لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> مناطق خاص و رومانتیک >> 7 مقصد گردشگری خاص و فوق العاده بدون هزینه ی زیاد
7 مقصد گردشگری خاص و فوق العاده بدون هزینه ی زیاد

7 مقصد گردشگری خاص و فوق العاده بدون هزینه ی زیاد

ممکن است به سواحل استوایی سفر و یا از موزه های برخی شهرهای اروپایی دیدن کرده باشید و حالا، وقتی بحث مقصد بعدی تعطیلات می شود شما به مکانی کمی مدرن تر فکر می کنید. مشکل اینجاست که بودجه ی محدودی داشته و نمی خواهید هزینه ی بسیار بالایی برای خود بتراشید. با این شرایط، آنچه در زیر می بینید 7 مقصد گردشگری با هزینه ی مناسب است که تجربه ای جدید و هیجان انگیز را به همراه دارد.
پورتو اسکوندیدو، مکزیک

پورتو اسکوندیدو شهری ساحلی و محل سکونت موج سواران با قیمتی همانند مکزیک است. این مکان، شن های زیبای ساحل و امواجی سبز و آبی گون را عرضه می کند. قیمت غذاها و نوشیدنی ها بطوری باور نکردنی ارزان بنظر می رسد. برای مثال، یک بشقاب تاکو فقط 3 دلار قیمت دارد و نوشیدنی ها که همه روزه به صورت دو عدد در ازای خرید یکی فروخته می شود و برای هر دو عدد نوشیدنی حدود 2.30 دلار در می آید.
گوا، هند
جزیره گوا، هند
این منطقه ی ساحلی در هند، منظره ای وسیع از زندگی شبانه، رستوران های شگفت انگیز و انتخاب های توریستی متنوع را داراست. همه ی این ها در یک پکیج با هزینه مناسب وجود دارد. اینجا برای هر کسی تفریحی هست. از خط ساحلی با قایق های کایاک روی دریای عربی گرفته تا کازینو ها و سواحلی پر از شن های سفید و ییلاقات سرسبز که می توان در بین معبد های تاریخی آن پیاده روی کرد.
دریاچه آتیتلان، گواتمالا
جزایر گواتمالا
تقریبا هر کسی که به این مکان سفر کرده آن را بعنوان یکی از زیباترین مناطق جهان توصیف نموده است. کوهستان های پر منظره و جنگل های سر سبز و انبوهی که دارد دلیلی بر این است که چرا اینجا رویای هر کوهنورد و کایاک سواری است. قهوه درجه یک نیز همانطور که از گواتمالا انتظار می رود موجود هست. در هتل با هزینه ی بسیار ناچیز شبی 40 دلار اقامت کنید.
ایگر، مجارستان
ایگر، مجارستان
همانطور که لفل (نقاش معروف) بیان کرده: «جریان آزاد نوشیدنی ارزان قیمت». شهر ایگر مسافتی 90 دقیقه ای با اتوبوس در شمال شرق بوداپست است. این شهر دومین شهر بزرگ در شمال مجارستان است که حمام های بخار طبیعی، ویرانه های باستانی جالب توجه و غذایی لذیذ را ارائه می دهد. می توانید آن را هم ارز پایتخت محبوب مجارستان در نظر بگیرید البته با هزینه های کمی پایین تر و جمعیت کمتر.
سِلوا نِگرا، نیکاراگوئه
نیکاراگوئه
این اندوختگاه طبیعی با مساحت حدود 1200000 متر مربع بعنوان “جنگل ابری” شناخته می شود. دلیل این موضوع این است که بیشتر رطوبت خود را از ابر های کم ارتفاع و مه می گیرد. تپه های هموار و دره ها برای پیاده روی مناسب اند و در این مدت، تجربه ی طبیعت و جدا شدن از جهان روزمره را برای شما به ارمغان می آورد. در اقامتگاه های واقع در حاشیه ی جنگل ابری و مجاور مزارع قهوه اقامت کنید. هزینه ی اتاق های هتل از 55 دلار شروع می شود که برای اقامت شما به مدت چند روز به اندازه ی کافی اندک هست.
دره کولکا، پرو
در کولکا، پرو
دره ی کولکا تقریبا دو برابر گراند کانیون در آمریکا عمق دارد. این گسل زیبای آمریکای جنوبی اغلب نادیده گرفته شده است. معمولا بازدید کنندگان فقط عجله دارند تا با اتوبوس رد شده و به ماچو پیجو در نزدیکی آن بروند. از پیاده روی ، کانو سواری، قایق سواری و دوچرخه سواری کوهستان در سطحی درجه یک که آرزوی هر فرد ماجراجویی هست لذت ببرید. در ضمن، دیدن کندور ها که پرنده های محلی منطقه هستند و یکی از پهن بال ترین پرندگان در جهان با طول بال تا 3 متر می باشند را از دست ندهید. اقامت در هتل کونتور واسی کولکا برای شبی تنها 60 دلار شما را در نزدیکی دره و کندور ها قرار می دهد. این مکان مورد علاقه ی بازدیدکنندگان بوده چرا که امن، تمیز و پر از چاشنی ها و طعم های محلی است.
ترانسیلوانیا، رومانی
ترانسیلوانیا، رومانی
اول از همه، باید تمام آن مطالب دراکولایی مربوط به این مکان را کنار بگذارید. این مقطع کم بازدید شده از رومانی هزینه ی ناچیزی برای دسترسی به انبوهی از شهرهای زیبا و تاریخی نیاز دارد. هر یک از این شهرها، ویرانه هایی را به رخ می کشد که قدمت آنها به قرن دوازدهم میلادی برمی گردد. همچنین مسیرهای پیاده روی، موزه ها و تاکستان های زیبا نیز یافت می شود. کرایه تاکسی ارزان به شما اجازه ی دیدن بخش های مختلف منطقه در طی بازدید را می دهد. هتل سنترال پارک در شهر کوچک سیگیسوارا دسترسی به قدیمی ترین بخش های این شهر محصور به دیوار که محل تولد ولاد تِپِس (معروف به ولاد شکنجه گر) است را می دهد. قیمت ها برای هر شب حدود 65 دلار است.

فصل ارزانی در ایالت کلرادو، آمریکا
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر