لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> 11 هتل شگفت انگیز و بی نظیر در ایتالیا
11 هتل شگفت انگیز و بی نظیر در ایتالیا

11 هتل شگفت انگیز و بی نظیر در ایتالیا

ایتالیا گزینه های اقامتی مختلف و بسیار زیادی برای ارائه به گردشگران دارد ، کاخ های قرون وسطایی که به سوئیت های لوکس تبدیل شده اند تا بوتیک هتل های کوچک که به امکانات مدرن امروزی مجهز بوده و محیطی خودمانی ، اختصاصی و شهری دارند ، پانسیون ‌های قدیمی که در مراکز تاریخی شهر قرار گرفته اند تا استراحتگاه ‌های با کلاس و زیبای کنار رودخانه‌ ها ، همگی را می توان در ایتالیا به وفور یافت.
بهترین هتل ها ، اتاق هایی با مناظر و چشم انداز بسیار جذاب دارند ، برخی از این مناظر به قدری زیبا می باشند که مهمان ها برای تماشای شهر کافی است که در بالکن یا تراس بنشینند و جاذبه ها را تماشا کنند و نیازی به گشت و گذار نیست. زیبایی فضای داخلی این هتل ها قابل توصیف نیست ، با هر سبکی که طراحی شده باشند در نوع خود بی نظیر و باشکوه می باشند. برخی با سبک مینیمالیستی و بعضی دیگر با مبلمان کلاسیک ، پرده های پر نقش و نگار و لوستر ها و شمعدان های زیبایی تزئین شده اند. گفتنی است که خدمات عالی و لوکس این هتل ها در کنار امکانات مدرن موجب شده که خود هتل های لاکچری در سراسر جهان به بهترین مقصد های گردشگری نیز تبدیل شوند.

در ادامه چند هتل ایتالیایی با تمام امکانات مدرن که انتظارات افراد با سلایق گوناگون را برآورده می کنند را معرفی می کنیم ، فراموش نکنید که لوکیشن های خاص و ویژگی های تاریخی تاثیر زیادی در شگفتی این هتل ها دارد. با رزرو آنلاین هتل سفر خوبی را در ایتالیا تجربه کنید.


11 – هتل بلموند کوروسو ، راولو ( Belmond Hotel Caruso, Ravello )

دهکده راولو در بالای کوه ها قرار گرفته است و می توانید در آن رستوران ها ، کافی شاپ ها، موزه ها ، ویلا ها و هتل های زیبا و رمانتیکی را تماشا کنید ، هتل بلموند کوروسو یکی از این جاذبه ها می باشد. این هتل در سواحل آمالفی در منطقه ای ساخته شده است که قبلا جایگاه کاخی متعلق به قرن 11 بوده است. هتل بلموند کوروسو در بلند ترین بخش روستای راولو واقع شده است و گردشگران می توانند از چشم انداز زیبا و دیدنی خلیج سالرنو (Salerno ) لذت ببرند. ساختان هتل در سال 2005 پس از یک پروژه مرمت و بازسازی کامل مجددا بازگشایی شد و ساختار قرون وسطایی را به اقامتگاهی لوکس همراه با امکانات مدرن تبدیل کرده است. گل های زیبایی مانند گل رز ، یاسمن و درختان نارنجی در باغهای کوچکی در تراس ها کاشته شده اند که آرامش را به محیط اطراف هدیه می دهند. در مرتفع ترین بخش روستا قرار گرفته است و استخر بسیار بزرگ و بیکران نهایت جذابیت را به این هتل بخشیده است.

Grand Hotel Minerva, Florence

10 – هتل گراند مینروا ، فلورانس ( Grand Hotel Minerva, Florence )

هتل گراند مینروا در مرکز شهر فلورانس واقع شده است و استخر روبازی در پشت بام هتل وجود دارد که موجب جذابیت و انتخاب گراند مینروا توسط مسافران ، در طول فصل های گرم می باشد. این هتل در کنار پیاتزا سانتا ماریا نولا که به تازگی بازسازی شده ، قرار دارد و یک هتل چهار ستاره لوکس می باشد. هتل گراند مینروا به دلیل قرارگیری در لوکیشن خاص ، امکان دسترسی راحت به بیشترین جاذبه های تاریخی شهر را برای گردشگران فراهم می کند. آثار تاریخی مانند کلیسای باشکوه و بزرگ سانتا ماریا نولا (Basilica of Santa Maria Novella ) که متعلق به قرن 15 میلادی است ، در کنار این هتل قرار دارد. تراس طبقه ی ششم هتل شیک گراند مینروا ، چشم انداز و دیدی بی نظیر و فوق العاده زیبایی از شهر فلورانس و اطراف شهر نشان می دهد.

 Grotta Palazzese Hotel, Puglia

9 – هتل گروتا پالازس ، پولیا ( Grotta Palazzese Hotel, Puglia )

هتل گروتا پالازس از دل صخره ها و غار ها کنده کاری و ساخته شده است و منظره ی دریای آدریاتیک را در پیش رو دارد ، این هتل در شهر پولینانو آماره ( Polignano a Mare ) قرار گرفته است و تجربه ی سفری رویایی و بی نظیر برای گردشگران خواهد داشت . هتل در داخل یک غار بزرگ سنگ آهکی واقع شده است. رستوران گروتا مهم ترین و برجسته ترین بخش هتل به شمار می رود. مهمان ها در حالی که برخورد امواج به صخره ها را در سمت پایین هتل و آفتاب در حال غروب را تماشا می کنند ، زیر نور شمع شام صرف می کنند. 25 اتاق و سوئیت این هتل چهار ستاره کوچک می باشد اما با این شرایط ، هر یک از آنها به تمامی امکانات مدرن و بروز مجهز می باشند و مهم تر اینکه مهمان ها دسترسی راحتی به بهترین سواحل این ناحیه دارند.

Grand Hotel Timeo, Taormina

8 – هتل بزرگ تیمئو ، تائورمینا ( Grand Hotel Timeo, Taormina )

هتل بزرگ تیمئو یکی از بهترین هتل های جهان به شمار می رود که در مرکز و بر فراز تپه های تائورمینا و در کنار تئاتر یونان باستان که امروزه در امر تئاتر فعالیت دارد ، قرار گرفته است. هتل بزرگ پنج ستاره تیمئو نه تنها به خاطر زیبایی کلاسیک مورد ستایش قرار می گیرد بلکه به دلیل چشم انداز وسیع از کوه اتنا ( Mount Etna ) و خط ساحلی آتشفشانی سیسیل که از تراس های هتل قابل مشاهده است ، بسیار ارزشمند و مورد توجه می باشد. اتاق های هتل که مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشند به صورت زیبایی با هنرهای ظریف ، پارچه و بافتنی های گران ، لوکس و امکانات مدرن آراسته شده اند. وجود چشم انداز و مناظر شگفت انگیز و خیره کننده هتل موجب شده که اقامت در آن به یک تجربه به یاد ماندنی تبدیل شود.

Castello di Casole, Tuscany

7 – هتل کاستلو دی کاسل ، توسکانی ( Castello di Casole, Tuscany )

توسکانی مکانی مناسب برای گذراندن روز ها در کنار استخر یک هتل لوکس می باشد. هتل کاستلو دی کاسل در نزدیکی شهر فلورانس و سی ینا ( در مرکز ایتالیا ) قرار گرفته است و برای گردشگرانی که در آرزوی یک تجربه ی فراموش نشدنی از توسکان می باشند ، بهترین امکانات را ارائه می دهد. این هتل وسیع و بسیار بزرگ در املاک درختان زیتون و درختان انگور ، در بالای یک تپه ، در اطراف یک قلعه ی بزرگ و مدرن متعلق به قرن 10 میلادی که اخیرا به طور کامل بازسازی و مرمت شده واقع شده است. در 41 اتاق این هتل از طراحی دکوراسیون به رنگ طبیعی و زمینی استفاده شده که ترکیبی از هنر های سبک مدرن و قدیمی به شمار می رود. هتل دارای انبار نوشیدنی های الکلی بوده و رستوران پیتزا فروشی و تفریحگاه حمام های قدیمی شکل نیز دارد. گردشگران در حوالی هتل می توانند به دوچرخه ‌سواری و کوهنوردی بپردازند.

Hotel Hassler, Rome

6 – هتل هاسلر ، رم ( Hotel Hassler, Rome )

هتل پنج ستاره لوکس هاسلر یکی از معروف ترین هتل های دنیا است و در بالای پله های اسپانیایی شهر رم واقع شده است ، این پله ها یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری می باشند. هتل چشم اندازی از این شهر باستانی و جاودانه به گردشگران ارائه می دهد. این هتل متعلق به قرن 19 میلادی می باشد و به تازگی بازسازی شده است اما هنوز هم نمونه ای ناب و ارزشمند از هتل های لوکس قدیمی در جهان به شمار می رود. هر یک 82 اتاق و 14 سوئیت این هتل با لوازم و امکانات کلاسیک ، لامپ های ونیزی و شاهکار های هنری تزئین شده اند. هتل دارای سالن ورزشی ، سالن استخر و چشمه آب معدنی و سالن زیبایی است به همراه یک رستوران میشلین و کافه باغی که توسط دیوار های سنگی احاطه شده است و هر یک از این موارد بر جذابیت آن می افزاید.

Caesar Augustus Hotel, Capri

5 – هتل سزار آگوستوس ، کاپری ( Caesar Augustus Hotel, Capri )

از لحاظ چشم انداز و مناظر زیبا ، هتل های معدودی می توانند با هتل سزار آگوستوس رقابت کنند. این هتل بر فراز صخره ای در خليج ناپل ( Bay of Naples ) قرار دارد. هتل سزار آگوستوس قبلا اقامتگاهی برای خانواده سلطنتی روسیه بوده است و دارای چشم اندازی وسیعی از كوه آتشفشان وزوو يا وزوويوس (Mount Vesuvius ) در جنوب ايتاليا و خط ساحلی کاپری می باشد. تمام بخش ‌هاي اين هتل 5 ستاره ديدني است و از هر طرف مي ‌توان چشم اندازي وسيع را مشاهده کرد از اتاق ها گرفته تا استخر و رستوران کنار استخر ، می توان شاهد این مناظر باشکوه و زیبا بود. طراحی دکوراسیون هتل به سبک مدیترانه ای ، خدمات و سرویس دهی عالی و استخر و آب گرم تمام وقت ، اقامت در هتل سزار آگوستوس را به یک تجربه آرامش بخش و جوانی بخش تبدیل کرده است.
Grand Hotel Tremezzo, Lake Como

4 – هتل بزرگ ترمزو ، دریاچه کومو ( Grand Hotel Tremezzo, Lake Como )

هتل بزرگ ترمزو در سمت ساحل غربی دریاچه کومو ( Como ) واقع شده است و از زمان افتتاح آن در سال 1910 یک مقصد توریستی محبوبی در بین گردشگران بوده است. علاوه بر وجود مناظر زیبای ساحلی و چشم اندازی از شهر بلاجیو ( Bellagio ) ، این هتل دارای سه رستوران با ویژگی ها و سبک قرون قدیمی ، سه استخر شنا ، یک مرکز ورزشی ، سلامتی کاملا مجهز و یک پارک به همراه زمین بازی تنیس و مسیر های پیاده روی می باشد. جزئیات این هتل از معماری گرفته تا وجود گل های تازه و خوشبو در هر اتاق زیبایی خاصی دارد. همه امکانات و خوشی ها دست بر دست هم داده اند تا خاطرات خوبی برای مسافران رقم بزنند.
Belmond Hotel Splendido, Portofino

3 – بلموند هتل اسپلندیدو ، پورتوفینو ( Belmond Hotel Splendido, Portofino )

بلموند هتل اسپلندیدو در دهکده ‌ی ماهیگری پورتوفینو بر فراز یک تپه قرار گرفته است که نمایی رو به دریای لیگوریان ( Ligurian Sea ) دارد. پس از افتتاح آن در سال 1902 ، هتل اسپلندیدو اقامتگاهی معروف و میزبانی برای افراد ثروتمند و مشهور جهان بوده است. افراد مشهوری همچون کلارک گیبل ، فرانک سیناترا و وینستون چرچیل و دوک اشرافی ویندسور از اقامت در این هتل لوکس لذت برده اند. هتل دارای 64 اتاق و سوئیت باکلاس و مدرن بوده همچنین دارای ویژگی های دیگری از جمله حمام های بزرگ، کمد های جادار و کلی ابزار و لوازم پیشرفته و تکنولوژی روز است. این هتل در دوران گذشته یک صومعه بوده که به قرن 16 میلادی تعلق داشته است ، سه رستوران ، استخر شنا و مرکز ورزشی و سلامتی از دیگر امکانات رفاهی هتل می باشند. بلموند هتل اسپلندیدو یکی از بهترین هتل‌ های ایتالیا است.

Gritti Palace, Venice

2 – گریتی پالاس ، ونیز ( Gritti Palace, Venice )

گریتی پالاس یک هتل باشکوه در شهر کانال ها ، ونیز می باشد ، اتاق ها و اتاق ناهار خوری هتل به صورت مجلل و با عظمتی طراحی شده اند ، این هتل که اخیرا دوباره راه اندازی شده است به گردشگران یک تجربه ی خوب و کلاسیکی از ونیز ارائه می دهد. این هتل در روبروی موزه گوگنهایم (Guggenheim Museum ) و کلیسای سانتا ماریا دلا سالوت ( Santa Maria della Salute ) قرار دارد. این عمارت اشرافی بزرگ در یکی از بهترین نواحی ونیز ساخته شده است. گفتنی است که این هتل با لوازمی از عتیقه های کلاسیک ، لامپ های شیشه ای مورانو و رومیزی های ابریشمی تزئین شده است. اتاق های این هتل 5 ستاره با امکانات مدرن و راحتی مجهز شده اند. گردشگرانی که تمایل به تماشا و تجربه ی زندگی در دوران شکوفایی ونیز را دارند بهتر است این گزینه را انتخاب کنند.

Le Sirenuse, Positano

1 – هتل لوسیرنوس ، پوسیتانو ( Le Sirenuse, Positano )
ویلایی متعلق به قرن 18 میلادی در سال 1951 توسط خانواده اشرافی سرساله به هتل تبدیل شد. هتل لوسیرنوس چشم اندازی فوق العاده زیبا از سواحل آمالفی ( Amalfi Coast ) و همچنین منظره زیبایی از شهر قدیمی پوسیتانو دارد. هتل دارای جواهرات ، مبلمان و یادگاری هایی می باشد که نسل ها دست به دست خانواده گشته است. این هتل ساحلی دارای رستوران ، استخر شنا و یک چشمه آب گرم طراحی شده در پشت بام می باشد. جان اشتاین‌ بک ( John Steinbeck ) نویسنده مشهور در مقاله ای در سال 1953 خطاب به هارپر بازار ، در توصیف این هتل چنین می نویسد : ” هر اتاق دارای بالکن اختصاصی می باشد و نمایی رو به دریای آبی بیکران و جزایر سیرن ( sirens ) دارد که در آن آواز زنان به گوش می رسد. ” لوسیرنوس با چشم انداز فوق العاده زیبا و امکانات بسیار زیاد خود ستاره های زیادی را به سوی خود جذب کرده است.

هتل ائل یولی، قطب گردشگری نوین تبریز در آینده
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر