لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هفت هتل جدید برای نوامبر ۲۰۱۸
هفت هتل جدید برای نوامبر ۲۰۱۸

هفت هتل جدید برای نوامبر ۲۰۱۸

این مقاله راهنمای سفری در مورد بهترین هتل های تازه تاسیس در ماه نوامبر 2018 می باشد. این هتل ها شامل مجموعه ای از هتل بوتیک هایی در بوتان، مجتمع خانوادگی فانتزی در تنریف و یک کنج صمیمی در آفریقاست که فاصله ی کوتاهی با آبشار ویکتوریا دارد.

ساحل دورادو، رزرو هتل ریتز کارلتون، پورتوریکو
یک افتتاحیه ی بزرگ در پورتوریکو به عنوان گرانترین محل برای رفت و آمد مهمانان، به فاصله ی یک سال بعد از طوفان ماریا که کشتار وسیعی به بار آورد، برگزار شد. هرکدام از ۱۱۴ اتاق رو به ساحل و سوئیت ها دارای نمایی تازه با چوب های تیره ی جذاب و سنگ می باشد. در حالی که ویلاهای پنج خوابه با حفظ استایل اسپانیایی مدرنیزه شده اند و در بیرون از هتل برای داشتن محیطی با حس و حال استوایی، فضای سبز مشابهی را تعبیه کرده اند.
اقامت ۶ سنس در بوتان
اقامت ۶ سنس در بوتان
پنج یا شش اقامتگاه واقع در تاندر دراگون کشور بوتان را انتخاب کنید. این اقامتگاه ها به میهمان ها این اجازه را می دهند که حال و هوای این کشور را در غالب هتل بوتیک، تجربه کنند. سه مجموعه از این اقامتگاه از همین ماه باز می شود: اقامتگاه “تیمپهو” المان های معماری قلعه های سنتی را با هم ترکیب کرده است و اقامتگاه “پوناکها” با مزارع سبزیجات احاطه شده است. انتظار می رود “گنگنی” و “بومثانگ” تا اوایل سال آینده افتتاح شوند.
thiland
هیات ریجنسی سوخومویت بانکوک، در تایلند
چهارمین مکان در بانکوک از برند هیات، برای شبیه بودن به خانه های تایلندی مدرن طراحی شده است و فضایی آرامش بخش را به ارمغان آورده است – چیزی که بیشتر از هرچیزی در خیابان های شلوغ شهر نیاز است. در داخل این هتل همه ی فضاها تمیز، براق و پر از آثار هنری معاصر است. امکاناتی مثل باشگاه تناسب اندام، استخر شنا و فضاهای متعددی برای رستوران و غذاخوری و همچنین ایستگاه قطار هوایی BTS وجود دارد و به این معنی است که سفر کردن درون بانکوک فوق العاده راحت است.
جمیرا در جزیره ی اقامتی سادیات ابوظبی در امارات
جمیرا در جزیره ی اقامتی سادیات ابوظبی در امارات
سواحل ابوظبی در این ماه بسیار لوکس تر شده اند. گروه جمیرا در جزیره ی اقامتی سادیات به زودی افتتاح می شوند. این هتل حدود ۳۰۰ اتاق دارد و چشم انداز این اتاق ها رو به تپه های شنی محافظت شده است که با آب های آکوامارین خیس شده اند که صحنه ای بسیار زیبا را تداعی می کند. شما می توانید نمای زیبایی از خلیج فارس را در ۶ مایلی ساحل، از داخل دیوارهای کاملا شیشه ای یا در پاسیو های سایه دار آن، مشاهده کنید. تا مرکز شهر ابوظبی فقط ۱۰ دقیقه با ماشین فاصله است. شما می توانید در طول روز یوگای اول صبح داشته باشید، به دنبال لاکپشت های خالدار بروید، در لوکس ترین مراکز خرید کنید و از موزه های درجه یک بازدید نمایید. میهمان ها همچنین شانس دیدن لاکپشت های پوزه عقابی محلی این جزیره را نیز دارند.
stanley
استنلی و لیوینگ استون آبشار ویکتوریا در زیمباوه
این هتل خود را به عنوان اولین هتل بوتیک در محدوده آبشار ویکتوریا معرفی می کند و فضایی صمیمانه با ۱۶ سوئیت برای میهمانان فراهم کرده است. در این هتل بوتیک امکانات ساده ای مثل رستوران، بار، استخر شنا و مستخدم وجود دارد و میهمانان می توانند هرچقدر که می خواهند از آن ها استفاده کنند. میراث فرهنگی طبیعی و شگفت انگیز این منطقه که اسم هتل بوتیک نیز بخاطر وجود آن است، فقط ۱۰ دقیقه با هتل فاصله دارد.
فانتازیا باهیا پرینسیپه تنریف، جزایر قناری در اسپانیا
فانتازیا باهیا پرینسیپه تنریف، جزایر قناری در اسپانیا
آیا این مکان جایگزینی برای دیزنی می باشد؟ قلعه ی افسانه ای موجود در مرکز این مکان احتمالا یکی از پرطرفدارترین گزینه ها برای عکاسی می باشد و هر روز به هنگام غروب نمایش های چند رسانه ای را میزبانی می کند. سوئیت ها معمولا از پنج خوابه تا سوئیت هایی با استخر خصوصی می باشند. پارک آبی، خدمات ماساژ و پوست برای کودکانو کلوب های نوجوانان. باشگاه کودکان می تواند وقتی بزرگسالان مشغول هستند، بچه ها را سرگرم نگه دارد.
ایبه روستار هولگوین در کوبا
ایبه روستار هولگوین در کوبا
هولگوین یکی از جالب ترین مناطق کوبا است و در همین ماه “ایبه روستار” اولین هتل ۵ ستاره ی خود را در این منطقه افتتاح می کند. این هتل اتاق های بسیاری دارد. حدود بیش از ۶۳۰ اتاق و همه ی اتاق ها در ساختمان های کم طبقه ای پخش شده اند و چهار استخر شنا برای میهمانان در نظر گرفته شده است. این فضا حس و حال خود را دارد.
ساحل هولگوین بسیار فریبنده است. پلایا وسکوئرو در ساحل شمالی کارائیب، با ردیف هایی از از شن و ماسه ی سفید پوشیده شده است. درون شهر پارک ها و محل هایی برای پیاده روی وجود دارد و گیبارا ( پایتخت باستان شناسی کوبا‌) فقط چند مایل از هتل فاصله دارد.

هتل اورنگ تهران بر بام هزار و یک شهر
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر