لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> گشت و گذاری در مراکز خرید سنتی و مدرن قشم
گشت و گذاری در مراکز خرید سنتی و مدرن قشم

گشت و گذاری در مراکز خرید سنتی و مدرن قشم

نام منطقه آزاد برای ما ایرانی ها موازی خرید کردن با قیمت مناسب تر و البته کیفیت بهتر است. یکی از قدیمی ترین مناطق آزاد ایران، جزیره زیبای قشم است. اگرچه قشم مقصدی مناسب برای خرید است اما خوشبختانه چند سالی است که گردشگران علاوه بر خرید مجذوب جاذبه های گردشگری قشم و زیبایی های طبیعی این دیار شده اند.
سرزمین عجایب ایرانی، با سواحل استثنایی، جزیره ای منحصر بفرد است که هر بیننده ای را مدهوش می کند. اگر آوازه بازارهای ارزان قشم به گوشتان رسیده و یا چندباری نام بازار چینی های قشم را شنیده و متعجب شده اید با ایران هتل آنلاین،متخصص در رزرو آنلاین هتل های ایران، همراه شوید تا شما را به بهترین بازارهای قشم راهنمایی کنیم. اگر قصد رزرو هتل در قشم را داشتید حتما روی ما حساب کنید.

خرید در جزیره قشم
خرید کردن در جزیره منحصر به خود قشم نیست. مراکز خرید متعددی در درگهان، بندر لافت، رمکان، هلر از توابع قشم وجود دارد که با یک رانندگی کوتاه مدت می توانید خود را به آن جا برسانید. در ادامه تعدادی از بهترین و معروف ترین مراکز خرید جزیره قشم را به شما معرفی می-کنیم.
مراکز خرید قشم
بازار قدیم قشم
1. بازار قدیم قشم
آدرس: قشم، خیابان امام خمینی، میدان امام خمینی
ساعات کاری: هر روز از ساعت 9 الی 22
سال احداث: 1290
جاذبه ها و مراکز خرید نزدیک: قلعه پرتغالی ها، فاصله ی نیم ساعت با سایر مراکز خرید
بازار های قشم
همونطور که از نامش پیداست قدیمی ترین مرکز خرید و فروش در جزیره قشم همین بازار سنتی قشم است. یک بازار با حجره های روباز و گاه مسقف که بیشتر مورد مراجعه خود اهالی قشم است. اگر به لباس و صنایع دستی قشم علاقمندید حتما سری به بازار بزنید. اگر هم قصد خرید دارید، با یک گشت و گذار خوب حتما چیزی که مد نظر دارید را خواهید یافت. قشم به خودی خود از قدیمی ترین بازارهای ایرانی است و حتما در این بازار قدیمی قشم جذابیت های زیادی را به چشم خواهید دید. هر آنچه از هنر زیبای زنان قشم به خاطر دارید در این بازار یافتنی است.
سیتی سنتر قشم
2. سیتی سنتر 1 و 2 قشم
آدرس: قشم، میدان امام قلی خان
ساعات کاری: 10 الی 14 و 17 الی 22 ( در روزهای شلوغ و پربازدید یکسره باز است)
جاذبه ها و مراکز خرید نزدیک: بازار ستاره ، بازار پردیس، پارک ساحلی زیتون
سال احداث: 1390، 1396
مراکز خرید قشم
لوکس ترین و شیک ترین مرکز خرید قشم دو مرکز خرید سیتی سنتر 1 و 2 است که روبروی هم قرار دارند و البته جزو مراکز تفریحی بزرگ و لوکس قشم نیز هستند. این دو مرکز خرید با یک پل به یکدیگر می رسند و محل عرضه انواع برندها هستند.

پوشاک، کیف و کفش، بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی و حتی لوازم عکاسی و شکار نیز در این دو مرکز خرید موجود است. شهربازی، سینمای چهاربعدی، رستوران و فست فود نیز از امکانات جانبی این دو مرکز خرید زیباست.
مراکز خرید قشم

3. بازار ستاره قشم
آدرس: قشم، بالاتر از میدان گل ها، بلوار ولیعصر
ساعات کاری: 10 الی 14 و 17 الی 22
جاذبه ها و مراکز خرید نزدیک: مجتمع تجاری فردوس، مجتمع تجاری پردیس، مجتمع تجاری خلیج فارس، هتل مارینا 2، انواع رستوران ها و غذاخوری ها، ژئوپارک قشم
سال احداث: 1376

مرکز خرید آسمان مشهد
ادامه مطلب

قبل از مراکز خرید سیتی سنتر، بازار ستاره مدرن ترین مرکز خرید قشم بود. بازار بزرگ ستاره به واقع یک مرکز خرید کامل و جامع است. پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، اسباب بازی، لوازم خانگی از انواع برندهای معتبر جهانی و هر چه که بخواهید در این مرکز خرید بزرگ پیدا می شود. بازار ستاره نسبت به سیتی سنتر، قیمت های مناسب تری دارد. اگر قصد خرید عمده از این مرکز را داشته باشید برخی از مغازه ها، فروش عمده نیز دارند. بازار ستاره یک مرکز تفریحی نیز هست که در کنار تجاری بودنش حسابی آن را پرطرفدار کرده است.
مراکز خرید قشم
4. بازار فردوسی
آدرس: قشم، بالاتر از میدان گل ها، بلوار ولیعصر
ساعات کاری: 10 الی 14 و 17 الی 23
جاذبه های و مراکز خرید نزدیک: بازار پردیس، بازار ستاره، مجتمع خلیج فارس، هتل مارینا 2 ، هتل مرجان، انواع فست فودها، ژئوپارک قشم
سال احداث: 1377
بازار فردوسی قشم
در کنار بازار ستاره بازاری سه طبقه به نام بازار فردوسی قرار دارد. طبقه اول این بازار نیز پر از فروشگاه های متعدد است که کالاهای متنوعی را ارائه می دهند. طبقه دوم محل دفاتر اداری و طبقه سوم مسکونی است. در کنار بازدید از بازار ستاره، سر زدن به این مرکز خرید خالی از لطف نیست. بسیاری از کالاها در این مرکز خرید یافت می شوند.
مرکز خرید پردیس قشم
5. بازار پردیس
آدرس: قشم، بالاتر از میدان گل ها، بلوار ولیعصر
ساعات کاری: 10 الی 14 و 17 الی 23
جاذبه های نزدیک: بازار ستاره، مجتمع تجاری خلیج فارس، بازار فردوسی، ژئوپارک قشم
آدرس بازار پردیس
یکی از بهترین مراکز خرید برای بانوانی که دنبال یک مجتمع پر از لباس های زنانه می گردند، پاساژ پردیس است. طبقات فوقانی پاساژ مسکونی و اداری است. اگر به دنبال خرید عمده لباس های زنانه باشید پردیس مکان مناسبی است.

علاوه بر این مراکز خرید قشم پر از فروشگاه ها و بوتیک هاست که می توانید به آن ها مراجعه کنید. مراکز فروش بدلیجات، عطر و ادکلن و…. و برخی هایپرمارکت ها همانند لؤلؤ سنتر و یا مرکز خرید مرجان در نزدیکی هایپر مارکت گزینه های دیگری است که می توانید بسیاری از اقلام مورد نظرتان را در آن جا پیدا کنید.

مراکز خرید درگهان
درگهان یکی از توابع جزیره قشم است که در فاصله ای بیست کیلومتری از قشم قرار گرفته است، بنابراین با یک رانندگی کوتاه مدت به درگهان می رسید. اگر به دنبال خرید کالاهای ارزان قیمت هستید درگهان مقصد مناسبی است. یکی دیگر از مزیت های خرید در درگهان، نزدیک بودن تمامی مراکز خرید بزرگ به یکدیگر است. اگر خودتان را به میدان انقلاب و خیابان ناخدا برسانید تقریبا تمامی مراکز خرید درگهان با یک پیاده روی کوتاه مدت پیش روی شماست. درگهان محل مناسبی برای خرید های عمده است و چند مرکز خرید منحصرا کالاها را به صورت عمده به فروش می رسانند. اگر به دنبال پارچه ها و لباس های سنتی می گردید درگهان بهترین مقصد برای شماست. به جز خرید کردن حتما شما هم آوازه غروب های زیبای درگهان را شنیده اید، در کنار این غروب زیبا حتما سری به مسجد جامع زیبای درگهان یزنید. در ادامه به سری به چند مرکز خرید مطرح درگهان می زنیم.
1. مجتمع دریا
آدرس: درگهان، میدان انقلاب، خیابان امام شافعی
ساعات کاری: 9 الی 22
جاذبه ها و مراکز خرید نزدیک: مجتمع تجاری پرشین گلف، مجتمع تجاری ایران زمین، بازار نگین، بازار زمرد، هتل سینگو

مراکز خرید وان ترکیه
ادامه مطلب

اولین مجتمع تجاری در میدان انقلاب دریاست. مجتمع تجاری دریا، یک مرکز خرید دو طبه است که هتل سینگو در طبقه دوم آن قرار دارد. پوشاک، کیف و کفش، بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی و بسیاری کالاهای دیگر در این مرکز خرید یافت می شود. این مجتمع تجاری قیمت های مناسبی دارد.

2. مجتمع پرشین گلف 1
آدرس: درگهان، میدان انقلاب، خیابان امام شافعی
ساعات کاری: 9 الی 22
جاذبه ها و مراکز خرید نزدیک: نزدیکی به ساحل، بازار بزرگ دریا، بازار زمرد، بازار نگین، بازار ایران زمین
سال احداث: 1392

پرشین گلف، یک مجتمع تجاری و اقامتی است که طبقه دوم آن را متعلق به هتل پرشین گلف است. این مجتمع تجاری نیز پر از مغازه های جور و واجور است که انواع کالاها در آن بفروش می رسند. پرشین گلف یک رستوران بزرگ هم دارد. اطراف این مجتمع خرید هم پر از مغازه های کوچک و بزرگ است.

3. بازار قدیم درگهان
آدرس: درگهان، بالاتر از میدان انقلاب، خیابان ناخدا
ساعات کاری: 8 الی 16
جاذبه های نزدیک: بازار دریا، بازار زمرد، مجتمع تجاری پرشین گلف 1
بازار قدیم درگهان
خوب، باز هم به یکی از قدیمی ترین مراکز خرید این منطقه رسیدیم. بازار قدیم درگهان یک بازار بزرگ عمده فروشی است و بسیاری از خریداران آن صاحبان فروشگاه ها و بوتیک ها هستند. البته برخی مغازه ها اجناس تکی نیز ارائه می دهند. اگر نام بازار چینی ها به گوشتان خورده است، گوشه ای از بازار بزرگ دریا پاتوق بازار چینی هاست.
درگهان
4. مجتمع تجاری دو دلفین
آدرس: درگهان، میدان انقلاب
ساعات کاری: 9 الی 21
جاذبه های نزدیک: نزدیکی به ساحل، بازار نبازار قدیم قشمگین، بازار اطلس، مرکز خرید صدف، مجتمع تجاری نور
سال احداث: 1387
مجتمع تجاری دو دلفین
در میان تمام مراکز خرید درگهان، مجتمع تجاری دو دلفین یکی از بهترین مراکز تجاری برای یک خرید خوب و با کیفیت است. انواع و اقسام کالاهای باکیفیت و متنوع از انواع برندها، در مجتمع تجاری بزرگ دو دلفین یافت می شود. این مجتمع بزرگ شش طبقه، پارکینگ، رستوران غذاهای دریایی و فست فود نیز دارد و یکی از بزرگترین مراکز خرید در کل جزیره است. بازار دو دلفین درست روبروی مجتمع نور قرار دارد.
بازار مروارید قشم
5. بازار مروارید
آدرس: درگهان، میدان انقلاب، خیابان ناخدا
ساعات کاری: 9 الی 22
جاذبه های نزدیک: مجتمع تجاری پرشین گلف، بازار صدف
بازار مروارید

یکی از بازارهای قدیمی درگهان، همین بازار مروارید است. مروارید نیز پر از مغازه های متعدد با انواع کالاهاست. این تنوع بالا به همراه قیمت مناسب کالاها یکی از مزایای مروارید است. هر چه که بخواهید در مروارید مهیاست.
1683362191 78 گشت و گذاری در مراکز خرید سنتی و مدرن قشم

6. بازار زمرد
آدرس: درگهان، میدان انقلاب
ساعات کاری: عمده فروشی ها 9 الی 16
خرده فروشی ها 9 الی 22
جاذبه های نزدیک: بازار بزرگ دریا، مجتمع تجاری دو دلفین
بازار زمرد
بازار زمرد، بیشتر یک عمده فروشی است. اغلب مغازه های بازار زمرد پر از اجناس جین است و اغلب خریداران عمده به این بازار مراجعه می کنند. کفش نیز یکی دیگر از اقلامی است که در این بازار یافت می شود.
مجتمع نور قشم
7. مجتمع نور
آدرس: درگهان، میدان انقلاب
ساعات کاری: 8 الی 23
جاذبه های نزدیک: مجتمع تجاری دو دلفین، بازار صدف
مجتمع نور قشم
درست روبروی مجتمع تجاری دو دلفین آن دست خیابان ناخدا، مرکز تجاری نور قرار دارد. طبقه دوم مجتمع نور، رستوران معروف نور است. در مجتمع نور هم می توانید ردپای برندها را در میان انبوهی از مغازه ها پیدا کنید. اتصال این مجموعه به مجتمع دو دلفین بر جذابیت هر چه بیشتر ان افزوده است.
بازار نخل درگهان
8. بازار نخل درگهان
آدرس: درگهان، بالاتر از میدان انقلاب
ساعات کاری: 9 الی 22
جاذبه های نزدیک: بازار اطلس، مجتمع تجاری دو دلفین، نزدیکی به ساحل
بازار نخل درگهان
در میان مراکز خرید درگهان، بازار بزرگ نخل با آن معماری چوبی فوق العاده اشدر داخل و خارج بازار ، یک مرکز عمده فروشی پوشاک است. بسیاری از برندهای معتبر در زمینه پوشاک، در این مرکز خرید یافت می شود و نخل را تبدیل به بورس لباس های مارک دار می کند. بازار بزرگ نخل با نمای زیبای رو به دریا، رستوران و فست فود مناسبی هم دارد که می توانید لحظاتی را در آن به استراحت و تجدید قوا بپردازید. نخل دقیقا پشت بازار دلفین و رو به ساحل قرار دارد.
پاساژایران زمین قشم آدرس
9. پاساژ ایران زمین
آدرس: درگهان، بالاتر از میدان انقلاب، خیابان امام شافعی
ساعات کاری: 9 الی 22
جاذبه ها و مراکز خرید نزدیک: بازار دریا، نزدیکی به ساحل
پاساژ ایران زمین قشم
اگر به دنبال خرید ست ورزشی و یا لوازم ورزشی هستید، پاساژ ایران زمین یکی از بهترین گزینه هاست. این مجتمع خرید پر از مغازه هایی است که بسیاری از برندهای ورزشی را با قیمت مناسب عرضه می کنند. یک طبقه از این مجتمع بزرگ به فست فود و طبقه دیگر به رستوران اختصاص یافته است که اتفاقا طرفداران بسیاری دارد.
درگهان پر از مغازه ها و بازارهایی است که از قیمتی بسیار مناسب برخوردارند. کافی است قبل از آغاز سفر تصمیم بگیرید که دقیقا قصد خرید چه مایحتاجی را دارید، در این صورت با یک زمانبندی خوب و کمی جستجو می توانید در یک فرصت کوتاه کالای مورد نظر خود را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت تهیه کنید. اگر قصد خرید لوازم الکترونیک همانند لپ تاب و یا گوشی تلفن همراه را دارید بهتر است ابتدا قیمت ها را در شهر خود مقایسه کنید. به هنگام خرید لوازم برقی هم حتما حواستان به گارانتی و نمایندگی برند مورد نظر در شهر خودتان باشد.
مراکز خرید جزیره قشمکز خرید قش
سایر مراکز خرید جزیره قشم
• مراکز خرید بندر لافت
• روستای گیاهدان
مراکز خرید درگهان
قشم و درگهان پر از مراکز خرید متنوع هستند اما اگر به دنبال خرید لوازم خانگی برقی هستید، می توانید سری به روستای رمکان و گیاهدان، بورس انواع لوازم خانگی برقی خارجی، در نزدیکی درگهان بزنید. بندر لافت نیز پر از فروشگاه های متعددی است که انواع و اقسام کالاها را ارائه می دهند. لافت دو بازار بزرگ نیز دارد. اگر به هنگام مراجعت به جزیره از لافت گذر کردید حتما سری به بازارها و مغازه های بندر لافت بزنید. اگر به جاذبه های طبیعی و تاریخ علاقمندید سری به روستای تاریخی لافت بزنید، روستایی پر از بادگیر و خفته در میان نخلستان که در امتداد غروب زیبای لافت، در همان نگاه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد.

مراکز خرید نزدیک هتل داریوش کیش
ادامه مطلب

 

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر