لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> 11 هتل شگفت انگیز و بی نظیر در یونان
11 هتل شگفت انگیز و بی نظیر در یونان

11 هتل شگفت انگیز و بی نظیر در یونان

دلایل زیادی برای انتخاب یونان به عنوان مقصد برتر گردشگری و اقامت، وجود دارد. این کشور مهد و زادگاه دموکراسی، المپیک، و میزبان اسطوره های زیبای خدایان، الهه ها، و قهرمانان می باشد. در گوشه و کنار یونان آثار تاریخی و باقیمانده های باستانی بیشماری برای کاوش و بازدید وجود دارد، بسیاری از این بنا های تاریخی قدمتی هزار ساله دارند.
یونان مردمی شاد و خون گرم دارد، فرهنگ و سنت آشپزی این مردم کنار هم شرایطی عالی برای زندگی و اقامت را فراهم می کند. چشم انداز زیبای دریای مدیترانه و جزایر فوق العاده باشکوه و تماشایی مانند سانتورینی، میکونوس و کرت، یونان را به یکی از برترین و محبوب ترین مقصد های گردشگری در سرتاسر جهان تبدیل کرده است. هتل های بسیار زیادی برای انتخاب در یونان وجود دارد، و گزینه های مناسبی برای افراد یا خانواده ها فراهم شده است، گردشگران می توانند هتلی متناسب با سلیقه و بودجه، اکوتوریسم یا بومگردی و خدمات لوکس با کیفیت بسیار بالا را انتخاب نمایند.
مبلمان و تزئینات هتل ها متفاوت بوده و طرح های ساده و بی نظیر، باستانی تا شیک و آراسته و فوق مدرن را می توانید در دکوراسیون هتل ها مشاهده کنید. مکان هتل ها نیز یکسان نبوده و در صورتی که اقامت در مناطق دورافتاده و قدیمی یونان را ترجیح دهید، می توانید گزینه های مناسبی بیابید. در یونان تمام امکانات مورد نیاز گردشگران برآورده می شود و می توانید در نواحی باستانی یونان و یا در بخش های شهری با ماجراجویی های متفاوتی روبرو شوید.

هتل های جزیره ای یونان ویژگی های فوق العاده زیبا و خاصی دارند و بر روی صخره هایی در کنار دریای فیروزه ای قرار دارند. تعدادی از هتل های بی نظیر و منحصر به فرد یونانی را معرفی می کنیم، می توانید با رزرو هتل، هوشمندانه سفر کنید.
11 – هتل سوئیت آسترا در سانتورینی (Astra Suites, Santorini)
این اقامتگاه تفریحی ساحلی در صخره های ساحلی سانتورینی واقع شده است و با ترکیبی از معماری مدرن و سنتی، شبیه یک روستای سیکلادیک می باشد. هتل سوئیت آسترا سانتورینی چشم اندازی فوق العاده زیبا از دهانه آتشفشان در دریای آبی اژه را به نمایش گذاشته است. هتل سوئیت آسترا پیوسته به عنوان یکی از 25 هتل معروف جهان انتخاب شده و مورد تمجید و ستایش قرار می گیرد و سوئیت های بسیار لوکس هتل خدماتی همچون استخر های گرم خصوصی در اختیار مسافران قرار می دهند. این هتل 5 ستاره در نزدیکی شهر کوچک ایمرویگلی قرار دارد و بخاطر ازدحام و شلوغی کم در این ناحیه، گردشگران به راحتی می توانند با فرهنگ این سرزمین آشنا شوند و به کاوش طبیعت بپردازند. این هتل مناسب افرادی می باشد که به دنبال تجربه لحظات رمانتیک در کنار امنیت و حفظ حریم خصوصی همراه با فرصت های ماجراجویی می باشند. هنگام اقامت در این هتل می توانید براحتی از جاذبه های گردشگری معروف و موزه های سانتورینی دیدن کنید.
10 – هتل سوئیت بیل اند كو و لونج در میکونوس (Bill & Coo Suites And Lounge, Mykonos)
Bill & Coo Suites And Lounge, Mykonos
این هتل بوتیک در فاصله ی چند مایلی در بیرون از شهر میکونوس واقع شده است و 24 سوئیت لوکس این هتل مجهز به استخر هایی است که رو به سوی خلیج قرار گرفته اند. نام هتل از واژه های ” بیل و کو” گرفته شده است که به معنی نجوای محرمانه و عاشقانه می باشد. هتل سوئیت بیل اند كو، مکان مناسبی برای اقامت زوج ها به شمار می رود و تمام ویژگی های هتل، از اتاق ها گرفته تا آب گرم و رستوران مدرن مدیترانه ای، به گونه ای طراحی شده اند تا بتوانند آرامش و خوشی را برای مهمان ها به ارمغان بیاورند.


9 – هتل آنمی در جزیره فولگاندروس (Anemi, Folegandros)
Anemi, Folegandros
هتل آنمی از چندین ساختمان سفید رنگ تشکیل شده است که در امتداد خط ساحلی سنگی خاکستری رنگ در جزیره فولگاندروس واقع شده است. در طراحی مدرن و براق این ساختمان ها از سنگ های جزیره برای ایجاد نمایی تمیز و زیبایی طبیعی، استفاده شده است. سبک و خدمات هتل خانواده محور می باشد و خدمات برنامه های کودکان، سینمای کودک و همچنین استخر کودکان نیز در این هتل ارائه می شود. خدمات دیگری همچون تهیه بالش های مخصوص برای جلوگیری از ناراحتی های گردنی و کمری برای مسافرانی که نیاز به کمک های ویژه دارند، ارائه می شود.
8 – هتل سانی آستریاس، هالکیدیکی (Sani Asterias Suites, Halkidiki)
Sani Asterias Suites, Halkidiki
این هتل بوتیک مناسب اقامت خانواده ها بوده و در روی ماسه های سفید رنگ، دریای اژه واقع شده است و خدمات مربوط به کودکان نیز در این هتل ارائه می شود. اتاق های موجود در هتل سانی آستریاس بسیار جادار می باشند و همچنین این هتل اتاق های بزرگ تری برای خانواده های پر جمعیت نیز دارد. زمین های اطراف هتل برای بازی کودکان مناسب و بسیار وسیع می باشد و چمنی سبز رنگ محیط اطراف را پوشانده است. استخر های کم عمقی برای ایمنی و نزدیک شدن به آب های عمیق وجود دارند. خدمات پرستاری از کودکان در شکل و ظاهر فعالیت های برنامه ریزی شده یا نگهداری از کودکان، را می توانید درخواست نمایید. به همراه کودکان می توانید سفری لذت بخش را تجربه نمایید.
7 – هتل میستیک سانتورینی (Mystique Santorini)
Mystique Santorini
هتل پنج ستاره میستیک سانتورینی، در روی تپه های منطقه ی اویا واقع شده است و انواع خدمات لاکچری و لوکس را به مهمان ها ارائه می دهد. ورزش هایی در فضای باز همچون، اسب سواری و اسکوبا، شنا در استخر های بزرگ و خدمات اسپا و زیبایی به سبک آسیایی و اروپایی تنها بخش کوچکی از خدمات این هتل لوکس در ناحیه ی میستیک سانتورینی به شمار می روند. مسافرانی که خدمات لوکس تر و مجلل تری نیاز دارند می توانند درخواست خدمات نمایند و برای نمونه پیشخدمت خصوصی دریافت کنند، و از خدمات حمل و نقل هلی کوپتر خصوصی از فرودگاه تا هتل استفاده نمایند. اتاق های هتل شامل سوئیت ها و ویلا هایی می باشد که همگی دارای امکانات لوکس بوده و مجهز به خدمات جکوزی می باشند، همچنین بسیاری از خدمات لاکچری دیگر در این ویلا ها ارائه می شود.
6 – هتل لیندوس ماری (Lindos Mare Hotel)
Lindos Mare Hotel
هتل لیندوس ماری بر روی تپه هایی در جزیره ی رودس واقع شده است که چند قدمی از شهر لیندوس فاصله دارد، با ورود به این هتل حضور در محیطی دنج و خلوت در اطراف خلیجی زیبا را احساس خواهید کرد. هتل لیندوس ماری با وجود تقریبا 100 اتاق و سوئیت در فضایی آرام و دنج، می تواند فرصت مناسبی برای لذت بردن از ساحل، استخر هایی دور از دریا، زمین بازی تنیس، رستوران ها و اسپاها باشد. همچنین گردشگران می توانند با پای پیاده یا با ماشین به سوی نزدیک ترین جاذبه ها رفته و از آکروپولیس لیندوس و مناطق تاریخی رودس دیدن کنند.
5 – هتل ساحلی میکونوس گرند (Mykonos Grand Hotel)
Mykonos Grand Hotel
معماری کلاسیک یونانی همراه با طراحی لوکس و مدرن را می توانید در این هتل پنج ستاره ساحلی مشاهده کنید. هتل ساحلی میکونوس گرند، در ساحل آییوس یانیس (Aiyos Yannis)، در خارج از شهر میکونوس واقع شده است. اتاق های هتل از اندازه و خدمات معمولی تا سوئیت های بی نهایت لوکس و مجلل طبقه بندی می شوند. چندین رستوران در محوطه ی هتل وجود دارد که مسافران به راحتی می توانند انتخاب کرده و یا نهارخوری شخصی، در ساحل، باربیکیو یا پیک نیک سفارش دهند. خدمات ورزشی و تندرستی، خدمات کلاس های زیبایی، اسپا و تناسب اندام نیز در این هتل ارائه می گردد.
4 – هتل 5 ستاره کاتیکیز در سانتورینی (Katikies Hotel, Santorini)
Katikies Hotel, Santorini
معماری هتل کاتیکیز در سانتورینی، فوق العاده زیبا و بی نظیر است. این هتل پنج ستاره داخل صخره های سفید سانتورینی در سطوح مختلف کنده کاری شده اند. اتاق ها و سوئیت های هتل دارای سقف ساده قوسی شکل می باشند. گردشگران می توانند از تماشای چشم انداز های فوق العاده زیبای دریا و جزیره لذت ببرند. استخرهای فیروزه ای در بالکن های بلند وجود دارند که دارای قوس های سفید رنگ حک شده می باشند. رستوران روی بالکن و سالن آب گرم ، اقامتی فوق العاده آرام درون خدمات لوکس و باشکوه را برای گردشگران به همراه دارد.
3 – هتل گرند بریتان در آتن (Hotel Grande Bretagne, Athens)
Hotel Grande Bretagne, Athens
هتل پنج ستاره ی نمادین و زیبای گرند بریتان، در قلب و مرکز شهر آتن واقع شده است، و چند قدمی با جاذبه های شگفت انگیز دنیا همچون آکروپلیس و میدان سینتاگما و پارلمان فاصله دارد. این هتل باشکوه یک دهه پس از استقلال یونان و جدا شدن از امپراطوری بزرگ عثمانی، برای یک تاجر یونانی ساخته شد. هتل گرند بریتان، نشان دهنده ی شکوه و برجستگی طراحی معماری در قرن نوزدهم میلادی می باشد و برای مسافران امکان تجربه ی اقامتی در سوئیت های مناسب سلطنتی را فراهم می کند. گردشگران می توانند در باغ پشت بام و رستوران هتل، نمای فوق العاده زیبایی از شهر قدیمی آتن را از بالا تماشا کنند.
2 – هتل بلو پالاس ریزورت، الواندا در جزيره ى كرت (Blue Palace Resort, Elounda, Crete)
Blue Palace Resort, Elounda, Crete
هتل بلو پالاس ریزورت گوهری در جزيره ى كرت در مديترانه ى شرقی به شمار می رود که استخر های بزرگ و اسپا های کنار ساحل مدل و نمونه ای متفاوت از خدمات را به مسافران ارائه می کنند. هتل بلو پالاس ریزورت دارای استخری بسیار بزرگ است که به دریا منتهی می شود و مسافران می توانند یکی از این دو گزینه ی استخر یا اقیانوس را که چند قدمی بیشتر از هم فاصله ندارند، را انتخاب کنند. راهرو های کلاسیک یونانی با ایوان هایی، از استخر ها در مواقع بارانی محافظت می کنند. در این هتل می توانید از چشم انداز های زیبای جزیره ی اسپاینا لونگا لذت ببرید و یا با شرکت در تور های گردشگری به سوی این جزیره ی باستانی سفر کنید. هتل بلو پالاس ریزورت اتاق های خصوصی، سوئیت ها، همچنین سالن های گردهمایی عمومی و یا سالن برگزاری مراسم های عروسی را در اختیار گردشگران قرار می دهد.
Perivolas, Santorini

هتل پنج ستاره ی پریولاس سانتورینی از لحاظ موقعیت قرارگیری و معماری ویژه، زیبایی فوق العاده بی نظیری دارد. این هتل معروف بر روی صخره هایی رو به دریای اژه ساخته شده است. هتل دارای استخر های بسیار بزرگی می باشد و به گونه ای طراحی شده است، که تصور کنید استخر ها به دریا چسبیده اند. این هتل درون غار هایی حکاکی شده است که قبلا محل زندگی ماهیگیران و کشاورزان بوده است و هم اکنون نمونه ای برجسته از معماری کلاسیک با تغییرات و امکانات لوکس می باشد. درب های ورودی به شکل گرد بوده و سقف های قوس دار در کنار تخت خواب ها و میز ها به چشم می خورند. استخر های آب گرم در درون اتاق ها و بالکن ها قرار دارند و نمای باشکوهی از دریا را نشان می دهند.

14 جاذبه ی توریستی برتر در فنلاند
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر