لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> تئاتر سیبون اتریش، زیباترین سالن تئاتر در جهان
تئاتر سیبون اتریش، زیباترین سالن تئاتر در جهان

تئاتر سیبون اتریش، زیباترین سالن تئاتر در جهان

سالن های تئاتر در جهان و ایران از جایگاه ویژه ای برخوردارند. در سالن های تئاتر معمولا نمایش های هنری مختلفی اجرا می شود و هر نمایشی دارای بینندگان مخصوص به خود می باشد. این مکان ها امکان اجرای اختصاصی نمایش های مختلف را به عنوان یک جاذبه گردشگری، دارد. معماری هر سالن تئاتر نشان دهنده فرهنگ و آداب و رسوم آن کشور می باشد. قدمت برخی از این سالن های تئاتر در بعضی کشورها به چندین دهه می رسد و به عنوان یک اثر تاریخی در آن کشور شناخته می شوند. همانطور که می دانید تئاتر مادر هفتم هنر به حساب می آید و دارای جایگاه ویژه ای در هنر می باشد. معماری این سالن ها دارای جذابیت به خصوصی می باشد که اجرا را در آن بی نظیر می کند.

سالن تئاتر سیبون یکی از این سالن های زیبا است که دارای معماری چشم نوازی می باشد، به طوری که هر شخصی را مجذوب خود می کند. سیبون کلمه ای آلمانی است و به معنای صحنه روی آب است. تئاتر سیبون سالنی است که بر روی آب شناور است و نام آن نیز بر گرفته از ظاهر آن می باشد. صحنه این تئاتر بسیار دراماتیک و زیباست، به طوری که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. ظاهر این تئاتر سبب شده که این سالن به عنوان یک جاذبه گردشگری در کشور اتریش شناخته شود تا با رزرو هتل بتوان از آنها دیدن کرد.

اتریش و زیبایی های آن
اتریش یکی از کشورهای سر سبز اروپا می باشد که می توانید وقت زیادی را در آن به خوشی سپری کنید. اگر قصد سفر به اروپا را دارید حتما از این کشور زیبا نیز دیدن کنید. پایتخت این کشور شهر وین می باشد که دارای معماری بسیار زیبا و دیدنی است. بسیاری از مردم، این شهر را مهد موسیقی و معماری می دانند. آب و هوای این کشور معتدل و کوهستانی می باشد و برای یک پیاده روی بسیار مناسب است. کوه های آلپ در اطراف این کشور قرار دارد که بر جاذبه های گردشگری این کشور می افزاید.
طبیعت اتریش بسیار دیدنی و جذاب می باشد به طوری که دارای دشت های سر سبز فراوانی است که به رود دانوب منتهی می شوند. این امر باعث ایجاد منظره ای دیدنی در این کشور شده است. اتریش به دلیل وجود مناطق کوهستانی دارای زمستان های طولانی و بارش های فراوان می باشد. به دلیل وجود این آب و هوا افرادی که به ورزش های زمستانی علاقمند هستند، به این کشور سفر می کنند تا از این امکان استفاده کنند. در این کشور رود معروفی به نام دانوب وجود دارد که از میان شهر وین می گذرد و باعث ایجاد صحنه ای زیبا و چشم نواز شده است.
تئاتر سیبون اتریش
تاریخچه ساخت تئاتر سیبون

سالن تئاتر سیبون، سالنی است که بر فراز آب ها ساخته شده و باعث ایجاد صحنه ای زیبا و چشم نوازی شده است. این تئاتر در سال ۱۹۵۰ میلادی بنا شده و در سال ۱۹۴۶ میلادی اولین فستیوال برگنتس در این مکان یعنی در دریاچه کنستانس شروع به کار کرده است. در این تئاتر از زمان تاسیس تا به حال نمایش های بی شماری از جمله فلوت سحر آمیز و داستان وست ساید اجرا گردیده است. این نمایش ها تنها چند مورد از اجراهای بزرگی بوده اند که تا به امروز در این تئاتر بر روی صحنه نمایش رفته اند. تمامی نمایش هایی که در این تئاتر اجرا می شوند، نیازمند ایجاد دکورهای عظیم می باشند که بر سطح آب شناورند. بینندگان این تئاتر باید در خشکی و رو به روی این سالن به دیدن اجرای نمایش بپردازند. در نتیجه جمعیت زیادی می توانند نمایش هایی که در تئاتر سیبون اجرا می شوند را ببینند. تماشاچیان زیادی از نقاط مختلف جهان برای دیدن این نمایش های مشهور به اتریش می آیند. تئاتر سیبون در اتریش به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری مهم این کشور تبدیل شده است.
تئاتر سیبون اتریش

نحوه سفر به اتریش
اتریش کشوری است که در اروپای مرکزی قرار گرفته است و دارای طبیعتی بکر و زیبا می باشد. این کشور دارای نمای شهری و امروزی است. این کشور دارای جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی فراوانی می باشد. وجود انواع کلیساهای تاریخی در این کشور توانسته به اتریش جذابیت خاصی ببخشد. این کشور در قیاس با ایران، به اندازه ی دو ساعت و نیم اختلاف زمانی دارد. برای سفر به یک کشور باید به زبان آن نیز آگاهی داشته باشید. زمان رسمی مردم اتریش، اتریش آلمانی است و همچنین واحد پولی آن ها مانند دیگر کشورهای اروپایی یورو می باشد. فرودگاه گراتس، فرودگاه اینسبرگ، فرودگاه فورت و فرودگاه کلاگن از فرودگاه های معروف این کشور می باشند. اگر می خواهید با این کشور ارتباط تلفنی برقرار کنید باید حتما کد +۴۳ را شماره گیری نمایید.
برای سفر به اتریش باید از آب و هوای آن نیز مطلع باشید و بدانید چه فصلی مناسب سفر به این کشور است. آب و هوای این کشور معتدل و مرطوب بوده، ولی در زمستان ها هوا بسیار سرد و غالبا برفی می باشد. برای سفر به این کشور می توانید در تمام فصول به این کشور مسافرت کنید ولی آگاه باشید در زمستان ها حتما با خود لباس گرم به همراه داشته باشید. بخش های شمالی اتریش، دارای آب و هوای مرطوب تری نسبت به دیگر نقاط این کشور می باشد. تمام گردشگران برای دیدن مناظر طبیعی و آثار تاریخی و همچنین ورزش های زمستانی به اتریش سفر می کنند. اتریش به دلیل قرار گیری در رشته کوه های آلپ دارای انواع ورزش های زمستانی می باشد که می توانید با رفتن به این کشور آن ها را امتحان کنید.
تئاتر سیبون اتریش
اقامت و حمل و نقل در اتریش

اگر برنامه سفر به اتریش و دیدن از تئاتر معروف سیبون را دارید باید هزینه های آن را برای خود محاسبه کنید تا در سفر به هیچ مشکلی بر نخورید. برای مسافرت به اتریش باید هزینه های اقامت، خوراک و هزینه های بازدید از جاذبه های گردشگری را محاسبه نمایید. با بررسی این هزینه ها می توانید یک سفر لذت بخش را سپری کنید. هزینه اقامت در اتریش برای یک نفر و در یک اقامتگاه عادی حدودا ۲۵ یورو می باشد. این مبلغ بسته به تعداد و مکان اقامتگاه ها متفاوت می باشد. اگر از هتل ها و اقامتگاه های عالی استفاده کنید این هزینه به هفتاد یورو نیز می رسد. هزینه خوراک یکی از مهم ترین هزینه ها می باشد که باید به آن توجه نمود. اگر آشپزی یاد داشته باشید و بتوانید مواد اولیه را تهیه کنید، هزینه یک وعده غذایی شما حدود ۵ یورو خواهد شد، ولی اگر از رستوران های ارزان قیمت وعده غذایی خود را تهیه کنید، این هزینه به ۶ تا ۱۲ یورو نیز می رسد.همان طور که می دانید مقدار هزینه های خورد و خوراک هر کس بستگی به شخص دارد.بعضا ممکن است هزینه تغذیه یک فرد در یک روز به ۷۰ یورو نیز برسد.
تئاتر سیبون اتریش
اگر می خواهید از جاذبه های گردشگری اتریش دیدن کنید، باید برای هر مکان بین ۴ تا ۱۲ یورو هزینه در نظر بگیرید.

اتریش به دلیل قرار گرفتن در اروپا دارای سیستم حمل و نقل مدرن و مجهز می باشد. به همین دلیل برای رفتن به سالن تئاتر سیبون به هیچ مشکلی بر نخواهید خورد و با استفاده از این سیستم حمل و نقل مدرن اتریش به راحتی می توانید به تئاتر سیبون بروید، فقط باید قبل از رفتن به آنجا بلیط تئاتر را تهیه کنید. سیستم حمل و نقل آن شامل اتوبوس، قطارهای شهری، تراموا و مترو می باشد. برای استفاده از حمل و نقل عمومی این کشور شما هزینه های ثابتی را باید پرداخت نمایید، زیرا سیستم حمل و نقل این کشور هزینه های ثابتی دارد و متغیر نمی باشد. همچنین برای اینکه هزینه های مسافرتی داخل این کشور را مدیریت کنید، می توانید از بلیت های چند سفره استفاده کنید. با استفاده از این کارت ها می توانید هزینه های حمل و نقل خود را کاهش دهید، زیرا این کارت ها تخفیف های ۴۰ تا ۵۰ درصدی را شامل می شوند. سیستم حمل و نقل ریلی در اتریش برای مسافرت های درون شهری این کشور می باشد، که می توانید با این کار در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.

کاخ گارنیه (اپرای گارنیه) پاریس
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر