لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> از این مهارت ها برای زنده ماندن در آخرالزمان زامبی استفاده کنید
از این مهارت ها برای زنده ماندن در آخرالزمان زامبی استفاده کنید

از این مهارت ها برای زنده ماندن در آخرالزمان زامبی استفاده کنید

پایان نزدیک است – اگر به هالیوود باور دارید. تلویزیونتان را روشن کنید تا سریال مردگان متحرک را تماشا کنید آنوقت احساس خواهید کرد که زامبی ها در پشت در، منتظر ما هستند.
در حالی که نمونه هایی از انگل ها وجود دارند که بر مغز موجودات دیگر در طبیعت احاطه پیدا می کنند، تاکنون شواهدی برای برخاستن زامبی ها از گورهایشان دیده نشده است. به هر حال اگر خود را آماده نگه دارید، ضرر نمی کنید.
برای آماده شدن در مقابل فاجعه، حتما لازم نیست تا تجربه ی سخت و خسته کننده ای را پشت سر بگذارید. بسیاری از مهارت های مورد نیاز برای آخر زمان زامبی ها، همان مهارت هایی است که برای ورزش های ماجراجویانه ی مورد علاقه تان یاد می گیرید. پس بیرون بیاید، ماجراجویی کنید و با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.

دما را بالا ببرید
آتش شما را گرم نگه می دارد، می توانید با آن غذا درست کنید و شما ایمن خواهید بود. چه شما در یک کمپ صحرایی باشید و چه برای فراری دادن زامبی ها به بیرون رفته باشید. یاد بگیرید بدون فندک یا کبریت آتش روشن کنید و در این صورت شما از تمامی بازماندگان دنیا بسیار جلوتر هستید. می توانید یک سنگ چخماق یا یک ست استیل با خود به همراه داشته باشید. راه های چالشی که بر پایه ی اصطکاک هستند را برای روشن کردن آتش یاد بگیرید یا از یک لنز که نور خورشید را متمرکز می کند، استفاده کنید. هر دوی این راه ها مهارت هایی است که نیاز دارید و قرار است آن را یاد بگیرید، پس از همین حالا شروع به تمرین کردن کنید.
به علاوه، اگر همه چیز از بین رفت، یک آتش می تواند نیاز شما به نجات را مخابره کند یا زمینی که زامبی ها در آن هستند را بسوزاند- هر دو می تواند جان شما را نجات دهد.

آگاهانه بنوشید
هیچ کس نمی خواهد با داشتن میکروب و باکتری در معده اش در دل آخرالزمان مبارزه کند. پس آب مورد استفاده ی خود را بجوشانید.
CDC پیشنهاد می کند تا برای مدت ۱ دقیقه آب را بجوشانید ( یا اگر بالاتر از ارتفاع ۶۵۶۲ فوت هستید ۳ دقیقه بجوشانید). بیماری های ناقل بوسیله ی آب را جدی بگیرید و هر ماجراجویی می داند که خطر ابتلا به این بیماری ها بسیار است. با فهمیدن دستورالعمل های پیش گیرانه و انجام آن ها ( بدون توجه به موارد غیر طبیعی که ممکن است تمرکز شما را از بین ببرد) از این خطرها جلوگیری کنید.
Get Down and Dirty
خوراکی های غیر سمی در طبیعت را شناسایی کنید
یک کاوشگر با تجربه می داند که زمین چقدر می تواند شما را تامین کند. دانستن اینکه چه گیاهی می تواند شما را بکشد و کدام می تواند شما را زنده نگه دارد، می تواند تفاوت بین زنده ماندن در تخریب آهسته ی جامعه ی کنونی و یا تسلیم شدن در برابر خطرات سقوط آن باشد. بنابراین یک کتاب راهنما تهیه کنید که گیاهان منطقه ی شما را معرفی می کند. قارچ ها و سبزیجات اطراف خود را بشناسید. در نتیجه از سالاد بدون سم خود قبل از آخرالزمان و در محل امن خود لذت ببرید.
Learn to Catch Your Dinner
یاد بگیرید غذای خود را بدست آورید
اگر به یک نفر یک ماهی بدهید، او یک روز آن را می خورد. اگر به او ماهیگیری یاد بدهید، او تا قبل از اینکه آب به ویروس زامبی آغشته شود و همه ی ماهی ها غیر قابل خوردن شوند، می تواند برای خود غذا تهیه کند. تا آن روز، ماهی گیران برای تهیه ی غذا از دیگران یک قدم جلوتر هستند. مهارت های خود را اکنون شکل دهید. پیدا کنید که چه ماهی هایی سمی هستند و اینکه چه روشی برای ماهیگیری بهتر است. ماهیگیری با قلاب، با نیزه و یا ماهیگیری با تور. تا مطمئن شوید که وقتی روز شوم فرا برسد، شما می توانید غذا پیدا کنید.

خانه دار خوبی شوید
کمپ های روستاهای متروک به دقت برپا می شوند و محیط را به طور کامل تمیز می کنند تا از هرگونه جذابیت برای زندگی وحش دور بماند و هیچ چیزی از یک زامبی وحشی تر نیست. برای اجتناب از هر دو بر سر راه این موجودات ناخوش آیند کمپ نزنید و هرچیزی که از خود بویی دارد مثل غذا ( یا خودتان ) را از بینی های سرگردان آنان دور نگه دارید. از این قوانین پیروی کنید و به احتمال زیاد می توانید یک شب بی دردسر را سپری کنید – ممکن است باعث شود تا کابوس شما از واقعیت جدیدتان فروکش کند.

Get Your Bearings

موقعیت خود را شناسایی کنید
ممکن است شما برای تفریح از شبکه بیرون بروید و یا چون دیگر شبکه ای وجود ندارد. در هر دو صورت شما باید بدانید که بدون تلفن یا مکان یاب چگونه در محیط خود حرکت کنید. درحالی که اغلب ما می تواند یک نقشه ی جاده ای را بخواند، مهارت های خود را با فهمیدن جزئیات مکان نگاری بهبود ببخشید. کوهنوردان، اهالی کمپ، اسکی بازان و زمین شناسان و هرکسی که می خواهد از دست زامبی ها در مناطق کوهستانی فرار کند، این مهارت را در خود تقویت می کند.
endurance-tips
تحمل خود را تقویت کنید
وقتی شما اسلحه ای ندارید و در انتهای طناب بقای خود قرار دارید، تنها یک گزینه باقی می ماند: فرار کنید. اگر شما با زامبی های فیلم ۲۸ روز بعد که سرعت زیادی دارند و مشکلات ساده را حل می کنند، نفرین شده باشید، احتمالا شانسی ندارید. اگر شما با زامبی های منتقل شده ی معمولی روبه رو شدید، که سرگردان در حال حرکت هستند، مهارت در فرار کردن می تواند به شما کمک کند تا از چنگال آن ها فرار کنید. سرعت و مهارت در دوری کردن از موانع روی زمین، به توانایی دویدن درون جنگل نیازمند است که این یک موهبت برای فرار کردن از دست زامبی هاست. هرچه بیشتر بتوانید بدون آنکه خسته شوید بدوید، احتمال زنده ماندنتان بیشتر می شود. پس تمرین کنید.
Don’t Be Afraid to Get High
از ارتفاع نترسید

زامبی هایی که روی صفحه ی نمایش می بینیم مطمئنا ترسناک هستند ولی مهارت هایی وجود دارد که استقامت آنها از پس آن بر نمی آید، مثل سنگ نوردی. فرهنگ عمومی، زامبی ها را به گونه ای ترسیم کرده که توانایی فیزیکی و ظرفیت ذهنی بالا رفتن از یک دیوار سنگی را ندارند. خوش به حال ما انسان ها؛ ما این توانایی را داریم. اگر می توانید از یک صخره بالا بروید، ترس از ارتفاع را کنار بگذارید و از این فرصت استفاده کنید.
Don’t Be Afraid to Get High

صخره نوردی می تواند شما را از سر راه زامبی ها دور نگه دارد و اگر می توانید یک پورتلج ( یک سیستم چادری که توسط کوهنوردان روی صخره ها برپا می شود) را مدیریت کنید، یک ننو در ارتفاع یا یک چادر درختی دارید که شب ها در آن ایمن هستید. اگر عادت به خوابیدن در آسمان ندارید، ممکن است در ابتدا حس ناپایداری داشته باشید- ولی از خورده شدن بهتر است.

سفر در شرایط بیماری و اهمیت صرف غذا های سالم
ادامه مطلب

سریع فکر کنید

اگر شما یک اسکی باز دانهیل یا اسنوبورد کار هستید، باید روی کوهستان، سریع و چابک و انعطاف پذیر باشید. مجبورید سریع فکر کنید و هنگامی که با تمام سرعت روی یک مسیر برفی به پایین میروید، مسیرتان را بخاطر برخورد نکردن به یخ های غیر منتظره و موانع تغییر دهید. چابکی ذهنی برای زنده ماندن نیاز است و برای اسکی در کوهستان بسیار عالی است و کمک می کند تا در آخر زمان زنده بمانید.
Don’t Be Afraid to Get High

اگر می توانید در عرض فقط چند ثانیه به پایین کوهستان بروید، شما می توانید از دست یک گروه از زامبی ها فرار کنید. سریع حرکت کنید. سریعتر فکر کنید.

داریل دیکسون درون خود را بیابید

استاد شدن در تیراندازی ممکن است یک فعالیت طولانی مدت خسته کننده در کمپ تابستانی به نظر بیاید ولی افرادی در سراسر دنیا وجود دارند که به استفاده از تیروکمان برای شکار کردن و زندگی در حیاط وحش ادامه می دهند.
Channel Your Inner Daryl Dixon
در برخی از کشورهای اروپایی ممنوع است ولی در زمانی که قدرت جنگ گرم رو به خاموشی می رود، شکار با تیرو کمان ممکن است تنها مهارتی باشد که شما را در آخرالزمان می تواند نجات دهد. برعکس گلوله ها، می توانید تیرهای خود را از بدن اجساد بیرون بکشید و این یک گزینه ی همیشگی برای تمامی نیازهای جنگی در مقابل زامبی هاست.

از رودخانه به عنوان یک بزرگراه استفاده کنید

در گذشته پاروزنان از بدنه ی آب برای حمل بارهای سنگین، سریع سفر کردن و پوشاندن رد پای خود در هنگام فرار از دست انسان ها یا حیاط وحش استفاده می کردند. گرچه امروزه قایقرانان کایاک یا کانو در دریاچه ها و رودخانه ها قایقرانی می کنند و لذت می برند، اما این توانایی ها مزیت های بسیار زیادی هستند. وقتی آخرالزمان زامبی ها فرا برسد، شما قدردان این خواهید بود که می دانید چگونه در جاده های آبی دنیا حرکت کنید.
Use the River as a Highway

همه در پارو زدن متخصص نیستند ولی مسیرهایی که پیمودن آن برای مردم دشوار است، برای زامبی ها دشوارتر خواهد بود. پس چند مایل به پاهای خود استراحت دهید، یک قایق سوار شوید و به آب بزنید.

رسانه مروری گردشگری، خدمات متنوعی برای ارائه دارد
ادامه مطلب

فرار نهایی را تمرین کنید

کسی توقع ندارد تا روی سقف ساختمان در مرکز یک شهر تخریب شده گیر بیافتد ولی اگر فیلم های فاجعه بار چیزی را به ما نشان داده اند، پس ممکن است اتفاق بیافتد. بیشتر ما برنامه ای برای چگونه فرار کردن در ارتفاعات عظیم نداریم ولی پاراگلایدرها دارند. فقط با یک چتر نجات، مهار و کلاه ایمنی، شما می توانید با باد به جای امن بروید.
Practice the Ultimate Escape

اوج گرفتن بر بالای زامبی ها ممکن است کم خطرتر از فرار کردن از دست آنها روی زمین باشد. پس اگر شما بتوانید این مهارت های ماجراجویانه را از قبل در خود تقویت کنید، شانس زنده ماندن شما بیشتر خواهد شد.

4.5/5 - (26 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر