لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> دهكده فیل های پاتایا دهكده ای برای بازی با فیل ها
دهكده  فیل های پاتایا  دهكده ای برای بازی با فیل ها

دهكده فیل های پاتایا دهكده ای برای بازی با فیل ها

كشورهای آسیای جنوب شرقی مهد طبیعت با آب و هوای منحصر به فرد و تاریخ كهن می باشند. هر گردشگری با سلیقه ای خاص به دنبال مناطقی برای تفریح و گردش می باشد. در كشور ایران گردشگران بسیاری عاشق دریا و هوای مرطوب و دلنشین می باشند، بی شك جزایر جنوبی كشور به ویژه جزیره زیبای كیش از بهترین انتخاب ها برای این افراد می باشد. با رزرو هتل های كیش از بین بی نظیر ترین هتل های ایران كه در این جزیره بنا شده اند، می توان روزها به تفریح و گردش در این جزیره پرداخت اگر گردشگران قصد سفر به خارج از كشور و تجربه سفری به دل طبیعت و آب و هوای مرطوب و استوایی را دارند، بدون شك كشور زیبا و پر طرفدار “تایلند” می تواند تمام خواسته های این گردشگران را برآورده كند. در این مقاله گردشگری شما را در كنار تمام جاذبه های پر طرفدار و مناطق بكر گردشگری در كشور “تایلند” با دهكده ای بی نظیر و پر گردشگر در “نزدیكی شهر “پاتایا” آشنا می كنیم. دهكده فیل های پاتایا تایلند از كم نظیر ترین و متفاوت ترین مناطق گردشگری جهان در كشور “تایلند” می باشد. اگر قصد سفر به كشور “تایلند” و گردش در دل طبیعت های بكر این منطقه را دارید قطعا بازدید از دهكده فیل های تایلند را در برنامه سفر خود قرار دهید. در ادامه این مقاله شما را با جاذبه ها و دیگر اطلاعات مورد نیاز برای سفر به این منطقه رویایی آشنا می كنیم.

كشور “تایلند” یكی از كشور های خوش آب و هوا و سرسبز در “جنوب شرقی آسیا” می باشد. كشوری كه در منطقه ای پر باران و با آب و هوای استوایی قرار گرفته است. از جمله شهر های پر جاذبه و پر طرفدار در كشور “تایلند” شهر زیبای “پاتایا” می باشد. در كنار تفریحات و طبیعت كم نظیر این منطقه كه سالانه میلیون ها گردشگر را از تمام نقاط جهان به سمت خود می كشد، شما می توانید به دهكده فیل های تایلند سری بزنید. دهكده ای عجیب كه هر گردشگری را بی شك شگفت زده می كند. در شهر زیبا و پر جاذبه “تایلند” شما می توانید با استفاده از تاكسی یا اتوبوس خود را به خیابان “سوخومیت” برسانید. در این خیابان مجموعه دهكده فیل ها نظر شما را جلب می كند.
 دهکده فیل های پاتایا
“فیل ها” از جمله حیوانات بزرگ و باهوشی می باشند كه در نقاط مختلفی از جهان زندگی می كنند. اغلب این حیوانات در مناطقی خوش آب و هوا و سرسبز زندگی می كنند. دلیل این مساله پر خوراك بودن این حیوانات و طبیعتی سازگار با هوای مرطوب و پر بارش آن ها می باشد. فیل ها حیواناتی هستند كه در صورت تربیت صحیح و آموزش آن ها به راحتی می توان از آن ها استفاده های مفیدی كرد و آن ها را در خدمت خود گرفت. در بسیاری از كشور ها به ویژه بومیان آن مناطق از فیل ها برای حمل و نقل و جابجایی بار و وسیله در مناطق جنگلی و سخت مسیر استفاده می كنند. در این دهكده پر از “فیل” می توانید مدتی خود را شریك در زندگی این حیوانات كرده و در كنار آن ها ساعت ها لذت ببرید.
 دهکده فیل های پاتایا
با ورود به دهكده فیل های “تایلند” می توانید یك روز كامل را در این مكان زیبا به تفریح و بازی با این موجودات دوست داشتنی بپردازید منطقه ای بزرگ و جنگلی با بركه ها و رودهای پر آب كه محیطی طبیعی را در اختیار این حیوانات گذاشته است. محیطی پر از جاذبه های طبیعی كه در كنار تجمعی از “فیل” ها می توان بهترین لحظات سفر خود را تجربه كنید. این مكان زیبا در سال 1973 میلادی افتتاح شد. در سال های اول نیت از افتتاح این مجموعه نگهداری از این حیوانات به ویژه در سن بازنشستگی آن ها بود. فیل ها در این مكان توسط مسئولان كار آزموده و دامپزشكان نگهداری می شدند. به مرور زمان بنیانگذاران این مجموعه به این فكر افتاده كه از نبوق ذاتی این حیوانات استفاده كرده و این مكان را محلی برای بازدید گردشگران كنند. با جمع آوری “فیل” ها از مناطق دیگر به این دهكده توانستند در سال های آغاز فعالیت این مركز تعداد زیادی از فیل ها را گرد هم در محیطی كاملا طبیعی جمع آوری كنند.
 دهکده فیل های پاتایا

برای تفریح و سرگرمی در این دهكده رویایی گزینه های بسیاری وجود دارد. شما می توانید با ورود به این مجموعه متناسب با سلیقه خود را با امكانات موجود در این دهكده سرگرم كنید. یكی از پر طرفدارترین تفریحات در این مجموعه فیل سواری در طبیعت بكر این منطقه می باشد. گردشگران با سوار بر فیل های این دهكده قدم در دل جنگل و طبیعت سرسبز این منطقه می گذارند. می توان ساعت ها در طبیعت به فیل سواری پرداخت. فیل سواری به این شكل و كاملا آزادانه آن هم توسط فیل هایی كه هیچ خطری برای گردشگران ندارند و كاملا برای سواری دادن به مردم آماده هستند در هیچ نقطه ای از جهان نمی توان تجربه كرد. اغلب گردشگران سوار بر فیل ها از رودخانه بزرگ و پر آب این منطقه گذر كرده و یك آب بازی حسابی انجام می دهند.
بیشتر بخوانید:

 دهکده فیل های پاتایا
همان طور كه اشاره شد فیل ها در این منطقه اغلب تربیت شده توسط استادان این كار می باشند. به همین دلیل می توان با این فیل های زیبا ساعت ها به بازی و سرگرمی پرداخت. فوتبال بازی یا تاب بازی با فیل، بی شك از به یاد ماندنی ترین لحظات زندگی هر شخصی را می تواند باشد. بیشتر گردشگران از میوه هایی كه در این دهكده به فراوانی یافت می شود، به این حیوانات داده و لحظات شادی را سپری می كنند. در این مجموعه می توانید از راهنمای انگلیسی زبان كه برای رفاه حال گردشگران آماده به خدمت می باشند استفاده كرد. از بازی هایی مانند شمشیر بازی و همچنین تفریحاتی مانند قایق سواری در دل رودخانه زیبایی كه از میان این مجموعه می گذرد می توان ساعت ها لذت برد.
 دهکده فیل های پاتایا
همان طور كه اشاره شد در این مجموعه می توان تفریحات و جاذبه های بسیاری را تجربه كرد. این مجموعه به صورت تخصصی برای علاقمندان به “فیل” و گذراندن لحظاتی به یاد ماندنی با این حیوان دوست داشتنی آماده و فراهم شده است. از دیگر جذابیت های این مجموعه می توان به باغ وحش كوچك و كم نظیر این منطقه اشاره كرد. باغ وحشی متفاوت كه می توان حیوانات و پرندگان متفاوتی را در آن به تماشا نشست. حیوانات كوچك و كم یابی كه می توان در این مجموعه از نزدیك آن ها را لمس كرد. پرندگانی همانند غاز ها، قو ها و انواع خزندگان و مارها، خرگوش ها، و بسیاری دیگر از حیوانات كوچك و كم تر دیده شده در دیگر باغ وحش ها را می توان در این مجموعه از نزدیك دید. تجربه غذا دادن به پرندگان رنگارنگ و زیبا در این باغ وحش كوچك و در محیطی آزادانه را می توان در دهكده فیل های “پاتایا” تجربه كرد.
 دهکده فیل های پاتایا
هر فرهنگی در دل خود زیبایی ها و جذابیت های مختص به خود را دارد. در فرهنگ كشور “تایلند” نیز انواع رقص و حركات موزون از زمان های گذشته تا كنون در بین مردم رواج داشته است. رقص هایی برای شكار، دوستی با طبیعت و مهمان نوازی كه می توان نمونه ای از این رقص ها را در بدو ورود به دهكده فیل ها تجربه كرد. با ورود به این مجموعه افرادی بومی برای خوش آمد گویی به گردشگران با رقص های محلی به استقبال می آیند. رقصی زیبا و پر تحرك كه توسط هنر مندان “تایلندی” كه با لباس های محلی و سنتی خود نظر گردشگران و مسافران به ویژه هنر دوستان را به خود جلب می كنند. رقص “تایلندی” كه همراه با موسیقی های محلی توسط نوازندگان در بدو ورود به این دهكده حس و حال عجیبی را به همه بازدید كنندگان می دهد.
دهکده فیل های پاتایا
كرم های “ابریشم” از دیگر جاذبه های این دهكده می باشد. در قسمتی از جنگل و دهكده “فیل ها” كه با درختان بسیار سرسبز “توت” از دور خود نمایی می كند. مجموعه ای از كرم های “ابریشم” را گرد همدیگر جمع كرده و به پرورش این موجودات دوست داشتنی پرداخته شده است. كرم “ابریشم” از سال های بسیار دور تا كنون مورد توجه و نظر مردم بوده است. این كرم های كوچك كه محصول ارزشمند “ابریشم” از تولیداتشان می باشد، در این دهكده بازدید كنندگان بسیاری را به خود جذب كرده است. در این مجموعه می توان فرایند پرورش و نحوه تولید نخ و پارچه های زیبا و با ارزش ابریشم را از نزدیك دید. در این محل پارچه ها و سوغاتی های متنوعی را می توانید برای خود تهیه كنید.

8 مورد از لذیذ ترین غذا های خیابانی تایلند
ادامه مطلب

كشور زیبای “تایلند” و به ویژه شهر “پاتایا” جاذبه های بی نظیری را در دل خود جای داده است. با سفر به این كشور و شهر زیبای “پاتایا” در كنار بازدید از دهكده فیل های “تایلند” می توانید از جاذبه های كم نظیر این شهر كه در نزدیك این دهكده واقع شده است بازدید كرد. می توان به برخی از این جاذبه ها كه در شهر “پاتایا” قرار شده است اشاره كرد. ساحل زیبای “ونگ آمات وات”، ساحل “نالكوا”، باغ گیاه شناسی و ساحل “جامتین”، معبد “وات فرا”، معبد خانه “حقیقت”، جزیره مرجانی از جمله جاذبه های منحصر به فرد این شهر می باشد.
 دهکده فیل های پاتایا
كشور “تایلند” و به ویژه شهر “پاتایا” در كنار تمام جاذبه های زیبای این منطقه، یكی از منحصر به فرد ترین كشور ها برای گشت و گذار در میان غذا ها و بازار های آن می باشد. غذاهای عجیب و خوشمزه كه فقط در این كشور می توان تجربه كرد. در كنار تجربه غذاهای عجیب و خوشمزه می توان به بازار های این شهر نیز اشاره كرد كه از بهترین مراكز خرید در این كشور می باشد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر