لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> چگونه شغل خود را رها کنید و به دور دنیا سفر کنید
چگونه شغل خود را رها کنید و به دور دنیا سفر کنید

چگونه شغل خود را رها کنید و به دور دنیا سفر کنید

هی، شما. بله شما. در حالیکه رییس شما چند سانتی متر آن طرفتر نشسته است، یک نفر در محل کار محتاطانه روی این مقاله کلیک می کند. ما راز شما را می دانیم :دلتان می خواهد همه چیز را رها کنید و یک بلیط یکطرفه به کل دنیا رزرو کنید؟ پس با خواندن این مطالب با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.
ما شما را قضاوت نمی کنیم. در حقیقت ما به دنبال حمایت شما هستیم. در وب سایت ایران هتل ما درتمام مدت با افرادی صحبت می کنیم که از 9 تا 5 تمام وقت کار می کنند تا برای انجام این کار نکات لازم را یاد بگیرند و کسب تجربه کنند.

از زوج هایی که عاشق غذا و ماجراجویی هستند و بعد ازدواج با افراد خانه قطع ارتباط می کنند تا به تنهایی سفر کنند گرفته تا والدینی که به ادامه تحصیل فرزندانشان در همه جای دنیا معتقدند، ما لیستی از بهترین پیشنهادات و تجربیات را گردآوری کرده ایم تا الهام بخش شما در تحقق آرزوهایتان باشد.

از پاداش نقدی و برنامه های وفاداری مشتری استفاده کنید
دین و جولی کوچی بعد از عهد بستن با یکدیگر کارشان را رها کردند و قبل از اولین سالگرد ازدواجشان به 20 کشور دنیا سفر کردند.

آنها وبلاگی با نام امریکایی های خیلی چاق دارند اما هنوز شروع به تبلیغات و یا دریافت پول بابت پست های پشتیبانی شده در برنامه اینیستاگرام نکرده اند. به جای آن، متکی به برنامه های وفاداری مشتری، وب سایت Ebates و کارت های اعتباری هستند که پول خرج شده را بازگرداند.
روزهای تعطیلی خود را ذخیره کنید

اگر شغلی دارید که برای روزهای تعطیل بلا استفاده پول پرداخت می شود، همه آن ها را ذخیره کنید تا در نهایت مقدار قابل توجهی به دست بیاورید. دین و جولی کوچی هم همینکار را کردند.
آن ها گفتند که ما امریکایی های معمولی هستیم که هفته های تعطیلی خیلی زیادی داریم و خوشبختانه بابت آن پول دریافت می کنیم.
Use cash back rewards and loyalty programs.

قبل از رفتن کمتر پول خرج کنید

کسی دی پکول در 27 سالگی سریعترین فردی شد که اوایل امسال از هر کشوری در سراسر دنیا بازدید کرد. این ماجراجو در 18 ماه و 10 روز تقریبا به 200 کشور سفر کرد.
او گفت: بسیاری از برنامه ریزی ها و حتی پس اندازها باعث این ماجرا شد، من محبور بودم زندگی اجتماعی ام را رها کنم و رابطه ای نداشته باشم. او بیشتر زمان خود را صرف پرستاری بچه کرد و قبل از ترک کار 10000دلار پس انداز کرد.
) دین و جولی کوچی همچنین گفتند که آن ها استار باکس و بیرون غذاخوردن را ترک کردند تا قبل از شروع سفر بیشتر در بودجه صرفه جویی کنند(.

دی پکول در حالیکه سعی داشت رکورد شکنی کند پول زیادی نداشت اما وقتی زمان ساپورت مالی بقیه سفرهایش رسید شروع به تبلیغ خود و مجاب کردن شرکت ها از طریق لینکدین و ایمیل و همچنین همکاری با سازمان ها برای صحبت در مورد سفرهایش کرد، خلاق تر شد.


با افراد محلی بمانید
Stay with locals.

وقتی سی امین سالگرد تولد ملیسا روی فرا رسید، این مسافر مشتاق هدف جدیدی برای خودش تعریف کرد: تا پایان دهه 20 به 200 کشور سفر کند.
او به INSIDER. گفت: در شرف وارد شدن به 30 سالگی در حال دچار شدن به یک بحران بودم چون ازدواج نکرده بودم فرزندی نداشتم و باید قبل از اینکه سی ساله میشدم کاری جالب انجام می دادمپ اما چه کاری باید انجام دهم?
او در سی سالگی در قطب جنوب یعنی صدمین کشور و هفتمین قاره ای که بازدید کرده بود، با استفاده از پول خودش به هدفش رسید. و روشش برای پس انداز پول بیشتر مهمان شدن در خانه دیگران بود.
شبکه آنلاین میلیون ها نفر را در در بیش از 230 کشور دنیا با میزبانی افرادی که مایلند مسافران به طور رایگان در خانه آن ها اقامت داشته باشند، به یکدیگر متصل می کند. علاوه بر پس انداز کردن پول، روی به خدماتی که به او این امکان را داد تا مقاصدش را از نگاه محلی ها ببیند، ارج نهاد.

او گفت: تعامل با افراد محلی برای سه روز در مقایسه با اقامات به مدت دو هفته، تجربه کاملتری است.


از اینستاگرام به نفع خود استفاده کنید
Use Instagram to your advantage

ما اولین کسانی خواهیم بود که وبلاگ نویسان مسافرتی یعنی جک موریس 26 ساله و لورن بولن 24 ساله که در فیجی با هم ملاقات کردیم را تصدیق می کنیم.
اما موریس که به عنوان یک کوهنورد ورشکسته کار خود را شروع کرد، در حال حاضر برای هر پست اینیستاگرامی 9000 دلار دریافت میکند و نکاتی را در این زمینه برای همه ما بیان می کند.
در وبلاگ او با نام ‘ آیا شما سفر می کنید ‘ او نشان داد که به زیباشناسی بسیار اهمیت می دهد یعنی از بیدار شدن در سپیده دم برای عکاسی کردن در مکان های عمومی قبل از شلوغ شدن تا سفر با یک سه پایه و تایمر برای گرفتن عکس های کامل که 2.3 میلیون فالوور اینیستاگرامی او، او را با این عکس ها می شناسند.
موریس گفت برای ادیت عکس هایش به جای استفاده از فیلترهای اینیستاگرام از لایت روم استفاده می کند. همچنین گفت به شبکه نگاه می کنم و سعی میکنم تصویر بعدی را برنامه ریزی کنم تا مطابق با محتوای مورد نظر من باشد.

او همچنین از اینیستاگرام برای پیدا کردن مقاصد برای بازدید و گرفتن عکس استفاده می کند.
فقط بپرسید
Just ask

اریکا اون، کلمنت کووالنکوی 22 ساله و جولی السن برگر 23 ساله را در یک کلاب در نروژملاقات کرد. او این مساله را اینگونه مطرح کرد: در حالیکه تفاوات های زیادی بین سفرهای ما وجود داشت یعنی من در سفر خانوادگی با برادرم بودم و این دو رفیق در یک سفر ماجراجویانه بودند، یک چیز وجود داشت که خیلی حایز اهمیت بود: ما آن شب برای اقامت در آن اتاق پول پرداخت کردیم اما آن دو نه.
این دو دوست دور دنیا را سفر کرده بودند و خدماتی مثل اقامت در هتل، غذا خوردن ، بلیط گرفتن و بیشتر کارهای دیگر را نیز رایگان و فقط با پرسش دریافت کرده بودند. آن ها در ماموریتی برای اثبات این هستند که غریبه های مهربان وجود دارند که وقتی پروژه خودمان را با آن ها به اشتراک می گذاریم ما را با آغوش باز می پذیرند.
البته آن ها کار مبادله انجام می دهند به این صورت که: اکنون آن ها برای ماندن در خانه یک خانواده در سوید در حال کار کردن هستند. آن ها به T+L گفتند که ما به نوسازی یک خانه کمک کردیم و در عوض غذای رایگان و جای خواب دریافت کردیم.

و وقتی آن ها در رستوران های عمومی غذای رایگان دریافت نمی کنند، سطل های زباله خارج از فروشگاه های خواربار فروشی را می گردند و با این وجود بازهم می گویند غذای زیادی دریافت می کنند که هنوز ماندگاری دارد.
به این کار به چشم تجربه یادگیری نگاه کنید
Make it a learning experience

به همان اندازه که تصمیم گیری برای تغییر زندگی و سفر آن هم وقتی تنها هستید می تواند دلهره آور باشد، به همان اندازه هنگام وجود کودکان باید مسایل بیشتری را مد نظر قرار داد.
سارا بلین یک وکیل و مادر که قبلا معلم دبیرستان بود، به قصد سفر به کل دنیا دو دخترش را از مدرسه بیرون آورد. برای اطمینان از اینکه فرزندانش که در پایه دوم و هفتم هستند در سال تحصیلی پیش رو آموزش مناسب تری داشته باشند، او در حال برنامه ریزی سفر خانوادگی بر اساس برنامه درسی مدارس است.

بلین در گفتگو با واشنگتن پست گفت: من می خواستم این فرصت را داشته باشیم که به جای خواندن کتاب در مورد جهان از طریق تجربه چیزهایی یاد بگیزیم. با این وجود او گفت که با معلمان دخترانش در تماس است تا مطمین شود که هنگام بازگشت به خانه درس های مهم سال تحصیلی را از دست نداده باشند.


در جاده خانه متحرک داشته باشید
Take your home on the road

تری و جنیفر کانستانت به جای اینکه به فکر حفظ کارشان باشند و رشد فرزندشان را نبینند، تصمیم بر فروش خانه شان و خریدن یک خانه ی موتوری (اتومبیل دارای رختخواب و یخچال و مستراح و غیره ویژه ی سفرهای تفریحی) گرفتند.
از آن زمان این خانواده از اسپانیا شروع به سفر کرده اند و سپس به پرتغال، بیشتر کشورهای اروپایی و افریقا رفته اند، در عین حال وبلاگی به نام Travel As They Grow باز کردند تا هزینه هایی که زمانی برای پرستاری از فرزند کوچکشان اتان پرداخت می کردند را پس انداز کنند.
جنیفر به T+L گفت: مجبور بودم برای مراقبت از پسرم به کس دیگری پول بدهم در حالیکه سر کارم همچنان که به بیرون از پنجره خیره بودم در آرزوی روزی بودم که بتوانم خودم او را بخوابانم.

پیشنهاد خانواده کانسانت به دیگر والدین در حال سفر این است که روزانه یک فعالیت اصلی یا بازدید از یک شهر را در برنامه خود داشته باشند و در یک زمان بیش از دو ساعت رانندگی نکنند. آن ها از سایت Search For Sites برای پیدا کردن اردوگاه های شبانه رایگان استفاده می کنند تا اتان بتواند با کودکان دیگر تعامل داشته باشد.


تمرکز کنید تا بتوانید نتیجه مثبتی بگیرید
Keep your eye on the prize

جانی وارد که اکنون 33 ساله است در مدت 10 سال به تمام 197 کشور سفر کرده است. آیا اشاره کردیم که او 1 میلیون دلار هم از این راه کسب کرد?
وارد که برای تهیه بلیط هواپیما مجبور بود برای انجام تحقیقات پزشکی داوطلب شود می گوید که به همه ثابت می کند که همه می توانند کاری که او انجام داده است را انجام دهند.
وقتی که او توانست یک بلیط هواپیما برای تایلند بخرد، شب هایی طولانی را صرف وبلاگ نویسی کرد. در حال حاضر او صاحب یک برند رسانه ای با 10 سایت مختلف است و از راه درآمد تبلیغاتی زندگی خود را می گذراند.
وارد در وب سایتش نکاتی درباره اینکه چگونه یک وبلاگ سفر موفقیت آمیز در سال 2017 داشته باشیم را ذکر می کند. او هشدار می دهد که خود را همزمان درگیر چند مساله نکنید بلکه چیزی را انتخاب کنید که بتوانید آن را به چیز دیگری که بعدا می خواهید انجام دهید، تبدیل کنید و به وبلاگ نویسان جوان یادآوری می کند که حرفه ای بودن در این زمینه چقدر مهم است.
هر چیزی در رابطه با مواد مخدر، نوشیدن مشروبات الکی و یا داشتن رابطه جنسی ممکن است اکنون جالب به نظر برسد اما وقتی نیکون یا فور سیزنز بعد از دو سال بخاطر برند سازی حاضر به کار کردن با شما نباشند آرزو خواهید کرد که ای کاش یک چیز حرفه ای تر انتخاب می کردید.
و همه تر از همه اینکه یک کارآفرین سفر توصیه می کند که مسافران جدید هرگز تسلیم نشوند.

وارد در گفتگو با روزنامه تلگراف گفت من مجبور بودم به اندازه کافی سخت و قوی باشم تا وقتی در مغولستان، قزاقستان و یا اتیوپی بودم، عصرها لپ تاپم را بردارم و کار کنم. لحظات دشواری بود چون درحالیکه مدام در حال مسافرت بودم کار می کردم و نمی دانستم که آیا اجرت کارم پرداخت خواهد شد یا نه.
خود را رها کنید
Let yourself let go

میشل فان 9 میلیون کاربر یوتیوب، بیش از 2 میلیون فالوور اینیستاگرامی و 2 کسب و کار آرایشی دارد. اما بلاخره یک روز تصمیم گرفت به خودش استراحت دهد.
فان در گفتگو با Refinery29گفت هر وقت که صدای دینگ پیام را روی تلفنم می شنیدم خیلی نگران می شدم. اینجا بود که فهمیدم این نگرانی ها خوب نیست.
و بنابراین فان یک بلیط یک طرفه به سوسیس خرید و کاملا از شبکه تلفن همراه خارج شد. او گفت من حتی قراردادهایی با تیمم داشتم اما مجبور بودم که بروم.
او از استفاده از وای فای اجتناب کرد و تمام وقت خود را در طبیعت گذراند و واقعا شروع به برقراری ارتباط با دنیای خودش کرد. ) در ضمن برخی از طرفداران او فکر کردند که او واقعا مرده است(. اما او حالا برگشته و سرحال است و امیدوار است که برخی از طرفدارانش که نیاز به خلوت کردن و استراحت دارند از او راهنمایی بگیرند.

۹ نشانه ای که به شما می گوید به تعطیلات نیاز دارید
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر