لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> 10 مورد از برترین اقامتگاه های مجلل در ویتنام
10 مورد از برترین اقامتگاه های مجلل در ویتنام

10 مورد از برترین اقامتگاه های مجلل در ویتنام

اقامتگاه های مسافرین در ویتنام از خوابگاه های ساده در مهمانخانه های ارزان تا هتل های با کلاس جهانی را شامل می شوند، که همه ی این ها در شهرهای بزرگ و مقاصد ساحلی و ییلاقی موجود است. این لیست بهترین سکونتگاه های شیک و مجلل در ویتنام را به شما معرفی می کند، که توسط بازدیدکنندگان امتیاز گرفته و از بین مکان های رو به افزایش هتل های بوتیکی، هتل های مجلل و اقامتگاه های بکر و رومانتیک انتخاب شده است تا با کمک این راهنما بتوانید با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.

10. نام های

هتل نام های در محیطی آرام در کنار ساحل زیبای چین قرار گرفته است. این هتل 60 اتاق و 40 ویلای با استخر عرضه می کند. همه ی اینها به دور از شلوغی و در میان طبیعت انبوه منطقه هستند و اتاق هایی با فضا و امکانات کافی و کمدهای بزرگ فراهم شده است. همچنین بسیاری از اتاق ها به مهمانان مناظری چشمگیر از دریای جنوب چین و جزیره ی چام ارائه می کنند. میهمانان می توانند در هر یک از 3 استخر نزدیک ساحل شنا کنند یا از بازی تنیس در هر یک از 4 زمین تنیس هتل لذت ببرند.

9. پارک هایات
Park Hyatt Saigon

این هتل در میدان لام سون در شهر هوچی مین قرار گرفته که به مهمانان امکان دسترسی آسان به جاذبه هایی همچون خانه ی اپرای سایگون و تماشاخانه ی شهرداری هوچی مین را می دهد. 252 اتاق هتل شامل امکاناتی همچون تهویه ی هوا، تلویزیون کابلی و اینترنت پرسرعت است. مهمانان می توانند از استخر شنا، باشگاه بدنسازی و حوضچه ی آب معدنی با خدمات کامل بهره ببرند که مجموعه ای از ماساژها و مراقبت های زیبایی را ارائه می دهد.

8. اقامتگاه های ویلایی آنا ماندارا و حوضچه آب درمانی دا لات
Ana Mandara Villas Resort & Spa Da Lat

این مکان تجربه ای 5 ستاره در منطقه ی بی نظیر دا لات را به ارمغان می آورد. علاوه بر استخر و اتاق بخار، این اقامتگاه عرضه کننده ی یک سونا و مرکز زیبایی نیز هست. همچنین یک حوضچه ی آب درمانی که انواع مراقبت های ماساژ و زیبایی درمانی را ارائه می کند موجود است. اتاق ها مجهز به تلویزیون ماهواره ای و حمام ها دارای جکوزی است.

7. اقامتگاه اِواسون آنا ماندارا
Evason Ana Mandara Nha Trang

این مکان که در خط ساحلی شهر نِها ترانگ قرار گرفته، نماهای خیره کننده ای از ساحل را به نمایش می گذارد. با عرضه ی طراحی و دکوراسیون مجلل و باشکوه، این اقامتگاه لوکس دارای اتاق هایی در باغ های انبوه از درختان استوایی و یا با نمایی بی نظیر رو به دریا است. هر واحد مجهز به جکوزی و اینترنت رایگان است. گزینه های غذاخوری متنوعی موجود است، از رستوران پاویون که غذاهای ویتنامی و بین المللی عرضه می کند تا رستوران ساحلی که بازدیدکنندگان می توانند طعم تازه ترین غذاهای دریایی را در کنار استخر شنای اینفینیتی بچشند.

6. هتل و چشمه آب معدنی لا رزیدنس هیو
La Residence Hue Hotel & Spa

این سکونتگاه که در قلب شهر هیو واقع است، از 122 اتاق مهمان بزرگ تشکیل شده است. تمام اتاق ها با ظرافت با وسایل مدرن متعدد چینش شده است. غذاهای لذتبخش محلی، منطقه ای و بین المللی را می توان در رستوران هتل امتحان کرد و مهمانان می توانند نوشیدنی مورد علاقه ی خود را در کافه ا ی دنج بنوشند. بازدیدکنندگان می توانند از باشگاه ژیمناستیک، استخر شنا، سونا یا خدمات آب درمانی هتل بهره ببرند.
5. هتل و آب درمانی Sunrise Nha Trang Beach
Sunrise Nha Trang Beach Hotel & Spa
این هتل دارای 120 اتاق با تهویه مطبوع مرکزی است. هر اتاق و سوئیت نمایی 180 درجه به دریا دارد، در حالی که سوئیت های ویژه ی هتل، یک جکوزی نیز روی بالکن دارد. استخری با سبک خاص رومی نیز در بیرون هتل رخ نمایی می کند و می توانید نوشیدنی خود را با نمایی رو به ساحل میل کنید. اینترنت در هر جا و هر زمان در این اقامتگاه برای مهمانان در دسترس است، حتی زمانی که در حال گرفتن ماساژ گردن یا نوشیدن آبمیوه های خنک استوایی هستید.

4. روستای زیارت
Pilgrimage Village

این روستا در فاصله ی 6 کیلومتری مرکز شهر هیو واقع است و محیطی کاملا روستایی را به مهمانان ارائه می کند. اقامتگاه مجلل آن در سال 2007 بازسازی شد و ترکیبی از فرهنگ محلی، مفاهیم هنرهای مدرن و عناصر سبک سنتی ویتنامی را عرضه می کند. در مجموع 99 واحد اقامتی شامل 72 واحد لوکس، 15 خانه ییلاقی ماه عسل، 5 کلبه با استخر و 3 خانه ی استخر دار به سبک سنتی ویتنام موجود است.

3. اقامتگاه و آب درمانی شاهزاده دانام
Princess d'Annam Resort & Spa

این مکان نزدیک به یک فانوس دریایی فرانسوی به قدمت قرن پیش و در محیطی خوش منظره در میان مناظر فوق العاده ی طبیعی قرار گرفته است. اقامتگاه شاهزاده دانام اولین هتل مجلل تمام ویلایی ویتنام است. هتل در ساحل کِگا در حدود 4 ساعت فاصله رانندگی از شهر هوچی مین واقع است. مشرف به دریای جنوبی چین و دارای کوه های خیره کننده، صخره های سرخ، ریگ های شنی و اکو سیستمی غنی می باشد. مهمانان می توانند دامنه ی وسیعی از فعالیت ها و تفریحات از قبیل کاوش با خودروهای مخصوص در جاده های شنی و کوه نوردی و گلف بازی در یکی از بهترین زمین های گلف ویتنام را تجربه کنند.

2. هتل Sofitel Legend Metropole Hanoi
Sofitel Legend Metropole Hanoi

این هتل که درست در مرکز شهر هانوی قرار دارد، تنها 10 دقیقه پیاده تا دریاچه ی هوآن کیم و موزه ی ملی تاریخ ویتنام فاصله دارد. هتل دارای استخر آب گرم در فضای باز، امکانات تندرستی شامل حمام بخار ترکی، یک جکوزی و حمام آب معدنی و دوره ی ماساژ است. اتاق های خانوادگی نیز موجود است که برای مهمانان همراه با بچه به اندازه ی کافی بزرگ است.

1. هتل و آب درمانی شِراتون
Sheraton Nha Trang Hotel and Spa
این هتل که مشرف به یکی از زیباترین سواحل جهان است، دسترسی آسان به ساحل را میسر می سازد. منظره ی کنار دریای رویایی آن مناسب شیرجه، غواصی یا حتی گردشی ساده در ساحل و صرف نوشیدنی در کافه ی ساحلی است. هر یک از 284 اتاق آن نمایی به اقیانوس دارد. امکانات هتل که یکی از بهترین ها در بین اقامتگاه های لوکس می باشد شامل آب درمانی با خدمات کامل، باشگاه سلامتی، یک استخر فضای باز و شش رستوران می باشد.

جشن ماسلنیتسا یا جشن پایان زمستان در روسیه
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر