لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> انتخاب اتاق در هتل بر اساس عواطف خود
انتخاب اتاق در هتل بر اساس عواطف خود

انتخاب اتاق در هتل بر اساس عواطف خود

سنت لوییس، میسوری- اتاقی برای سیگاری ها یا غیرسیگاری ها؟ یک تخته یا دو تخته؟ چشم انداز خیابان یا باغ؟ وقتی که زمان انتخاب اتاق در هتل می رسد، برخی افراد اجازه می دهند دلشان تصمیم گیری کند. هتل Angad Arts که در نوامبر 2018 در سنت لوییس میسوری افتتاح شد، اتاق هایی در 4 رنگ دارد. بجای اینکه اتاق ها بصورت تصادفی به یک میهمان داده شود به هر نفر پیشنهاد می شود اتاقش را بر اساس احساسات خود انتخاب کند. چهار گزینه انتخابی عبارتند از: قرمز( شور و عشق)، سبز( دوباره جوان شدن)، زرد( خوشحالی)، و آبی (آرامش).
Angad-Arts-Hotel
نقش رنگ در این اتاقها چیزی بیشتر از یک رنگ مطلق است. در جای جای اتاق ملموسات کوچک و بزرگ دیده می شود. از کوسن ها گرفته تا اردک های پلاستیکی در حمام همگی تاثیرات این رنگها را منعکس می کنند. با وارد شدن به اتاق زرد نئونی، اتاقی که همه اشیای آن از جمله لوله های روی سقف همگی به رنگ زرد می باشند، احساسی شبیه به تماشای نقاشی های ونگوک به شما منتقل می شود. نام هتل چندین معنا دارد. نخست کلمه Angad؛ یکی از سرمایه گذاران هتل، لورد پائول، پسری به این نام داشت که در سال 2015 فوت کرد. بنابراین نام هتل در واقع یادآوری از اوست. همچنین این نام مخففی از 5 سرویس ارائه شده در هتل نیز می باشد: انتظارات (Anticipation)، پرورش( Nurturing)،مهربانی ( Graciousness)،عذرخواهی (Apology) و جزییات ( Details).
Angad-Arts-Hotel

و در کلمه دوم نام هتل یعنی Art؛ با در نظر گرفتن مکان هتل این کلمه کاملا معنا پیدا می کند. هتل در نزدیکی مکان های فرهنگی و هنری برجسته سنت لوییس از جمله موزه هنرهای معاصر، آمفی تئاتر تاریخی Fox با دکورهای تزیینی نئوبیزانسی و محل برگزاری موسیقی زنده Firebird قرار دارد.

خود ساختمان هتل پیشینه تاریخی غنی دارد. این بنا در دهه 1920به عنوان یک آمفی تئاتر ساخته شد. از آنجا که این بنا در آثار ملی بعنوان مکانی تاریخی به ثبت رسیده است بازسازی و تبدیل آن محدود بوده است. در این مکان گرسنه و تشنه نخواهید ماند- با کمی قدم زدن به باربیکیوی Pappy’s Smokehouse می رسید؛ در آنجا علاوه بر خوردن باربیکیوهای خوب می توانید نوشیدنی خوبی هم بنوشید.
Angad-Arts-Hotel
یک سوال مهم باقی می ماند- اگر با حس شور و عشق قرمز وارد هتل شوید و با حس آرامش آبی هتل را ترک کنید چه اتفاقی می افتد؟ خوب این تاثیر رنگ است و حتی شاید تاثیر استراحت خوبی باشد که داشته اید. پس هوشمندانه سفر کنید و برای رزرو هتل اطلاعات کافی را در تمامی زمینه بدست آورید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
امکانات هتل الماس ٢ مشهد؛ لیستی بلند بالا از خدمات به‌روز
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر