لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> ورزش های غیر آبی جزیره کیش
ورزش های غیر آبی جزیره کیش

ورزش های غیر آبی جزیره کیش

جزیره ی زیبای کیش، با جاذبه های بی نظیر و منحصر به فرد خود، همواره یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری ایران به شمار می رود. جاذبه هایی همچون دریای نیلگون و مرجانی خلیج فارس، مراکز خرید، هتل ها و انواع تفریحات کیش، این جزیره ی زیبا و مرجانی را به یکی از جذاب ترین قطب های گردشگری مبدل کرده است. کیش با زییایی های طبیعی و جاذبه های گردشگری مدرنی که در خود جای داده است، یکی از مکان هایی است که گردشگران با علاقه و اشتیاق زیاد آن را برمی گزینند تا هم از جاذبه های طبیعی و هم از امکانات رفاهی و تفریحی آن استفاده کنند. جزیره ی کیش با در نظر گرفتن تمام نیازها و خواسته های افراد در سنین مختلف، توانسته رویای یک سفر خیال انگیز، مهیج، شاد و در عین آرامش بخش را برای گردشگران به واقعیت تبدیل کند.
سواحل زیبا و نیلگون کیش، مراکز خرید، پلاژهای ساحلی، دیدنی های باستانی و هتل های کیش از مهم ترین جاهای دیدنی کیش
هستند. اما گروهی از گردشگران علاوه بر استفاده از این جاذبه ها، در جستجوی فعالیت های پر هیجان و متنوعی تری هستند، این گروه از گردشگران که ورزش دوستان و علاقمندان به فعالیت های ورزشی هستند، از انجام فعالیت های ورزشی در اوقات فراغت لذت برده و از این فعالیت ها انرژی زیادی دریافت می کنند. به همین دلیل این جزیره وسیع ترین و مجهزترین امکانات ورزشی را در خود جای داده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی مراکز ورزشی کیش بپردازیم، تا شما هم با امکانات و مراکز ورزشی کیش بیشتر آشنا شوید. با ما همراه باشید و فراموش نکنید ایران هتل در تمامی سفرها همراه شماست. شما می توانید با رزرو هتل در کیش هوشمندانه و آسوده خاطر سفر کنید. ایران هتل با رزرو آنلاین هتل ترنج کیش بهترین سفرها را برای شما آرزو می کند.

مراکز ورزشی جزیره ی کیش
باشگاه سوارکاری کیش
: باشگاه سوارکاری کیش در مجاورت دهکده ی المپیک واقع است. این باشگاه با وسعت 50 هکتار در سال 1372 برای برگزاری مسابقات بین المللی کیش تاسیس شد. در حال حاضر این باشگاه از امکانات بسیار مدرنی برخوردار است، این امکانات شامل: مانژ مخصوص تمرین، چندین اصطبل، مانژ کورس و کلینیک مخصوص دامپزشکی است. احداث پیست کورس، احداث قسمتی از مانژ صحرایی برای گشت آزاد، فضای سبز و ساخت جایگاه های لازم باعث شده که این باشگاه قابلیت میزبانی مسابقات اسب دوانی کشور را داشته باشد و در حال حاضر چندین دوره مسابقات مختلف مانند مسابقات اسب دوانی زمستانی در آن برگزار شده است. این مجموعه با داشتن 60 راس اسب از نژادهای دوخون، دوره سوری و عرب مورد استقبال علاقمندان سوارکاری واقع شده است.
ابعاد مانژ استاندارد این باشگاه 60 *40 متر
و ابعاد مانژ تمرینات آن 50* 40 متر می باشد.
شماره ی تماس: 4423649

ساعات کار: 17:30 الی 20:30
استادیوم فوتبال جزیره کیش

استادیوم فوتبال: استادیوم و زمین های فوتبال کیش مجموعه ای با مساحت 64284 متر مربع است.
این مجموعه شامل یک استادیوم بین اللملی 8000 نفره
دو زمین چمن استاندارد بین اللملی با ابعاد 65* 40 با جایگاه تماشاچیان
یک زمین چمن تمرینی با وسعت 11000 متر مربع
دو زمین چمن فوتسال با وسعت 2000 متر مربع
زمین چمن مصنوعی فوتبال میرمهنا با وسعت 9900 متر مربع
و سه زمین خاکی می باشد. وجود زمین های مرغوب، امکانات جانبی مانند دوش و رختکن، سکوی تماشاچی و آب و هوای منحصر به فرد جزیره، باعث شده تیم های دسته ی یک لیگ کشور اردوهای خود را در این جزیره برپا کنند. از ویژگی های دیگر این مجموعه همجواری آن با سالن استخر، سونا، جکوزی و بدنسازی المپیک می باشد.
شماره ی تماس: 4423648
بولینگ مریم
مجموعه ورزشی بولینگ مریم: بولینگ مریم یکی از بزرگترین سالن های بولینگ ایران به شمار می رود. این مجموعه چشم اندازی زیبا و رو به دریا دارد و در سال 1383 با هدف جذب خانواده ها و ایجاد محیطی امن و استاندارد برای گذراندن اوقات فراغت جوانان در جزیره راه اندازی شد.
بولینگ: این مجموعه دارای 16 خط طراحی شده با استاندارد جهانی است و در هر خط 4 نفر می توانند بازی کنند. این سالن با سیستم Black Light نورپردازی شده است.
بیلیارد: سالن بیلیارد در طبقه ی همکف این مجموعه قرار دارد، میزهای بازی اسنوکر، ایت بال و پیرامید در این سالن ها موجود است.
سالن بدنسازی: این سالن با امکانات کامل در دو سانس برای آقایان و خانم ها در دسترس است، سالن صبح متعلق به خانم ها و سانس شب متعلق به آقایان می باشد.
جکوزی: این مجموعه دارای سالن های جکوزی برای خانم ها و آقایان می باشد، که همزمان با هم کار می کنند.
از امکانات دیگر این مجموعه دنیای بازی، رستوران و کافی شاپ می باشد.
ساعات کار: 11 صبح تا 2 بامداد
شماره ی تماس: 4421121
آدرس: کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا، بولینگ مریم
دوچرخه سواری در کیش
پیست دوچرخه سواری: یکی از طولانی ترین و زیباترین مسیرهای دوچرخه سواری در کیش قرار دارد. این مسیر 75 کیلومتری به موازات نوار ساحلی و کاملا مستقل از مسیر اتومبیل رو احداث شده است. در این جزیره ایستگاه های ویژه ای در نظر گرفته شده که به علاقمندان دوچرخه کرایه می دهند. این ایستگاه ها در بخش های مختلف جزیره مانند: اسکله ی تفریحی، فاز دو صدف، جنب بازار مرجان، پرشین گلف و کشتی یونانی قرار دارند. در این مسیر چشم اندازهای زیبایی از دریا، سواحل، بوستان ها و نخلستان ها را مشاهده خواهید کرد.
والیبال ساحلی در کیش
والیبال ساحلی: متشکل از سه زمین اختصاصی همراه با نور پردازی استاندارد با سه شیفت کاری با کلیه ی امکانات جانبی قابل استفاده برای آقایان در پلاژ آقایان و خانم ها در پلاژ خانم ها می باشد.
پلاژ بانوان: در ساحل شمالی جزیره و با وسعت 15 هزار متر مربع احداث شده است.
ساعات کار: در زمستان 12 تا 16 و در تابستان: 10 الی 20
شماره ی تماس: 4424624
ورزش های غیر آبی کیش
پلاژ اقایان: در ساحل شمال شرقی جزیره قرار دارد، این پلاژ برای استفاده در شب نیز نورپردازی شده و مساحت آن ده هزار متر مربع است و در آن سه زمین والیبال ساحلی، زمین فوتبال ساحلی و زمین هندبال وجود دارد. ساعات کار پلاژ: از 9 صبح تا 5 عصر می باشد.
استخر:مجموعه ی استخر سرپوشیده ی کرانه: سونا، جکوزی، سالن آمادگی جسمانی
شماره ی تماس:4423738
استخر روباز المپیک: با سقف سازه های فضایی
شماره ی تماس:4420335
استخر شایگان: این مجموعه در هتل شایگان قرار دارد و شامل استخر، سونا و سالن بدنسازی است و همه روزه در دو بخش خانم ها و آقایان پذیرای علاقمندان می باشد. ساعات کاراستخر خانم ها: 9 تا 16 و آقایان 16 الی 1 بامداد است.
شماره ی تماس: 4420661
ورزش های غیر آبی کیش
تنیس: این مجموعه با 12000 متر مربع شامل:
10 باب زمین خاکی برابر با استاندارد های بین اللملی
و استادیوم تنیس ویژه ی مسابقات بین اللملی با ظرفیت 6000 نفر تماشاچی می باشد.
شماره تماس: 4423613
زمین تیراندازی درکیش: زمینی به مساحت 3500 متر مربع و یکی از زیباترین کورت های تیراندازی کشور می باشد که با چمن مصنوعی مفروش شده و دارای 30 سیبل و تجهیزات و ادوات تیراندازی می باشد.
شماره ی تماس: 09357763391
سالن اسکواش: دارای دو زمین استاندارد و بین اللملی با مساحت 600 متر مربع است که روزهای زوج مختص خانم ها و روزهای فرد مخصوص آقایان می باشد.
ساعات کار: صبح ها 10 تا 12 و بعد از ظهر 18 الی 22
شماره ی تماس: 4424423
سالن چند منظوره ی المپیک: این مجموعه با مساحت 2500 متر مربع در 11 رشته ورزشی از جمله والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتسال، ژیمناستیک،کشتی، تکواندو،جودو، ووشو وشطرنج و… فعالیت دارد.
شماره ی تماس: 4423505
ورزش های غیر آبی کیش
تنیس روی میز: سالن تنیس روی میز کیش با امکانات خاص و ویژه برای خانم ها و آقایان و همچنین دانش آموزان در این روزها فعالیت می کند.
روزهای زوج آقایان: 9 الی 13 روزهای فرد خانم ها: 9 الی 13
روزهای جمعه: 9 الی 13 خانم ها 17 الی 23 آقایان
آدرس: کیش میدان المپیک – شماره ی تماس: 44423128
سالن پینگ پنگ
: این سالن با امکانات ویژه و استاندارد در زمینی به مساحت 500 متر مربع در میدان المپیک واقع شده است.
ساعات کار برای خانم ها: 9 الی 13 روزهای فرد و ساعت 17 الی 21 روزهای زوج روزهای جمعه: از ساعت 9 تا 13
ساعات کار برای آقایان: 9 الی 13 روزهای زوج و ساعت 21 الی 23 روزهای فرد روزهای جمعه: از ساعت 17 الی 23
شماره ی تماس: 4423128
ورزش های غیر آبی کیش
پیست اسکیت: این پیست با وسعت 1000 متر مربع در کنار اسکله ی تفریحی واقع شده است.
شماره ی تماس: 4424491
پیست اسکیت روی یخ دامون: این پیست با مساحت بیش از 200 متر مربع در سالنی به وسعت 450 متر مربع در طبقه ی دوم مرکز خرید دامون واقع شده است.
آدرس: کیش، بلوار ایران خیابان وصال، مرکز خرید دامون طبقه ی دوم
شماره ی تماس: 07644459860

معرفی هتل خوب در کیش
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر