لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> کشتی های تفریحی کیش
کشتی های تفریحی کیش

کشتی های تفریحی کیش

کیش به جهت همجواری با آب های نیلگون خلیج فارس یکی از بکرترین مکان ها از منظر محیط زیست طبیعی به شمار می آید. دارا بودن پوشش مرجانی این جزیره در سمت شرق و نیز ساحل نقره فام آن در کنار آفتاب درخشانش کیش را هر ساله در کانون توجه گردشگران قرار داده است. آرامش بی نظیر این جزیره در کنار آب و هوای پاک آن بستری مناسب را جهت تفریحات دریایی فراهم نموده است. در این مطلب از وبسایت ایران هتل آنلاین سعی بر آن است تا مواردی مانند انواع کشتی های تفریحی، قایق های تفریحی در جزیره و قیمت های کشتی های تفریحی کیش را به شما معرفی نماییم. لازم به ذکر است این جزیره در اکثر روزهای سال میزبان مسافران مختلف است ازاین‌رو رزرو هتل های کیش ازجمله اولین کارهایی است که پیش از سفر باید انجام داد. همانطور که می دانید جاهای دیدنی کیش تنها به جاذبه های طبیعی آن محدود نمی شود بلکه این جزیره دارای آثار باستانی زیبایی نیز است که ازجمله آن ها می توان به شهر زیر زمینی کاریز، آب انبار دو گنبد و پنج بادگیر، کشتی یونانی کیش و غیره اشاره نمود. با این وجود اکثر گردشگران بازدید از جاذبه های تفریحی جزیره را ترجیح می دهند که یکی از آن ها کشتی های تفریحی همچون کشتی نوید، اوستا و آرتمیس است.

کشتی های تفریحی کیش همراه با قیمت

کشتی نوید کیش

این کشتی یک گشت دریایی به مدت زمان دو ساعت همراه با پذیرایی شام و اجرای موسیقی به مهمانان عرضه می کند. مبلغ پرداختی 65000 تومان است و هیچ مبلغ دیگری به جزء آن توسط مهمانان پرداخت نمی شود. پذیرایی رایگان شام در کشتی شامل چلوجوجه به همراه دورچین و نوشیدنی است. محل سوار شدن در کشتی نوید بندر گاه کیش بوده و لازم است که حدود نیم ساعت قبل از حرکت در محل حاضر شوید. محدودیتی در تعداد خرید بلیط وجود ندارد و هر بلیط برای یک شخص محسوب می شود. همچنین ساعت بازگشت کشتی راس ساعت 23 می باشد.
کشتی تفریحی نوید در کیش

کشتی تفریحی اوستا

کشتی اوستا یکی از بزرگترین کشتی های تفریحی در جزیره کیش به شمار می آید. این کشتی در سه سانس 19 الی 21 ،21 الی 23 و نیز 23 الی 1 بامداد در آب های خلیج فارس پذیرای مهمانان و مسافران است. مسافران کشتی تفریحی اوستا در سالن رستوران در کنار صرف شام از اجرای جنگ شبانه و موزیک نیز لذت خواهند برد. عرشه بسیار وسیع کشتی در کنار کافه تریای موجود در آن، مشاهده مناظر اطراف را در فصول مختلف سال جذاب تر می نماید.
اوستا کیش کشتی تفریحی اوستا در کیش

کشتی تفریحی آرتمیس کیش

این کشتی هر شب در سه سانس و در ساعت های 18 الی 20 ، 20 الی 22 و 22 الی 24 پذیرای مسافران است. کشتی آرتمیس از بندرگاه جزیره کیش حرکت می کند و با یک گشت دو ساعته در اطراف جزیره مرجانی کیش و اجرای جنگ شادی و موزیک زنده متفاوت، سفری لذت بخش را برای مهمانان مهیا می نماید. لازم به ذکر است که آقای علیرضا حقانی، هنرمند محبوب جزیره کیش، هر شب در این کشتی حضور دارد.
کشتی آرتمیس کیش
کشتی تفریحی آرتمیس در کیش

کشتی تفریحی گوهر

سانس های کشتی تفریحی گوهر در ساعت های 20 الی 22 و 22 الی 24 شب است. اجرای موزیک زنده و پذیرایی شام از خدمات این کشتی چهار ستاره به شمار می آید.
کشتی گوهر کیشکشتی تفریحی گوهر

کشتی آکواریوم طوطیا

این کشتی از آنجا که تماشای موجودات دریایی نظیر مرجان ها، ماهی های تزئینی و ستاره دریایی را فراهم می نماید همواره طرفداران بسیاری دارد و معمولا در طی روز بر اساس شرایط آب و هوایی پذیرای مسافران است.
کشتی طوطیا کیش
کشتی آکواریوم طوطیا

کشتی آکواریوم ستاره دریا

این کشتی که به جهت استاندارد بودن آن مورد توجه بسیاری از افراد می باشد، دارای پنجره هایی در سالن زیر آب است که مسافران را قادر به تماشای مناظر و زیبایی های دریا می کند. کشتی آکواریوم ستاره دریا در طی روز و در ساعات مختلف بر طبق مساعد بودن وضع هوا پذیرای مسافران و گردشگران است.
آکواریوم ستاره دریا

کشتی آکواریوم گردشگر

این کشتی هم یکی از کشتی هایی است که رویت مناظر زیر دریا را برای گردشگران فراهم می کند و قیمت بلیط برای هر نفر مقدار ثابتی بوده و معمولا در طی روز و طبق شرایط آب و هوا پذیرای مسافران می باشد.

کشتی تفریحی دنا

کشتی دنا
یکی دیگر از کشتی های تفریحی کیش کشتی دنا است که سه طبقه داشته و جزو کشتی های 4 ستاره به حساب می آید. گشت دریایی این کشتی مانند دیگر کشتی ها دو ساعت بوده و با توجه به ساعت آن نهار یا شام سرو خواهد شد. کشتی دنا ازجمله کشتی های نسبتا لوکس و گران قیمت جزیره کیش محسوب می شود که قیمت آن برای هر نفر 80 الی 120 هزار تومان است.

معرفی قایق های تفریحی کیش

قایق های کف شیشه ای

رویت ماهی ها و مرجان های دریایی خلیج فارس در قایق های کف شیشه ای یکی از جذاب ترین تفریحاتی است که هر گردشگری در کیش دوست دارد تجربه کند. شیشه ای بودن کف این نوع قایق ها امکان دید در زیر آب را فراهم می نماید و از این طریق کف دریا و جانداران موجود در اعماق آن راحتی قابل مشاهده هستند. مرجان ها، ماهی های تزئینی و خوراکی، ستاره دریایی و غیره به جهت زلالی و شفافیت آب به راحتی امکان پذیر است. این تفریح طرفداران بسیاری دارد و قیمت هر گشت بیست دقیقه ای در قایق کف شیشه ای حدود 10000 تومان می باشد. قایق های کف شیشه ای از ساعت 10 صبح گشت را آغاز می نمایند و سانس های آن به صورت یک ساعته آغاز می شود و با توجه به نوع وضعیت دریا تا عصر ادامه دارد. معمولا قایق های کف شیشه ای در اسکله تفریحی کیش مستقر هستند.
قایق های کیش

قایق بادبانی

استفاده از قایق های بادبانی یک تفریح مهیج آبی برای گردشگران در جزیره کیش به شمار می آید. مراکز ورزشی و تفریحی از ساعت 9 صبح تا غروب آفتاب پذیرای مسافران جهت استفاده از این قایق ها هستند.

سخن پایانی

کیش به عنوان یکی از مهیج ترین و پرطرفدارترین جزایر کشور دارای جاهای دیدنی بسیاری است و هر ساله در فصول مختلف سال گردشگران زیادی برای دیدن از این جزیره راهی آن می شوند. تفریحات کیش جزء جدایی ناپذیر از برنامه سفر به کیش هستند که اکثر افراد از انجام آن ها لذت می برند. کشتی های تفریحی کیش ازجمله تفریحات آبی در این جزیره محسوب می شوند که در میان گردشگران طرفداران زیادی دارند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
اطلاعات ضروری سفر به جزیره ی کیش
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر