لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> مسیرهای پیشنهادی برای رسیدن به روستای نمونه گردشگری رویین اسفراین
مسیرهای پیشنهادی برای رسیدن به روستای نمونه گردشگری رویین اسفراین

مسیرهای پیشنهادی برای رسیدن به روستای نمونه گردشگری رویین اسفراین

کوله بار سفر بسته ایم. این بار مقصد روستایی بی نظیر در استان خراسان شمالی است به نام رویین. این روستا در فاصله 30 کیلومتری از شهر اسفراین قرار دارد که در سال 1391 به عنوان منطقه نمونه ملی گردشگری نامگذاری شد.
نمای پلکانی دهکده توریستی رویین بسیار شبیه به ماسوله گیلان است…
قدمت این روستا به 500 سال پیش باز می گردد. اولین چیزی که توجه را به خود جلب می کند، کوچه باغ های با صفا و پیچ پیچ بین خانه های روستایی است.

مردمانی مهربان و خونگرم با چهره هایی خندان که در حال تلاش برای زندگی شان هستند. برخی کشاورز هستند و برخی دیگر در امور نساجی به فعالیت می پردازند. چادرشب بافی یکی ازهنرهای زبانزد مردمان روستای روئین اسفراین است که به واسطه این هنر، روئین عنوان دار اولین روستای نساجی سنتی در کشور نیز می باشد.
خدا قوت مهربانان…
روستای نمونه گردشگری رویین اسفراین
از دیگر جاذبه های گردشگری این منطقه می توان به رودخانه های دائمی، طبیعت بکر و باغات سیب، بارگاه امام زاده اسحاق و صنایع دستی سنتی اشاره کرد که موجب جذب توریست های زیادی از داخل و خارج از ایران هرساله به این دهکده می شود.
برای دسترسی به دهکده رویین در مسیر پیشنهادی را به شما معرفی می کنیم.
مسیر اول: اگر مبداء سفر شما شهر مشهد است، با طی کردن مسافت 272 کیلومتر به شهر بجنورد می رسید. از بجنورد تا روستای نمونه گردشگری روئین تنها 53 کیلومتر فاصله است که شما در مجموع با طی کردن مسافت 322 از شهر مشهد، به مقصدتان روستای روئین خواهید رسید.
فاصله مشهد تا رویین
مسیر دوم: اگر مبداء سفر شما از سمت تهران است، با طی کردن مسافت 588 کیلومتر به شهر جاجرم می رسید. از جاجرم تا روستای روئین 125 کیلومتر فاصله است که شما در مجموع با طی کردن مسافت 716 کیلومتر از شهر تهران، به روستای روئین دسترسی خواهید داشت.
فاصله تهران تا روستای روئین اسفراین
در آخر اگر قصد دارید شبی را در روستای باصفای رویین بگذرانید، پیشنهاد ما به شما اقامت در اقامتگاه بوم گردی وصال رویان اسفراین است که با قرارگیری در دل این روستا، فضای آرامش بخشی را برای استراحت و اوغات فراغت شما گردشگران عزیز فراهم ساخته است.

26 نکته‌ای که باید پیش از سفر به پلاسِنسیا بدانید
ادامه مطلب

2/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر