لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> حمل و نقل >> بدترین مردمانی که در هواپیما کنار شما می نشینند
بدترین مردمانی که در هواپیما کنار شما می نشینند

بدترین مردمانی که در هواپیما کنار شما می نشینند

اقدام به سفر، رزرو هتل و سفر هوایی یک معجزه است – ولی یک کابوس نیز می تواند باشد. شما برای ساعت ها، داخل یک لوله ی فلزی کوچک با چند صد انسان غریبه می نشینید. لازم است تا همه ی مزاحمت ها و ناراحتی هایی که افراد مختلف ممکن است بوجود آورند را تا زمانی که درب هواپیما باز شود و پیاده شوید، نادیده بگیرید و با آن کنار بیایید.
اکثر مسافران در پروازها خوب رفتار می کنند با ادب و باملاحظه هستند ولی افرادی نیز وجود دارند که اینگونه نیستند. این ها کسانی هستند که شما دلتان نمی خواهد در هواپیما کنارتان بنشینند…

فردی با وسواس فکری
ما معتقد هستیم که هرکسی این حق را دارد تا صندلیش را برای خوابیدن در پروازهای طولانی، به پشت باز کند. این صندلی ها برای این کار طراحی شده اند. ولی بعضی از افراد آن را بیش از حد باز می کنند و بلافاصله بعد از اینکه علامت صندلی خاموش می شوند، صندلی را تا انتها باز می کنند و دیگر به حالت قبل برنمی گردانند- نه برای غذا و نه برای هیچ چیز دیگر. اینها کابوس هستند.

کسی که بدنش را کج و معوج می کند
فردی را می بینید که نمی تواند صاف روی صندلیش بنشیند و به همه طرف بدن خود را تاب می دهد و بازوهای آن ها و پاهایشان به هر طرفی می روند و گاهی حتا سرشان در جایی که شما نشستید، قرار می گیرد.

کسی که دسته ی صندلی را به زور می گیرد
باید گفت، مردان اغلب این کار را انجام می دهند. کسانی که در صندلیشان خیلی راحت می نشینند و بعد دستشان را طوری روی دسته ی صندلی می گذارند که راهی نیست تا فرد دیگری نیز از دسته ی صندلی استفاده کند.

معانی صداهای «دینگ» در هواپیماها
ادامه مطلب

کسی که فضای زیادی اشغال می کند
پاهای خود را به قدری باز می کنند که یک چمدان بین آن ها جا می شود. زانوها به طور کامل در فضای نفر کناری قرارمی گیرد. ران پا جای خودش را زیر دسته ی صندلی پیدا می کند. این ویژگی های این افراد است. کسانی که فضای بیشتری از فضایی که واقعا لازم دارند، می خواهند چون فکر می کنند که مرد هستند و باید هرچقدر فضا که دلشان می خواهد داشته باشند.

کسی که بار زیادی با دستانش حمل می کند
شما می توانید این افراد را از فاصله ی یک مایلی شناسایی کنید که سه یا چهار وسیله را همزمان حمل می کند. مثل چند کیف خرید اضافی و یک چمدان چرخ دار. آنها اغلب وسایلشان را در وسط راهرو قرار می دهند و همیشه با دیگران در حال بحث کردن هستند چون وسایل اضافی آن ها بین صندلی ها قرار می گیرد و شما می دانید که همه ی آن وسیله ها باید در قفسه های بالا قرار بگیرند.

کسی که سرفه می کند
این به این معنی نیست که فردی قصد داشته باشد تا همیشه سرفه کند. اگر بیمار هستید، بیمار هستید. با این حال، نشستن کنار فردی که مدام عطسه یا سرفه می کند به شما یادآوری می کند که قرار است تا چند ساعت آینده را در کنار یک پتری دیش ( ظرف آزمایشگاهی ) پرنده بگذرانید.

افراد پر حرف
فرد پر حرف می گوید: وای، چه پرواز شلوغی! آن ها کاملا صبر می کنند تا شما هدفون خود را از گوشتان بردارید و از وی بخواهید تا حرفی که زده است را دوباره تکرار کند. البته در پرواز، بودن افرادی که اهل گفتگو هستند، خوب است. شما از گفتگوهای اجباری اجتناب می کنید. کسانی که هیچکدام از نشانه هایی که به آنها می دهید را متوجه نمی شوند و به طور مداوم صحبت می کنند…

چگونه با فرزندان به سفرهای طولانی برویم
ادامه مطلب

کسانی که ظاهرا با هدفون آشنایی ندارند
چگونه مردم فکر می کنند که تماشای فیلم روی گوشی یا تبلتشان بدون زدن هدفون کاری معقول است؟

کسی که از بیماری هاجی رنج می برد
این نوعی سندروم است که در ارتفاعات بالا بیمار از خود باد خارج می کند و این اتفاق بعضی اوقات که در ارتفاع بالا در آسمان هستید رخ می دهد و بدنتان شروع به تولید بادهای شدیدی می کنند که باید خارج شود. این اجتناب ناپذیر است ولی بهترین کار این است که کنار این افراد ننشینید.

کسی که جیغ می زند
کسانی که فرزند کوچک دارند با والدینی که فرزندشان در طول پرواز جیغ می زند همدردی می کنند. ولی همچنان شما دلتان نمی خواند کنار آنها بنشینید.

کسی که به صندلی لگد می زند
این یک چیز کوچک است که به عنوان یک مزاحمت جزئی شروع می شود و به تدریج کسی که به پشت صندلی شما لگد می زند، به آزار دهنده ترین چیز در دنیا برایتان تبدیل می شود. این مورد بیشتر به این خاطر آزاردهنده است که شما نمی دانید کی می خواهد اتفاق بیفتد. ضربه. مکس. ضربه. ضربه. مکس. هل دادن. این کافی است تا اعصاب شما بهم بریزد.

نویسندگان کد مورس
صفحه نمایش های پشت صندلی بسیار عالی هستند تا وقتی که کسی که پشتتان نشسته، احساس کند که برای هربار که می خواهد دکمه ای را فشار دهد باید به صندلی ضربه بزند و ضربه ی او به حدی است که شما می توانید از طریق صندلی آن را احساس کنید. و حس می کنید که فردی می خواهد برای شما پیامی با کد مورس بفرستد: ضربه ضربه ضربه ضربه.

دوربين های مخفی در هتل ها
ادامه مطلب

افرادی با پای برهنه
برای شروع باید گفت که افرادی که جورابشان را در می آورند، باید از درون هواپیما به بیرون پرت شوند. این موضوع وقتی بدتر می شود که تصمیم بگیرند برای استراحت کردن، پای بدبوی خود را روی دسته ی صندلی جلویی خود، قرار دهند. این به این معنی است که شما انگشت های پای فردی که پشت سر شما نشسته را روی دسته ی صندلی خود می بینید. بهترین راه برای مقابله کردن با این شرایط این است که صدای سرفه ی بلند ایجاد کنید سپس، مقداری آب روی انگشتان خود بریزید و با دستتان آب را روی پای فرد مزاحم بپاشید. ملاحظه می کنید که به سرعت غیب خواهد شد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر