لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> هفت روش برای محافظت از اشیا ارزشمند هنگام سفر
هفت روش برای محافظت از اشیا ارزشمند هنگام سفر

هفت روش برای محافظت از اشیا ارزشمند هنگام سفر

کیف پول ها دزدیده می شوند، جیب ها خالی می شوند و بنابراین امنیت یک هتل هم همیشه قطعی نیست. خوشبختانه لباس ها و لوازم جانبی زیادی وجود دارند که می توانند به عنوان محفظه ای امن برای نگه داشتن پاسپورت، پول و دیگر وسایل ارزشمند استفاده شوند.
با این هفت اصل ضروری از اشیا ارزشمند خود محافظت کنید و با وبسایت رزرو هتل ایران هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید

کت ها، کلاه ها، جوراب ها و اقلام دیگر عالی هستند، چه از آن ها برای محافظت از اشیا قیمتی استفاده کنید و چه بخواهید ساک دستی و کمربند چرمی پول خود را در آن قرار دهید.
جلیقه و اورکت جادار مخصوص سفر

جاهای ذخیره زیادی در ژاکت و همچنین در جلیقه وجود دارد. شرکت SCOTTeVest تخمین می زند که بیش از ده میلیون دلار فروش داشته است، این رقم بسیار زیادی است ولی وقتی می توانید آن را درک کنید که بدانید محصولات این شرکت هر کدام 42 جیب دارند.
این جلیقه های جادار با حداقل 18 جیب استثنا نیستند و در واقع یک صندوق واقعی برای اشیا ارزشمند شما است. از آنجا که طراحی آن به گونه ای است که بین جیب ها تعادل برقرار شود، به راحتی می توان از آن به عنوان کیف روزانه استفاده کرد.
آزمایش این محصول: بعد ازعمری لباس پوشیدن، فکر می کردم که ارزش جیب ها را میدانم اما از زمانیکه دستم را در جیب جلیقه یک خانم فرو بردم متوجه شدم که وارد یک دنیای جدید از تکنولوژی برای ذخیره اشیا شدم. باید چندین بار به تصویر جیب ها با اشعه ایکس نگاه کنم تا مطمین شوم که جاداری این ژاکت را به خوبی متوجه شده ام. به طور خاص برای کارت های حافظه، دوربین های دیجیتال، پاسپورت ها، تلفن ها، بلوتوث ها، عینک ها و چیزهای دیگر طراحی شده است. در یکی از جیب ها یک باند کشی برای نگه داشتن بطری آب وجود دارد. جیب های مخفی وجیب هایی با دسترسی آسان وجود دارند و مطمینم که هنوز چند جیب دیگر وجود دارد که باید پیدا کنم.

برای این موارد خوب است: برای مقاصد با آب و هوای سرد و وقتی نمی خواهید با خودتان کیف حمل کنید اما وسایل زیادی با خود دارید، مناسب است. همچنین برای کوهنوردان با وسایل زیاد و برای افراد مشتاق پرواز که در صورت داشتن بار اضافی هزینه حمل بار از آن ها گرفته می شود.
کلاه مقاوم Tilley
Tilley Endurables Hat

کلاه تیلی رابطه ای بلند مدت با دنیای کمد لباس های یک شبه دارد. فرآیند اندازه گیری دقیق، انتخاب سبک ها بسیار گسترده و کتاب راهنمای متعلق به صاحب این برند چهار صفحه می باشد. این کلاه برای راحتی طراحی شده است و یک همراه قابل اعتماد در سفر است. و با داشتن یک جیب ولکرو در بالای آن به عنوان محل ذخیره مخفی هم استفاده می شود. بسیاری از کلاه ها محفظه های مخفی ندارند بنابراین بسیاری از جیب برها معمولا کلاه ها را هدف قرار نمی دهند. دو نوار که یکی در پشت کلاه قرار دارد و سبک کانادایی است و دیگری به عنوان نوار معمولی برای محکم نگه داشتن کلاه در روزهای بادی استفاده می شود.
آزمایش این محصول: می توانستم به راحتی در حالیکه داخل کلاه پاسپورت، کارت اعتباری و مقداری پول نقد دارم، کلاه را روی سرم بگذارم. اما از آنجا که با گذاشتن هر کدام از این اشیا عمق کلاه کمتر می شود، بهتر است زیاد اشیا داخل آن قرار ندهیم.

برای این موارد خوب است: ساحل، پیاده روی و زمانی که می خواهید از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید. با عامل حفاظت از فرابنفش بالای 50 درصد، به خوبی از شما محافظت خواهد کرد.
شولدیت
Sholdit

برند شولدیت با ارایه شال گردن و کیف پول به شما این امکان را می دهد که همزمان با پوشیدن لباس محلی برای مخفی کردن هم داشته باشید. شال گردن آن یک جیب زیپ دار دارد که می توان آن را باز کرد تا یک شال گردن معمولی به نظر برسد. می توان به عنوان شال گردن یا محل ذخیره استفاده شود. شولدیت در رنگ ها، طول ها و بافت های مختلف عرضه می شود.
آزمایش این محصول: هر چقدر اشیا بیشتری در شولدیت قرار دهید کمتر طبیعی به نظر می رسد بنابراین اشیا را با دقت انتخاب کنید. حمل پاسپورت، مقداری پول، یک کارت اعتباری و یک کلید مشکلی ایجاد نمی کند. با این حال وقتی تلفن هوشمندم را هم به این اشیا اضافه کردم شکل شال تغییر کرد. اما وقتی که شال وزن زیادی نداشته باشد، شولدیت بسیار راحت به نظر می رسد. به راحتی می توانستم بخورم، بخوانم، راه بروم و رانندگی کنم.
برای این موارد خوب است: وقتی اشیا کمی دارید اما نمی خواهید با خودتان کیف حمل کنید.

تاپ جادار به عنوان همراه سفر شما
Clever Travel Companion Tank Top

اگر کانگوروها چنین پیراهنی داشتند به کیسه نیازی نداشتند. جیب های روی این تاپ کاملا راحت و امن هستند. در مورد لوازم دیگر این شرکت مانند زیر پیراهن و لباس های زیر بلند ایده این است که محل ذخیره سازی اشیا روی آن ها قرار داده شود. و از آنجا که می توان این تاپ را زیر لباس های عادی پوشید، احتمال فراموش کردن و جا گذاشتن آن در بیرون کم است.
آزمایش این محصول: این تاپ به تنهایی راحت بود و جیب زیپ دارش محکم اما کوچک بود. به ارحتی پاسپورت، کارت اعتباری، دسته کوچک پول، کلید در آن جا می شوند و برآمده هم دیده نمی شود، هرچند وقتی پر می شود مانند زیر پیراهنی یا ژاکت دیگر به نظر می رسد. من متوجه شدم که این تاپ از یک کیف پول کمری و سنتی راحت تر است پون اشیا قیمتی شما در وسط بدن شما قرار دارند به جای اینکه در محل تلاقی پیراهن وشلوار قرار بگیرند. علاوه بر این، به عنوام یک لایه لباس اضافی نقش حفاظتی هم دارد.

برای این موارد خوب است: در انواع مختلف کمدهای لباس می توان آن را قرار داد.
جوراب های محافظ پاسپورت
Zip It Gear Passport Security Socks

خیلی بهتر و قطعا ایمن تر از قرار دادن اشیا با ارزش در لنگه جوراب، این جوراب ها با یک محفظه زیپ دار برای نگه داری پاسپورت طراحی شده اند. این جوراب ها واقعا برای سفر ساخته شده اند: جنس زیپ نایلونی است بنابراین نمی توان با ردیاب فلزی آن را تشخیص داد و در عین حال این جوراب ها برای کاهش تورم پا و از بین بردن تاول و بو هم طراحی شده اند.
آزمایش این محصول: این جوراب ها نه خیلی نازک هستند و نه خیلی ضخیم و به صورتی طراحی شده اند که راحت باشند. نرم هستند و پنجه پای مسطحی دارند و یک لایه اضافی هم دارند. جیب بالای قوزک پا قرار دارد و منطبق با شکل پای شما است بنابراین اصلا عجیب به نظر نمی رسد. به راحتی پاسپوردتم را داخل آن قرار دادم هر چند وقتی یک ساعت بعد آن را برداشتم، پاسپورت شکل ساق پایم را به خود گرفته بود. فکر کردم قرار دادن کارت اعتباری شاید راحت نباشد پون جنس آن سخت تر از پاسپورت است اما مشکلی پیش نیامد. حتی کلید هم داخل جیب قرار دادم و اتفاقی نیفتاد. بعد منفی این محصول این است که فقط یکی از جواراب ها جیب زیپ دار دارد.

برای این موارد خوب است: هر زمان که جوراب بپوشید محفظه مخفی برای نگه داری اشیا هم دارید.


کمربند پول زیپ دار بیسون
Bison Designs T Lock Money Belt

کمربندهای پول زیادی وجود دارند مانند انواع مختلف بژ رنگ طراحی شده برای باران و قابل پوشیدن از زیر لباس و حالا نوبت کمربند پول بیسون است یعنی یک کمربند واقعی با جیب داخلی. این وسیله از پارچه نایلونی با دستبند پلاستیکی ساخته شده و در سفر همراه شما است. در داخل جیب این کمربند، محفظه زیپ دار باریک بیشتر طول کمربند را احاطه می کند.
آزمایش این محصول: این کمربند متناسب با حلقه های کمربند مردان و زنان است اما زیپ مخفی آن بسیار باریک است. فضایی برای جا دادن پاسپورت و یا کارت اعتباری وجود ندارد اگرچه می توان پول را تا کرد و درون آن قرار داد. می توانید با استفاده از این کمربند پول نقد به شکل مخفی به همراه داشته باشید. و از آنجایی که بعید می دانم این کمربند را در جایی جا بگذارید پس می توایند با آن کوه Sagrada Familia را بالا بروید و یا در دیوار بزرگ چین قدم بزنید پون این کمربند نوعی امنیت به شما می دهد که می توایند وسایل ضروری را به صورت یکپارچه در آن قرار دهید.

برای این موارد خوب است: در حالیمه پاهای شلوار بالا است وارد قسمت امنیت فرودگاه شوید و از آن عبور کنید و چیزهای قابل تا کردن مثل پول را به راحتی با خود حمل کنید.


شلوار ضد سرقت TravelSmith
TravelSmith Pickpocket-Proof Pants

جیب های پشت هدف خوبی برای جیب برها است برای همنی است که این شلوار بسیار از این بابت خوب است. با ظاهری خوش فرم تر از شلوار معمولی اما با عملکرد مشابه ، این شلوار دارای جیب هایی است که برای محافظت اشیا در برابر جیب برهای فرصت طلب کاربرد خوبی دارد. شلوارهای زنان و مردان تفاوت های کمی دارند بنابراین قدرت انتخاب بیشتری وجود دارد.
آزمایش این محصول: مدتی طول کشید تا جیب های مخفی را در شلوارهای زنانه پیدا کنم که به نظر من نشانه خوبی است. جیب های داخلی امن تر هستند اما هنوز هم به راحتی قابل دسترسی هستند در حالیکه یافتن دو جیب فرعی با که داخل جیب های دکمه دار مخفی هستند و امنیت بیشتری برای گذاشتن پاسپورت و پول در آن ها وجود دارد، سخت تر است. می توان در این جیب ها اقلامی مانند پاسپورت، کارت اعتباری، پول نقد، کلید و یک گوشی بدون مشکل قرار داد. بنا به تجربه خودم و با توجه به نظرات این شلوارها کمی کوچک هستند.
برای این موارد خوب است: برای مکان هایی که جیب بری در آن ها یک نگرانی واقعی است. این شلوارها مقاوم در برابر چروکیدگی است و به راحتی خشک می شوند و برای سفرهای سخت ایده آل هستند.

نحوه ی جمع کردن وسایل برای مسافرت هوایی
ادامه مطلب

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر