لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> اتمام پروژه عظیم رویال آتلانتیس تا سال 2019
اتمام پروژه عظیم رویال آتلانتیس تا سال 2019

اتمام پروژه عظیم رویال آتلانتیس تا سال 2019

گرچه طراحی سکونتگاه و تفرجگاه رویال آتلانتیس در مجمع الجزیره مصنوعی پالم جمیره (نخل جمیره) دچار اندک تغییراتی شده است ولی ساخت و ساز این مجموعه همچنان برای بازگشایی در سال 2019 ادامه دارد.

بر اساس گزارش مجله Construction Week، ییر سیرونوال مدیرعامل شرکت پیمانکاری Six Construct، شرکت حامی و رهبر رشد و توسعه، اطلاعات مربوط به ساخت این سازه را بروزرسانی و اذعان داشت که بدلیل تغییراتی کوچک در طراحی رویال آتلانتیس پیشرفت پروژه اندکی آهسته بوده است ولی کل پروژه در موعد مقرر یعنی تا سال 2019 به اتمام رسیده و تفرجگاه در آن زمان بازگشایی خواهد شد. هتل رویال آتلانتیسهتل رویال آتلانتیس سیرونوال ادامه داد” ساخت رویال آتلانتیس بدلیل تغییراتی نامحسوس در طراحی با سرعت کمتری به پیش می رود . این تغییرات سال گذشته با هماهنگی و همکاری مشتریان اعمال شد. در حال حاضر، ساخت طبقه همکف به اتمام رسیده است و کار بر روی شش برج این پروژه شروع شده است. فعالیت شافت عمودی در جریان است و تقریبا نزدیک به طبقه وسیع زیرین هستیم. با وجود همه اینها باز هم امیدواریم پروژه رویال آتلانتیس تا سال 2019 باتمام رسیده و بازگشایی شود.

سکونتگاه و تفرجگاه رویال آتلانتیس پروژه توسعه ای با ارزش بالغ بر 1.4 بیلیون دلار در هلال شرقی پالم جمیره است که مجهز به تقریبا 800 اتاق میهمان و بیش از 230 آپارتمان مبله خواهد بود.

هتل رویال آتلانتیس هتل رویال آتلانتیس

هتل رویال آتلانتیس

اخبار رسیده از آتلانتیس پالم حاکی از به اتمام رسیدن بازسازی کامل 1536 اتاق و نیز کلوب امپریال، آیامنا بار و نسیمی بیچ است. هر هفته در حدود 50اتاق بازسازی می شود و این بازسازی ها باید تا سال 2019 یعنی همزمان با نمایشگاه سال 2020 باتمام برسند.

اقامتی خاطره انگیز در هتل رز درویشی مشهد
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر