لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> 10 مکان برتر گردشگری در اتریش
10 مکان برتر گردشگری در اتریش

10 مکان برتر گردشگری در اتریش

اتریش کشوری است که به خاطر مناظر زیبا و فعالیت های فرهنگی اش مشهور است. از آنجا که این کشور در کوه های آلپ واقع شده است، محبوبیت زیادی میان اسکی بازان و طبیعت نوردان دارد. اتریش عرضه کننده ی میراث موسیقیایی مهمی به جهانیان است، از موزارت، آهنگساز کلاسیک، گرفته تا والس های اشتراوس و خانواده فون تراپ که داستان زندگی شان در فیلم Sound of Music نمایش داده شده است. در ادامه، بهترین مناطق گردشگری اتریش را به طور خلاصه به شما معرفی می کنیم تا بتوانید هوشمندانه سفر کنید. با بهترین سایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین همراه باشید.
10- بدگزته آین
اسپا-شهر بدگزته آین که در پارک ملی Hohe Tauren قرار گرفته بخاطر ساختمان های عصر طلایی که توسط کوه ها احاطه شده اند و همچنین، بخاطر هوای بدون مه اش معروف شده است. این شهر در ارتفاع 1000 متری از سطح دریا قرار گرفته است و به همین دلیل، گردشگران به اینجا می آیند تا هوای پاک کوهستان را تنفس کنند، در چشمه های آبگرم غوطه ور شوند و از درمان های ارائه شده در اسپاها استفاده کنند. بدگزته آین مقصد محبوبی برای علاقه مندان به فعالیت های بیرون از منزل نیز هست، کسانی که زمستان ها به اسکی و تابستان ها به پیاده روی یا دوچرخه سواری در کوهستان می روند.
9- ورثرسی
Worthersee
ورثرسی که بزرگترین دریاچه کارینتیاست، یکی از مشهورترین مقاصد گردشگری تابستانه اتریش است. این منطقه هم برای کسانی که می خواهند در دریاچه قایق سواری کنند جذاب است و هم برای غارنوردانی که مشتاق دیدن چندین غار هستند از جمله، غار گریفن استالاکتیت که رنگارنگ ترین غار اتریش محسوب می-شود. اگر بازدید از کلیساهای جامع را دوست دارید، دیدن کلیسای جامع گورک را از دست ندهید. قدمت این کلیسا به قرن 12 میلادی برمی گردد. طرفداران ماشین های قدیمی احتمالا از دیدن شهر گموند، محل تولد پورشه، لذت ببرند یا شاید هم از موزه بزرگ Villach Automotive دیدن کنند تا مجموعه ای از ماشین ها، موتورها و بیشتر را ببینند.
8- گراتس
Graz
گراتس، دومین شهر بزرگ اتریش، آرمانشهری برای دانشجویان است. این شهر با شش دانشگاه و 44000 دانشجوی در حال تحصیلش، به شهر دانشجویان معروف شده است. یکی از بهترین شهرهای قدیمی محافظت شده در اروپای شرقی در گراتس است که نشان دهنده ی فرهنگ مناطق بالکان و ایتالیا است. این شهر مملو از موزه هاست، از موزه ی هنر گرفته تا موزه اسلحه سازی. گراتس که به شهر لذت آشپزی مشهور شده است، تنوع گسترده ای از آشپزی بین المللی را داراست. مسافرانی که آشپزی هم می کنند شاید تمایل داشته باشند تا بعد از بازدید از بازارچه کشاورزی تابستانی، یک بطری از روغن تخمه کدو حلوایی که محصولی محلی است را با خود به سوغات ببرند.
7- سن آنتون آلبرگ
St Anton am Arlberg
سن آرتور آلبرگ بیشتر به عنوان مقصد اصلی اسکی بازان در اتریش شناخته می شود. این روستا در شهر تایرول واقع شده است و زمین اسکی مهم و افسانه ای دارد که مناسب افراد مختلف با سطح توانایی های متفاوت است. این روستا اغلب جوانان ماجراجو را به خود جلب می کند و مصداق معروف این جمله است: برای خوب زندگی کردن، سخت تلاش کن. مناظر متنوع سن آنتون، هم جوابگوی مسافران همیشگی زمستانی است و هم برای کوهنوردان تابستانی که برای پیمایش این کوهستان می آیند، جذاب است
بیشتر بخوانید:
6- واخائو
Wachau
دره واخائو با وجود رود دانوب، مقصد گردشگری محبوبی در جنوب اتریش است. شهرت شهر دورنستاین برای این است که در اواخر قرن 12 میلادی، شاه لئوپولد پنجم، برای چندین سال، پادشاه بریتانیا، ریچاد شیردل، را در این شهر زندانی کرد. شهر ملک هم بخاطر کلیسای بندیکتی اش مشهور است. شراب ها و میوه های واخائو، مانند زردآلوهایش، نیز مشهور هستند. این دره بیش از 500 یادبود تاریخی دارد و همین موضوع انتخاب را برای گردشگران سخت می کند.
5- تسل آم زه
Zell am See
شهر تسل آم زه، واقع در ایالت سالزبورگ، یکی دیگر از مقاصد گردشگری شناخته شده است که بخاطر کوهستان ها و دریاچه هایش مشهور شده است. این شهر که در اوایل قرن 19 توسط لشکریان فرانسه ادراه می-شد، میزبان چندین رقابت بین المللی اسکی است. به غیر از زمین اسکی، یکی از جاذبه های مشهور تسل آم زه، کلیسای رمانسک سن هیپولایت است که دالان های مرتفعش به اوایل قرن 16 میلادی برمی گردد. این شهر، محل خوبی برای شروع پیمایش جاده Grossglockner Alpine است. این جاده پانورامیک بخاطر مناظر کوه های مرتفع آلپ مشهور است.
4- اینسبروک
Innsbruck
اینسبروک، به معنی “پلی بر فراز رود inn، در تمام فصول سال مقصد گردشگران است. این شهر که در دنیا به خاطر ورزش های زمستانی اش معروف است، در سال ها 1964 و 1976 میزبان المپیک زمستانی بوده است. این اسکی تنها قابلیت این شهر تیرولی نیست. کلیساهای جامع متعددی در این شهر وجود دارد، مانند کلیسای هفکرش که محل دفن امپراطور ماکسیمیلیان اول است. Schloss Ambras مجموعه ای از نقاشی ها و زره هاست و موزه ناقوس که نشاندهنده ی تاریخ 400 ساله ساخت زنگ و ناقوس در اینجاست.
3- سالزکامرگوت
Salzkammergut
سالزکامرگوت منطقه ی تفریحی زیبایی است که از سالزبورگ شروع می شود و تا دریاچه های قسمت شرقی ادامه دارد. این منطقه شامل: دریاچه های تمیز درخشان، تپه های سبز، کوهستان های خارق العاده و شهرهای رمانتیکی مانند سن ولفگانگ و هال اشتات می شود. مسافرانی که فیلم Sound of Music رادیده اند، می-دانند که این منطقه ای دریاچه ای چه شکلی است، چراکه این فیلم در شهر و اطراف سالزبورگ که در همسایگی سالزکامرگوت است، فیلمبرداری شده است. عاشقان حمام آفتاب و کسانیکه بدنبال درمان های اسپایی می گردند، عاشق این منطقه گردشگری هستند. گردشگران می توانند لباس های همیشه محبوب این منطقه (آقایان شلوار چرم و خانم ها دامن بلند) را بپوشند و لذت ببرند.
2- سالزبورگ
Salzburg
سالزبورگ در اتریش مرکزی و در نزدیکی مرز آلمان واقع شده است و احتمالا اکثر افراد این شهر ا به عنوان محل تولد ولفگانگ آمادئوس موتزارت می شناسند. گردشگران به سالزبورگ، چهارمین شهر بزرگ اتریش، می-آیند تا جاذبه هایی مرتبط با چنین موسیقی فراموش نشدنی را مشاهده کنند. سالزبورگ با قلعه ی قرون وسطایی بالای تپه اش، شهر قدیمی و زیبای آلستاد و مناظر خارق العاده ی کوه های آلپ، یکی از بهترین مقاصد گردشگری اتریش است. کسانی که می خواهند صحنه های فیلم “The Sound of Music” را در ذهنشان بازسازی کنند، باید جاذبه هایی نظیر کاخ و باغ های باروکی و قرن هفدهمی میرابل و منزل خانواده ی فن تراپ که حالا تبدیل به هتل شده است را ببینند. طرفداران موتزارت می توانند از محل تولد و همچنین خانه ی بازسازی شده ی این موسیقیدان، بازدید کنند.
1- وین
Vienna

زمانیکه اسم وین، پایتخت و بزرگترین شهر اتریش، می آید، بلافاصله الگانت والتز و یوهان اشتراوس به ذهنمان می آیند. وین هنوز هم هرساله بیش از 200 مجلس رقص برگزار می کند. اما آهنگسازان کلاسیک دیگری مانند موتزارت، برامس، بتهوون و شوبرت نیز از دیگر افراد شناخته شده ی وین هستند. گردشگران می توانند از موسیقی فاصله بگیرند و به دیدن قصر هافبرگ بروند، جاییکه خانه ی امپراطوری جواهرات، حاکم هاپسبرگ بوده است. همچنین، موزه تاریخ هنر که مجموعه ی بی نظیری از نقاشی های اساتید قدیمی را در خود جای داده است. وین کافه های معروفی دارد، کافه هایی که گردشگران می توانند در آنها استراحتی بکنند و تصمیم بگیرند که بعد از استراحتشان به کدام پارک یا موزه بروند.

چگونه تونل کانال برای همیشه اروپا را تغییر داد
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر