لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل گیلی لانکانفوشی مالدیو
هتل گیلی لانکانفوشی مالدیو

هتل گیلی لانکانفوشی مالدیو

معمولا زمانی که انسان از سر و صدا و کار و زندگی روزمره خسته می شود دلش می خواهد به اعماق طبیعت رجوع کند و در مکانی ارام سکنا گزیند. در این دنیا به این بزرگی مکان های بسیاری هستند که برای یک استراحت چند روزه مناسب اند. برخی از این مکان ها علاوه بر طبیعتی بی نظیر دارای امکانات رفاهی بسیار کاملی هم هستند و انسان می تواند در انها یک گردش بسیار مرفه را تجربه کند.

از جمله این مکان های مناسب برای رفع خستگی و لذت از زندگی سرزمینی به نام مالدیو است. مالدیو کجاست؟ کشوری جزیره ای است در دل اقیانوس هند که چهره ای بسیار زیبا و رویایی دارد و حتی تصور رفتن به آنجا به انسان انرژی می بخشد. کشور مالدیو در جنوب غربی کشور هند واقع شده، پایتخت آن ماله و جمعیتی حدود ۳۲۸ هزار نفر دارد، واحد پول مالدیو روفیه و دین رسمی آن اسلام است، جالب اینکه در مالدیو پیروی از دیگر ادیان در ملا عام ممنوع و پیگرد قانونی دارد. این کشور جزیره ای هم از نظر جمعیت و هم از نظر مساحت کوچک ‌ترین کشور قاره آسیا محسوب می شود. به جرات می توان گفت مالدیو بهشت روی زمین است، چرا که تصاویری پیش روی قرار می دهد که شاید تنها در بهشت قابل رویت باشد.

از جمله مناطق دیدنی مالدیو می توان به سواحل زیبا و آرام مرجانی با شن‌ های سفید، درختان نارگیل و نخل بلند قامت در دل طبیعت، مکان ‌های مناسب برای غواصی، آب های زلال فیروزه ای و مرداب‌ های صاف و زلال لاجوردی اشاره کرد؛ به تمام اینها آب‌ وهوایی بسیار مطبوع را اضافه کنید. مالدیو استراحتگاهی آرام و بکر و زیبا برای تجدید قوا و دریافت آرامش و انرژی مضاعف است.

تمام جذابیت ها و زیباهای مالدیو به طبیعت ختم نمی شود بلکه این کشور دارای جاذبه ‌های معماری و تاریخی از جمله مسجد، موزه، قصر، میدان و … نیز می باشد که از جمله ی آنها می توان به مسجد جامع ماله به نام مسجد السلطان و کاخ مولی ‌آگه اشاره کرد. در کنار تمام اینها وجود هتل های لوکس و شیک و زیبا و با کیفیت، مالدیو را به بهشتی واقعی تبدیل می کند که می توان در همین دنیا از آن دیدن کرد.
هتل گیلی لانکانفوشی مالدیو
یکی از زیباترین و معروف ترین هتل های مالدیو هتل پنج ستاره ی گیلی لانکانفوشی (GiliLankanfushi) است که طبق گفته سایت معتبر تریپ ادوایزر (TripAdvisor) این هتل جزء بهترین هتل های قاره ی آسیاست. اقامت در این هتل می تواند تجربه ی یک زندگی رویایی را فراهم کند و خاطراتی بی نظیر در کلبه ی ذهن بسازد. مناظر اطراف این هتل بسیار زیبا و آرامش بخش است. این هتل از امکانات رفاهی بسیار زیاد و متنوعی برخوردار می باشد که از جمله آنها می توان به لذت غواصی در اعماق اقیانوس هند و دیدن از دنیای زیر اب اشاره کرد.
هتل گیلی لانکانفوشی مالدیو

معرفی کلی
از آنجا که مالدیو کشوری گردشگری است و همواره عده زیادی برای تفریح به آنجا می روند طبیعی است که دارای هتل های بسیاری باشد که البته همین طور هم هست اما یکی از بهترین هتل های مالدیو گیلی لانکانفوشی است، هتلی بسیار مجلل با امکانات رفاهی بیش از حد انتظار که هر روز طرفداران جدید و بیشتری پیدا می کند. این هتل یکی از رمانتیک ترین مکان ها در دنیا برای برگزاری مراسم عروسی یا جشن های نامزدی یا گذراندن دوران شیرین ماه عسل است که هر ساله عده زیادی آن را بدین منظور انتخاب می کنند و خاطراتی می سازند که باورش برای انسان در حالت بیداری دشوار است.

هتل گیلی لانکانفوشی مالدیو از وبسایت بوکینگ امتیاز ۹.۷ از 10 را دریافت کرده است. لذا هر کس مالدیو را به عنوان مقصد گردش خود برمی گزیند مایل است در این هتل بی نظیر اقامت کند و رزرو هتل انجام دهد. این هتل دارای چندین سوئیت کامل و ویلا و اتاق شیک است که همگی در سواحل اقیانوس هند قرار گرفته اند، با اقامت در گیلی لانکانفوشی می توان از امکانات و تفریحات ویژه ی ان مانند غواصی در زیر اقیانوس و نیز خدمات اسپا و ماساژ و … استفاده کرد و در رستوران های فوق العاده اش طعم های ناب و خوشمزه ای را چشید.


اتاق ها و فضای داخلی هتل
گیلی لانکانفوشی شامل حدود 45 اتاق است که 29 تای آنها به شکل سوئیت اند. هر یک از این مکان ها بسته به امکاناتی که دارند با قیمت های متفاوت عرضه می شوند. سوئیت های گیلی لانکانفوشی به هفت دسته تقسیم می شوند، هر دسته دارای مشخصات خاص خود است. این دسته ها شامل سوئیت ویلا، گیلی لاگون سوئیت، ویلاهای لوکس، لاگون رزیدنت، ویلاهای کروزو، ویلاهای خانوادگی و حریم خصوصی است که در ادامه مشخصات هر یک توضیح داده می شود.
هتل گیلی لانکانفوشی مالدیو
دسته اول: سوئیت ویلا
سوئیت ویلاهای گیلی لانکانفوشی که تعدادشان 24 عدد است اتاق هایی هستند که روی اب های زلال اقیانوس هند ساخته شده اند و مساحتی حدود 210 مترمربع دارند. ارامش واقعی زندگی را به دور از هرگونه سر و صدا و دغدغه و دل مشغولی می توان در این اتاق ها جست و جو کرد. از جمله مزایای این اتاق ها وجود تراس های بزرگی است که با داشتن صندلی های استراحت مناسب امکان مشاهده ی مناظر زیبا و چشم نواز اقیانوس و گرفتن حمام آفتاب برای گردشگران را فراهم می کند. علاوه بر تراس رفتن به پشت بام سوئیت هم امکان پذیر است. علاوه بر پشت بام و تراس از جمله امکانات سوئیت ویلاهای گیلی لانکانفوشی می توان به وجود غذاخوری در فضای باز، تخت بزرگ و سلطنتی، حمام نیمه باز که نیمی از آن شیشه و نیمی دیوار است، وسایل صوتی – تصویری به روز و اینترنت وای فای پر سرعت اشاره کرد. هزینه یک شب اقامت در سوئیت ویلای گیلی لانکانفوشی تقریبا ۱۵۱۳ دلار است که با توجه به زمان اقامت تغییر می کند.
هتل گیلی لانکانفوشی مالدیو
دسته دوم: گیلی لاگون سوئیت
گیلی لاگون سوئیت سوئیت هایی بسیار زیبا و شیک و دل بازند که با اقامت در آنها علاوه بر گرفتن حمام افتاب می توان از هوای مطبوع منطقه نیز بهره مند شد. مساحت این سوئیت ها نیز ۲۱۰ متر مربع است و اقامت در آن ها بسیار جذاب و دلپسند است. این دسته از سوئیت ها علاوه بر دارا بودن امکانات دسته ی اول در حد بالا دارای امکان سرو غذا روی پشت بام و ننوی خصوصی نیز می باشند. هزینه آنها حدود ۲۳۸۰ دلار خواهد بود.
هتل گیلی لانکانفوشی مالدیو
دسته ی سوم: ویلاهای لوکس
ویلاهای لوکس اقامتگاه های بزرگی با مساحت 250 متر مربع هستند که دارای اتاق هایی دلبازند. تعداد آنها تنها 5 مورد است و گردشگر در آنها رفاه و آسایش کامل دارد. این دسته نیز علاوه بر دارا بودن امکانات دسته اول دارای اتاق نشیمن بزرگ با قابلیت تبدیل شدن به اتاق خواب اضافی، تراس روی پشت بام، کمد نوشیدنی، تخت خواب دو نفره و یک تخت یک نفره، حمام نیمه باز اختصاصی می باشند. هزینه اقامت تقریبا با دسته دوم برابر است.
هتل گیلی لانکانفوشی مالدیو
دسته چهارم: لاگون رزیدنت

این دسته تنها یک مورد است که اقامتی رویایی را فراهم می کند. لاگون رزیدنت ویلایی به مساحت 250 متر مربع است که در انتهای اسکله ای چوبی واقع شده و چهره ای از اقیانوس را در مقابل چشمانتان به تصویر می کشد که به حدی زیباست که غیر واقعی به نظر می رسد. امکانات این ویلا علاوه بر امکانات دسته اول و دوم شامل تهویه هوای بسیار قوی، یک میز غذاخوری در اتاق، پشت بام با تخت استراحت روزانه، دو تخت یک نفره است. هزینه لاگون رزیدنت نیز همان قیمت تقریبی 2380 دلار می باشد.
هتل گیلی لانکانفوشی مالدیو

دسته پنجم: ویلاهای کروزو
ویلاهای کروزو ویلاهایی است که در زمان اقامت هر گروه از افراد به طور خصوصی و شخصی به آنها اختصاص می یابد. تعداد این دسته از ویلاها 7 مورد و مساحت آنها ۲۵۰ متر مربع است. از جمله امکانات آنها علاوه بر تمام مواردی که در دسته اول ذکر شد یک قایق کوچک و یک جت اسکی خصوصی به صورت تمام وقت، ننوی شخصی، تهویه هوای مطبوع و اتاق نشیمن و کمد نوشیدنی است. هزینه اقامت ۲۲۷۸ دلار است.
هتل گیلی لانکانفوشی مالدیو
دسته ششم: ویلاهای خانوادگی
ویلاهای خانوادگی هتل گیلی لانکانفوشی با مساحتی در حدود ۳۵۰ متر مربع دارای امکاناتی مناسب برای خانواده هاست. از جمله این امکانات می توان به وجود اتاق خواب های مجزا برای والدین و کودکان اشاره کرد. مناظر اطراف این ویلاها بسیار دیدنی و جذاب است. از دیگر امکانات آنها علاوه بر تراس برای حمام آفتاب، تخت سلطنتی، کمد نوشیدنی، حمام مجزا، اتاق ماساژ اختصاصی، می توان به آشپزخانه ای کوچک، جکوزی، اتاق بخار، تلویزیون با کانال های بین المللی و یک اتاق کوچک و جزیره مانند اشاره کرد. هزینه یک شب اقامت هم 3434 دلار است.
هتل گیلی لانکانفوشی مالدیو
دسته هفتم: حریم خصوصی
حریم خصوصی بخشی از مجموعه ی اقامتی هتل گیلی لانکانفوشی روی آب های زلال اقیانوس هند است که با مساحت 1700 متر مربعی خود شبیه روستایی کوچک بر آب می ماند. این بخش بزرگترین هتل روی آب جهان معرفی شده است که اقامت در آن مانند زندگی در قصر می باشد. از جمله امکانات این اقامتگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
فضای مجلل در میان اقیانوس، نمایش همیشگی اقیانوس هند، یک اتاق خواب بزرگ و مجلل با دو حمام، دو اتاق خواب کوچکتر دوبلکس، یک اتاق مهمان با حمام مجزا، آبگرم، دکوراسیون مجلل، تهویه مطبوع برای همه اتاق ها، استخر مرجانی، صد متر حمام خصوصی، سونا، اتاق بخار، سالن بدنسازی، سینمای خصوصی، پیشخدمت ۲۴ ساعته، استخر خصوصی، فضای مجلل روی پشت بام برای غذاخوری، صندلی راحتی برای آفتاب گرفتن، وسایل الکترونیکی مانند پرینتر و لپ تاپ، انواع سیستم صوتی و تصویری و نهایتا اینترنت پرسرعت. به نسبت امکاناتی که دارد طبیعی است دارای هزینه ی بالایی معادل ۱۴۸۰۷ دلار به ازای یک شب اقامت باشد.
هتل گیلی لانکانفوشی مالدیو
تفریحات رایج در هتل گیلی لانکانفوشی
تمام لذتی که از اقامت در این هتل می توان برد به کسب ارامش در دل طبیعت در کنار زندگی در مکانی بسیار مجلل و رویایی ختم نمی شود بلکه غواصی با لوله، غواصی با کپسول، دوچرخه سواری، کتاب خواندن در کتابخانه، موج سواری، تنیس روی میز، ماهی گیری، تنیس در زمین تنیس، اسپا و ماساژهای حرفه ای از دیگر تفریحاتی است که می توان هر یک را به بهترین شکل در هتل گیلی لانکانفوشی مالدیو انجام داد که از جالب ترین آنها می توان به غواصی در عمق اقیانوس اشاره کرد.
هتل گیلی لانکانفوشی مالدیو
رستوران های هتل گیلی لانکانفوشی
در هتل گیلی لانکانفوشی در تمام طول شبانه روز غذاهای خوشمزه و نوشیدنی های رنگارنگ وجود دارد و تنها با یک تلفن می توان آنها را دریافت و میل کرد. در این هتل انواع غذاها مخصوصا غذاهای دریایی طبخ می شود که همگی با مواد اولیه عالی تهیه شده اند. گاهی اوقات ارائه غذا به صورت سلف سرویس و در اکثر موارد به صورت انتخاب از منو می باشد. در کل هتل چهار مکان برای سرو غذا و نوشیدنی و خوراکی وجود دارد.
هتل گیلی لانکانفوشی مالدیو
مکان اول کافه – رستوران گیلی است. در این مکان انواع و اقسام غذاهای سراسر دنیا توسط آشپزانی ماهر تهیه و نوشیدنی هایی ارائه می شود که از میوه های مزارع اطراف تهیه شده اند لذا طعمی بی نظیر و فوق العاده دارند. مکان دوم رستوران ژاپنی است. این رستوران در ضلع شمالی هتل قرار گرفته و در آن می توان انواع و اقسام غذاهای آسیای شرقی و مخصوصا ژاپنی را میل کرد. مکان سوم رستوران اصلی است. این رستوران نیز در ساحل غربی هتل واقع شده و در آن انواع و اقسام غذاهای فست فود، شرقی و مدرن تهیه می شود و برای صرف صبحانه و شامی رمانتیک بسیار مناسب است. مورد چهارم رستوران های ساحلی است. در این مکان ها نوشیدنی و غذاهای سبک سرو می شود و در روزهای سه شنبه و جمعه تعطیل اند.
هتل گیلی لانکانفوشی مالدیو
نحوه دسترسی به هتل

از فرودگاه بین المللی میل (Male) تا هتل با هواپیما 20 دقیقه راه است. یک ایرانی در صورتی که حساب بین المللی ندارد می تواند از اژانس های مسافرتی درخواست کند که هتل را برایش رزرو کنند و در این صورت می تواند از امکان ترانسفر یعنی قایق سواری تا هتل هم بهره مند شود.
آدرس دقیق این هتل: کشور مالدیو، جزیره لانکانفوشی، شمال باتلاق مرجانی میل، هتل گیلی لانکانفوشی (Lankanfushi Island, North Malé Atoll, Republic of Maldives, Maldives) است.

هتل اورنگ تهران بر بام هزار و یک شهر
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر