لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> ریوری سایگون، هتلی متفاوت در شهر هو چین مین
ریوری سایگون، هتلی متفاوت در شهر هو چین مین

ریوری سایگون، هتلی متفاوت در شهر هو چین مین

با لابی پوشیده با مرمر کارارا و لوسترهای شیشه ای مورانو، ریوری سایگون به گونه ای دیگر در شهر هو چی مین جلوه می کند. یکی از هتل های معروف در دنیا، مجموعه ای جهانی از ویژگی های لوکس در بیش از 400 هتل در 80 کشور دنیا یافت می شود. این هتل با تقلید از یک کاخ ایتالیایی طراحی شده است و در تقاطع هسته تاریخی شهر و در کنار رودخانه سایگون و خانه اپرا قرار دارد که به نام منطقه 1 نیز شناخته می شود. ریوری از نظر اندازه عظیم و سومین ساختمان بزرگ در شهر است و دارای 39 طبقه و 226 اتاق است.

مملو از هنر و معماری است و وقتی به آن داخل می شوید برایتان روشن می شود که این طراحی در مرکز ریوری سایگون بیشتر نمایان است. این سبک از ظرافت و زیبایی ممکن است مطابق با سلیقه همه مهمانان نباشد، اما قطعا این زیبایی بخشی از داستان است. در سرتاسر هتل از توانایی طراحان ایتالیایی کمک گرفته شده است که از جمله آن ها می توان لوکا بالدی از کمپانی جواهرات خانه بالدی، آلفردو کلومبو از کلومبوستایل، رابرتو جیورجتی از جیورجتی اس پی ای و داریو رینرو، مدیر عامل اجرایی گروه فرائو پلترونا را نام برد.
ویژگی های سفارشی این هتل تا حدی عجیب و غریب به نظر می رسد مانند ساعت تاریخی زمردین و سبز رنگ بالدی که در لابی قرار گرفته، 1000 کیلوگرم وزن و تقریبا 10 فوت طول دارد. به همین صورت یک مبل پنج متری از چرم بنفش رنگ شترمرغ نیزکه طلاکاری شده و با قطعه ای امیتیست قیمتی تزیین شده است در لابی دیده می شود. تنها باید ببینید تا باور کنید در ضمن شما می توانید با رزرو آنلاین هتل سفر خود را دلپذیرتر نمایید.
Reverie Saigon
غذا نیز اهمیت زیادی دارد همانطور که امروزه از هر هتل پنج ستاره ای انتظار می رود. رستوران کانتونی غذای دیم سام را بسیار عالی سرو می کند. در جای دیگر بار مشاهده می شود که به تنهایی 157 فوت طول دارد و از دو خیابان عبور می کند-خیابان دانگ کوی و بلوار نوین هو، که دو بلوک طول دارند. همچنین خانه ویتنامی که جذابیت زیادی دارد تنها چند خیابان فاصله دارد و مالکان آن همان مالکان ریوری سایگون هستند. این رستوران توسط آشپز ویتنامی متولد استرالیا، لوک نوین اداره می شود و انقلابی در طعم و مزه به وجود آورده است.
Saigon Suite
این هتل دارای 12 دسته متفاوت برای انتخاب اتاق می باشد اما همه آن ها برای یک شهر پر سر وصدا به اندازه کافی بزرگ هستند و بهترین مناظر را نیز ارائه می دهند. داخل اتاق خواب ها طراحی رنگ ها کمی ملایم تر است. همچنین اگر شما دقیق باشید بسیاری دیگر از جزئیات بی عیب و نقص را می یابید. تعداد بسیاری از لوازم توسط فیلیپ استک افسانه ای طراحی شده همچنین کاغذ دیواری نیز به لطف روبلی که یکی از شرکت های نساجی معتبر است تهیه شده است. به عنوان مثال تخت خواب ها با ورقه هایی از برند فرت تجهیز شده اند و یک ابریشم تک رنگ روی پارچه مخمل که برای استراحت تعبیه شده است را می پوشاند. درون سرویس های بهداشتی مرمرین محصولات زیبایی چوپارد یافت می شود و اگر محصولاتی که می بینید برایتان جذاب هستند به راحتی می توانید آن ها را داشته باشید زیرا هتل میزبان شما در فروشگاه های زنجیره ای می باشد که شاید بیشتر به یک فروشگاه مینیاتوری با قسمت های مختلف شبیه است.
Saigon Suite
امکانات اسپای آن قطعا یکی از بهترین ها در شهر می باشد که در دو طبقه و 13000 فوت مربع جای گرفته است. دو جکوزی سر باز، یک استخر شنا به اندازه استخر مسابقات المپیک، امکانات سونا و بخار جداگانه برای آقایان و بانوان و 10 اتاق درمان با دیوارهای پوشیده از چرم و ورقه های چهارصد نخی و ملافه های حمام فرت را شامل می شود.
Saigon Suite
در اینجا همه چیز بزرگتر، برجسته تر و چشم نواز تر است. اتاق رقص لا اسکالا از تمامی اتاق های رقص در شهر بزرگتر است. لوستری که در مرکر آن قرار دارد از 7.3 متری آویخته شده و با کریستال های سواروسکی تزیین شده است. در ریوری سایگون مطمئنا هیچ چیزی ساکت و بی صدا نیست. ریوری سایگون تلفیقی از رنگ ها و تجربه های حسی است. اما بدون شک حس دیداری است که در اینجا اهمیت دارد و یک چیز را قطعی می توان گفت: که اینجا برخلاف سایر مکان ها در دنیاست. و در دنیای امروزه که همه چیز را در همه جا می توان یافت، این مسئله نکته مهمی را یاد آور می شود.

پروژه هتل ورزش یاسوج
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر