لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> انواع سفر >> جاده های زیبای پاییزی دنیا
جاده های زیبای پاییزی دنیا

جاده های زیبای پاییزی دنیا

در ایالات متحده در فصل پاییز چیزهایی بسیار بیشتر از تغییر رنگ برگ درختان وجود دارد که ارزش تماشا خواهند داشت هر چند دیدن برگ های رنگی نیز تجربه ای جذاب است. در حالی که هوا خنک تر شده و هوا تازه تر از قبل می شود می توان بهترین بهره را از یک سفر جاده ای برد. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با چند سفر جاده ای در ایالات متحده در فصل پاییز آشنا خواهیم کرد که شما را به تماشای نمایی خیره کننده از طبیعت رنگارنگ پاییزی خواهند برد.

کوهستان های بلو ریج در جورجیا

شاید فکر کنید که نمای ریزش برگ درختان تنها در نیوانگلند زیبا باشد اما قسمت های جنوبی ایالات متحده نیز در فصل پاییز نماهای رنگارنگ منحصربفردی دارند. بدین ترتیب در هوای گرم تر جورجیا نسبت به مناطق شمالی تر در فصل پاییز، هیچ چیز نمی تواند بهتر و جذاب تر از یک سفر جاده ای باشد. برای شروع این سفر جاده ای به جاده های فرعی زیبای منطقه راسل براستون در بخش شمالی ایالت جورجیا بروید که شما را از کوهستان های بلو ریج و رودخانه چاتاهوچی عبور خواهد داد. در شهر کوهستانی هلن که از روی یک روستای بسیار زیبای باواریایی ساخته شده توقف کنید تا در جشن اکتبر مخصوص این منطقه شرکت نمایید و سپس به براستون بالد بروید، که غنی ترین طبیعت جورجیا را دارد و بهترین مکان برای تماشای برگ ریزان رنگارنگ پاییزی است. سپس در شهر کوهستانی و قدیمی کلایتون که بازارها، نمایشگاه ها و رستوران های سنتی آن مشهور هستند توقفی کوتاه داشته باشید. پس از آن می توانید در پارک جنگلی ملی چاتاهوچی-اوکونی در همان حوالی یا باغ های انگور جورجیا گشتی بزنید. مهمانخانه بیچ وود، یک مهمانخانه کلبه ای بسیار کوچک است که نوشیدنی هایی بسیار منحصربفرد را در فصل پاییز برای مهمانان خود سرو می کند. بعد از آن به سمت شرق بروید و از پارک ملی تالولا گورج دیدن کنید، جایی که می توانید یک شکاف هزار فوتی که در طی میلیون ها سال توسط رودخانه تالولا ایجاد شده را به چشم ببینید. در ماه نوامبر، بازدید کنندگان می توانند در این منطقه کوهنوردی کرده و رها سازی آب در این رودخانه که هر سال دو بار انجام شده و قایقرانان اب های خروشان بسیاری را به این منطقه می کشاند تماشا کنید.

Rhode Island's Pint-sized Charms

زیبایی های بی حد و حصر رود آیلند

تجربه ای دیگر در سفرهای جاده ای پاییز در رود آیلند، کوچکترین ایالت کشور رقم خواهد خورد که فعالیت های متعددی در آن بدون نیاز به طی مسافت های طولانی رخ خواهد داد. با بهترین سایت رزرو هتل هوشمندانه سفر کنید و سفر جاده ای هیجان انگیز خود در این ایالت را از نیوپورت آغاز نمایید، جایی که خودروهای پدالی مسیرهای راه آهن های قدیمی را در طی یک تور یک ساعته طی خواهند کرد. سپس به سمت بریستول بروید تا از چندین قلعه و عمارت باستانی دیدن نمایید. پس از آن منظره زیبای جک- اُ- لنترن در باغ وحش و پارک راجر ویلیامز به نظاره بنشینید. می توانید سفر با زیپ لاین را در این منطقه در طول شب تجربه کنید که شما را به عبور از روی هزاران سازه غول پیکر باستانی خواهد برد. در آخر به سمت وون سوکت بروید تا مسیرهای آبی دره بلک استون را با قایق های رودخانه ای تجربه کنید، که تنها در ماه اکتبر در پارک کلد اسپرینگ ممکن خواهد بود.
New York's Finger Lakes

دریاچه های زیبای نیویورک

به خارج از شهر بروید و منطقه فینگر لیگس را برای تماشای برگ ریزان پاییزی و نمایی آرامش بخش از مناطق روستایی نیویورک به نظاره بنشینید. از شهر شروع کنید و به سمت پنسیلوانیا بروید و در مسیر خود در پارک های ایالتی گولدزبورو و توبی هانا توقف کنید. از مسیر انحرافی به دهکده جیم ثورپ بروید، دهکده ای در پنسیلوانیا که به خاطر مناظر زیبای کوهستانی و معماری منحصر بفرد خود «سوییس ایالات متحده» نامیده می شود. در مدتی که در شهر حضور دارید، برای کوهنوردی به دره لهیگ بروید یا از خط آهن زیبای لهیگ گورج و روستای اکلی ماینر دیدن کنید. سپس در تور فینگر لیکس نزدیک منطقه ایتاکا شرکت کنید، جایی که می توانید در مهانخانه های تاریخی آرورا بمانید، از مزارع انگور دیدن کنید یا به کوهنوردی و پیاده روی بپردازید.
Pennsylvania's Wilderness

طبیعت وحشی پنسیلوانیا

در جنوب پنسیلوانیا برای دیدن جنگل ها و کوه ها و دیگر مناظر طبیعی و آرامش بخش از مسیر تاریخی شماره 6 استفاده کنید. از مسیر انحرافی برای سفر به سنت ماریس بروید. همچنین می توانید از جاده الک کانتی استفاده کنید، جاده ای 76 مایلی که از میان طبیعت وحشی پنسیلوانیا و گله های بزرگ گوزن شمالی منطقه خواهد گذشت. همچنین می توانید در پارک ایالتی ورلدز اند برای کمپ زدن استفاده کنید یا در کلبه های آن اقامت داشته و سپس در مسیر کوهنوردی لویال سوک قرار گرفته و از جنگل ها و رنگ های متنوع درختان این منطقه نهایت لذت را ببرید.
Connecticut's Covered Bridges

خیابان های پر از درخت بلو ریج
این مسیر جاده ای پرپیچ و خم که نزدیک به 470 مایل طول دارد و پارک ملی گریت اسموکی مانتنز در کارولینای شمالی را به پارک ملی شناندوا در ویرجینیا متصل می کند یکی از بهترین گزینه ها برای سفر جاده ای در طول فصل پاییز است. در این مسیر، از حصارهای انشعابی راه آهن، مزارع و ساختمان های کشاورزی قدیمی، چمنزارهای کوهستانی و مناظر بسیار زیبایی خواهید گذشت. در مسیرهای متعدد کوهنوردی که در این منطقه خواهید دید توقف کرده و از مزارع محلی نیز دیدن کنید. سپس از مسیر انحرافی برای دیدن مونتیچلو، زادگاه توماس جفرسون استفاده نمایید.

7 مورد از خطرناک ترین و ترسناک ترین جاده ها در سراسر جهان
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر