لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> 7 مورد از بهترین هتل های شهر مسکو
7 مورد از بهترین هتل های شهر مسکو

7 مورد از بهترین هتل های شهر مسکو

مسکو فقط شهر رژه ی سربازان و ساختمان های ساده ی استالینی نیست! در هر خیابان و کوچه ی تاریکی هم یک مأمور جاسوسی کمین نکرده است! بالاخره مسکو یکی از شهر هایی است که در آن داستان های جاسوسی زیادی نوشته شده است! مسکوی روسیه، یکی از برترین پایتخت ها در جهان به شمار می رود و جاذبه های زیبای بسیاری را در خود جای داده است. از کلیسای جامع ” سنت بسیل ، St. Basil ” گرفته، تا ” کرملین ، Kremlin ” و میدان سرخ.

احتمالاً زمانی که به مسکو سفر می کنید، دوست خواهید داشت تا کمی از نوشیدنی ها و همینطور غذا های سنتی آن ها مانند؛ ” بورش ، Borscht ” و ” بلینی ، Blini ” را امتحان کنید. نه تنها می توانید مانند یک سزار به صرف غذا پردازید، بلکه می توانید مانند یکی از آن ها بخوابید! چند مورد از برترین جا هایی که در مسکو می توانید مستقر شوید دارای وسایل و تزئینات مجلل و با شکوهی هستند که به قرن نوزدهم باز می گردند. برای آشنایی و رزرو هتل، ادامه ی مطلب را مطالعه کنید:

7 – هتل ” بالشوگ کمپینسکی مسکو ، Baltschug Kempinski Moscow”:

آنسوی خیابان و رو به روی رودخانه ی ” موسکوا ، Moskva ” قرار گرفته است و منظره ی دیدنی از ” کرملین ” و میدان سرخ دارد . از آن جایی که در مرکز شهر قرار گرفته است ، از اکثر مراکز گردشگری مانند ؛ میدان سرخ و گالری ” ترتیاکوو ، Tretyakov ” شهر ، فاصله ی کمی دارد . ساختمان هتل که در سال 1898 میلادی ساخته شده است بازسازی شده و هتل ” کمپینسکی ” از سال 1992 در آن قرار دارد . طراحی بیرونی آن سنتی می باشد ، ولیکن درون آن به صورت کاملاً مدرن کار شده است و در هر 227 اتاق و سوئیت آن از دکور های جدید روز استفاده شده است.
Hotel The Ritz-Carlton Moscow

6 – هتل ” ریتز – کارلتون ، The Ritz – Carlton ” در مسکو:

با اینکه از دوران حکومت تزار ها گذشته است، اما هم چنان می توانید حسی از آن دوران را در هتل ” ریتز – کارلتون ” تجربه کنید. دکور این هتل با استفاده از لوازم شیکی با جنس های فوق العاده، برترین منظره ی قرن نوزدهمی روسیه امپریالیست را به تصویر می کشد. کارکنان این هتل در لحظه ی ورود شما به ساختمان، با نان و نمک و به صورت سنتی، شما را ملاقات می کنند هتل ” ریتز – کارلتون ” به میدان سرخ و ” کرملین ” بسیار نزدیک است، آن قدر نزدیک که به قول یکی از منتقدان هتل: ” با خر و پف کردن می توان، لنین را از درون قبر بیدار کرد! ” . لنژ پشت بام هتل هم مناظر و نوشیدنی های بسیار خوبی دارد.
AZIMUT Hotel Olympic Moscow

5 – هتل المپیکی ” آزیموت ، AZIMUT ” در مسکو:

هتل المپیکی ” آزیموت ” از مرکز شهر فاصله ی زیادی دارد، ولیکن در عوض در چند قدمی استادیوم ” المپیوسکی ، Olimpivsky ” قرار گرفته است. از دیگر نقاط جذب گردشگری همانند؛ موزه ی یهودیان و ارتش، ” مرکز بردباری ، Tolerance Center ” و گلستان ها حدود یک مایل فاصله دارد. به علاوه، از ایستگاه مترو هم فاصله ی بسیار کمی دارد. هتل هم تا مرکز شهر به صورت رایگان مهمانان را با اتوبوس جا به جا می کند. طراحی این هتل با دیگر الگو های سنتی روسی همخوانی ندارد و بیشتر منحنی شکل ساخته شده است و از پنجره های شیشه ای هم زیاد استفاده شده است.
National Hotel Moscow

4 – هتل ملی مسکو:

با یک شب ماندن در هتل ملی مسکو، به اواخر قرن نوزده و اوایل قرن بیستم سفر خواهید کرد . ساختمان آن در سال 1903 میلادی بنا شده است و در آن از موتیف های پر آب و تاب و معماری سنتی خانه های سلطنتی روسی استفاده شده است. درون آن را با دکور اصیل قرن نوزدهم و مبلمان و اثاث مجلل و نفیس تزئین کرده اند. حتی قدم زدن درون آن حس شیک و برازنده ای را در انسان ایجاد می کند. این هتل 202 اتاق دارد. از بین آن ها، 55 سوئیت با وسایل عتیقه ی روسی پر شده اند. یکی از نقاط تاریخی شهر به حساب می آید و از ” کرملین ” و میدان سرخ، منظره ی بسیار خاصی دارد.
 Hotel Hilton Moscow Leningradskaya

3 – هتل ” هیلتون لنینگرادسکایا ، Hilton Leningradskaya ” در مسکو:

پیدا نکردن این هتل در سطح شهر کار سخت و دشواری می باشد، چرا که ساختمان آن از بنا های اطرافش بسیار بلند تر است. یکی از آسمان خراش های سبک ” استالینیست ،Stalinist ” به حساب می آید و زمانی که در سال 1954 ساخته شده بود، لوکس ترین هتل در شهر مسکو به شمار می رفت. لوستر سقف لابی این هتل در برهه ای از زمان، بلند ترین نوع خود در جهان بود. از سال 2006 به مجموعه هتل های ” هیلتون ” پیوست. دکور کار شده در کل هتل به طور باورنکرنی لوکس و با شکوه است، چیزی که در دوران استالین معمول به حساب نمی آمده است.
Moscow Marriott Grand Hotel

2 – ” ماریوت گرند هتل ، Marriott Grand Hotel ” در مسکو:

بدون شک نام ” ماریوت گرند هتل ” شهر مسکو برای طراحی بیرونی اش بسیار مناسب انتخاب شده است. این تناسب به داخل لابی ادامه پیدا می کند و تا گنبد شیشه ای و فواره ی آن هم پیش می رود. اگر برای خرید به مسکو آمده اید، این هتل برای شما، بهترین انتخاب ممکن است. این بنا در خیابان ” ورسکایا ، Tverskaya ” جای دارد و چندین موقعیت فوق العاده برای خرید ، در چند قدمی درب ورودی آن قرار گرفته اند. سالن غذای نئو کلاسیک ” یالیسیو ، Yeliseev ” با پای پیاده، ده دقیق با هتل فاصله دارد، اما رسیدن به میدان سرخ و ” کرملین ” بیش از نیم ساعت طول خواهید کشید. اتاق های این هتل کمی ساده طراحی شده اند، اما از آخرین امکانات روز دنیا بهره مندند.
 Hotel Metropol Moscow

1 – هتل ” متروپل ، Metropol ” در مسکو:
هتل ” متروپل ” یکی از بنا های تاریخی در مسکو می باشد. ساخت آن از سال 1899 تا 1907 میلادی طول کشیده است و هنرمندان برجسته ی وقت در دکوراسیون گنبد این سازه ی بتنی همکاری کرده اند. اولین هتل در مسکو بوده، که در هر اتاق تلفن و آب گرم داشته است. ” متروپل ” تنها هتلی است، که حتی بعد از انقلاب 1917 روسیه پا بر جا مانده است. برای چند سال بعد از انقلاب، محل اجتماع مأموران دولتی شوروی بود، اما دوباره در سال 1930 به یک هتل تبدیل شد. محل قرار گیری این هتل نزدیک به میدان تئاتر و ” بولشوی ، Bolshoi ” می باشد.

مقایسه هتل عباسی با هتل پارسیان کوثر اصفهان
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر