لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> 21 وسیله قابل حملی که باید همراه خود داشته باشید، همیشه و همه جا
21 وسیله قابل حملی که باید همراه خود داشته باشید، همیشه و همه جا

21 وسیله قابل حملی که باید همراه خود داشته باشید، همیشه و همه جا

با داشتن این وسایل ضروری و قابل حمل، شما برای سپری کردن یک لحظه رویائی آماده خواهید شد. برای تهیه وسایل سفر دقیقه نودی خود نگران نباشید. تنها کافیست مقاله زیر را دنبال کنید.

چشم بند و گوش گیر
بنا بر تجربه، هیچ چیز بهتر از داشتن یک چشم بند و گوش گیر قدیمی برای خوابیدن در هواپیما مفید نیست.

هندزفری های یدکی

تجهیزات سفر

حتی بهترین هندزفری ها هم، هرچند که بدرد نخور اند، به اندازه عمر یک درامر سطح دو گروه موسیقی متوسط دوام می آورند. خب پس معطل نکنید و به یک فروشگاه محلی بروید و ارزان ترین آنها را بخرید و برای مسافرت های آینده تان در کیف قابل حمل تان بگذارید.
کپی پاسپورت
تجهیزات سفر

هیچ وقت پاسپورت تان را گم نکنید به خصوص وقتی در کشورهای خارجی هستید. این پایان هر سفر خوشی است که آرزوی آن را داشتید. راه حل: با در دست داشتن یک کپی از دو صفحه اول پاسپورت تان- صفحه اطلاعت شخصی و عکس- و همچنین یک نسخه از ای دی مثل گواهینامه رانندگی- شانس گرفتن یک جایگزین برای پاسپورت تان را از سفارتخانه یا کنسولگری های محلی آمریکا بالا ببرید.

دوشاخه آداپتور بین المللی
تجهیزات سفر

اگر شما اهل مسافرت رفتن هستید، اغلب خودتان را در شرایط غیرقابل تحملی می بینید. چطور ما، نژاد بشر، انتظار داریم به صلح جهانی برسیم وقتی هنوز روی یک نوع پریز الکتریکی استاندارد به توافق نرسیده ایم!؟راه حل: یک آداپتور مسافرتی بین المللی است – یک آداپتورکامپکت شده به همراه یک کابل USB، که در هر جایی از نقطه دنیا می توانید از آن استفاده کنید و قیمت آن هم کمتر از 20 دلار آمریکا است.

بارانی
تجهیزات سفر

یک بارانی سبک و قابل حمل، برخلاف چتر باعث می شود که هر دو دست شما آزاد باشند تا هر کاری که می خواهید انجام دهید پیش از آن که آسمان طوفانی شود و یا حیوان های محلی شروع به رژه رفتن در اتوبان ها کنند. آنهایی که بند دارند ارجحیت دارد چون وقت هایی که باد می وزد می توان کلاه را سفت کرد. بله البته شبیه یک جوجه می شوید اما مطمئنا یک جوجه خشک.

درباز کن
تجهیزات سفر

همه ما کلک هایی که برای باز کردن درب بطری احتیاج است را نمی دانیم. می توان با کلیدهای خانه در بطری را باز کرد یا با لبه میز،گاهی وقت ها هم بدون آسیب زدن به خود میز. حتی با کمک لولای در خانه نیز شدنیست، اما از آنجایی که در این شرایط باید بطری را برعکس کنید تا قادر به باز کردن درب بطری باشید معمولا قبل از اینکه بتوانید بطری را به دهن نزدیک کنید نصف محتویات آن از دست می رود. اما بهتر از همه این روش ها : یک کلید کلیسای شماره 01 مانند این در بازکن های چندکاره عمل می کند که می توان با چند دلار هزینه یکی خرید و درکیف لوازم ضروری نگه داری کرد.

کیف مدارک سفر
تجهیزات سفر

من به طرز دیوانه کننده ای منظم هستم. ممکن است از مسافرت کردن با من نفرت داشته باشید. همیشه باید همه چیز را در جای مناسب خودش قرار بدهم ( لطفا به اون دست نزنید; همون جایی هست که باید باشه، ممنونم) و دوست دارم تمام مدارک سفرم را با هم در یک جا نگهداری کنم – پاسپورت، کارت پرواز، تائیدیه هتل، برنامه سفر، پول نقد زیاد که در کیف پول جا نمی شود و مانند اینها. من خودم یک کیف چرم برای مدارک سفرم دارم، اما هر چیز مشابه ای هم همین کار را برای شما انجام خواهد داد.

کیسه پلاستیکی قابل تنظیم
تجهیزات سفر

به یک کیسه با اندازه حجم یک لیتر برای حمل مایعات تان برای وقت هایی که از بخش امنیتی فرودگاه عبور می کنید احتیاج دارید، درسته؟ خب پس یکی دوتا از آنها را همراه تان داشته باشید. این کیسه ها برای نظم بخشیدن به لوازم تان بسیار خوب هستند، به ویژه در مواقعی که مجبور باشید وسایل نم داری مثل حوله حمام که هنوز کاملا خشک نشده را با خودتان حمل کنید.

تنقلات
تنقلات سفر

تا به حال شده که وسط یک پرواز با چشم های قرمز از خواب بیدار شوید و گرسنه هم باشید؟ یا اینکه نصف شب در اتاق هتل باشید و از قضا گرسنه هم باشید اما نمی خواهید که انعام اضافه ای به سرویس یا بار پرداخت کنید؟ داشتن یک بسته بادام زمینی یا یک هله هوله انرژی زا در کیف تان مثل یک هدیه از طرف خدا می ماند.

مسکن
تجهیزات سفر

زیاد در ساحل حمام آفتاب گرفتید. نوشیدنی زیادی با شام تان خوردید. استرس زیادی برای رسیدن به فرودگاه کشیدید. سردرد داشتن به هر دلیلی واقعا می تواند عذاب آور باشد – به خصوص هنگامی که در هواپیما هستید، یا شب دراتاق هتل تان، یا اینکه از داروخانه دور باشید. با دکترتان مشورت کنید، اما من همیشه، همیشه یک شیشه 500 میلی گرمی آسپرین بدون اسم و بدون ایجاد حساسیت همراه خود دارم.

خمیردندان مسافرتی
تجهیزات سفر

ممکنه احمقانه به نظر برسد، اما بعد از جستجوی های خسته کننده ای که داشتم به این نتیجه رسیدم که خمیردندان فراموش شده ترین وسیله در موقع سفر کردن است. و بنا به دلایلی ، در بیشتر سبد های پذیرایی هتل ها هیج خمیر دندانی وجود ندارند. از لوسیون دستی که هیچ وقت آن استفاده نمی کنید و حتی مطمئنا قادر به تلفظ کردن اسم آن را هم نیستید گرفته تا یک قالب صابون کوچک که بیشتر به یک آبنبات ترکی شباهت دارد وجود دارد، اما از خمیر دندان هیچ خبری نیست. من دوبار در سال پیش دندانپزشک می روم، و دکتر همیشه یک کیسه پلاستیکی کوچک با یک مسواک نو، کمی نخ دندان، و یک خمیر دندان فسقلی به من می دهد.

مجله
تجهیزات سفر

آخرین نسخه مورد علاقه خود را در کیف تان داشته باشید برای مواقعی که هیچ اینترنتی در دسترس تان نیست و یا باطری موبایل شما نفس های آخرش را میکشد. حتی ممکن است از مجله هایی که تصادفا به دست تان رسیده بیشتر از فیسبوک، توییتر و اینستاگرم خوش تان بیاید.

پاپوش در هواپیما
تجهیزات سفر

نوعی از جوراب های هیبریدی راحتی وجود دارد که از آلوده شدن جوراب شما از طریق دستشویی های کثیف و شلوغ هواپیما جلوگیری میکند. به یک جفت از این ها نیاز دارید.

خودکار
تجهیزات سفر

وقتی که در خانه یا در اداره هستید هیچ وقت بیش از دوبار به یک خودکار فکر نمیکنید، بخاطر اینکه همیشه یکی دم دست تان دارید. اما نه لزوما وقتی که در جاده هستید. خب چند تا خودکار بیک در کیف تان داشته باشید. وقتی که بغل دستی شما می پرسد که ” کسی خودکار همراه اش هست؟” یک لبخند پیروزمندانه بزنید و بگویید ” خواهش میکنم، از مال من استفاده کنید.”

پاکت های مناسب
تجهیزات سفر

یک پاکت ساده برای نگهداری رسید ها می تواند خیلی عالی باشد، پس حتما یکی همراه خودتان داشته باشید. می توانید یکی از پوشه لوازم التحریر کشوی میز هتل بردارید، اما از اینکه بدانید فقط تعداد کمی از هتل ها از این پاکت ها دارند واقعا شگفت زده می شوید. به هرحال، اگه رسید های سفر تان را نگه نمی دارید، پس چطور توقع دارید که بتوانید 275 دلار هزینه رستوران را با کارت اعتباری کمپانی پرداخت کنید؟

دستمال های آنتی باکتریال
تجهیزات سفر

آلودگی های پنهان اتاق های هتل ها مانند باکتری های موجود روی ریموت کنترل و ویروس های روی کلید چراغ ها، چیزهایی هستند که احتمالا دارد همین الان هم به آنها فکر کنید، اما اصلا تمایلی نداشته باشید که حتی در موردشان چیزی بدانید. نجات دهنده شما در این شرایط، دستمال های آنتی باکتریال خواهد بود.

سوهان ناخن یا ناخن گیر
تجهیزات سفر

این وسایل فقط برای وقت هایی است که در جاده ناخن تان شکسته است، هرچند کار خیلی جزئی و کوچک به نظر می رسد، اما می تواند تمام خوشی سفر شما را به کام تان تلخ کند. پس یک ناخن گیر و چند سوهان یکبار مصرف در کیت لوازم آرایشی داشته باشید، مطمئنا از داشتن آنها خوشحال خواهید شد.

داروی اسهال
تجهیزات سفر

تصور کنید حتی اگر این اتفاق برای شما بیافتد و نتوانید به زبان محلی هم صحبت کنید و بومی های آنجا حتی یک کلمه از حرف های شما را هم نمی فهمند. ماجراجویی خیلی عالی خواهد شد، نه؟ اما نه تا زمانی که معده شما به هم بریزد و روده های تان شروع به پیچ خوردن کند. اگر شما داروی خودتان را همراه داشته باشید ، مجبور نیستید که حرکات شرم آوری انجام بدهید.

بند چمدان
تجهیزات سفر

قطعا زیپ کیف شما صحیح و سالم است، شاید. اما با استفاده از یک طناب رنگارنگ دور چمدان تان، مطمئن شوید تا رسیدن به فرودگاه، زیپ کیف تان باز نخواهد شد. بعلاوه، وجود یک همچین طناب رنگارنگی باعث می شود که دیگران در موقعیت های عجیب و غریب تمایلی به دست درازی به چمدان شما نداشته باشند و همچنین اینکه میتوانید به سرعت چمدان تان در بین دوجین چمدان دیگر در نقاله چمدان تشخیص دهید.

نسخه خرید عینک
تجهیزات سفر
عینک همراه تان نیست، درسته؟ مطمئنا میدانم که میتوانید سری به یک چشم پزشک محلی بزنید و یکی تهیه کنید. اما منظور من همین الان است ، الان که برای سفر بعدی تان به فرودگاه می روید. ببینید، مردم همیشه عینک شان را گم می کنند (یا می شکنند). نسخه عینک تان را همراه داشته باشید، در همان کیف مدارکی که پاسپورت تان نگه داری می کنید. یا حداقل یک عینک اضافی همراه خودتان داشته باشید.
کلیپ بایندر
تجهیزات سفر

میدانیدکه منظورم چه نوع گیره هایی است. آنهایی که آنقدر بزرگ هستند که میتوانید یه گزارش سالانه را با هم کلیپ کنید. آنهایی که گاهی وقت ها آنها را روی انگشت اشاره تان می گذارید و میگوید که، نمی دانم این کار درد دارد یا نه؟ (جواب” بله، درد دارد، واقعا هم درد دارد). من از آنها برای کلیپ کردن ته تیغ اصلاح ام استفاده می کنم تا وقتی که دستم را در کیفم می برم تصادفا دستم را نبرم. برای جمع کردن سیم هندفری های مزخرفی هم که دارم خیلی عالی هستند. چند تا از آنها را همراه داشته باشید. فقط محض احتیاط.

وسائلی که معمولا مسافران هنگام بسته بندی برای سفر فراموش می کنند
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر