لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> ساکنین دبی پیشنهاد می کنند که حتما این کارها را در دبی انجام دهید
ساکنین دبی پیشنهاد می کنند که حتما این کارها را در دبی انجام دهید

ساکنین دبی پیشنهاد می کنند که حتما این کارها را در دبی انجام دهید

دبی مکانی پست مدرن و کلانشهری علمی و تخیلی است و تقریبا هر چیزی در حالت افراطی اش در این شهر وجود دارد. چیزی شبیه لاس وگاسی که کنار دریا باشد، البته بدون قمار، نوشیدنی های الکلی و فحشا. بیش از 200 ملیت مختلف از سراسر جهان در امارات متحده عربی زندگی می کنند و این واحه بیابانی را خانه خود می دانند. اگر می خواهید هوشمندانه سفر کنید و شهر را مانند افراد محلی بگردید، در ادامه این مقاله از ایران هتل آنلاین ، پیشنهادات ساکنین دبی را بخوانید.

به دبی قدیم بروید

دبی جدید پر زرق و برق و مدرن است ولی دبی قدیمی جایی است که فرهنگ در آن جاری است. منطقه تاریخی الفهیدی یا همانگونه که عموم مردم به آن محله البسطکیا می گویند، در اواخر قرن 19 توسط بازرگانی ایرانی ساخته شد. این محله سرشار از افسونگریست، مخصوصا ساختمانهای بادگیردار و کوچه ها و پس کوچه های باریکش. از گالری XVA که یکی از آرت گالری های معاصر پیشرو در خاورمیانه است بازدید کنید و برای بازدید اجمالی از لباس های محلی به مرکز ادراک فرهنگی شیخ محمد بروید.

دبی

در خلیج دبی به گردش بروید

با پرداخت تنها یک درهم سوار یکی از ابراها، قایق چوبی سنتی، شوید تا با عبور از خلیج دبی از دیرا، مرکز شهر، به Bur Dubi بروید. این سفر حدودا پنج دقیقه طول می کشد ولی شما می توانید یک قایق خصوصی اجاره کنید تا به گشت و گذاری طولانی تر بروید. بهتر است صبح زود یا هنگام غروب سوار این قایق ها شوید تا گرمای بیابان اذیتتان نکند. اگر خوش شانس باشید می توانید عکسی استثنایی از قایقی مملو از وسایل بگیرید، از تایر ماشین گرفته تا یخچال. گردش قایقی خودتان را با نوشیدن یا خودن چیزی در رستوران ممتاز و جایزه برده ی Boardwalk در Dubai Golf و Yaatch Club به پایان برسانید که بهترین منظره ی خلیج و خط افق را داراست.
دبی

مثل یک اماراتی خرید کنید

پاساژ 100 درصد ماورایی دبی ارزش چرخیدن را دارد، بخصوص آکواریومش، زمین اسکیت و نماش فواره هایش. اما ممکن است شما از شلوغی خوشتان نیاید و بخواهید مانند همانکاری که افراد محلی می کنند، به پاساژ Emirates بروید. همه چیز این پاساژ به شگفت آوری سایر پاساژهاست و فروشگاه های طراحان و رستورانهای لوکسی دارد اما کوچکتر است و گردشگران کمتری به اینجا می آیند. زمانیکه دیدزنی مغازه ها تمام شد و جدیدترین مدل ها را دیدید، بهتر است در Apres که استراحتگاهی اسکی در آلپاین است، استراحتی کنید. در پیست افسانه ای Ski Dubai که در مقایل یک آتشدان قلابی قرار گرفته است یک شراب معطر بنوشید و اسکی بازان را تماشا کنید.
دبی

مثل بومی ها غذا بخورید

غذاهای دبی مانند مردمانش ملغمه ای از فرهنگ هاست. شما می توانید بر اساس بودجه تان، غذاهای کل دنیا را تجربه کنید. ساکنین امارات رستوران وودلند را بخاطر خشمزه ترین dosa پیشنهاد می دهند. سایر جاهایی که باید حتما امتحان کنید عبارتند از ستوران راوی و رستوران ریم البوادی که غذاهای اصیل عربی و Shisha سرو می کنند که خیلی گران نیستند. اگر می خواهید در رستورانهای برگزیده دبی غذا بخورید – البته بدون اینکه ورشکسته شوید- می توانید وعده نهار را در رستوران هایی نظیر زوما (رستورانی که ادغامی با فرهنگ ژاپنی است)، و رستوران COYA (رستوران پرویی شیک) بگذرانید.

برانچ روز جمعه را رزرو کنید

برانچ در دبی کاملا با بقیه وعده های غذایی و غذا خوردن ها فرق دارد. مردم محلی می گویند: اگر در دبی برانچ نخورید، انگار اصلا تا به حال برانچ نخوردید. تقریبا همه ی هتل های لوکس دبی این وعده را دارند و بسیار تجملاتی آن را برگزار می کنند. خودتان را به یک برانچ با حس و حال نظیر پولو برانچ در میدان اسب سواری در اقامتگاه پولو الهبتور دعوت کنید که مشرف به زمین های سوارکاری است. برای تجربه ای راحت تر به کلاب Barbary Deli + Cocktail بروید. این کلاب در منطقه ی در حال رشد بارشا واقع شده است که در محیطی صمیمی یا موسیقی فانکی و خدمه ای باحال با کوکتل Bloody Mary (نوعی کوکتل که با ودکا و آب گوجه ادویه دار درست می شود) از شما پذیرایی می شود.
بیشتر بخوانید:
دبی

در تپه های شنی رانندگی کنید
برای کسانیکه زندگی شهری برایشان خسته کننده است، رفتن به تپه های شنی شدیدا پیشنهاد می شود. با ماجراجویی های عربی، تجربه ای عربی را در بیابان های محافظت شده ی دبی آغاز کنید. در این سفر می توانید به تماشای نمایش شاهین بنشینید، رقص شکم را امتحان کنید، تاتو حنا کنید، شترسواری کنید، غذای بوفه ای میل کنید و با بیرون آمدن ستاره ها، نظاره گر فرو رفتن خورشید در شن ها باشید.

بهترین هتل های 5 ستاره در جمیرا
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر