لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> محله ای آرام که شما را به یاد اسپانیا می اندازد
محله ای آرام که شما را به یاد  اسپانیا می اندازد

محله ای آرام که شما را به یاد اسپانیا می اندازد

در یک گوشه ی آرام از ال بورن، کارگرها به ارامی میزهای خارج از بازار سانتا کترینا را می چینند و درباره ی لیست خواربار فروشی خود بحث می کنند. در داخل، یک مرد یک برش از تورتیلا با قهوه اش را بر روی پیشخوان کوچک سفارش می دهد که باریستا او را به اسم می شناسد. در این مقاله در رابطه با مرکز خرید سانتا کترینا می خوانیم و سعی بر این شده است که با ارائه اطلاعانی جامع به شما کمک کنیم تا با وبسایت ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.
سانتا کترینا بازار اصلی بارسلونا بوده و بیشتر مردم محلی نسبت به توریست ها از آنجا خرید می کنند. توریست ها بیشتر اسکوپ های رنگارنگ شکلاتی و گوشت های سرد مخروطی درجه ی یک می خرند. سقف موزاییکی آن به لطف نوآوری سال ۲۰۰۵ با موزاییک هایی با صدها هزار رنگ مختلف پوشانده شده و بسیار چشم نواز است. در داخل یک بازار سنتی وجود دارد که اولویت آن ارائه کردن غذاهای تازه و سنتی کاتالان است.

سانتا کترینا به این شکل است، یک محله با جهان کوچک و آن را خانه می نامند. با بودن مکان های مشهوری مثل موزه ی پیکاسو و محل های عمده بین مرکز شهر و ساحل، در سال های اخیر، ال بورن در برابر تعداد زیاد توریست ها در امان نیست. با این وجود، محله توانست یک تعادل دلچسبی برای نرخ ساکنین به توریست ها ایجاد کند که این کار با مهمان نوازی از بازدیدکنندگان جدید و همچنین تمرکز بر روی چیزهای که این جا را خاص می کند، انجام می شود.
در حالی که شهر برای دور نگه داشتن توریست ها و ممنوعیت باز کردن هتل های جدید در مراکز شهر خبر رسانی کرده بود، شراگر جرأت کرد تا آخرین هتل بازتاب کننده ی اروپا و عجیب غریب خود را در مرکز محله افتتحاح کند و اگرچه یک هتل لوکس جدید همیشه با آغوش باز از طرف محله هایی مانند ال بورن- که به خاطر هنرمندان فروتن مقیم آن، خیابان های باریک پیچ در پیچ آن، پیشه وران و طراحان بوتیک آن شناخته می شود- مورد استقبال قرار نمی گیرد. در هفته ی افتتاحیه رستوران ها و بارهای آن از قبل پر از رهگذران کنجکاو می شود.
Barcelona
بارسلونا ادیشن دارای تمام ویژگی های یک هتل لوکس است. از جمله رخت خواب های مجلل و سقف شیک و مبلمان طراحی شده توسط سالوادور دالی ولی کلید موفقیت ادامه دار آن، احتمالا در چگونه پذیرا بودن محیط اطراف خود است مه با سانتا کترینا شروع می شود.
شراگر می گوید: ما از ایده ی بازار الهام گرفتیم. بازار بهترین غذاها در بارسلونا را ارائه می دهد و ما اینجا در ادیشن آن را تولید می کنیم. این یک موقعیت استثنایی برای بخشی از این منطقه بوده است.
بخش بزرگی از نمای درخشان هتل از شیشه های رفلکس ساخته شده تا معماری گاتیک شهر را نشان دهد و اشاره ی ظریفی به محلی است که در آن واقع شده است. در اینجا آثار هنری آنتونی گائودی وجود دارد. کثل: تنقلات اسپانیایی در بارکوچک، لباس کارکنان در سبک های الهام گرفته از پیکاسو و ورموت محلی تولید شده در بار لابی می باشد. شراگر می گوید: ایده این است که احساسی را در مردم بوجود بیاورید که وقتی به هتل وارد می شوند، انگار به یک خانه ی شخصی وارد شده اند و حس کنند که در بارسلونا هستند.

کاوش در ایستگاه های زیرزمینی متروکه لندن
ادامه مطلب

پارک: پارک دلا کیوتادیا
Parc de la Ciutadella

وقتی توده ی زیاد مردم صف بسته اند تا در گاودی ویمسیکال در پارک همیشه شلوغ گوئل عکس بیاندازند، شما از پرسه زدن آزاد در لاکیوتادلا لذت ببرید، در حالی که برنامه ی یک پیک نیک را چیده اید، سوار قایق پارویی شوید و از باغ وحش دیدن کنید یا فقط در یک محل زیر سایه استراحت کنید. ممکن است بخواهید برای بازدید از پارک بزرگ دوچرخه ای اجاره کنید. که این پارک ال بورن را به بارسلونا، آرک د ترایامف و دهکده ی المپیک وصل می کند.
هنر: موزه ی پیکاسو
Museu Picasso

موزه ی پیکاسوی بارسلونا بیش از ۴۰۰۰ اثر هنرمند را در مجموعه ای از پنج کاخ قرون وسطایی در اختیار دارد. اگرچه در سراسر دنیا تعدادی موزه به پیکاسو اختصاص داده شده است، موزه ی بارسلونا تنها موزه ای بود که در طول حیات وی مشغول به فعالیت بود. این موزه میزبان یکی از کامل ترین مجموعه کارهای اوست.

سرگرمی: پالائو دلا موزیکا
Palau de la Musica
نمای بیرونی نمایشگاه آرت نوویائوی کاتالان یک میراث جهانی یونسکو به شمار می رود و تزئیینات موزاییک ها و شیشه های رنگ آمیزی شده آن را به یک سالن کنسرت نفس گیر تبدیل کرده است. برنامه هایی مانند فلامنکو، اپرا، گروه های گیتار، ارکسترها، کارگاه های هنرمندان، شعر خوانی و غیره در این سالن برگزار می شود.

کلیسا: باسیلیکا سانتا ماریا دل مار
The Church
شما بایستی از قبل بلیط رزرو کنید و برای وارد شدن به ساگرادا فامیلیای گائودی صبر کنید ولی باسیلیکا سانتا ماریا دل مار یک مثال تأثیرگذار و قابل توجه از معماری داخلی و خارجی گاتیک کاتالان است. قدمت شیشه های رنگ آمیزی شده ی خیره کننده به قرن ۱۵ میلادی بر می گردد. مجسمه ی گاتیک مریم مقدس و یک گودل ساخته شده در یک کلیسای رومی به شدت مورد توجه قرار می گیرد.

کرواسی کجاست | ماجراجویی در قاره سبز
ادامه مطلب

بازار: مرکات سانتا کترینا
Mercat Santa Caterina
رنگ های سقف سانتا کترینا نمایانگر رنگ های میوه ها و سبزیجات بازار و فراوانی آن هاست. شما بازار مرکبات درسنت ژوزف دلا بوکریا ( که به لا بوکریا معروف است) را پیدا نخواهید کرد ولی می توانید با محلی ها به خرید خواربار و یا رستوران های مد روزی که غذاهای تازه ی کاتلانی، آسیایی و مدیترانه ای ارائه می دهند بروید.

گردشگاه: پسیگ دل بورن
The Promenade

به جای راه رفتن در خیابان رامبلا با بقیه ی ساکنین شهر، از قدم زدن آرام را در پسیگ دل بورن که اطرافش پر از درخت است لذت ببرید. این خیابان بازار سانتا کترینا را به باسیلیکا سانتا ماریا دل مار متصل می کند.

خرید کردن: زونا آرتسنال

Zona Artesanal
وقتی به بالا نگاه کنید و نورهای ریسه ای و ستاره های طلایی را در بالای سر خود ببینید متوجه می شوید که در زونا آرتسنال هستید و این یک طرف یک خیابان ساده را به صحنه ای جادویی بدل کرده است. کرر دلسکویرول با مغازه های سفال فروشی بی نظیر، لباس، کیف های چرمی دست ساز، دکوراسیون منزل و غیره مجهز شده است. شما می توانید در حالی که هنرمندان مشغول ساختن آثارشان در کارگاه هایشان هستند، در آنجا گشت و گذار کنید.

The Home Base
خانه:
هتل برسلونا ادیشن ۱۰۰ اتاق و سوئیت تزئین شده با سنگ مرمر، چوب و برنج دارد. آقای شراگر می گوید: دوتا از بهترین قسمت های سفر به بارسلونا غذا و سرگرمی می باشد. در پشت بام استخر، محل استراحت و نمای دریا وجود دارد و نرخ ورودی از ۳۷۵ یورو در هر شب به همراه صبحانه آغاز می شود.

راه ولز را تجربه کنید
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر