لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> 9 اقامتگاه برتر در آرژانتین
9 اقامتگاه برتر در آرژانتین

9 اقامتگاه برتر در آرژانتین

آرژانتین را می‌توان به عنوان کشور تضادها توصیف کرد. این کشور که در امریکای جنوبی واقع شده و خط ساحلی طولانی خود در امتداد اقیانوس اطلس را به رخ می‌کشد، جایی‌ست که می‌توانید از مشاهده تاکستان‌ها، کوه‌های سربه‌فلک‌کشیده، پارک‌های ملی، یخچال‌های طبیعی و سواحل لذت ببرید. در چنین مقصد منحصربه‌فردی باید اقامتگاه‌های منحصربه‌فرد نیز وجود داشته باشد و خوشبختانه گزینه‌های موجود نیز کم نیستند. بنابراین در برنامه‌ریزی برای سفر آتی خود گزینه‌های فوق‌العاده زیر را برای اقامت در آرژانتین فراموش نکنید و با وبسایت رزرو آنلاین هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.
9. هتل کاواس واین، مِندوزا
مندوزا پایتخت شراب آرژانتین است و این بدان معناست که در این منطقه هتل کاواس واین بهترین گزینه برای اقامت است. هتل کاواس واین در یک تاکستان واقع شده و مهمانان هتل می‌توانند سری هم به محل مخصوص تست شراب بزنند و از چشم‌انداز رشته‌کوه آندس لذت ببرند. برای اینکه بیشتر زندگی محلی‌های آنجا را احساس کنید می‌توانید به رستوران هتل که غذاهای ارگانیک سرو می‌کند بروید. اتاق‌های این هتل چشم‌اندازی رو به غرب دارند و در بالکن‌های اختصاصی آنها می‌توانید غروب آفتاب را بر فراز کوه‌ها تماشا کنید.
8. سوئیت‌های دیزاین، کالافات
Design Suites Calafate
سوئیت‌های دیزاین در کالافات موقعیتی باورنکردنی با چشم‌انداز دریاچه آرخِنتینو دارد که شما را در زیبایی پاتاگونیا غرق می‌سازد. عاشق معماری مدرن و خیره‌کننده آن که با الهام‌گیری از کوه‌ها ساخته شده و همچنین امکانات آن از گالری هنری گرفته تا کلوپ سلامتی و امکانات بدنسازی موجود در این هتل خواهید شد. سوئیت‌های دیزاین بهترین اقامتگاه در نزدیکی پارک ملی باشکوه یخچال‌های طبیعی‌ست.
7. پالاسیو دوهائو، بوینِس آیرِس
Palacio Duhau, Buenos Aires
پالاسیو دوهائو به واقع هتلی لوکس است که در ساختمانی نئوکلاسیک در قلب شهر بوینس آیرس قرار گرفته است. اگرچه این هتل دسترسی فوق‌العاده‌ای دارد و از بهترین رستوران‌های شهر گرفته تا کاخ ریاست‌جمهوری کاسا روسادا در نزدیکی آن هستند ولی در هتل پالاسیو دوهائو هر چیزی را که بخواهید می‌توانید پیدا کنید. می‌توانید از حمام‌های مرمرین زیبای هتل لذت ببرید، به بار پیشرفته هتل بروید و با نوشیدن کوکتل ریلکس کنید، در یکی از 3 رستوران هتل غذاهای اعیانی بخورید و یا در سالن بزرگ رقص هتل تمام شب را برقصید.


6. اِستانسیا لا بامبا دی آرِکو
Estancia La Bamba de Areco
این هتل در گذشته مزرعه پرورش احشام بوده است و این ملک بزرگ اکنون تبدیل به هتلی لوکس برای گردشگران شده است. این هتل که با تاکستان‌ها و اصطبل‌ها احاطه شده است، جایی‌ست که در آن می‌توانید هر زمان که خواستید از اسب‌سواری لذت ببرید. کارکنانی که لباس گاچو(گاوچرانی) پوشیده‌اند همواره در اختیار شما هستند تا اسبتان را زین کنند، یک گیلاس شراب برایتان بیاورند و یا هر موقع از روز که بخواهید به شما وقت اسپا بدهند.
5. هتل اولو پاتاگونیا اسپریت
Eolo Patagonia Spirit Hotel
اگر می‌خواهید در هتلی جامع و کامل(all-inclusive) با بهترین چشم‌اندازهای آرژانتین حسابی از خودتان پذیرایی کنید، اقامت در هتل اولو پاتاگونیا اسپریت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از آنجایی‌که این هتل درست در قلب دره لا آنیتا در نزدیکی اِل کالافات قرار گرفته، از پنجره اتاق خود می‌توانید از چشم‌انداز کوه و دریا لذت ببرید. طراحی اتاق‌ها به گونه‌ایست که بیشترین میزان رفاه را در اختیار شما قرار دهند و اسپا و امکانات غذاخوری این هتل فوق‌العاده است. اگر بخواهید هتل را ترک کنید که تنها دلیل آن می‌تواند بازدید از یخچال طبیعی باشکوه پِریتو مورِنو باشد باید مسیری 1ساعته را طی کنید.
4. اِنتِر سیِلوس، مِندوزا
Entre Cielos, Mendoza
هتل انتر سیلوس(بین آسمان‌ها) در نزدیکی کوه‌های آندِس در مندوزا واقع شده است. این هتل درست در یک تاکستان قرار گرفته و بهترین گزینه برای شراب‌دوستان است. علاوه بر انبار شرابی در تاکستان، دو رستوران و چندین نوع شراب برای مزه کردن که حتی در طولانی‌ترین سفرها نیز نمی‌توانید آنها را امتحان کنید هم در این هتل وجود دارند. این هتل لوکس همچنین حمام و اسپایی در کلاس جهانی دارد. پارک تندرستی واقع در این هتل شما را به تحرک وادار می‌کند و می‌توانید حین ورزش از منظره و چشم‌انداز کوه‌های آندس که در چندقدمی هتل است لذت ببرید.
3. هتل‌قصر آلویِر، بوینس آیرس
Alvear Palace Hotel, Buenos Aires
هتل‌قصر آلویر در قلب محله اعیانی رِکولِتا واقع در پایتخت آرژانتین قرار دارد. این هتل قصرمانند در سال 1932 تأسیس شده است و اکنون نماد تجمل امریکای جنوبی‌ست. نمای بیرونی ساختمان هتل شبیه به ساختمان‌های فرانسوی‌ست و دلیل آن این است که تحت تأثیر معماری پاریس در دهه 1920 ساخته شده است. در حال حاضر در این هتل سوئیت‌های فوق‌العاده‌ای هستند که در آنها خدماتی نظیر پیشخدمت و همچنین استفاده از بار شامپاین ارائه می‌شود. موقعیت این سوئیت‌ها به گونه‌ای‌ست که شما می‌توانید شهر بوینس آیرس را به‌راحتی بگردید.


2. اقامتگاه و اسپای آراکور اوشوآیا
Arakur Ushuaia Resort & Spa
این هتل که در اوشوآیا در استان تیِرا دِل فوئگو واقع شده را می‌توان کرانه جهان نام نهاد. اقامتگاه و اسپای آراکور اوشوآیا بیش از 800متر بالاتر از سطح دریا قرار گرفته و دورتادور آن را قله‌های پر از برف احاطه کرده‌اند. درست بیرون از این اقامتگاه می‌توانید در مسیری که از میان منطقه‌ای حفاظت‌شده(Reserva Natural Cerro Alarkén) عبور می‌کند سیاحت کنید و هنگام بازگشت به اسپا بروید و خستگی در کنید.


1. هتل و اقامتگاه لیائو لیائو
Llao Llao Hotel & Resort

این اقامتگاه سطحِ بالا یکی از لوکس‌ترین اقامتگاه‌هاست و هر چیزی که بخواهید، از اسپایی در کلاس جهانی گرفته تا زمین گلفی باورنکردنی را در اختیارتان قرار می‌دهد. هتل و اقامتگاه لیائو لیائو در باریلوچ بهترین مکان برای لذت بردن از سرگرمی‌های فضای باز است. رشته کوه آندس در فصل زمستان مکان فوق‌العاده‌ای برای اسکی و اِسنوبردسواری‌ست و در فصل تابستان آب‌های آبی دریاچه پارک ملی ناهوئل هوآپی شما را به سوی خود می‌کشاند. درهای این هتل در سال 1939 به روی عموم گشوده شد و کم‌کم تبدیل به انتخاب ستارگان، دیپلمات‌ها و افراد ثروتمند برای استراحت و گردش در پاتاگونیا شد.

معرفی هتل لیان مشهد - هتلی 4 ستاره در خیابان نواب
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر