لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> زندگی، معماری، خانه‌ی تپه‌ای سافِک
زندگی، معماری، خانه‌ی تپه‌ای سافِک

زندگی، معماری، خانه‌ی تپه‌ای سافِک

برای ساختن چیزی مدرن، باید جهشی فنی کرد و یا یک جنبه‌ی بصری خاص را به رخ کشید؛ سازندگان خانه‌ی تپه‌ای علاوه بر اینکه هر دو را انجام داده‌اند، همچنین توانسته‌اند تصور کلی خانه را بر سنت‌های محلی بنا کنند. همه‌ی این‌ها ساختمان یک هتل آپارتمان ساده را به اثری در هنر معماری تبدیل کرده‌است، پس برای سفرهای آتی، هنگامی که می خواهید اقدام به رزرو هتل کنید گزینه جدیدی نیز پیشروی شماست!

این نوع جدیدی از خلوتگاه ساحلی است با چشم‌انداز مناظر طبیعی وسیع پیرامون، خانه‌ای است با زیبایی معماری چشمگیر که از ساختمان‌های سنگی رایج در این منطقه‌ی کهن ساحلی انگلستان الهام گرفته شده‌است. هرچند خانه‌ی تپه‌ای بخشی از سنت‌های محلی است، همچنین به طور خوشایندی نوین است.
شاید سازمان «زیستن معماری» را بشناسید، سازمانی که با هدف ساختن هتل آپارتمان‌های مدرن که فرصتی برای تجربه‌ی معماری معاصر عرضه می‌کند، بنا شد. پیش از این درباره‌ی «انبار کاه متعادل» ساخت آن‌ها نوشته بودیم، اما این سازمان پروژه‌های بیشتری در سراسر انگلستان دارد، از جمله خانه‌ی تپه‌ای – ساختمانی یکتا در منطقه‌ی بی‌نظیر ساحلی سافک.

برای این پروژه‌ی جدید، از «معماری جارموند و ویگزنز» از نروژ کمک گرفته‌اند. آن‌ها به سرعت متوجه اهمیت اقتباس از گرما و آرامش خانه‌های محلی قدیمی شدند.
معماری جدیدهتل ها معماری هتل
سبک جدید معماری هتل
مجلل، اما خانگی
معماری هتل

وسعت مزارع، مرداب‌ها، رودهای جذر و مدی و تپه‌ها در این منطقه پشت صحنه‌ای برای این ساختمان یکه و تنها نیستند، که طبقه‌ی همکف آن، با باز بودن در تمام جهات، عملاً بخشی از منظره است.

همچنین خانه در میان تپه‌ها ساخته شده‌است که سبب شده از دید مخفی و از طوفان در امان باشد. این خانه با سقف زیبای چشمگیر و قابل تشخیصی پوشیده شده‌است که از معماری محلی کلیساها و انبارهای کاه الهام گرفته شده‌است.
تجربه‌ی معماری
هتل های خاص

چهار اتاق خواب با حمام خصوصی دور تا دور فضایی مشترک با دسترسی مستقیم به پشت‌بام در طبقه‌ی بالا چیده شده‌اند. تمام فضاها به طور عجیبی دلباز هستند و اتاق‌ها چشم‌انداز خارق‌العاده به دریای شمال و زمین‌ها دارند.
بدون شک زوایا و عدم تقارن نشانگر معماری معاصر ساختمان است: زوایای تیز قانون هستند و هیچ اتاقی در طبقه‌ی بالا شکل مکعبی معمول را ندارد. ساخته‌شده با کیفیتی پایا و نوگرایی منحصر به فرد، این خانه به زمان خودش تعلق دارد ولی به خوبی در منطقه‌اش جا افتاده است.

انتخاب اتاق در هتل بر اساس عواطف خود
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر