لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> انواع سفر >> 10 ماجراجویی وحشتناک در ایالت متحده امریکا
10 ماجراجویی وحشتناک در ایالت متحده امریکا

10 ماجراجویی وحشتناک در ایالت متحده امریکا

1 – دره نوردی در پارک ملی زیون، ایالت یوتا (Canyoneering in Zion, Utah)
یوتا ایالتی بزرگ در قسمت جنوب غربی آمریکا است و دارای سرزمین های وسیع می باشد، همچنین بیشترین تعداد دره های باریک در سرتاسر جهان، در ایالت یوتا واقع شده است. این دره ها و شکاف های عمیق به خاطر فرسایش در پوسته ی زمین ایجاد شده است. این ناحیه ی گردشگری در خارج از پارک ملی زیون (صهیون) واقع شده است و یک دره با مالکیت خصوصی می باشد. گردشگران تنها توسط کمپانی ماجراجویی زیون می توانند به این ناحیه سفر کنند. هنگامی که از پرتگاه عمودی و صخره هایی 140 متری با طناب به سمت پایین فرود می آیید، در صورت احساس خطر، هیچ کس صدای تان را نخواهد شنید. صعود از طریق پلکان ثابتی که به دیواره های صخره ها وصل شده است، 472 پله می باشد: هنگام صعود مراقب باشید و به سمت پایین نگاه نکنید.
2 – قایقرانی در پارک ملی گرند کنیون، آریزونا (Raft the Grand Canyon, Arizona)
Raft the Grand Canyon
سالانه حدود 20 هزار ماجراجو در قایقرانی در رودخانه کلرادو شرکت می کنند، موج های این رودخانه تا پارک ملی گرند کنیون ادامه دارد و ممکن است این قایقرانی یک روز تا دو هفته ادامه داشته باشد. تفریح در دیوار هایی از آب برای افراد ضعیف مناسب نمی باشد. شدت و سرعت آب گردشگران را از نکته ی امن به سوی آب های در حال چرخش و پر خروش می کشاند. نفس نفس زنان و زنده به خشکی خواهید رسید. در صورتی که تمایل به شرکت در چنین ماجراجویی را دارید، قبل از سفر بهتر است که رزرو کنید.
3 – غواصی شبانه در مانتا، هاوایی (Night Snorkelling with Mantas, Hawaii)
Night Snorkelling with Mantas
یک هتل بزرگ در هاوایی، 40 سال پیش با قرار دادن چراغ هایی پر قدرت در زیر آب های خلیج کیاهو در بیگ آیلند هاوایی (جزیره ی بزرگ هاوایی)، یک جاذبه ی معروف گردشگری را پدید آورد. نور این چراغ ها موجب جذب تعداد زیادی از پلاکتون ها شده است. یکی از خانواده های ساکن مانتا که برای جمعیت انبوهی که در کلوب های شراتون گردهم می آیند، نمایش های شبانه اجرا می کنند. گردشگران با شرکت در تور هایی می توانند به غواصی بپردازند و رقص و بازی حیوانات زیر آب را تماشا کنند.
4 – پیاده روی در سرزمین فرشته ها – پارک ملی زیون، ایالت یوتا (Hike Angel’s Landing, Zion, Utah)
Hike Angel's Landing
از نظر همه ی گردشگران با پیاده روی در سرزمین فرشته ها بهترین تجربه را خواهید داشت. در طول پیاده روی شاید نیاز به بالاروی و صعود داشته باشید، از زنجیر هایی که در صخره ها قرار داده شده کمک بگیرید، اینها تنها وسیله ی کمکی برای نجات شما از پرتاب شدن و سقوط به سمت پایین می باشند. در ارتفاعات با استفاده از روش های پیچی و چپ راست حرکت کنید تا کمتر دچار سرگیجه شوید، افرادی که تناسب اندام معمولی دارند می بایستی بتوانند صعود 450 متری را مدیریت کنند. با رسیدن به آخرین کیلومتر، مناظر دیدنی و بی نظیری خواهید یافت. به صعود خود ادامه دهید.
5 – کایاک سواری در بندر یخی، آلاسکا (Kayak Glacier Bay, Alaska)
Kayak Glacier Bay
در محیط و دنیای فانتزی پارک ملی با مساحت 1.3 میلیون هکتاری نزدیک شهر جونو، که آیسبرگ ها و یخچال های یخی شناور می باشند، پارو بزنید. گردشگران می توانند قایق های انفرادی کرایه کنند یا در تور های چند روزه قایقرانی شرکت کنند و به همراه راهنما به سوی خلیج کوچک جان هاپکینز پیش بروند. حیات وحشی که در اطراف ساحل و در اطراف قایق وجود دارد را تماشا کنید. قبل از گرم شدن کره زمین و آب شدن کوه های یخ بهتر است که فرصت این تجربه ی بی نظیر را از دست ندهید.
6 – ماجراجویی با جیپ سواری در ناحيه موآب، ايالت یوتا (Hummer Adventure, Moab, Utah)
Hummer Adventure
تجربه ی یک ماجراجویی دیگر در ناحيه موآب پر از هیجان است. در این ماجراجویی شخص دیگری رانندگی جیپ را در ناحیه ی انتقام جهنمی بر عهده دارد و این خیال هر گردشگری را آسوده و راحت می کند. این منطقه تفریحی که سراسر پر از تپه های سنگی است، یکی از نواحی محبوب گردشگری در میان دوچرخه سواران کوهستانی و طرفداران رانندگی با خودرو همه جارو ارتش آمریکایی است. در این ماجراجویی بلند ترین فریاد ها هنگام صعود از شیب های سنگ بزرگ قرمز رنگ، سر داده می شود. اما ماجراجویانی که صعود کرده اند می بایستی به فکر پایین آمدن نیز باشند.
7 – گردش در جاده رهسپار خورشید، پارک ملی گلسیر، مونتانا (Cycle Going-to-the-Sun Road, Glacier NP, Montana)
Cycle Going-to-the-Sun Road
گفتنی است که در طول بهار، گردشگران اجازه ندارند در جاده پارک ملی گلسیر، رهسپار خورشید از وسایل نقلیه استفاده کنند و تنها استفاده از دوچرخه آزاد می باشد. در مدت بهار دیگر نگران ترافیک سنگین نباشید و به راحتی در طول 24 کیلومتر کوهستان های پوشیده از برف را با رکاب زدن طی کنید و یا می توانید در تور هایی همراه راهنما در این گردش شرکت کنید. با رسیدن به ارتفاعات و تماشای زیر پایتان احساس خستگی ناپذیری را تجربه خواهید کرد.
8 – زیپ لاین سواری در بلند ترین زیپ لاین کوه های کتزکیل، نیویورک (Ride America’s highest zipline, Catskills, NY)
Ride America's highest zipline
تور های زیپ لاین سواری در نیویورک، بلند ترین، طولانی ترین و سریع ترین زیپ لاین آمریکا به شمار می رود، با این زیپ لاین بیش از 7 کیلومتر بر فراز جنگل های کتزکیل عبور کرده و به سرعت 80 کیلومتر در ساعت خواهید رسید. بهتر است که برنامه ریزی کنید و همزمان با تغییر آب و هوا و شروع پاییز، این ماجراجویی را همراه با صدای جیک جیک برگ های پاییزی تجربه نمایید. همچنین می توانید در زیر نور ستارگان زیپ لاین سواری را تجربه کنید.
9 – تفریح در شهربازی ماشین آلات سنگین، لاس وگاس (Operate heavy machinery, Las Vegas)
Operate heavy machinery
این گزینه یک تجربه در حیات وحش به شمار نمی رود، اما آرزوی هر کودک بزرگی است که با ماشین آلات سنگین بازی کند. می توان گفت افراد زیادی دوست دارند جرثقیل سواری یا استفاده از بیل مکانیکی را تجربه کنند. در ابتدا آموزش های لازم به ماجراجویان داده می شود تا بتوانند به تنهایی با استفاده از دستگاه ها برجی از تایر بسازند یا مسیر قطار هوایی درست کنند. گفتنی است که در این پارک تفریحی از بالابر جرثقیل به عنوان سفینه هوایی استفاده شده است و دیگر لوازم تفریحی نیز همگی از ابزار آلات تشکیل شده اند.
10 – پیاده روی در مسیر نرو یا باریک، پارک ملی زیون، ایالت اوتا (Hike The Narrows, Zion, Utah)
Hike The Narrows

در مسیر پیاده روی نرو تریل یا باریک، ماجراجویی های رودخانه نوردی را تجربه خواهید کرد. هنگام عبور از صخره هایی که 300 متر در دره زیون، در رودخانه ی ویرجین امتداد دارد تا کمر زیر آب خیس خواهید شد و این خود بخشی از تفریح و لذت ماجراجویی به شمار می رود. در صورتی که آب سرد باشد می توانید لباس خشک اجاره کنید. بهتر است برای حفظ تعادل تان بر روی صخره های سست به پیاده روی ادامه دهید. از مسیر پیاده روی در معبد سیناواوا ( Temple of Sinawava ) که یک مسیر محبوب گردشگری است، شروع کنید و تا جایی که می توانید به قدم زدن ادامه دهید، در هنگام عبور از این مسیر باریک جاذبه های تماشایی، کوه های ماسه ای و وال استریت باریک را مشاهده خواهید کرد و از این پیاده روی لذت خواهید برد.
هنگام ماجراجویی در ایالت متحده آمریکا، در صورتی که گرفتار شوید صدای تان شنیده نخواهد شد. در انتخاب مقصد و نوع ماجراجویی دقت کنید تا لحظات به یاد ماندنی و پر هیجانی تجربه کنید و با برنامه ریزی با وبسایت رزرو آنلاین هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.

مهم ترین مراکز اسکی یوتا، آمریکا
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر