لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> 10 کشور برتر جهان برای بازدید در فصل زمستان
10  کشور برتر جهان برای  بازدید در فصل زمستان

10 کشور برتر جهان برای بازدید در فصل زمستان

کلمه بهشت همیشه به یک ساحل شنی اطلاق نمی شود. برای من که این طور نیست و مطمیئنا برای مسافران دیگر هم همینطور. دید رسمی همه افراد نسبت به گذراندن تعطیلات تاب خوردن در درختان نخل و یک خوورشید داغ و سوزان است، اما سفر همیشه اینگونه پیش نمی رود پس با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.
برخی از ماها هوای سرد را دوست داریم و برخی ها کولاک را. برخی از ماها از لحظه ای که زمین دور سیاره عطارد را احاطه می کند خوشمان می آید. به قول کانادایی ها چیزی بدتر از آب و هوای بد وجود ندارد جز لباس نامناسب. مقاصدی با آب و هوای سرد برای کسانی که تجهیزات مناسبی دارند، جای خوبی است. این مکان ها همانند بهشت نیستند اما یکبار که آن ها را ببینید و روی چوب اسکی یا یخ شکن را با تسمه ببندید و یکبار که اتومبیل برفی سوار شوید و طعم غذای فوندو را بچشید، دیگر به گذشته فکر نخواهید کرد.

کانادا
در فصل زمستان کارهای زیادی می توان در کانادا انجام داد. خیلی بد است که هوای سرد فعالیت های مربوط به آب و هوای گرم را تحت الشعاع قرار می دهد. وقتی دمای هوا درسرزمین برگ های افرا کاهش می یابد می توانید در برخی از بهترین کوه های جهان در بریتیش کلمبیا یا آلبرتا اسکی بروید. در دره های عمیقی مثل Johnston در آلبرتا از کوه های یخی بالا بروید. می توانید در یخ زارهایی مثل Parkway روی برف ها سورتمه سواری کنید، می توانید در شهر کبک روی سراشیبی هایی در فضای بیرونی سورتمه سواری کنید و همچنین می توانید سراغ فعالیت هایی مثل سورتمه سواری با سگ، راه رفتن روی یخ با کفش یخ شکن، اسکی روی یخ و ماهی گیری در بین یخ ها بروید یا فقط بیرون بایستید و چراغ های شمالی را تماشا کنید.


ژاپن
Japan
هر فصل در ژاپن زیبایی خاص خود را دارد از جمله شکوفه های گیلاس در بهار، جشنواره ها در تابستان، برگ های رنگارنگ در پائیز و البته اسکی بازی در زمستان. Japow که بسیار معروف است برای سال ها استرالیایی ها را به شیب های Hakuba و Nisek کشانده است.زاما در فصل های سرد در ژاپن نیز چیزهای جالبی وجود دارد. مثلا میمون های برفی در Jigokudani در ژاپن. چشمه آبگرم در هوای آزاد را ببینید و بارش برف را وقتی در داخل چشمه آبگرم هستید، تماشا کنید. به جشنواره های زمستانه بروید. غذاهای زمستانی مثل Nabe و Oden بخورید و از جاذبه های این فصل لذت ببرید.
نروژ
Norway
در زمستان در این کشور باید به فضاهای بیرونی رفت. مثل رفتن و دیدن فضاهای شمالی مثل Alta و Tromso که پوشیده از برف هستند یا خوابیدن زیر یک گنبد و تماشای شفق های شمالی که آسمان را رنگین می کنند. سورتمه سواری با سگ یا راه رفتن روی برف در طبیعت بکر و آرام، صرف زمان برای دیدن گوزن های شمالی و حتی یاد گرفتن ورزش های زمستانی.


امریکا
United States
امریکا خوب برای زمستان ها برنامه ریزی می کند. این کارها فقط شامل فعالیت های استانداردی مثل فعالیت هایی در طبیعت بکر نیست بلکه فعالیت هایی مثل اسکی بازی در Rockies، سفرهایی با ماشین برفی در آلاسکا، راه رفتن روی برف ها در هر جایی را شامل می شود. چیزهایی که مربوط به فرهنگ و حوادث زمستانی است مثل دیدن خانه هایی که با چراغ های کریسمس تزئین شده اند، اسکی روی یخ، راه رفتن در پارک های پر از برف و دیدن درخت های بزرگ کریسمس. در هیچ جای دنیا چنین چیزی قابل مشاهده نیست.


سوئیس
Switzerland
افراد زیادی در زمستان برای ورزش های زمستانی به سوئیس می آیند و این کار قابل درک است. اما باید خودتان به سوئیس بروید تا بتوانید این موضوع را متوجه شوید و با فرهنگ زمستانی این کشور زیبا آشنا شوید، یعنی چیزهایی مانند غذاهای سنتی که با پنیر محلی آلپ تهیه می شوند و در مهمان خانه های قدیمی سرو می شود، شراب برای دفع سرمای شدید، سورتمه سواری با سگ روی سورتمه های چوبی سنتی و همچنین کریسمس باستانی و سنت سال جدید می باشد.
سرزمین قطب جنوب
Antarctica
شاید اینجا مقصدی با سردترین آب و هوا باشد یعنی قاره ای در انتهای دنیا که تقریبا خالی از سکنه و آرام و بطور غیر قابل باور زیبا است. تجربه دیدن این قطب واقعا به یاد ماندنی است، یعنی تجربیاتی مثل سفر با کشتی در طول Drake Passage، دیدن پنگوئن ها، دیدن پایگاه های تحقیقاتی، راه رفتن روی یخچال های طبیعی، دیدن وال ها و خیلی چیزهای دیگر.
نیوزیلند
New Zealand
استرالیایی مدت زمان طولانی است که شکوه و عظمت Kiwiland در ماه های سرد درک کرده اند. اسکی بازی در برف بسیار جالب است و همین است دلیل اینکه Coronet Peak و Remarkables پر از افرادی با لهجه استرالیایی است. اما زمستان در نیوزیلند شامل پرش از بانجی جامپینگ و قایق سواری، بازدید از کارخانه شراب سازی، سفرهایی با قایق برای دیدن وال ها، مسابقات راگبی و سفرهای جاده ای.
اتریش
Austria
مقصد زمستانی اروپایی و کلاسیک دیگر این کشوراست. شما فقط برای دیدن مناظر، دیدن روستاهای جن وپری، کوه های تنومند، جنگل های برفی و دریاچه های یخ زده باید به اینجا سفر کنید. اما با این وجود فرهنگ این کشور نیز جالب است مثلا بازارهای کریسمس و و دیگر سنت های مربوطه، غداهای زمستانی مثل Kaiserschmarrn خوشمزه و فرهنگ اسکی سواری در شهرهایی مثل St Anton.
شیلی،آرژانتین
Chile/Argentina
من این دو نام را کنار هم آوردم چون جاذبه های زمستانی مشترکی دارند یعنی پاتاگونیا. زمستان فصل کوتاهی در مناطق جنگلی در کشورهای جنوب است اما زمستان جذابیت خاص خود را دارد چون اطراف شهر پر از برف و یخ است و شانس دیدن گونه های حیات وحش بالا است. هم در شیلی و هم در آرژانتین در زمستان در مکان هایی مثلPortillo با نام سابق و Bariloche با نام جدید اسکی بازی انجام می شود.
ایسلند
Iceland

منطقه ای است که شما باید در ماه های سرد از ایسلند بازدید کنید تا تجربه کاملی داشته باشید. و اگرچه روزها کوتاه و شب ها به شدت سرد است اما کارهای زیادی می توان در زمستان در ایسلند انجام داد. می توانید برای شروع شفق های شمالی را ببینید. می توانید جاذبه هایی طبیعی مثل آبشارGullfoss و چشمه های آبگرم متنوع ایسلند را ببینید و همچنین به اسب سواری، تماشای وال ها بروید و اگر واقعا مشتاقید به شنا در زیر آب در شکاف های آتشفشانی درSilfra بروید.

8 تِله اسكی برتر جهان
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر