لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> چگونه سفری سه روزه به سن فرانسیسکو داشته باشیم
چگونه سفری سه روزه به سن فرانسیسکو داشته باشیم

چگونه سفری سه روزه به سن فرانسیسکو داشته باشیم

دشوار است که همه ی مکان های دنیا را ببینید و با یک شهر فقط در سه روز آشنا شوید٬ آن هم شهری مثل سن فرانسیسکو که می توانید در آن کارهای بسیاری انجام دهید و مکان های زیادی برای دیدن دارد ولی اگر فقط سه روز وقت دارید٬ در اینجا مراحلی را ذکر کرده ایم تا با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید و مطمئن شوید سفر خوبی داشته اید.

مراحل:
۱. چیزهایی که درباره ی سانفرانسیکو شنیده اید را در نظر بگیرید و ببینید چه چیزی شما را به سمت این شهر جذب کرده است. آیا تاریخ این شهر؟ ویکتوریایی های رنگارنگ چشمگیر؟ اینکه در چه زمانی از سال از اینجا بازدید می کنید در چیزهایی که ممکن است ببینید و انجام دهید تاثیرگذار خواهد بود. سپتامبر و اکتبر معمولا ماه های گرم تری هستند٬ درحالی که ژانویه و فوریه می تواند کاملا رنگی باشد.

۲. اهداف واقع بینانه در نظر بگیرید.
در مدت سه هفته دیدن همه جا و انجام دادن همه ی کارها غیر ممکن است٬ چه برسد به سه روز. درباره ی شهر تحقیق کنید و رویدادهای در پیش رو را چک کنید. به طور خاص٬ درباره ی محدوده ی محل اقامت خود تحقیق کنید و از رزرو کردن هتل در منطقه ی تندرلوین بپرهیزید. اگرچه تندرلوین به خودی خود دلپذیر است و هتل ها نیز ارزان تر هستند ولی سرو کله زدن با شرایط محل ممکن است به سختی هایش نیارزد.

۳. حتما بر روی پل دروازه ی طلایی قدم بزنید.
 Be sure to walk over the Golden Gate Bridge
برنامه ی پیشنهادی این است که در ابتدا از موزه ی لژیون افتخار دیدن کنید و سپس به پیاده روی بروید. این باعث می شود تا از درون سیکلیف عبور کنید و در کنار ساحل بیکر٬ به دروازه ی طلایی برسید. همچنین می توانید در امتداد ساحل و روی پل دروازه ی طلایی دوچرخه سواری کنید و به سائوسالتو برسید و در آخر یک دوچرخه یا خودروهای کوچک کرایه کنید و در اطراف پرسیدیو گشت بزنید. این جالب ترین بخش پارک مانند سانفرانسیسکو است و منظره های عالی دارد و می توانید به آسانی به دروازه ی طلایی برسید. توجه: اگر در حال سواری کردن بر روی پل هستید٬ از طلوع آفتاب تا ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر٬ در سمت شرقی سواری می کنید و از ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر تا غروب آفتاب در سمت غربی. همچنین در هنگام سواری کردن٬ مراقب برج ها باشید که ممکن است مسیر چرخش شما را کور کنند و بخاطر آب و هوای خوب٬ در آنجا پر از دوچرخه سواران است.

۴. اگر می خواهید به بازدید آلکاتراز بروید.
باید زودتر بلیط ها را رزرو کنید ولی سعی کنید در این مکان دستگیر نشوید. سانفرانسیسکو چیزهای خیلی زیادی برای پیشنهاد کردن به شما و گذراندن وقتتان در این مکان توریستی مشهور دارد.

۵. به یک بازی بیسبال بروید.
با توجه به فصل٬ معمولا تیم جاینت سانفرانسیسکو در مارکت جنوبی بازی دارد. محدوده ی قیمتی بلیط ها از ۱۱ دلار به بالا است. ۴۹تایی ها نیز در جنوب شهر بازی می کنند و پیدا کردن بلیط آن ها سخت تر است. به طور مشابه٬ تیم اول اوکلند نیز در اوکلند بازی می کند و ریدرز نیز در همان استادیوم بازی می کند.

۶. با ماشین یا تاکسی به بالای تویین پیکز بروید.
برای رفتن به بالای تویین پیکز باید از جاده ای پیچ در پیچ گذر کنید و نمایی ۳۶۰ درجه ی این مکان باعث می شود تا این مکان را هرگز فراموش نکنید.
بیشتر بخوانید:

 Visit the San Francisco Museum of Modern Art.

۷. از موزه ی هنرهای مدرن سانفرانسیسکو دیدن کنید.
با یک مجموعه ی دائمی چشمگیر ( شامل کارهای رنه مارگریت٬ فریدا کالو و اندی وارهول) و نمایشگاه های بیشمار٬ SFMOMA یکی از چشمگیرترین موزه های هنری در ساحل شرقی ایالت متحده است.

۸. در هایت و آشبری وقت بگذرانید.
قدم زدن در خیابان هایت شما را با مغازه های عجیب و غریب و حتی متکدی های عجیب تر رو به رو می کند. در خیابان هایت٬ به سمت غرب بروید تا به لبه ی پارک دروازه ی طلایی برسید.

۹. به ساحل شمالی بروید.
این منطقه غذاهای عالی ایتالیایی و زندگی شبانه ی خوبی دارد.

۱۰. به یاد داشته باشید که سانفرانسیسکو بهترین غذاهای مکزیکی را در ایالت متحده دارد. در این محدوده٬ تعداد زیادی از رستوران های مکزیکی وجود دارد.
Walk along Fisherman's Wharf and have some Clam Chowder in a Sourdough Bread Bowl; make your way to the Buena Vista for world-famous Irish Coffee.
۱۱. در اسکله ی Fisherman قدم بزنید و در Sourdough Bred Bowl٬ مقداری Clam Chowder بخورید؛ برای قهوه ی ایرلندی ای که شهرت جهانی دارد به Buena Vista سر بزنید.

۱۲. مقداری غذای چینی بخورید و از مغازه ها در محله ی چینی ها یا در محله ی جدید چینی ها در Clement (اینگونه تلفظ می شود clu-MENT) واقع در محدوده ی ریچموند٬ دیدن کنید.

۱۳. در خیابان Chestnut در نزدیکی Marina قدم بزنید.
 Visit the San Francisco Museum of Modern Art.
۱۴. در باغ های زیبای ژاپنی که در پارک دروازه ی طلایی واقع است قدم بزنید یا اگر با خود کودک به همراه دارید٬ در مقابل آکادمی علوم توقف کنید تا موزه ی آن را ببینید ( ضمنا در پارک دروازه ی طلایی واقع شده است).

۱۵. ماشین های کابلی سوار شوید. یا به صورت نقدی پرداخت کنید و یا اگر افراد دیگری در گروه شما حضور دارند٬ اجازه بدهید تا وقتی که شما در صف ایستاده اید٬ آنها بلیط بخرند. اگر جا به جایی به شما پیشنهاد شد٬ آن را قبول کنید. آن ها برای ۲ الی ۳ ساعت مناسب هستند و می تواند در هر جهتی که می خواهید برود.

مهمانسرای Ittoqqortoormiit در گرینلند احتمالا دور افتاده ترین هتل روی زمین است
ادامه مطلب

۱۶. به ساحل اقیانوس بروید. در اینجا می توانید باقی مانده های Sutro Bathes را ببینید و در Cliff House مشهور غذا بخورید. به ساحل بروید و قدم بزنید. موج سواران را تماشا کنید یا از منظره لذت ببرید.


امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر