لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> 11 مورد از بهترین هتل های کانادا برای اقامت
11 مورد از بهترین هتل های کانادا برای اقامت

11 مورد از بهترین هتل های کانادا برای اقامت

بعد از روسیه، کانادا بزرگ ترین کشور در جهان می باشد. منابع طبیعی آن شامل کوهستان های برفی، جزیره های دور افتاده، دشت های سرسبز و سواحل شگفت انگیز و زیبا است. در زمان های گذشته، کانادا دارای یک سیستم راه آهن بسیار گسترده بوده است و بسیاری از هتل های سراسر کشور در آن زمان، برای آسودگی و راحتی مهمانان خود، در نزدیکی ایستگاه های قطار ساخته شده بودند. بسیاری از این هتل های کانادایی به سبک معماری کاخ های سنتی فرانسوی و یا ” Chateau ” ساخته شده اند، اما در میان آن ها هتل هایی با طراحی های پست مدرن و دکوراسیون های هنری هم وجود دارند. چه در سفر، روز های خود را به خوشی و سرگرمی یا استراحت و آسودگی می گذرانید، محلی که در آن مستقر شده اید هم باید با اهداف شما سازگار باشد. با انتخاب و رزرو آنلاین هتل، سفر کانادای خود را به بهترین شکل برنامه ریزی کنید.
11 – هتل ” شاهزاده ی ولز، Prince Of Wales “
با اقامت در هتل ” شاهزاده ی ولز ” در زمان سفر کرده و به سال 1920 میلادی باز گردید! گذراندن حتی یک شب در این اقامت گاه بی نظیر، یکی از بهترین راه ها برای گرامیداشت خاطره ها و تاریخچه ی شیرین منطقه در محلی با مناظر بی نظیر است. مناطق تماشایی یکی از جاذبه های اصلی می باشند و شما می توانید از داخل بسیاری از اتاق ها و رستوران ها، از تماشای زیبایی آب های رودخانه ” واترتون، Waterton ” و قله های سر به فلک کشیده ی پارک جنگلی این منطقه لذت ببرید. کوهنوردی و اسکی روی برف هم دو سرگرمی فضای باز مشهور فصلی برای مهمانان هتل به حساب می آیند.
10 – مسافرخانه ی جزیره ی ” فوگو، Fogo “
Fogo Island Inn
اگر که قصد دارید از جزیره ی ” فوگو “، که در ساحل ” نیوفوندلند، Newfoundland ” قرار دارد بازدید کنید، پس برای اقامت حتماً به مسافرخانه ی جزیره بروید. مسافرخانه ی جزیره ی ” فوگو ” در بالای صخره های ساحل قرار گرفته است و یک اقامت گاه فوق مدرن با جدید ترین تجهیزات روز دنیا می باشد. طراحی خاص دکور درون هتل با مناطق بیرونی اطراف آن از زمین تا آسمان فرق می کند و مناظر اقیانوس آتلانتیک کنار آن بی همتا هستند! از امکانات مسافرخانه ی ” فوگو ” می توان به یک گالری هنری، یک اسپا، یک سینما و یک رستوران مجللی که سقف های قوسی آن 48 متر بالا تر از زمین قرار دارند اشاره کرد.
9 – ” هتل د گلیس، Hotel De Glace “
Hotel de Glace
نام این هتل را می توان ” هتل یخ ” ترجمه کرد و این دقیقاً همان چیزی است، که می توانید از این مقصد شگفت انگیز خارج شهر ” کبک، Quebec ” انتظار داشته باشید. سالی یک بار ” هتل د گلیس ” با استفاده از تیر های آهنی و مقادیر زیادی از برف و یخ بازسازی می شود. این بازسازی توسط 50 کارگر زبده انجام شده و 90 روز به طول می انجامد. اگر که قصد کنید در این هتل مهمان شوید، می توانید انتظار داشته باشید که با تعداد زیادی کیسه ی خواب بر روی تخت هایی ساخته شده از یخ استراحت کنید، اما شما می توانید به راحتی در سرویس های بهداشتی و یا وان حمام اتاق، خود را گرم کنید.
8 – هتل قصر ” ویسلر، Whistler ” شهر ” فیرمونت، Fairmont “
Fairmont Chateau Whistler Resort
” ویستلر ” یکی از مشهور ترین و دیدنی ترین هتل های اسکی در جهان به شمار می رود و مسافران آن، که از تمام نقاط سیاره به این جا می آیند، می توانند از این بخش های تماشایی و هم چنین فرصت های تفریحی حاضر در آن کمال استفاده را ببرند. هتل قصر ” ویسلر ” شهر ” فیرمونت ” در زیر پایه ی کوهستان ” بلک کومب، Black comb ” قرار دارد و بسیار شبیه به یک قصر آلپاینی می باشد. در فصل زمستان، شما می توانید تا کنار در ورودی این هتل اسکی کنید! امکانات و تجهیزات فوق مجلل دیگری نیز برای مهمانان این هتل در نظر گرفته شده اند، که از میان آن ها می توان به یک زمین گلف با کلاس جهانی نام برد.
7 – ” هتل رزوود جورجیا، Rosewood Hotel Georgia “، ونکوور
Rosewood Hotel Georgia, Vancouver
” رزوود جورجیا ” یک هتل 5 ستاره می باشد و در قلب مرکز شهر ونکوور قرار دارد. 12 طبقه است، در سال 1927 میلادی افتتاح شده است و حال و هوای زندگی در دهه ی 20 را دوباره احیا کرده است. این هتل تمام خواسته ها و نیازمندی های لوکس و مدرنی که مهمانان بخواهند هم فراهم می کند. از ” الویس پریسلی “، ” جان وین “، گروه موسیقی ” بیتلز ” و ملکه الیزابت دوم، می توان به عنوان چندین مورد از مهمانان شناخته شده ی آن نام برد. بازسازی گسترده ی سال 2011 این هتل، فضای اتاق ها را بزرگ تر ساخت و با حفظ اتمسفر کلاسیک خود، امکانات را نیز گسترش داد.
6 – ” فیرمونت بنف اسپرینگز، Fairmont Banff Springs ”
Fairmont Banff Springs
” فیرمونت بنف اسپرینگز ” با نام ” قصر روی صخره ها ” نیز شناخته می شود و یک مقصد گردشگری می باشد که تا به حال فقط در خواب و رؤیا هایتان دیده اید! این هتل در داخل پارک ملی ” بنف ” قرار دارد و شما را در کنار طبیعتی تماشایی، فرصت های تفریحی بسیار متنوع و حیات وحش و مناظر فوق العاده ی منطقه مستقر می سازد. 7 رستوران، یک اسپا و یک زمین بزرگ گلف آن می توانند وقت تمام روز شما را پر کنند، اما بسیاری از مهمانان این هتل ترجیح می دهند که در داخل محوطه ی پارک ملی ” بنف “، به کوهنوردی، اسکی، اسب سواری و یا پیاده روی در برف بپردازند.
5 – هتل ” تامپسون، Thompson “، تورنتو
Thompson Hotel, Toronto
اگر به دنبال یک تجربه ی ویژه و لوکس بوتیک در قلب بخش غربی مرکز تورنتو هستید، بهترین و ایده آل ترین انتخاب برای شما هتل ” تامپسون ” می باشد. اتاق های این هتل مجهز به امکاناتی از قبیل پنجره های از سقف تا کف، مبلمان چوب تیره و کف های حرارتی مرمری در سرویس های بهداشتی می باشد، اما بدون شک برجسته ترین بخش هتل ” تامپسون ” پشت بام آن است. در آن جاست که شما می توانید از مناظر 360 درجه ای افق تورنتو لذت ببرید، در استخر بی لبه و بی انتهای آن که در بالای خیابان های شهر قرار دارد شنا کنید و از کوکتل های بار و لنژ حاضر در پشت بام کمال بهره را ببرید.
4 – ” هتل برج، The Tower Hotel “، آبشار های نیاگارا
The Tower Hotel, Niagara Falls
در سال 1962 میلادی، اولین برج مدرنی که در کنار آبشار های نیاگارا سر به فلک می کشیده است ساخته شد. شما ” هتل برج ” با شکوه را دقیقاً در همین بنای عظیم خواهید یافت. اگر که می خواهید از مناظر خاص بالای آبشار ها لذت می برید، جایی بهتر از کناره ی لبه ی آبشار نخواهید یافت! ” هتل برج ” یک مقصد گردشگری لوکس به شمار می آید، اما بیشتر به عنوان یک هتل بسیار رمانتیک شناخته می شود. کلیسایی در این هتل قرار دارد، که آن را به یکی از نقاط پر طرفدار برای ازدواج و رفتن برای ماه عسل تبدیل کرده است. با اینکه چشم انداز های آبشار در روز شگفت انگیز هستند، اما آتش بازی های شبانه ای که آن را نورانی تر می سازند، نیاگارا را در تمام مدت سال زیبا و حیرت انگیز می سازند.
3 – ” لانگ بیچ لاج ریزورت، Long Beach Lodge Resort “
 Long Beach Lodge Resort
” لانگ بیچ لاج ریزورت ” در خلیج ساحل ” کاکس، Cox ” حاضر در جزیره ی ونکوور قرار دارد. این هتل با داشتن فقط 41 اتاق و 20 سوئیت، تقریباً هیچوقت پر ازدحام و شلوغ نیست و مهمانان می توانند انتظار جزئیات خودمانی تر و شخصی سازی شده تری را از این هتل داشته باشند. با وجود ساحل شنی سفید در چند قدمی این هتل، برجسته ترین نکته ی مربوط به آن، مکان قرار گیری اش می باشد. ” لانگ بیچ لاج ریزورت ” دارای یک مدرسه ی موج سواری نیز می باشد، که شما می توانید در دوره های هفتگی و یا عصرانه ی آن شرکت کنید. چند مورد از اتاق های این هتل دارای بالکنی هایی هستند که مستقیم به ساحل متصل می شوند. از دیگر مزیت های این سوئیت های خاص وان های آب گرم آن ها می باشد.
2 – ” فیرمونت له شاتو فرونتناک، Fairmont Le Chateau Frontenac “، کبک سیتی
Fairmont Le Chateau Frontenac, Quebec City
هتل خارق العاده ی ” فیرمونت له شاتو فرونتناک ” در اواخر قرن نوزدهم میلادی ساخته شد و از همان زمان تا به حال، یکی از لوکس ترین و مجلل ترین هتل های ” کبک سیتی ” به شمار می آمده است. با وجود معماری جذاب فرانسوی و هم چنین مکان این هتل، که در قلب افق های کبک است، در میان تمام هتل های جهان، بیشترین عکس از آن گرفته شده است! اقامت در ” فیرمونت له شاتو فرونتناک ” به معنای این است، که شما می توانید از چشم انداز های رودخانه ی ” سنت لاورنس، St. Lawrence ” لذت ببرید، با فقط دو دقیقه پیاده روی به کلیسا و قصر سلطنتی ” نوتردام دِ کبک، Notre-Dame de Québec ” برسید و از چندین رستوران شیک و امکانات ورزشی و تفریحات شبانه ی حاضر در هتل استفاده کنید.
1 – ” فیرمونت شاتو رودخانه ی لوئیس، Fairmont Chateau Lake Louise “
Fairmont Chateau Lake Louise

یکی دیگر از هتل های فیرمونت حاضر در پارک جنگلی ” بنف “، ” فیرمونت شاتو رودخانه ی لوئیس ” می باشد. ساخت این هتل با شکوه کوهستانی به قرن نوزدهم میلادی باز می گردد، اما امکانات حاضر در آن همگی متعلق به قرن بیست و یکم است! در ساحل رودخانه ی ” لوئیس ” قرار گرفته است و فقط یک مایل با کوهستان ” بیهایو، Beehive ” فاصله دارد و منظره های اطراف بنای آن نفس گیر و باورنکردنی هستند. با اینکه اتاق ها، رستوران ها و امکانات اسپای این هتل در کلاس جهانی هستند، اما بیشتر توریست ها به این دلیل هتل ” فیرمونت شاتو رودخانه ی لوئیس ” را بر می گزینند تا بتوانند در مناطق اطراف آن به گردش بپردازند، کایاک سواری کنند، به کوهنوری بروند، اسکی کنند و یا با کشتی، خود را در مناظر تماشایی رودخانه ی ” لوئیس ” غرق کنند!

معرفی اتاق های هتل درویشی مشهد
ادامه مطلب

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر