لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> برترين هتل ها كه به زودی افتتاح خواهند شد
برترين هتل ها كه  به زودی افتتاح خواهند شد

برترين هتل ها كه به زودی افتتاح خواهند شد

هتل چیس مونت
كونجاك، فرانسه
افتتاح: اكتبر 2018

HÔTEL CHAIS MONNET
هتل چیس مونت كه توسط رودخانه شرانت و هكتارها باغ انگور احاطه شده است، حال هوای زیبایی های معاصر را به شهری بخشیده است كه از منظر تاریخی بسیار غنی است. طراحی خلاقانه آن سبك های مختلفی مانند كلاسیك، روستایی و فاخری را در خود داشته و برای كسب تجربه ای استثنایی در بخش جنوب غربی فرانسه نمایان گردیده است. این هتل كه در پیرامون آن تولید كنندگان افسانه ای برخی از عالی ترین نوشیدنی های كنیاك قرار گرفته اند، برای میهمانان خود که رزرو هتل انجام داده اند و مقیم هستند اردوگاهی تفریحی جهت گشت و گذار در منطقه ای را فراهم می آورد كه از نظر وجود انواع غذا و نوشیدنی بسیار غنی و پربار است.

هتل پوشانگ و مراكز آب درمانی آن
شیامن، چین

افتتاح: اكتبر 2018
THE PUSHANG HOTEL AND SPA
THE PUSHANG HOTEL AND SPA

هتل پوشانگ و مركز آب درمانی آن كه در منطقه شیامن، روبه روی اقیانوس و در مجاورت منطقه تجاری احداث گردیده است، الهام گرفته شده از آب، نور،‌ فعل و انفعال سایه ها و صخره های مشهور استان فوجیان چین است. این بنا از نظر معماری ریشه در میراث غنی این استان داشته و اتاق ها، سوئیت ها و ویلاهای آن در حالیكه دارای چشم اندازی بی نظیر از اقیانوس هستند، تنها چند دقیقه با قطب اقتصادی این استان فاصله دارند. برای اطمینان از باز تعریف استانداردهای میهمان نوازی های شكوهمند در كل منطقه، دو رستوران، چندین كافه و سالن استراحت، محل ملاقات و مركز درمانی فراگیر در داخل این مجتمع احداث شده اند.

هتل تی. آر. اس. كورال
كانكون، مكزیك

افتتاح: نوامبر 2018
TRS CORAL HOTEL
TRS CORAL HOTEL
سواحل كاستا موجرس با شن های سفیدش كه تنها نیم ساعت از شهر كانكون فاصله دارند، منظره ای فوق العاده و پشت زمینه ای زیبا برای گرفتن عكس یادگاری را در این مجتمع تفریحی فراهم آورده است. این هتل كه با بكارگیری مواد مناسب برای محیط زیست طراحی گردیده است، از میهمانان توسط مواردی پذیرایی می نماید كه منجر به برقراری ارتباط آنها با طبیعت و با همدیگر می شود. اتاق میهمانان به شكل پناهگاه هایی شیك همراه با فضای بیرونی بوده و دارای وان هایی با سیستم ماساژ آبی (آب درمانی) و چشم اندازهایی 360 درجه ای می باشند. غیر از استخرهایی مواج مراكز آب درمانی مجهز و امكانات ورزشی، مزایای هربار اقامت در این هتل، دریافت لباس مخصوص شنا،‌ استفاده از یك باشگاه ساحلی انحصاری و نگهبان شخصی می باشد. علاقه مندان به غذا و خوراكی می توانند با حضور در یكی از چندین رستوران و یا كافه در مجتمع بزرگتر و یا دیدن نمایش های آشپزی به صورت زنده، اوقات لذتبخشی را پشت سر بگذارند.

لماسیف
كورمایر، ایتالیا

افتتاح: دسامبر 2018
LE MASSIF
LE MASSIF
هتل لماسیف كه طرفدار محیط زیست بوده و نزدیك به منطقه تجاری ویاروما در مركز شهر كورمایر واقع شده، دارای اتاق ها و سوئیت هایی است كه زیبایی های آلپاین مدرن را در خود داشته و از پشت پنجره های آن چشم اندازهایی فوق العاده دیده می شوند. غیر از امكانات فوق حرفه ای آن و باشگاه هایی همیشه در دسترس برای كودكان، خود هتل و كلبه ییلاقی آن – قرار گرفته بر روی دامنه كوه مونت بلانك – به شكلی ایده آل برای لذت بردن از زندگی كوهستانی احداث شده اند،‌ هم در فصل تابستان (برای گردش) و هم در فصل زمستان برای ورزش اسكی؛ طی فصول زمستانی وجود خدماتی مانند نگهبان و خدمتكار شخصی (برای همراهی و حمل تجهیزات اسكی) لذت بخش است. كسانی كه به خوش گذرانی علاقه مند باشند، از امكان ویژه صرف شام در هتل لماسیف لذت خواهند برد، به نحویكه این امكان شامل یك رستوران با غذاها و نوشیدنی های لذیذ و همچنین یك مركز غذای استیك و سوخاری در هتل اصلی است. در بخش ییلاقی یعنی لا لوگ دو ماسیف – كه مكانی فوق العاده برای سرگرمی های پس از اسكی است – غذاهای سنتی كوهستانی به میهمانان ارائه می شود.

سیل ورساندز گرنادا
سِینت جورجز گرنادا

افتتاح، دسامبر 2018
SILVERSANDS GRENADA

طراحی خیره كننده، فعالیت های تأثیرگذار و غذاهای محلی تازه در جدیدترین هتل جزیره، مسافران كنجكاو را برای كسب تجربه ای بی نظیر در گرنادا دعوت می كنند. 52 اتاق، سوئیت و ویلا – كه اكثراً برای نمایش چشم انداز غروب خورشید، به سمت غرب بنا شده اند – در ساحل آزور گراند آنس و از میان جنگل های باشكوه استوایی قد برافراشته اند. سه رستوران، شامل یك سالن استراحت برای سیگار كشیدن و صرف نوشیدنی می باشد كه دارای كلكسیونی از انواع تنباكو و نوشیدنی از سراسر جهان است، از میهمانان دعوت می كنند تا پس از روزهای متمادی كه در استخرهای فوق العاده در منطقه كارابیئن (در ارتفاع 330 فوتی) مشغول شنا و لم دادن و در استخرهای آب درمانی و مراكز ورزشی در حال فعالیت بوده و یا در حال گشت و گذار در كارخانه های تولید شكلات و مزارع فلفل بوده اند، در این مكان به استراحت بپردازند.

لگیان سایرلومبوك
لومبوك، انذونزی

افتتاح: دسامبر 2018
THE LEGIAN SIRE LOMBOK
این هتل كه در دست نخورده ترین و طبیعی ترین ساحل لومبوك احداث شده و با پروازی 40 دقیقه ای از بالی قابل دسترس است، یك مجتمع تفریحی دارای سوئیت و ویلاهای بوتیك می باشد كه منظره هایی حیرت انگیز از جزایر گیلی را مهیا می نماید. باشگاه لگیان¬سایر خاص ترین سرویس پیشخدمتی جهت القاء بالاترین حس انحصاری بودن خدمات را همراه با ویلاهای دارای استخر، ویلاهای روبه اقیانوس و یك خانه ساحلی با دسترسی مستقیم به ساحل شنی را كه با دقت انتخاب شده اند، ارائه می دهد. فلسفه ای فراگیر از معالجه های آبی، شامل استخرهای مفرح و حیات بخش، تغذیه و برنامه های تناسب اندام برای ایجاد تعادل بین جسم و روح طراحی شده اند. ورزش های آبی مانند شیرجه، موج سواری و همچنین پیاده روی آهسته، گلف و گردش های موقع غروب آفتاب از فعالیت هایی هستند كه برای ثبت خاطرات فراموش نشدنی مهیا گردیده اند.

هتل ها و اقامتگاه های روما
كوالالامپور، مالزی

افتتاح: دسامبر 2018
THE RUMA HOTEL AND RESIDENCES

مجتمع اقامتی تفریحی روما به عنوان بهشت جدید شهری در قلب مثلث طلایی كوالالامپور و با فاصله ای كم از برج های دوقلوی پتروناس و كی. ال. سی. سی. واقع شده و جدیدترین هتل مجلل با طراحی مفهومی و شهری است. روما در لغت به معنای خانه است: بنابراین اینجا هتلی است كه صمیمیت یك خانه را در خود داشته و توسط میزبانی حرفه ای اداره می گردد. ریشه ها و میراث استعمارگران را در یك مجموعه لوكس در دوره معاصر می بینید كه ویژگی های آرامش بخش یك مجتمع واقعی تفریحی شهری را نمایان می سازد. بخش “هاستمنشیپ” در مركز هتل قرار دارد. اگر می خواهید تجربه حضور در اتاق ها و سوئیت های مجلل،‌ سالن استراحت كتابخانه ای، غذاخوری مالزیایی مدرن،‌ مركز آب درمانی یو. آر،‌ باشگاه منحصربفرد، كافه كنار استخر رو باز و دریافت خدمات آرایشگری از شركت تروفیت اند هیل را كسب كنید، بایستی به این هتل مراجعه نمایید.

رستوران هتل لیلیوم کیش در یک نگاه!
ادامه مطلب

هتل و مركز آب درمانی پوكسوان
پكن، چین

افتتاح: پایان سال 2018
THE PUXUAN HOTEL & SPA
با قرارگیری در فاصله چند دقیقه ای از شهر ممنوعه و اصلی ترین ناحیه تجاری و مركز خرید پكن، هتل و مركز آب درمانی پوكسوان همچون الماسی واقعی در بخش حساس پایتخت چین می درخشد. طراحی آن الهام گرفته شده از فرهنگ و ویژگی شهر پكن است. برخی از خصوصیات آن اتاق ها و سوئیت های بزرگ و مجلل می باشند كه دارای چشم اندازی بدون مزاحمت از سراسر شهر ممنوعه هستند. به غیر از موارد مزبور دو رستوران ویژه، دو سالن استراحت و كافه و مركز آب درمانی یو. آر. برای اطمینان بخشیدن به اینكه هتل پوكسوان گزینه ای مناسب برای مسافران تجاری و تفریحی تجمل پسند است، مهیا شده اند.

البیت شارجه، ایالات متحده عربی
شارجه، ایالات متحده عربی

افتتاح: ژانویه 2019
AL BAIT SHARJAH, UAE
AL BAIT SHARJAH, UAE

این مجتمع تفریحی در منطقه ای به وسعت 108000 فوت مربع و تنها با چند مایل فاصله از شهر دوبی، بخشی از پروژه موسوم به حفاظت امارات است. اتاق ها، رستوران ها،‌ مراكز آب درمانی و تسهیلات سلامتی در داخل ساختمان هایی كه بیش از یك قرن قدمت دارند، تعبیه گردیده اند. غذاهای مورد علاقه اماراتی ها را كه در یك رستوران به سبك عربی سِرو می گردد، میل نمایید. مركز آب درمانی در البیت دری گشوده شده به سمت رازهای زیبایی و سلامتی مناطق قدیمی خاورمیانه است،‌ این درحالیست كه در این مراكز از موثرترین تكنیك های شرق در حوزه تسكین درد استفاده می گردد.

هافتون
ژوهانسبورگ، افریقای جنوبی

افتتاح: ژانویه 2019
THE HOUGHTON
تجارت با لحظات خوش در هتل هافتون ادغام می گردد، هتلی كه برند آن به تازگی و به شكلی ایده آل در محله اعیانی هافتون استیت واقع در ژوهانسبورگ احداث گردیده است. این هتل كه در قسمت بالای زمین گلف طراحی شده توسط جك نیكلاس قرار گرفته و به خوبی در مجاورت قطب تجاری اصلی قرار گرفته است، به عنوان خانه ای دور از خانه شخصی شما، برای راحتی و ارائه خدمت در طول اقامتتان طراحی شده است.

نوبو هتل لس كابوس
كابو سان لوكاس، مكزیك

افتتاح: فوریه 2019
NOBU HOTEL LOS CABOS
NOBU HOTEL LOS CABOS
هتل نوبو ساحلی كه اولین مجموعه از زمان آغاز سیستم میهمان پذیری نوین می باشد و از همان ابتدا توسط رابرت دنیرو و سرآشپز نوبو ماتسوهیسا اداره می گردیده است، به محض تكمیل شدن با دربرداشتن 200 اتاق میهمان، سبك مجلل و رو به اقیانوس را با طراحی مینیمالیستی ژاپنی تركیب خواهد نمود.

مجتمع تفریحی، اقامتگاهی و باشگاه ساحلی آنانتی
رزویجی، مونتنگرو

افتتاح: آوریل 2019
ĀNANTI RESORT, RESIDENCES AND BEACH CLUB

نام آنانتی از عبارتی با معنی لذت و صلح مشتق گردیده كه برای نام گذاری یك مجتمع تفریحی تركیبی كه روی یك تپه سرسبز با چشم اندازی رو به دریای آدریاتیك واقع شده است، مناسب می باشد. این هتل كه جدیداً پای در ساحل مونتنگرو گذاشته است، در هر قدم از سفر، میهمانان خود را دعوت به لذت بردن از یك اقامت آرامش بخش و خالی از هرگونه تنش روانی می كند. هتل مورد بحث كه از سنت های میهمان نوازی آسیایی و خاورمیانه ای الهام گرفته شده است، شامل مجموعه ای از ویلاها و اقامتگاه های بزرگ انحصاری می باشد كه با استفاده از امكانات رفاهی فراوانی تكمیل گردیده است – ساحلی انحصاری، رستوران آسیایی ویژه، باشگاه كودكان، مركز آب درمانی و امكانات ورزشی – كه همه و همه در بخش ورودی و مسحوركننده رزویجی درفاصله ای نه چندان دور از اسوتی استفان و شهر بودوا قرار گرفته اند.

هتل دلتا گرگان، پروژه ای مدرن در خطه سرسبز شمال
ادامه مطلب

مجتمع تفریحی باگلیونی مالدیو
ظالو آتول، جمهوری مالدیو

افتتاح، آوریل 2019
BAGLIONI RESORT MALDIVES
BAGLIONI RESORT MALDIVES
بهشتی با آراستگی ایتالیایی. خود را در میان اقیانوس عظیم هند گم كرده و دوباره خواهید یافت، به طوری كه به شكل مجلل در زیر درختان نخل استراحت خواهید كرد؛ مكانی كه در داخل زیبایی های طبیعی و دست نخورده جزیره ماگائو در ظالو آتول احاطه شده است. از طریق مركز ورزشی این منطقه، غواصی كردن را تجربه كرده و یكی از زیباترین تپه های دریایی جهان را كه دورتادور جزیره را در بر گرفته، مورد كاوش قرار دهید. در مركز آب درمانی به استراحت پرداخته و یا در بخش ورزشی، به یوگا بپردازید، همچنین می توانید به والیبال ساحلی مشغول شده و یا در باشگاه ورزش كنید. اینها فقط برخی از تجارب منحصربفرد قابل انجام در مالدیو با چاشنی ویژگی های ایتالیایی است كه منتظر حضور شما هستند.

هتل بریتانیا
تروندهیم، نروژ

افتتاح: آوریل 2019
BRITANNIA HOTEL

از سال 1870 بریتانیا به عنوان قطب تروندهیم عمل نموده كه مكانی است كه در آن همه از سیاستمداران محلی تا شاهزادگان بازدید كننده، ‌ستاره ها و سلبریتی های جهانی و گردشگران و كاوشگران شمالی، برای ملاقات با یكدیگر در آنجا جمع شده، داستان هایی را با همدیگر به اشتراك گذاشته و از میهمان نوازی مجلل آن لذت می برند. پیرو بازسازی كامل این مجموعه كه سه سال به طول انجامید و هزینه ای حدود 150 میلیون دلار را در بر گرفت، در سال 2019 بخش بزرگ تر این مجموعه در مجاورت آبدره شهر بازگشایی شده و برای نسل بعدی گردشگران وفادار مهیا خواهد گردید. مبلمان و منسوجات دستچین، پارچه های كتانی زیبا و سرویس های مرمرین زینت بخش اتاق میهمانان خواهند بود كه شامل تعدادی از سوئیت های طبقات بالا هستند. شش رستوران و كافه در محل مهیا شده اند كه مشتمل بر سالن نخل های سحرانگیز برای صرف صبحانه تا كافه های زیبای طراحی شده با چندین هزار بطری و نیز سالن شام مدرن با غذاهای سرآشپز كریستوفر داویدسن كه برنده جایزه جهانی باكوس دِ اور شده است، می باشند.

مقایسه هتل جواهر شرق و هتل ساوین مشهد
ادامه مطلب

كاپری تیبریو پالاس
كاپری، ایتالیا

افتتاح: آوریل 2019
CAPRI TIBERIO PALACE

این اقامتگاه سحرانگیز با سبك فریبنده و جلوه های یكپارچه به طور كامل ماهیت رنگارنگ جزیره كاپری را منعكس می كند و این باعث شده كه به مجموعه ای مطلوب برای جهانگردان تبدیل گردد. زیبایی های این هتل ریز اندام كه در فاصله ای كم از پیازتای معروف قرار دارد، قابل لمس است – تزئیناتی مربوط به دهه 1950 و سبك كنجكاو برانگیز تا كاشی های رنگ آمیزی شده با دست و نیز‌ منسوجات و رنگ های سرزنده و شاد. برای اینكه بیشتر در فضای تعطیلات و مسافرت قرار بگیرید، منظره های بی سروصدا و ساكتی از روی تراس سوئیت، یك استخر آب درمانی با سیستم ماساژ آبی و یك استخر رو باز و رو بسته همراه با آثار هنری عجیب و غریب برای شما در دسترس هستند.

ساوُی پالاس
فانشال، پرتغال

افتتاح: آوریل 2019
SAVOY PALACE

در نزدیكی هتل ساوُی سابق و تتها در فاصله كمی از قلب دهكده قدیمی و سحرآمیز فانشال، ساوُی پالاس قرار گرفته كه یك مركز میهمان پذیر مدرن می باشد. سازه برجسته و منحنی وار این هتل كه توسط تیم حرفه ای آر. اچ. پلاس و طراح معروف داخلی نینی آندراد سیلوا كار طراحی آن انجام شده، اتاق های شیك و زیبایی دارد كه همگی با استفاده از مواد گران ساخته شده و همچنین دارای بالكن های برجسته ای است كه از روی آنها می توان منظره اقیانوس را دید. از روی سالن پشت بام چشم اندازی 360 درجه ای را تماشا كرده و از استخرها و باغ های آن لذت ببرید. وجود رستوران ها و كافه های مجلل، مركز آب درمانی و تسهیلات ماساژ آبی در كلاس جهانی، اتاق های مخصوص بازی، یك چای خانه و غیره، این مكان را تبدیل به جائی برای زندگی لوكس و گردشگاهی دلپذیر نموده اند.

مجتمع تفریحی و مركز آب درمانی امرالد مالدیو
رااتول، جمهوری مالدیو

افتتاح: ژوئن 2019
EMERALD MALDIVES RESORT & SPA

هتل امرالد مالدیو در یكی از بهترین جزایر مرجانی مالدیو واقع شده كه مجموعه ای از 120 ویلای ساحلی شخصی و خانه های ییلاقی روی آب همراه با استخرها و جكوزی های انحصاری می باشند و تسهیلات آسایش و راحتی مدرن را با آراستگی های گرم و زیبای استوایی تركیب نموده اند. با یك پرواز 40 دقیقه ای بر فراز دریا از پایتخت این كشور یعنی ماله، گردشگران به این منطقه دسترسی پیدا می كنند؛ منطقه ای كه دارای سواحلی با شن های سفید زیباست كه به اقیانوس آبی متصل می گردد. چهار رستوران این مجتمع تفریحی كه غذاهای مدیترانه ای،‌ آسیایی و امریكائی در آنها تهیه می گردند و همچنین تسهیلات سلامتی مانند مراكز آب درمانی، شیرجه و شنا و باشگاه های ورزشی، از میهمانان دعوت می كنند كه درست در وسط اقیانوس هند بر روی آب های آبی و طبیعت دست نخورده و بكر به استراحت بپردازند. با انتخاب بسته جامع پلاتینیومی هنگام رزرو آنلاین هتل، تمام این امكانات رفاهی مشمول اقامت شما می گردند.

نوبو هتل ریاض
ریاض، عربستان سعودی

افتتاح: اكتبر 2019
1683235043 0 برترين هتل ها كه به زودی افتتاح خواهند شد

فناوری منحصربفرد، صنعتگری استادانه و طراحی همراه با فكر، هتل نوبوی جدید ربرتو دینیرو و سرآشپز نوبویوكی ماتسوهیسا را زبانزد كرده است، هتلی كه مجلل و پنج ستاره می باشد و در كشور عربستان سعودی احداث شده است. آسمان خراش 24 طبقه شیشه ای و مدرن این هتل كه در قلب و مركز شهر ریاض واقع شده‌، توسط گروه شناخته شده راكوِل ساخته شده و به شكل ویژه و سفارشی با بكارگیری آثار ژاپنی و عربستانی تزئین شده و به شكلی كاربردی مجلل است و فضای 134 اتاق آن متفكرانه تجهیز گردیده است.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر