لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل های تهران با قیمت مناسب
هتل های تهران با قیمت مناسب

هتل های تهران با قیمت مناسب

تهران کلانشهری است که سال ها در سایه سار بلندای دماوند نام پایتخت ایران را به خود اختصاص داده و میزبان بسیاری از رویدادهای صنعتی و تجاری کشور می باشد؛ علاوه بر آن به سبب برگزاری نمایشگاه های بین المللی که در حوزه های مختلف سالانه برگزار می شوند، سفرهای کاری بسیاری به مقصد تهران رقم می خورد. اکثر افرادی که برای انجام امور کاری و سفرهای تجاری به این کلانشهر سفر می کنند، ترجیح می دهند در هتل های تهران با قیمت مناسب اقامت کنند که ازجمله آن ها می توان به هتل مهر تهران و مهمانپذیر کشاورز تهران اشاره کرد.
با توجه به اینکه هتل های تهران بسیار متنوع هستند و انتخاب هتل بعد از رسیدن به تهران موجب اتلاف وقت بسیار و سردگمی می شود، بهترین راه حل، رزرو آنلاین هتل قبل از سفر است. با مراجعه به سایت ایران هتل آنلاین می توانید تمامی هتل های تهران با قیمت مناسب را مشاهده و اقدام به رزرو هتل مورد نظرتان کنید. همچنین هنگامی که قصد اقامت در منطقه خاصی مانند خیابان فاطمی تهران را دارید و یا مکان کاری شما در خیابان خاصی از تهران مانند خیابان فرشته می باشد، با توجه به مسیرهای طولانی پایتخت و ترافیک همیشگی خیابان های این کلانشهر، رزرو هتل و اقامت در هتل های این خیابان باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. فقط کافی است در صفحه اصلی سایت ایران هتل آنلاین در قسمت جستجو خیابان فرشته تهران را تایپ و تمامی هتل های نزدیک خیابان فرشته تهران را مشاهده و اقدام به رزرو نمایید. با ایران هتل آنلاین می توانید به راحتی با حداقل هزینه ممکن و هوشمندانه سفر کنید. در این قسمت به معرفی دو نمونه از هتل های تهران با قیمت مقرون به صرفه می پردازیم. پیش از سفر می‌توانید امکانات و دسترسی‌های هر یک از این هتل‌ها را در سایت ایران هتل آنلاین بررسی کرده و هر کدام را که مناسب نیاز و بودجه تان بود انتخاب کنید.

هتل مینا تهران

هتل مینا تهران
هتل مینا تهران از هتل های با سابقه در این شهر است که در سال 1392 جهت بهبود کیفیت خدمت رسانی بازسازی شد. این هتل در 6 طبقه ساخته شده و دارای جمعا 75 باب اتاق است. واحدهای اقامتی در طبقات اول تا ششم ساختمان هتل پراکنده شده اند. هتل مینا با بهره گیری از پرسنل مهمان نواز و ارائه خدمات با کیفیت، پذیرای گردشگران است. هتل دو ستاره مینا تهران در خیابان مفتح جنوبی واقع است و به خیابان‌های هفت تیر، طالقانی، کریم‌خان و انقلاب نزدیک است. این هتل گزینه‌ مناسبی برای کسانی است که برای خرید یا کار اداری و پزشکی به تهران سفر می‌کنند و می‌خواهند دسترسی سریع و آسانی به اتوبوس و مترو داشته باشند.

هتل پاسارگاد تهران

هتل پاسارگاد تهران

هتل پاسارگاد تهران جزو تمیزترین هتل‌های دو ستاره پایتخت است. ساختمان این هتل در 4 طبقه بنا شده و دارای 41 باب اتاق و سوئیت است. هتل پاسارگاد با هدف جلب رضایت مهمانان، امکانات و تجهیزات اتاق ها را بهبود کرد که آخرین این اقدامات در سال 1396 انجام شده است. اگر میخواهید به بورس لوازم خانگی و یا موبایل در تهران بروید، هتل پاسارگاد یکی از بهترین هتل هایی است که میتوانید رزرو کنید. امکانات کامل در همه اتاق ها و رستوران ها، از ویژگی های این هتل 2 ستاره با قیمت مناسب است.

مکان های تفریحی اطراف تهران، تجربه یک روز فراموش‌ نشدنی!
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر