لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> راهنمای سفر به روسیه برای مسابقات جام جهانی 2018
راهنمای سفر به روسیه برای مسابقات جام جهانی 2018

راهنمای سفر به روسیه برای مسابقات جام جهانی 2018

بیست و یکمین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال، بزرگترین رویداد ورزشی سال 2018، قرار است در تابستان آینده در روسیه برگزار شود. در مجموع، 64 مسابقه در 12 ورزشگاه و در 11 شهر برگزار خواهد شد. طرفداران فوتبال می توانند بدون ویزا به روسیه سفر کرده و در کنار لذت بردن از تماشای بازیهای مهیج، از فرصت بی نظیر بوجود آمده برای شناخت این کشور پهناور بهره ببرند.

مطلب اصلی

این بازی ها از 14 ژوئن 2018 (مصادف با 24 خرداد تا 24 تیر 1397) در ورزشگاه لوژینکی در جنوب غربی مسکو آغاز می شود. تیم میزبان یعنی روسیه، که در گروه A قرار گرفته است، در اولین بازی در برابر تیم دوم همین گروه که طی قرعه کشی مشخص خواهد شد، بازی می کند. همچنین بازی دیگر این گروه در استادیوم اسپارتاک برگزار خواهد شد.
سایر مسابقات دیگر در شهرهای غربی روسیه برگزار خواهد شد که یکی از این شهرها یکاترینبورگ در اورلاس و یکی سن پترزبورگ می باشد.
استادیوم کرستوفسکی در سنت پترزبورگ اولین نیمه نهایی را در 10 ژوئیه میزبانی خواهد کرد و مسابقه سوم در 14 ژوئیه برگزار می شود.
طبق برنامه ریزی انجام شده بازی نهایی در 15 جولای در مسکو در ورزشگاه لوژینکی برگزار خواهد شد.
همچنین راهنمای سفر: 24 ساعت در مسکو را بخوانید
گروه بندی تیم های صعود کرده به جام جهانی در 1 دسامبر 2017 در کاخ ایالت کرملین مسکو صورت خواهد گرفت.

چگونه می توانید بلیط مسابقات را تهیه کنید؟

بلیط جام جهانی روسیه
شما باید بسته مهمانان حاوی بلیط را تهیه کنید. تنها یک شرکت دارای مجوز فروش این محصولات است: فیفا.
چندین بسته از طرف فیفا برای تیم های خاص وجود دارد که به شما اجازه انتخاب یک، دو یا سه مورد از مسابقات گروهی از تیم محبوب خود را می دهد. در صورت علاقه شدید، می توانید بسته ای شامل همه مسابقات تیم محبوب خود را تدارک ببینید.
بلیط ها در دو مرحله و فاز به فروش می روند. مرحله اول از فاز اول پایان یافته است، اما بلیط فروشی مرحلۀ دوم از فاز اول در 16 نوامبر آغاز می شود و در تاریخ 28 نوامبر خاتمه می یابد و بر اساس اولویت در خرید به افراد تخصیص می یابد.
مرحله دوم پس از قرعه کشی جام جهانی آغاز می شود و بلیط ها به صورت تصادفی برای اولین دوره بین 5 دسامبر تا 31 ژانویه تخصیص داده می شوند. مرحله دوم از فاز دوم از 13 مارس آغاز شده و در تاریخ 3 آوریل با اختصاص بلیط ها بر اساس اولویت خرید پایان می یابد.
همچنین یک فاز فروش در آخرین لحظه وجود خواهد داشت که از 18 آوریل تا 15 ژوئیه – روز فینال جام جهانی- اجرا خواهد شد.
توریست هایی که برای دیدن مسابقات می روند به ویزا نیاز ندارند
هنگامی که شما ایمیلی برای تأیید بلیط خود دریافت می کنید، باید از یک شناسه طرفداری(FAN ID)- کارت تماشاگر شخصی- استفاده کنید. این کارت شما را قادر می سازد تا از 14 فوریه به روسیه وارد شوید و تا تاریخ 15 اوت در آنجا بمانید.
این شامل حمل و نقل عمومی رایگان در طول روزهای مسابقه و قطارهای رایگان بین شهرهای میزبان جام جهانی می شود. مطمئنا شما یک گذرنامه معتبر و یا یک بلیط مسابقه یا “یک سند ارائه حق دریافت چنین بلیطی” را دریافت خواهید کرد – یک ایمیل تأییدیه فرستاده خواهد شد.

از کجا روبل(واحد پول روسیه) بگیریم؟

روبل روسیه شما روبل خود را در روسیه دریافت می کنید. نرخ ارز به لطف رقابت شفاف بسیار خوب است.
نحوه رسیدن( سفر) به روسیه
برخی از شهرها مانند مسکو (پایتخت) و سنت پترزبورگ از طریق ایرفلات و هواپیمایی انگلیس دسترسی آسانی دارند. اوضاع برای بقیه شهرها ممکن است کمی مشکل تر باشد.
نحوه سفر به اطراف روسیه
کتابچه راهنمای خط اصلی از طریق راه آهن روسیه آموزش داده می شود. پرواز داخلی را با ایرفلات و ایرلاین S7 می توانید انجام می دهید که عضو اتحادیه های Skyteam و Oneworld هستند.
در کجا اقامت کنیم؟
قیمت هتل ها احتمالا در این زمان نرخ تصاعدی خواهند داشت، همچنانکه برخی گزارش ها حاکی از افزایش 7 برابری قیمت هتل ها در چنین زمانهایی است. گزینه جایگزین برای اسکان می تواند اندکی دورتر از مرکز شهر(یا شهرهای اطراف) باشد.

آسمان نمای مسکو
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر