لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> 10 اقامتگاه ساحلی برتر ترکیه
10 اقامتگاه ساحلی برتر ترکیه

10 اقامتگاه ساحلی برتر ترکیه

مسافرانی که می خواهند تعطیلاتشان را کنار دریا بگذرانند، شاید بد نباشد که سواحل مدیترانه ای ترکیه را نیز مد نظر داشته باشند. در این سواحل، میهمانان با فعالیت های آبی لوکس و متنوعی روبرو خواهند شد، از سرسره های آبی گرفته تا موج سواری یا لم دادن در ساحل. گردشگران می توانند در اسپاها یا حمام های سنتی ترکی تمدد اعصاب کنند. این اقامتگاه ها علاوه بر رستوران های بین المللی، باشگاه ورزشی نیز دارند تا بتوانید کالری های دریافتی تان را بسوزانید. بیشتر اقامتگاه های ساحلی ترکیه بین آنتالیا و آلانیا قرار گرفته اند ولی تعداد اندکی نیز نزدیک بدروم و الدونیز وجود دارد.

10- هتل کمپینسکی بارباروس بی (Kempinski Hotel Barbaros Bay)

این هتل که در نزدیکی بدروم قرار گرفته است، یک اقامتگاه لوکس و آرامش بخش با ساحلی خصوصی در دریای اژه است. در این هتل کارهایی می توانید انجام دهید که در سایر اقامتگاه های ساحلی و مدیترانه ای ترکیه امکان انجامشان وجود ندارد، فعالیت هایی نظیر مدرسه قایق رانی و کلاس های شیرجه زنی. مهمانان می توانند سوار قایق های الواری شوند، به بادموج سواری بروند یا در تپه های اطراف دوچرخه سواری یا پیاده روی کنند. هتل کمپینسکی برای مواقعی که کودکان و والدینشان می خواهند که از هم جدا باشند، کلاب کودکان دارد. این هتل با ارائه ی تخت مخصوص و خدمات ویژه حیوانات خانگی از حیوانات نیز به خوبی پذیرایی می-کند.

Gypsophila Holiday Village

9- جیپسوفیلا هالیدی ویلیج (Gypsophila Holiday Village)

این اقامتگاه میان آلانیا و ساید قرار گرفته است و ملکی قدیمی تر است که 404 اتاق دارد. در این هتل کارهای محدودتری می توانید انجام دهید ولی از امکاناتی نظیر استخر شنا، باشگاه ورزشی و اینترنت برخوردار خواهید بود. هتل جیپسوفیلا فقط یک رستوران دارد ولی همین یک رستوران متنوع ترین و گسترده ترین بوفه را در میان سایر اقامتگاههای ساحلی و مدیترانه ای ترکیه داراست. بالکن های اتاق ها مشرف به استخر یا باغ هستند.

Hilton Dalaman Resort

8- اقامتگاه هیلتون دالامان (Hilton Dalaman Resort)

اقامتگاه و اسپای هیلتون دالامان که پیاده 10 دقیقه از مرکز شهر ساریگرم فاصله دارد، در مسابقات برنده جایزه شده است. این اقامتگاه دارای ساحل اختصاصی، کابین های خصوصی برای استفاده مهمانان و 10 استخر شنای داخلی و خارجی است. در اینجا، علاوه بر فعالیت های آبی متنوع، اسپا و مراکز تجاری نیز وجود دارد. از آنجا که اقامتگاه و اسپای هیلتون دالامان 23 رستوران و بار دارد، تصمیم گرفتن برای اینکه در کدام یک از آنها غذا بخورید، کار دشواری خواهد بود.
Royal Wings Hotel

7- هتل رویال وینگز (Royal Wings Hotel)

این هتل در فاصله 18 کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است و آنچنان مسافران را سرگرم خواهد کرد که فرصت رفتن به شهر را پیدا نخواهند کرد. مهمانانی که بچه کوچک دارند، بخاطر 9 سرسره آبی این هتل، عاشق اینجا می شوند. هتل رویال وینگز تا ساحل تنها چند دقیقه با پای پیاده فاصله دارد. این هتل در طول روز برنامه های معینی را ارائه می کند و در شب نمایش ها و برنامه های زنده اجرا می شود. هتل رویال در زمینی به مساحت 18 هکتار (که به دقت طراحی شده) واقع شده است.

Club Belcekiz Beach Hotel

6- هتل کلاب ساحلی بلسکیز (Club Belcekiz Beach Hotel)

هتل کلاب بلسکیز بیچ که در اولودنیز واقع شده است، در شب مانند رنگین کمانی از چراغ های رنگی است که در همه جای اقامتگاه کشیده شده است، از سالن رقص گرفته تا کناره های استخر شنا. این اقامتگاه باغ زیبایی دارد و منظره اتاق های مهمانان رو به استخر، کوه یا باغ خواهد بود. این هتل، چهار رستوان دارد که یکی از آنها به شیوه بوفه ای ارائه خدمت می کند. همچنین، پنج بار و یک کلاب شبانه به همراه دی جی نیز در اینجا وجود دارد. بعلاوه، امکان پارک کردن خودرو به صورت رایگان در داخل اقامتگاه نیز وجود دارد.
D-Hotel Maris

5- دی هتل ماریس (D-Hotel Maris)
دی هتل ماریس علاوه بر داشتن استخرهایی مشرف بر ساحل، محل مناسبی برای غواصی عمیق با استفاده از ماسک اکسیژن یا غواصی سطحی با لوله تنفس نیز می باشد. کسانی که در عمرشان با دریا سروکار نداشته اند می توانند به پیاده روی یا دوچرخه سواری بپردازند یا حتی در تپه های اطراف دی هتل اسب سواری کنند. پارک آبی مرمریس دلفیناریوم و پارک آبی آکوا دریم نیز در نزدیکی این هتل هستند. اتاق های مهمانان مجهز به تهویه هوا هستند و ساده ولی با سلیقه دکور شده اند. گاوصندوق های اتاق ها به قدری بزرگ هستند که بتوانید لپ تاپتان را در آنها نگهداری کنید. این هتل چهار رستوران و اسپای کاملا مجهز و آماده به خدمت دارد.شما در سراسر این اقامتگاه به وای فای دسترسی خواهید داشت.
Calista Luxury Resort
4- اقامتگاه مجلل کالیستا (Calista Luxury Resort)

اگرچه اقامتگاه مجلل کالیستا در فاصله ی یک ساعتی از فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است ولی امکانات زیاد این هتل ارزش این مسافت را دارد. امکاناتی نظیر: اقامتگاه ساحلی کاملا اختصاصی، پنج زمین تنیس که بخاطر سیستم روشنایی شان در شبها نیز قابل استفاده اند، زمین های فوتبال و اسپایی بزرگ که انواع خدمات و درمان های آرامش بخش را ارائه می کند. گلف بازان عاشق 10 زمین گلفی می شوند که در زمینی به شعاع چهار مایل قرار گرفته است. از آنجا که این اقامتگاه دارای 10 رستوران است که غذاهای متنوعی از سراسر جهان را سرو می کنند، پس انتخاب غذا می تواند چالشی برای مسافران به شمار آید.
Royal Dragon Hotel

3- هتل رویال دراگون (Royal Dragon Hotel)

اقامتگاهی با حس و حال چینی شاید آخرین چیزی باشد که مسافران انتظار دیدنش در ترکیه را داشته باشند ولی هتل رویال دراگون دقیقا چنین چیزی است. این اقامتگاه لوکس با اژدهایی که سقف ورودی اش را زینت بخشیده است، معماری سنتی چینی را با امکانات مدرنی نظیر سرسره آبی، مرکز بولینگ و اتاق ورزش مجهز، تلفیق کرده است. همه ی اتاق ها برای کسانی که تمایل دارند تا در فضای خصوصی خودشان استراحت کنند تا در فضای کناراستخر، بالکن خصوصی دارند.
Delphin Diva Premiere

2- باروت لارا (Barut Lara)

اقامتگاه، اسپا و سوئیت های باروت لارا در محلی خارق العاده قرار دارند: منظره رو به اقیانوس و باغ های سرسبزی که به دقت به آنها رسیدگی می شوند. اما این اقامتگاه ساحلی که 10 کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد، بیش از اینها حرف برای گفتن دارد. مهمانان می توانند در ساحل لم بدهند، در استخرهای داخلی یا خارجی این هتل شنا کنند، به اسپا بروند یا حمام ترکی را امتحان کنند. این هتل با داشتن اتاق ورزشی مجهز برای مهمانان فعال تر و اتاق بازی مخصوص کودکان، یکی از بهترین اقامتگاههای ساحلی ترکیه است.

Delphin Diva Premiere

1- دلفینا دیوا پرمیر (Delphin Diva Premiere)
هتل دلفینا دیوا پرمیر که 9 مایل با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد، برای سرگرم کردن مسافران در این اقامتگاه ساحلی مجلل، فعالیت های زیادی ارائه می کند. مهمانان می توانند در ساحل خصوصی اینجا تفریح کنند یا در استخرش که سرسره آبی دارد، شنا کنند. برای مهمانان فعال تر، یک زمین تنیس و مرکز بولینگ نیز مهیاست. مهمانان می توانند در یکی از چندین رستوران بین المللی این هتل غذا بخورند. تمام اتاق ها بالکن خصوصی دارند. برای مهمانانی که با ماشین خودشان به اینجا می آیند، پارکینگ رایگان نیز وجود دارد. برای رزرو آنلاین هتل های ایران وبسایت ایران هتل آنلاین در خدمت شماست.

بهترین مقاصد برای اکوتوریسم
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر