلیک می کنند. از ویژگی های جالب این تفنگ، گلوله های ژلاتینی آن است که با رنگ های خوراکی پر شده و بعد از اصابت پخش می شود و محل اصابت را مشخص می کند. تمام افراد بالای 8 سال امکان استفاده از این ورزش را دارند.
پارس سافاری کیش

تونل وحشت در سافاری

برای هیجان بخشیدن به افرادی که از هیجان ناشی از وحشت لذت می برند، بهترین گزینه تونل تنگ و تاریکی با پیچ وخم های زیاد در زیر یک سازه هرمی شکل به نام هرم مومیایی است. طراحی این هرم به گونه ای است تا دوستداران این نوع از هیجان بتوانند اوج وحشت و هیجان را در این مکان منحصربه فرد تجربه کنند.
پارس سافاری کیش

شتر سواری سافاری

بازدید کنندگان از مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش می توانند در یک تور بیابانگردی شرکت کنند. بی شک شتر سواری در فضای بکر و بیابانی جزیره مذکور، تجربه ای متفاوت خواهد بود.
پارس سافاری کیش

ترامپولین

ترامپولین یا تشک های فنری وسیله بسیار جالبی است که تمام گروه های سنی می توانند با پریدن در روی آن حالت بی وزنی یا سبکی و جهش تا ارتفاع زیاد را تجربه کنند.
نردبان معلق کیش

نردبان معلق در سافاری کیش

این تفریح هیجان انگیز طوری طراحی شده که افراد بتوانند از یک نردبان تقریبا افقی و بدون تعادل که به یک ستون 4 متری متصل شده، صعود کنند. برای رعایت ایمنی تشک بادی در زیر نردبان درنظر گرفته شده است.
پارس سافاری کیش

عینک واقعیت مجازی

بوسیله این عینک مرزهای بین خیال و واقعیت برداشته می شود و شما با دیدن فیلم هایD3 شما خود را کاملا در فضای فیلم احساس خواهید کرد.

آمفی تئاتر سافاری

در ساعت های آخر روز برنامه های شاد و کمدی در آمفی تئاتر جزیره اجرا می شود. این برنامه ها که با حضور هنرمندان کشورمان اجرا می گردمد، شادی و نشاط را برای میهمانان به ارمغان می آورند.

آتلیه عکس مزرعه حیوانات سافاری

در این آتلیه شما می توانید با حیوانات خاص و بی نظیر مانند مار پیتون و ایگوانا عکس یادگاری بیندازید.

نوسازترین هتل های کیش
ادامه مطلب

رستوران های صحرایی در سافاری

رستوران صحرایی مجموعه سافاری در فضایی به وسعت چهار هزارمتر مربع و ظرفیت 950 نفر ساخته شده است. طراحی این رستوران به سبک کمپ های سنتی عربی بوده و فضای آن با آلاچیق و نیمکت پوشیده شده است. فضای گرم و صمیمی و اجرای موسیقی زنده در آن، به محیط رستوران رنگ و بوی دلپذیری بخشیده است. از دیگر تفریحات مجموعه سافاری کیش می توان به مینی بولینگ، دارت، فوتبال دستی هرم مومیایی و غرفه صنایع دستی اشاره کرد، در کنار آن ها تردستی و شعبده بازی بوسیله ی یک شعبده باز معروف توجه گردشگران را بسیار به خود جلب می کند.

امکانات رفاهی در سافاری کیش

وجود یک خانه کودک با مربیان مجرب و محیط شاد، برای میهمانان این امکان را فراهم می کند، تا در هنگام برگزاری تورهای سافاری کودکان خود را با آرامش خاطر به خانه کودک بسپارند و بدون دغدغه به فعالیت مورد علاقه شان بپردازند. کافی شاپ و سفره خانه مجموعه ی سافاری با ارائه خدمات بی نظیر، لذت یک روز مفرح را برای شما و همراهانتان کامل خواهد کرد.

خدمات جانبی مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش

یکی از هنرهای زنان جنوبی کشیدن نقش حنا است. هنرمندان با کشیدن نقش ونگارهای زیبا، دست و پای علاقمندان به نقش حنا را به زیبایی با این هنر کهن می آرایند.
پارس سافاری کیش

ترانسفر سافاری

برای رفاه حال میهمانان مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش، سرویس رفت و برگشت به مجموعه نیز در نظر گرفته شده است. این سرویس برای تمام گردشگرانی که پکیج مجموعه را خریداری کرده اند، رایگان است. از امکانات دیگر مجموعه سافاری برگزاری کلاس های آموزشی پینت بال و آفرود است. ساعات بازدید از از 16:15 تا 21 می باشد.
قیمت آیتم های سافاری متغییر است و مجموعه گاهی تخفیفات ویژه ای را برای میهمانان در نظر می گیرد. بنابراین برای اطلاع دقیق ازتخفیف ها و قیمت تورها و آیتم ها به سایت سافاری مراجعه کنید. به قیمت برخی از این آیتم ها در اینجا اشاره می شود:
قیمت ورودی سافاری بدون تخفیف 15000 است. این مبلغ در روزهای تخفیف 10000 است.
سافاری آفرود روی تپه های شنی 65000 تومان
پینت بال 42000 تومان
باگی دونفره 95000 تومان
تورباگی خانواده 240000 تومان
بانجی شوتینگ 53000 تومان
ترامپولین 13000 تومان
شتر سواری 13000 تومان
کارتینگ 36000 تومان
موتورATVاتوماتیک 37000 تومان
موتور دریفت36000 تومان
هرم مومیایی 18000 تومان
پکیج طلایی 129000 تومان بدون نیازبه ورودی
پکیج خانواده 129000 تومان بدون نیاز به ورودی
شما می توانید با مراجعه به سایت پارس سافاری کیش از خدمات آنلاین این سایت بهره مند شده و رزرو و خرید بلیط خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. امیدواریم استفاده از امکانات متنوع و جذاب پارس سافاری کیش برای شما هم جالب و جذاب باشد و از لحظات خود نهایت لذت را ببرید. در پایان به چند جاذبه ی مهم و دیدنی جزیره کیش اشاره می کنیم.
کاریز کیش

کاریز

کاریز قناتی است با قدمت 2500 سال. این قنات که آب شیرین این منطقه را تامین می کرد، امروز به شهر زیرزمینی شگفت انگیزی مبدل شده است. سقف و دیواره های کاریز پوشیده از صدف و مرجان هایی است که قدمتی بین 270 تا 570 میلیون سال دارند. این قنات حدود 2 کیلومتر با سافاری کیش فاصله دارد.
روستای باغو

روستای باغو

این روستای قدیمی در جنوب غربی کیش قرار دارد. در این روستا انبوهی از درختان بومی به چشم می خورد که در میان آن ها درختان کهنسال لور زیبایی چشمگیری دارند. در حال حاضر به جز چند خانواده روستای باغو سکنه دیگری ندارد. از اماکن جالب این روستا مسجد حضرت محمد است که تاریخ 818 بر روی آن حک شده است.

کشتی یونانی کیش

تماشای غروب آفتاب در کنار کشتی یونانی

این کشتی در سال 1966 در نزدیکی ساحل جزیره به گل نشست و از آنجا که در آن زمان کشتی در اختیار یونانی ها بود به کشتی یونانی معروف شد. علت به گل نشستن آن هرگز مشخص نشد ولی افسانه های زیادی در مورد آن هنوز هم بر سر زبان ها است. دیدن غروب خورشید در کنار این کشتی یکی از جاذبه های این جزیره بوده و گردشگران زیادی هنگام غروب در این نقطه جمع می شوند، تا غروب زیبای خورشید را در کنار کشتی یونانی نظاره کنند.

شهر باستانی حریره

همانطور که تا به اینجا متوجه شده‌اید جزیره یاد شده علاوه بر امکانات تفریحی مانند سافاری کیش دارای جاذبه‌های تاریخی بسیاری نیز است که از جمله آن‌ها می‌توان به شهر باستانی حریره اشاره نمود. بر اساس پژوهش‌های انجام شده توسط باستان‌شناسان تاریخچه این شهر به حدود 800 سال قبل یعنی دوره ساسانیان بازمی‌گردد. نکته جالب توجه در رابطه با این شهر باستانی، معماری منظم و زیبا بناهای آن است که برخلاف سایر بناهای تاریخی موجود در کشور از خشت نبوده بلکه از موادی همچون ملاط، گچ و ساروچ و یا سنگ‌های آهکی ساخته شده است.
شهر باستانی حریره
کلام آخر
مجموعه تفریحی پارس سافاری کیش یکی از مجموعه های تفریحی این جزیره است که همه روزه میزبان تعداد زیادی از گردشگران می باشد. در پایان لازم به یادآوری است که ایران هتل آنلاین با سابقه طولانی در زمینه رزرو هتل های ایران بهترین گزینه برای انتخاب محل اقامت شما در کیش است.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر