لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> اولین پارک برفی سرپوشیده امریکای شمالی در نیوجرسی
اولین پارک برفی سرپوشیده امریکای شمالی در نیوجرسی

اولین پارک برفی سرپوشیده امریکای شمالی در نیوجرسی

بعید است که تابه‌حال چیزی راجع به پروژه امریکن دریم میدولَند(American Dream Meadowlands) نشنیده باشید، مقصدی در شرق رادرفورد نیوجرسی(که قبلاً با نام زانادو شناخته می‌شد) که بیش از یک دهه است که در دست احداث می‌باشد. چه باور کنید چه نکنید، این پروژه بالاخره در ماه مارس 2019 افتتاح خواهد شد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مجتمع ساخت اولین پارک برفی سرپوشیده در نیمکره غربی با نام بیگ اِسنو امریکا(Big Snow America) در آن است. با خواندن مطلب زیر بیشتر با این جاذبه امریکا آشنا شوید و با سایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.

هیو رِینولدز، مدیر ارشد بازاریابی و فروش پروژه در مصاحبه‌ای با مجله نیوجرسی فَمیلی گفت: «این پارک در تمام طول سال امکان اسکی بر روی برف واقعی و اسنوبردسواری را در محیطی که دمای آن دائماً تحت کنترل است فراهم می‌آورد». خدمات تفریحگاه‌های برفی اِسنو آپریتینگ(Snow Operating) به‌دلیل علاقه فزاینده مردم به اسکی و اسنوبردسواری در بیش از 40 تفریحگاه در سراسر دنیا از جمله مانتِین کریک(Mountain Creek) در وِرنون و البته بیگ اِسنو امریکا ارائه می‌شوند.

به گفته هیو رینولدز، بیگ اسنو که پارک برفی و جزیره‌ای سرپوشیده است برای هر سن و سالی و با هر سطح مهارتی سرگرمی‌هایی دارد، اگرچه تمرکز آن بر این است که تازه‌کارها در بازی‌های زمستانی احساس راحتی کنند. رینولدز می‌گوید: «بسیاری از مهمانان امریکن دریم از مناطق بدون برف و یا در مواقعی که اساساً در فضای باز از برف خبری نیست خواهند آمد. برنامه ما این است تا هر چیزی که مهمانان برای اولین تجربه اسکی یا اسنوبردسواری احتیاج دارند را در اختیارشان قرار دهیم. آنها ممکن است با دمپایی لاانگشتی و شلوارک به آنجا برسند و ما هرگونه لباس و تجهیزات مورد نیاز را در اختیار آنها قرار می‌دهیم تا از یک روز برفی خود لذت ببرند».

شاید از خودتان بپرسید که چطور کسانی که برای اولین بار اسکی را تجربه می‌کنند مجازند تا روی برف مصنوعی اسکی کنند. جای نگرانی نیست: برف پودری مناسب اسکی این پارک 100درصد طبیعی‌ست. برف موجود در این پارک درست مانند برف طبیعی با ایجاد فشار هوای زیاد و بخار آب تولید می‌شود. دمای فضای پارک به‌وسیله سیستم تهویه و سیستم خنک‌کننده گلیکول کنترل می‌شود، بنابراین قطرات بخار در هنگام بارش یخ می‌زنند و تبدیل به برف می‌شوند.

بنا به گفته رینولدز، «به‌دلیل آنکه این مرکز دمای ثابتی دارد و ما توانایی کنترل رطوبت هوا را داریم، کیفیت برف در این پارک بسیار خوب و همانند برف یک روز سرد و خشک است و صدایی مشابه همان برفِ فضای باز را در زیر پای خود احساس خواهید کرد».
اگر هنوز از تکنولوژی به‌کار رفته در این پارک برفی حیرت‌زده نشده‌اید، این فن‌آوری مطمئناٌ شما را شگفت‌زده خواهد کرد: برفی که در اثر راه رفتن، اسکی کردن و اسنوبردسواری آب می‌شود به‌وسیله یک سیستم چرخه‌ای که آب را دوباره به سیستم تولید برف برمی‌گرداند، بازیافت می‌شود. در این پارک هم آموزش خصوصی و هم گروهی اسکی و اسنوبرد برای تمامی سنین وجود دارد. همچنین برای کودکانی که می‌خواهند از برف‌بازی لذت ببرند و والدینشان در حال خرید کردن و گشتن در مجتمع امریکن دریم هستند، کمپ‌های نصفه‌روزه و تمام‌روزه وجود دارد. آموزش‌ها براساس روش یادگیری تراین است. به گفته رینولدز، « این روش یادگیری، انقلابی در آموزش اسکی و اسنوبرد است. این روش، طراحی و مراحل مشخصی دارد که با کنترل طبیعی سرعت، یادگیری را ساده‌تر خواهد کرد. کسانی که اولین تجربه خود را با این روش می‌گذرانند احتمال مراجعه مجددشان برای جلسه دوم بیشتر از افراد دیگر است».
The First Indoor Snow Park in North America Is Coming to NJ. Yes, Really!

هر فردی که در این کلاس‌ها ثبت‌نام کند تمام لباس‌ها و تجهیزات مورد نیاز را نیز دریافت خواهد کرد. البته این پارک تنها مختص تازه‌کارها نیست. رینولدز می‌گوید: «ما فرصت‌های بیشماری را در اختیار کسانی که اسکی کردن بلدند هم قرار خواهیم داد، مخصوصاً در فصول گرم، هنگامی که گزینه دیگری برای آنها برای اسکی کردن وجود ندارد. طبق برنامه‌ریزی که شده است نصف زمین اصلی برای اسکی کردن و اسنوبردسواری همگانی‌ست، همچنین برای کسانی که می‌خواهند در ماه‌های خارج از فصل تمرین کنند فضایی اختصاص داده شده است».
بیگ اسنو برای همراهان شما هم که علاقه‌ای به اسکی کردن و اسنوبردسواری ندارند نیز سرگرمی‌هایی متعددی از جمله صعود از دیوار یخی دارد. بنابراین همراه شما بدون اینکه مجبور باشد کفش اسکی بپوشد به چیزی که رینولدز به آن «تجربه کوهنوردی با راهنما» می‌گوید دسترسی خواهد داشت. کسانی که کلاس آموزشی را برندارند نیز می‌توانند لباس و تجهیزات مورد نیاز خود را اجاره کنند. دیگر جذابیت‌های این پارک شامل برگزاری مهمانی، مسابقات و جشن تولد کودکان می‌شود.
رینولدز می‌گوید آنها همچنان در حال انجام کارهای نهایی برای افتتاح این جاذبه بزرگ هستند، «البته آنها برای پیش‌فروش آنلاین بلیط برای افتتاحیه اول مارس در حال برنامه‌ریزی هستند».

مهم ترین جزایر اکوسیستمی در جهان
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر