لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> سئول شهری که چشمه های آب گرم آن هرگز بسته نیستند
سئول شهری که چشمه های آب گرم آن هرگز بسته نیستند

سئول شهری که چشمه های آب گرم آن هرگز بسته نیستند

در یک اتاق شبیه کلینیک و تمیز، کارگران با لباس های سفید آزمایشگاهی با مشتریان خود کار می کنند و صورت آن ها را با باندهای انعطاف پذیر می کشند.

آلیسیا یون موسس یکی از تاثیرگزارترین سایت های زیبایی در کره جنوبی به نام Peach and Lily می گوید: اکنون زمان انجام پیلاتس صورت است.

این کار دردناک نیست اما احساس جالبی است چون ماهیچه های شما به گونه ای عمل می کنند که قبلا به آن عادت نداشته اید. بسیاری از مشتریان آن ها هفته ای یکبار اینجا خواهند آمد درست مثل اینکه به سالن ورزشی می روند.

کره جنوبی با ارزش فروش حدود 13.1 میلیارد دلار در سال 2018، یکی از ده بازار زیبایی برتر دنیا است، پس با مطالعه دقیق مطالب شما هم با سایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید.

اینجا بسیاری بر این باور هستند که تغذیه منظم پوست بیشتر یک ضرورت است تا زیاده روی. در نتیجه سیول به عنوان پایتخت کره جنوبی مجموعه وسیعی از چشمه های آب معدنی سنتی و نوآورانه را ارایه می دهد.
یون می گوید: چنین عقیده ای نیست که شما باید کاملا بی عیب و زیبا باشید، بلکه این بخشی از اهمیت به خود است. مثل تمام کارهایی که در زندگی روزمره انجام می دهید، این کار هم باید بخشی از آن ها باشد. بسیاری از ماها در کره جنوبی دندان پزشک یا پزشک خانوادگی داریم و حتی بسیاری از کره ای ها مراقب پوست هم دارند.

حمام های کره ای ها

حمام های کره ای با نام محلی jjimjilbang در خارج از کشور شهرت خاصی دارند نه بخاطر زرق و برق و لوکس بودن، بلکه به خاطر تجربه ای که برای همه به ارمغان می آورند. بنابراین با وجود بسیاری از رستوران ها، اتاق های کامپیوتر و تیاترهای کوچک تنها چیزی که ساده باقی می ماند حمام ها یا seshin است.
Seoul

در کنار تکنولوژی های مدرن ، jjimjilbang ها سنت زیبای دیگر کره ای ها است که هر گردشگری باید آن را تجربه کند.
این یک حمام 24 ساعته یا تفریحگاه زیبایی است که درمان های سونا همچنین مالش کره ای به همراه دارد.
یون می گوید: چیزی که من بیشتر از همه در مورد سیول دوست دارم این است که احساس می کنید شهر زنده و پویا است. چشمه های آب گرم معمولا در طول هفته 24 ساعته باز هستند، کلا در اینجا کارها خیلی دیر شروع نمی شود و برای همین است که شلوغی در شهر وجود دارد.

Seoul

یک نوع روح کارآفرینی در اینجا وجود دارد، در واقع یک اشتیاق واقعی برای زندگی وجود دارد. برای دنبال کردن یون در تور آب گرم در اطراف سیول، از jjimjilbang محبوب شهر گرفته تا آزمایشگاه های زیبایی مدرن، ویدیوی فوق را بررسی کنید.

چگونه مثل یک مینیمالیست، ساده و سبک سفر کنیم؟
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر