لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> مناطق خاص و رومانتیک >> جالب ترین خانه های درختی در جهان
جالب ترین خانه های درختی در جهان

جالب ترین خانه های درختی در جهان

هر یک از ما رویایی را از کودکی در ذهن می پرورانیم. برای مثال زندگی در جنگل های انبوه یکی از رویاهای فطری هر کودکی است. داشتن یک خانه درختی کوچک و رویایی می توانست خواسته قلبی هر فردی در کودکی محسوب شود.

اما باید این نکته را ذکر کرد که امروزه ساختن و داشتن یک کلبه درختی دیگر یک رویای کودکانه نیست. با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، خانه های درختی با امکانات متفاوتی در سراسر جهان ساخته شده اند. پیش از سفر و بازدید از این کلبه های زیبا، می توان مکانی را از طریق رزرو آنلاین هتل برای اقامت تعیین نمود.
خانه های درختی جهان

سرزمین چوبی کوندو:

ایالت متحده آمریکا همواره دارای منابع طبیعی و جنگل های بسیار زیادی است. جنگل تنسی یکی از چندین جنگل بزرگ و پهناور این کشور محسوب می گردد. علاوه بر طبیعت بکر و زیبای این جنگل، وجود یک خانه درختی رویایی نیز موجب جذب گردشگر به این منطقه گشته است.

خانه درختی کوندو یکی از خانه های درختی رویایی و معروف در جهان است. این بنای عظیم چوبی قدمتی ۵۰ ساله دارد. افراد زیادی برای عکس برداری در کنار این مکان، به جنگل تنسی می روند. ۹۰ درصد مصالح به کار رفته در ساخت این بنا از جنس چوب است.

وجود چندین اتاق مجزا در این کلبه درختی زیبا سبب شده تا بسیاری از گردشگران خواستار اقامت کوتاه مدت در آن باشند. نرده های چوبی هر طبقه و فضای پنجره های مقابل آن، انسان را به رویایی کودکانه فرو می برد.
موزه هوکوتو

موزه هوکوتو:
ژاپن به کشور شکوفه های گیلاس شهرت دارد. درختان گیلاس در فصل بهار جلوه بی بدیلی را به اغلب شهرهای این کشور می بخشند. این جاذبه طبیعی زیبا، عامل سفر بسیاری از گردشگران به کشور ژاپن است.
اما یکی از زیباترین خانه های درختی جهان نیز در این کشور ساخته شده است. ترانوبو فوجیموری سال ها پیش، در یکی از باغ های مملو از درختان گیلاس، کلبه درختی کوچک و زیبایی را ساخت.

این خانه درختی زیبا امروزه به موزه و محلی آرامش بخش برای نوشیدن چای تبدیل گشته است. هر ساله هزاران نفر در فصل بهار برای گذراندن لحظاتی هر چند کوتاه، به مکان قرار گیری این خانه درختی سفر می کنند.
رستوران درختی زرد
رستوران درختی زرد:

در ایالت اوکلند کشور نیوزیلند، یک اثر معماری بسیار زیبا وجود دارد. خانه درختی زرد رنگ یکی از زیباترین کلبه های درختی در جهان است که ساختاری متفاوت و منحصر به فرد دارد.
این خانه درختی در واقع یک رستوران زرد رنگ است که قابلیت پذیرایی از ۱۸ مهمان به طور هم زمان را دارد. البته علاوه بر مهمانان، تعدادی پیش خدمت و یک سرآشپز نیز به صورت دائم در این رستوران حضور دارند.

ساختار لایه ای این خانه درختی جذاب باعث شده تا بتوان به راحتی هم زمان با نوشیدن چای و یا صرف غذا، از تماشای مناظر اطراف را نیز لذت برد.
مکعب آینه ای

مکعب آینه ای:
سوئد یکی از زیباترین و پیشرفته ترین کشورهای اروپایی محسوب می گردد. علاوه بر جاذبه های طبیعی، اماکن زیبایی نیز در این کشور وجود دارد. در این میان نام مکعب آینه ای را بیش از دیگر اسامی شهرت و آوازه دارد.
مکعب آینه ای نام یکی از خانه های پر آوازه در جهان است که هر ساله افراد زیادی برای دیدن آن به سوئد سفر می کنند. این خانه درختی خاص توسط تام و ویگارد طراحی شده است.

امروزه از این خانه درختی به عنوان یک هتل و اقامتگاه مشهور جهانی می توان نام برد. آینه های به کار رفته در دیواره های بیرونی این هتل، سبب یک شکل شدن آن با فضای اطراف شده است. این هم شکلی با محیط اطراف باعث مخفی ماندن مکعب آینه ای در میان شاخ و برگ درختان مختلف شده است.

کلبه هفت کوتوله:
همه ما داستان سفید برفی و هفت کوتوله را بارها و بارها شنیده ایم. این داستان زیبای کودکانه همواره باعث ایجاد تخیلات جالبی در ذهن اغلب افراد می شود. در یکی از ایالات کلمبیا به نام بریتیشه، خانه ای درختی بر اساس این داستان ساخته شده است.
کلبه هفت کوتوله در بریتیشه کلمبیا، بر اساس خانه هفت کوتوله در داستان سفید برفی طراحی و ساخته شده است. این خانه جنگلی بسیار زیبا، برای یک زندگی رویایی بسیار مناسب است.

کلبه هفت کوتوله، بلندترین خانه درختی جهان به شمار می رود که از کلبه مجزا تشکیل شده است. این کلبه ها به وسیله پلکانی چوبی به هم متصل می شوند. البته لازم به ذکر است که این خانه درختی رویایی، فاقد نیروی برق و روشنایی است.
خانه های درختی جهان

خانه درختی حاشیه دریاچه Muskoka:
این خانه درختی لوکس و زیبا در کشور کانادا قرار دارد. لوکاس کوس این بنای زیبا را در سه طبقه مجزا طراحی نموده و بر روی تنه درختی تنومند ساخته است. مصالح به کار رفته در ساخت این خانه درختی، سبب استحکام بیشتر آن شده است.

مقاومت این خانه درختی زیبا و لوکس در برابر طوفان و عوامل طبیعی، باعث ایجاد حس امنیت در ساکنان آن می شود. در ساخت این کلبه درختی از موادی نظیر سیم فلزی، طناب و چوب استفاده شده است. دریاچه مجاور این خانه بر زیبایی منظر قابل رویت آن افزوده است.
خانه های درختی جهان

خانه رعایا:
اغلب خانه های درختی بر روی تنه درختان بزرگ و تنومند بنا می شوند. کشور آمریکا سرشار جنگل هایی با درختان غول پیکر است که بهترین گزینه برای ساخت خانه درختی محسوب می شوند.
در ایالت کالیفرنیا، خانه درختی بسیار بزرگی وجود دارد که به خانه رعایا معروف است. این بنای عظیم از چند خانه مجزا تشکیل شده که در گذشته به کشاورزان و رعیت ها تعلق داشته است.

اغلب خانه های این بنا دارای سقف شیروانی مانند هستند. به جرات می توان گفت که خانه رعایای کالیفرنیا، بزرگترین خانه درختی جهان به شمار می رود.
خانه های درختی جهان

خانه گیتاریست معروف:
در بورلی هیلز یک خانه درختی بسیار منحصر به فرد وجود دارد. شکل و شمایل ظاهری این خانه درختی بر گرفته از اشکال سه بعدی هندسی می باشد. مالک این خانه درختی خاص کسی به جز رابی کریگر نیست.

رابی این کلبه درختی زیبا و جالب را از ترکیب درخت سدار و آهن سرد ساخته است. ارتفاع این خانه درختی از سطح زمین زیاد نبوده و ورود به داخل آن کار دشواری نخواهد بود.
خانه های درختی جهان

هتل درختی کروی:
یک کلبه درختی در جزیره ونکوور وجود دارد که در اغلب روزهای سال، اقامت گاهی برای استراحت مسافران است. این هتل درختی زیبا از یک کره تشکیل شده است. پنجره دایره مانند کره، امکان تماشای محیط بیرونی خانه درختی را به افراد می دهد.

همچنین درب ورودی این هتل زیبا، به صورت تاشو می باشد تا در هنگام خروج افراد از هتل درختی، به صورت پل خروجی عمل کند. رزرو هتل درختی ونکوور کار ساده ای بوده و به صورت آنلاین امکان پذیر است.
خانه های درختی جهان

هتل درختی هاینان:
در کشور چین درختان زیبا و تنومند زیادی وجود دارد. همچنین جاذبه های گردشگری بسیار متنوعی در این کشور قرار دارند که از مهم ترین آنها می توان به دیوار چین اشاره کرد.
اما یک هتل درختی در جزیره هاینان این کشور وجود دارد که بسیار زیبا و رویایی است. بسیاری از گردشگران و علاقه مندان به طبیعت می توانند حداقل یک شب را در این هتل زیبا و طبیعی بگذرانند.
این خانه درختی بزرگ و زیبا که امروزه به عنوان هتل از آن استفاده می شود، از دو بخش مجزا بر روی دو درخت جدا تشکیل شده است که وسیله یک پل چوبی معلق به هم مرتبط می شوند.

آرامش مطلق در هتل کارائیبی
ادامه مطلب

2.5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر