لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> 11 هتل برتر كشور اتريش جهت اقامت
11 هتل برتر كشور اتريش جهت اقامت

11 هتل برتر كشور اتريش جهت اقامت

تصور كنید در بالكن هتل محل اقامت خود نشسته اید و در حالیكه مشغول تماشای كوهستان ها و دره های آلپ تا دوردست ها هستید، قهوه اول صبح خود را میل می كنید. همچنین این امكان برای شما وجود دارد كه ازخوردن یك نوشیدنی اتریشی خوشمزه، در یك مكان بسیار مرتفع با دیواره های شیشه ای و شفاف، لذت ببرید؛ و یا در صورت تمایل نوشیدنی های دیگری در هتل های شما وجود دارند كه تركیبی از سنت و مدرنیته هستند.

انتخاب شما هر چه كه باشد، اتریش هتل های عالی دارد كه به شكلی فوق العاده برای شما مناسب خواهند بود. از یك چیز مطمئن باشید، با داشتن منظره ای دراماتیك از كوه های آلپ در پشت سر، در هر نقطه ای از اتریش اقامت داشته باشید،‌ از تماشای مناظر و چشم اندازهای كوهستانی لذت خواهید برد و البته در این كشور اسكی رفتن هم زیاد فعالیت بدی به نظر نمی رسد.
11. ای دلرز هتل اینسبراك
چشم اندازهای هتل مزبور در بیرون از آن به همان میزانی زیبا و فوق العاده به نظر می رسد كه در داخل آن. دلیل این موضوع آن است كه تصویر چشم اندازهای زیبای بیرونی در نمای شیشه ای مرتفع ترین ساختمان شهر اینسبراك منعكس می گردد. تمام 75 اتاق میهمان این هتل در 12 طبقه با داشتن چشم اندازهایی پانورامیك از كوهستان های آلپ و شهر اینسبراك پراكنده گردیده اند. سبك و طرح در این هتل چه در داخل و چه در خارج، مربوط به دوره معاصر است، اما بخش تاریخی شهر با این هتل تنها چند قدم فاصله دارد. دكوراسیون اتاق ها، مدرن و مینیمالیستی است؛ اما این چیزی از ارزش مناظر بیرونی كه از پشت پنجره دیده می شوند، كم نمی كند. پس از یك روز اقامت و گردش بر روی دامنه ها، در حالیكه تحت ماساژ قرار گرفته و از سونا استفاده می كنید، از تماشای مناظر دوردست لذت ببرید.
10. هتل اشلوس لبنبرگ
Austria Trend Hotel Schloss Lebenberg
این هتل بیش از 400 سال است كه چشم اندازهای فوق العاده ای را از دهكده كیتزبوهل برای میهمانان خود فراهم می آورد، اگرچه از سال 1967 فقط كاربری هتل داشته است. میهمانان می توانند یا در یك برج 130 ساله اقامت داشته باشند یا یك اتاق را در ساختمان جدیدتر این هتل رزرو نمایند. به هرحال تقریباً همه اتاق ها دارای امكانات و ظاهری مدرن هستند. میهمانان این هتل علاقه و اشتیاقی شدید به ورزش اسكی دارند – بسیاری از قهرمانان جهانی این ورزش از دهكده كیتزبوهل به این منطقه می آیند – اما آنها حتی علاقه ای عجیب به استخر 46 متری (151 فوت) این هتل نیز دارند. استخر مزبور كه تقریباً‌ دارای 70000 گالون آب است، چشم اندازی 360 درجه ای از مناظری تماشایی را برای میهمانان مهیا كرده است.
9. هتل شافبرگزپیتز
Schafbergspitze Hotel
زمانی كه در این هتل كه در بالای كوهستان شافبرگ احداث گردیده، اقامت می كنید، استفاده از تاكسی را فراموش كنید. به جای آن وسیله نقلیه شما یك مسیر آهنی با واگن بخاری است، مگر اینكه به خاطر بالا رفتن از كوهستان با وسایل و چمدان هایتان آزرده خاطر گردیده و نخواهید از این قطار استفاده كنید. شروع حركت از دهكده سِینت ولفگانگ و بالا رفتن از شیب دارترین مسیر ریلی با استفاده از این قطار 35 دقیقه به طول می انجامد. زمانیكه در بالای تپه حضور دارید، چشم انداز قابل تماشا از این هتل كه تحت مدیریت یك خانواده است را فقط می توان با یك لغت توصیف نمود: تماشایی. 29 اتاق این هتل دارای دكوراسیونی ساده هستند. سرویس اینترنت وای فای ارائه نمی گردد اما آیا واقعاً با حضور در چنین مكان فوق العاده ای، می خواهید زمان خود را صرف وب گردی نمائید؟ این نكته را در نظر داشته باشید كه برای رزرو هتل و وعده های غذایی،‌ فقط وجه نقد قابل ارائه است.
8. هتل بریستول سالزبورگ
Hotel Bristol Salzburg
هتل بریستول مكانی است كه در آن تجلل با قرن ها سنت و تاریخ رو به رو می گردد. این قصر در دوره ای تحت تصرف اشراف زادگان بود و احداث آن به سال 1619 باز می گردد، زمانیكه یك اسقف اعظم پایه و زیربنای این مكان را كه امروزه مركز فرهنگی تاریخی شهر سالزبورگ است را بنا نهاد. هتل بریستول خانه ای دور از خانه برای اشراف زادگی و افراد مشهور است، از امپراطور فرانز جوزف گرفته تا د ساوندآو میوزیك كست. مبلمان این هتل، زیبایی و تجلل را به ارمغان آورده است؛ اتاق میهمانان دارای لوستر و چلچراغ می باشد. بعضی از درب ها هم اصلی و دست نخورده باقی مانده اند.
7. هتل اینترالپن در منطقه تیرول
Interalpen-Hotel Tyrol
هتل اینترالپن بیشتر از اینكه تفریحگاهی در مجاورت كوهستان های آلپ باشد، شبیه به یك مجتمع تفریحی ساحلی است. و مادامی كه در مورد آن اطلاعاتی نداشته باشید،‌ واقعاً شبیه به یك مجتمع ساحلی به نظر می رسد. تفریحگاه های ساحلی در اصل همراه با استخرهای روباز و چترهای بزرگی كه دارند،‌ توسط جنگل ها احاطه نمی شوند و یا كوهستان ها در مجاورت آنها وجود ندارند. اما این هتل ویژگی مذكور را دارا است. این هتل كه در یك دوره بزرگترین هتل در مجاورت آلپ بوده است، دارای یك ساختمان مثلثی شكل است كه 600 تختخواب را در بر دارد. در هر كدام از سه انتهای این ساختمان مثلثی شكل، سه طبقه وجود دارد، كه در قسمت فوقانی به شش طبقه می رسد. این هتل كه در دهكده المپیكی سیفلد واقع شده، دارای یكی از بزرگترین اسپاهای سلامتی در منطقه آلپ می باشد.
6. گراند هتل وین
Grand Hotel Wien
این هتل اولین هتل لوكس وین بوده كه در سال 1870 افتتاح شده است. هتل عصر طلایی كه برای طبق مرفه ارائه خدمات می نماید، میزبان جشن سالگرد 50 سالگی آهنگسازی جان استرائوس دوم بوده كه در سال 1894 برگزار شد. سپس همزمان با آن جنگ جهانی دوم آغاز گردید. در دهه اول جنگ این عمارت توسط نیروهای شوروی سابق و در بیست سال بعدی توسط آژانس بین المللی انرژی اتمی اشغال گردید. در سال 1989 كاربری آن به هتل تغییر یافت. مجموعه گراند هتل تحت بازسازی قرار گرفت كه بازیابی و ترمیم نمای بیرونی آن از جمله فعالیت های بازسازی بود.
5. اشلوس فوشی
Schloss Fuschl
زمانی كه قدم در این هتل كه در سال 1450 احداث شده است، می گذارید، گویی وارد یك داستان افسانه ای شده اید. این مجموعه بر روی یك شبه جزیره جنگلی در دریاچه فوشی قرار گرفته، بعدها تبدیل به یك اقامتگاه شخصی شده و سپس محل سكونت یك مقام عالی رتبه حزب نازی شد. اشلوس فوشی دارای 110 اتاق و 7 سوئیت ساخته شده در برج می باشد. داخل سوئیت ها با تصاویر و نقاشی هایی از هنرمندان و اساتید كهن تزئین گردیده اند. حتی اگر در یك اتاق هم اقامت داشته باشید، می توانید آثار این هنرمندان را در بخش های عمومی و مشترك نظاره گر باشید. این هتل كلكسیونی از خودروهای قدیمی را دارد به نحوی كه در صورت تمایل می توانید آنها را برانید.
4. آكوا دُم هتل، لانگنفلد
Aqua Dome Hotel, Langenfeld
از طریق لم دادن در یك استخر در آكوا دُم هتل در منطقه لانگنفلد، تمام نگرانی ها و فشارهای روانی خود را به دست فراموشی می سپارید. این هتل دارای دو استخر داخلی گرم شده از طریق آب گرم می باشید و یا اینكه می توانید در یكی از استخرها و اسپاهای روباز در حالیكه مشغول تماشای مناظر كوهستان آلپ هستید، به استراحت بپردازید. این هتل لوكس دارای یك معماری خلاقانه، از جمله یك سازه مخروطی شكل در مجاورت استخرهای روباز می باشد. با 200 اتاقی كه دارد، میهمانانی كه تجربه حضور در این هتل را داشته اند، می گویند كه این مجموعه خدماتی ارزنده به زوج ها ارائه می دهد اما خانواده های دارای فرزند را هم فراموش نكرده و دارای باشگاهی مخصوص كودكان نیز می باشد.
3. سافیتل استفانسدُم، وین
Sofitel Stephansdom, Vienna
شهر وین اغلب به عنوان یك شهر بسیار سنتی در نظر گرفته می شود. به احتمال زیاد انتظار دارید این شهر آخرین شهری باشد كه در آن یك آسمان خراش پیشرفته و نوین دیده شود. چنین سازه ای در این شهر وجود دارد و آن سافیتل استفانسدُم است، ساختمانی كه بوی مدرنیته از همه جای به مشام می رسد. با این حال تاریخ و مسائل تاریخی به فراموشی سپرده نشده است، به طوریكه برای داشتن سفری به گذشته های این شهر و كشور، می توانید از پشت پنجره منطقه تاریخی وین و كانال دانوب را تماشا كنید. 182 اتاق این هتل به رنگ سفید، خاكستری یا سیاه می باشند، همراه با مبلمان ها و تزئیناتی مدرن كه جنبه احساسی قوی تری را به پیشرفته بودن آن افزوده است. این هتل مسحوركننده و جذاب در سال 2010 افتتاح گردید.
2. گراند هتل زل آم سی
Grand Hotel Zell Am See
اقامت در این هتل، به معنی بازگشت به عصر تمدن و فرهنگ است: یعنی عصر طلایی. این عمارت ساخته شده در اواخر قرن نوزدهم میلادی‌ كه در مجاورت سواحل دریاچه زل قرار گرفته است، بازتاب دهنده عظمت و شكوه آن دوران طلایی است. این هتل 130 اتاقی دارای یك استخر به سبك رومیان و نیز یك اسپای درمانی است. این هتل اتریشی با پشت زمینه ای از مناظر فوق العاده كوهستان های آلپ، شباهت زیادی به سرزمین عجائب در فصل زمستان دارد. این هتل مناسب خانواده ها است، به نحوی كه كودكان، حمام و باشگاه مخصوص به خود را دارند.
1. هتل مجلل نیدوم كژوال
Nidum Casual Luxury Hotel

با اقامت در این هتل احساس خوشی و راحتی سریع و آسان بدست می آید، چرا كه چشم اندازهای جذاب آن، به آرامش شما كمك فراوانی می نمایند. از تماشای منظره های قابل دسترس از استخرهای فوق العاده موجود در فضای باز و یا از چشم اندازهای قابل مشاهده مربوط به دهكده های سیفلد پلاتو از داخل اتاق خود لذت ببرید، چشم اندازهایی كه همیشه كوهستان جزئی از پشت زمینه آن هستند. این هتل چند داستانی كه بر روی دامنه كوهستان احداث گردیده است، یكی از بزرگترین اسپاهای اتریش را همراه با سونا، حمام بخار و استخر داخلی دارا است. تمام این امكانات پس از یك روز كامل اسكی روی دامنه های المپیكی، برای شما احساس آرامش خاطر به ارمغان می آورند.

خوابیدن زیر سقف آسمان پرستاره در اقامتگاه‌ حبابی مالدیو
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر