لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> فوق العاده ترين هتل های كشور سوئيس
فوق العاده ترين هتل های كشور سوئيس

فوق العاده ترين هتل های كشور سوئيس

سوئیس كوهستان های بسیار شگفت انگیزی در خود دارد. در حقیقت در هر نقطه از كشور می توان با چشم اندازی خیره كننده و جذاب روبه رو شد. در بسیاری از این نقاط هتل هایی نیز احداث گردیده اند تا بتوانید از زیبائی های چشم انداز آن مناطق لذت ببرید. گزینه های شما برای انتخاب هتل می تواند به این خلاصه شوند كه كدام كوه ها و یا دریاچه را می خواهید در طول مدت اقامت، تماشا نمائید.

هتل چاتوا گوش، لوتسرن

داستان های افسانه ای ممكن است در هتل چاتوا گوش به واقعیت بپیوندند چرا كه این هتل شبیه به یك قلعه رومانتیك و عاشقانه مشرف بر شهر لوتسرن می باشد. طرح و نقشه این هتل كه در سال 1898 به عنوان یك اقامتگاه خصوصی احداث شده، از قلعه رومانتیك و زیبای نوی شوان اشتاین در منطقه باواریا الگو گرفته شده است. این بنای برجسته شهر لوتسرن كه بر روی قله ای در ارتفاع 490 متری (1600 فوتی) بنا نهاده شده است، چشم اندازی حیرت انگیز از شهر،‌ دریاچه لوتسرن و كوه های اطراف آن مهیا می نماید – حتی گفته می شود كه در بین تمام هتل های قاره اروپا، این هتل از تماشایی ترین چشم انداز برخوردار است. اگر به دنبال مكانی مجلل و باشكوه هستید، رزرو هتل چاتوا گوش را در برنامه خود بگنجانید.
Whitepod Hotel

8. هتل وایت پاد

اگر میهمان هتل وایت پاد می باشید كه هتلی طرفدار محیط زیست است، به این نكته توجه كنید كه این هتل، مكانی ییلاقی نیست. شما در یكی از 15 مجموعه با فناوری بالا كه در یك ساختمان مستقل، هندسی شكل، جامع و دنج قرار گرفته اند، اقامت خواهید داشت. اقامت در اینجا شبیه به اقامت در یك كلبه اسكیموئی اما با آب و هوائی گرم تر است چرا كه این هتل خود دارای گرمخانه چوبی اختصاصی است. همینطور كه برای صرف غذا از محل اقامت خود به سمت بخش غذاخوری، پیاده روی 20 دقیقه ای انجام می دهید، از تنفس هوای شاداب و با طراوت كوهستانی لذت خواهید برد. همچنین در فصل زمستان از امكانات اختصاصی اسكی و امكاناتی دیگر در كوهستان برخوردار خواهید بود.
Hotel d'Angleterre, Geneva

7. هتل دِآنجلتر، ژنو

هتل دِآنجلتر به شكلی سحرانگیز و زیبا در سواحل دریاچه ژنو واقع شده است. این هتل در سال 1872 ساخته شده و شركت های فوربس، كوند ناست و تریپ ادوایزر از نظر داشتن رتبه اول در جهان در بین هتل های دیگر از این هتل تعریف و تمجید نموده اند. این هتل مملو از عتیقه جات بوده و اتاق ها هم دارای دكوراسیون مدرن هستند. این هتل نه تنها دارای چشم اندازهای فوق العاده ای روبه دریاچه و كوه بلانك می باشد بلكه چشم اندازی رو به بزرگترین آب نمای سوئیس كه مابین هتل و دریاچه قرار گرفته را نیز دارا است.
Palace Luzern, Lucerne

6. پالاس لوتسرن، لوتسرن

با افتتاح پالاس لوتسرن در سال 1906 در شهر لوتسرن، سطحی جدید از امكانات لوكس به نمایش گذاشته شد. سوئیت های این هتل دارای حمام اختصاصی هستند. هتل مزبور در سواحل دریاچه لوتسرن به شكلی باشكوه و زیبا احداث گردیده است. این هتل هنوز هم به همین شكل می باشد و در سال 2015 بر این شكوه افزوده شد: این هتل تبدیل به اصلی ترین مركز ارائه كننده غذاهای دریائی گردید. اگر می خواهید كمی زیاده روی كنید، سوئیتی با نام “سوئیت هنرها” را رزرو كنید، این آثار هنری توسط هنرمندانی مانند شاگل و میرو خلق شده اند و اتاق ها با مبلمانی یادآور دهه های 60 و 70 تزئین شده، و روبه دریاچه یا كوهستان هستند.
Hotel The Cambrian, Adelboden

5. هتل دِكامبریان، آدلبودن

این هتل در فاصله پانزده دقیقه ای از شهر برن واقع شده اما انگار فاصله بسیار زیادی با این شهر بزرگ دارد. این هتل در اصل در اوایل دهه 1900 ساخته شد و از آن زمان همچنان به عنوان یكی از بهترین هتل های منطقه شناخته می شود. امروزه از آن با عنوان قصر فوق مدرن قرن بیست و یكم یاد می شود، ساخته شده از سنگ است و شفافیت این بنای سنگی با پنجره هایی تركیب گشته كه نمای 360 درجه ای رو به كوهستان و سرسبزی های دره آدلبودن دارد. از اسكی كردن در كلاس جهانی در فصل زمستان لذت خواهید برد، حال آنكه در فصل تابستان می توانید با كوهنوردی و دوچرخه سواری گشت و گذاری در مناطق اطراف داشته باشید.
Ascher Guesthouse

4. میهمانخانه آشر

اگر ارتفاعات شما را به چالش می كشد، بهتر است میهمانخانه آشر را نادیده بگیرید (Berggasthaus Aescher)، اما اگر این حالت در شما وجود ندارد، از اقامت در اینجا لذت خواهید برد. این هتل در بخش كناره كوه كمی پایین تر از قله كوهستان آپنزل آلپز بنا شده است. گویی خوابگاه این هتل به سختی بر روی یك صخره عمودی قرار گرفته اما ظاهر آن می تواند شما را فریب دهد؛ این مكان بیش از 170 سال است كه در آنجا قرار دارد. دسترسی به این هتل كاری چالشی بوده و از طریق كوهنوردی یا خودروی كابلی امكانپذیر است. رستوران این میهمانخانه با چشم انداز خارق العاده ای كه دارد در كنار غار وایلدكیرچلی قرار دارد.
 Grand Hotel Kronenhof, Pontresina

3. گراند هتل كروننهوف، پانترسینا

گراند هتل كروننهوف از سال 1848 از میهمانان خود پذیرائی می نماید. این ساختمان تاریخی با معماری نئوباروك كه در قلب رشته كوه های آلپ سوئیس قرار دارد،‌ یكی از مهم ترین هتل های این منطقه از نظر سبك معماری می باشد. در سال 2007 بازسازی و مرمت گردیده و همچنان ویژگی مسحور كننده قدیمی خود را حفظ نموده است. استخر آن دارای چشم اندازی حیرت انگیز از یخچال های طبیعی برنینا است و به عنوان یكی از بهترین مناظر در جهان شناخته می شود؛ همچنین نمی توان از چشم انداز كوهستانی این هتل یادی نكرد. اگر همراه با كودكان خود در این هتل اقامت خواهید داشت، رستورانی ویژه آنها نیز وجود دارد.
The Omnia, Zermatt

2. اومنیا، زرمات

مجتمع كوهستانی اومنیا مُشرف به یك كوه بر فراز دهكده زرمات ساخته شده و یكی از برترین هتل های جهان است. وب سایت تریپ ادوایزر در سال 2016 عنوان بهترین هتل كشور سوئیس، رتبه ششم در اروپا و نوزدهم در جهان را به این مكان اختصاص داد. این موضوع بی دلیل نیست و وجود آسانسوری برای رسیدن به صخره ای كه هتل بر روی آن قرار دارد، ورود به هتل از درون یك غار به سبك فیلم های جیمز باندی و نیز چشم اندازهای حیرت انگیزی از ماترهورن از جمله دلایل كسب رتبه های مذكور هستند.
Hotel Villa Honegg

1. هتل ویلا هانگ
مسئولین این هتل معتقدند كه استخر عالی آب گرم این هتل، بهترین چشم انداز را در جهان دارا است. چون این استخر مُشرف بر دریاچه لوتسرن و كوه های اطراف آن است، خیلی هم نمی توان با این نظر مسئولین هتل مخالفت كرد. هتل مورد بحث كه بر روی كوه بورگن استاك قرار گرفته، در سال 1905 به عنوان یك عمارت شخصی ساخته شد و بعدها تحت بازسازی قرار گرفت و در سال 2011 تبدیل به یك هتل بوتیك گردید. اگر حوصله شنا كردن ندارید، می توانید از روی تراس این كلبه سنگی پنج طبقه از همان چشم انداز مورد بحث لذت ببرید.

با نواحی شرقی و اسرارآمیز صربستان آشنا شوید
ادامه مطلب

2.5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر